BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keepers EK 2012(mulder)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - woensdag 12 oktober 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 - 22:17 schreef MMM het volgende:
Met Mathijsen als verdediger word het lastig.. Hopen dat Douglas Nederlander word.
Hoorde van de week al op de radio dat hij inmiddels een NL paspoort heeft en het nu wachten is op dispensatie ...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 15 oktober 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2011 - 18:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Hoorde van de week al op de radio dat hij inmiddels een NL paspoort heeft en het nu wachten is op dispensatie ...
Douglas mag pas 1 jaar na het ontvangen van zijn nederlands paspoort uitkomen voor nederland dus het EK gaat die niet halen ofzo las ik een keer
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 24 oktober 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Van Hanegem: "Mulder moet naar een oogarts"
Erwin Mulder zou er volgens Willem van Hanegem goed aan doen eens een oogarts te bezoeken. Dat concludeerde de analist na de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord (1-1).

"Het lijkt erop of hij moeite met de diepte en snelheid van de bal heeft", zegt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. "Ze moeten hem serieus eens langs een oogarts sturen, want het kan best te maken hebben met zijn gezichtsvermogen. Ik bedoel dit serieus en niet kwetsend, ik geloof echt dat daarnaar gekeken moet worden."

Bron AD
craven
 craven - maandag 24 oktober 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:00 schreef hoogvliet010 het volgende:
Van Hanegem: "Mulder moet naar een oogarts"
Erwin Mulder zou er volgens Willem van Hanegem goed aan doen eens een oogarts te bezoeken. Dat concludeerde de analist na de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord (1-1).

"Het lijkt erop of hij moeite met de diepte en snelheid van de bal heeft", zegt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. "Ze moeten hem serieus eens langs een oogarts sturen, want het kan best te maken hebben met zijn gezichtsvermogen. Ik bedoel dit serieus en niet kwetsend, ik geloof echt dat daarnaar gekeken moet worden."

Bron AD
onzin...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 24 oktober 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:01 schreef craven het volgende:

[..]

onzin...
Precies, ik wou het van jou weten:)
Els
 Els - maandag 24 oktober 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:00 schreef hoogvliet010 het volgende:
Van Hanegem: "Mulder moet naar een oogarts"
Erwin Mulder zou er volgens Willem van Hanegem goed aan doen eens een oogarts te bezoeken. Dat concludeerde de analist na de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord (1-1).

"Het lijkt erop of hij moeite met de diepte en snelheid van de bal heeft", zegt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. "Ze moeten hem serieus eens langs een oogarts sturen, want het kan best te maken hebben met zijn gezichtsvermogen. Ik bedoel dit serieus en niet kwetsend, ik geloof echt dat daarnaar gekeken moet worden."

Bron AD
Tja. misschien niet, misschien wel. Maar waarom zou je het niet uitsluiten? Als je door zo'n goedkope oplossing een betere keeper kan krijgen...
DY
 DY - maandag 24 oktober 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:03 schreef Els het volgende:

[..]

Tja. misschien niet, misschien wel. Maar waarom zou je het niet uitsluiten? Als je door zo'n goedkope oplossing een betere keeper kan krijgen...
ja het zou kunnen maar ze kunnen gewoon beter videobandje laten zien van wat er minder ging tegen ajax en daarvan uit op specifieke punten met mulder gaan trainen?
craven
 craven - maandag 24 oktober 2011 - 11:43   quote  deeplink  
van hanegem brabbelt een beetje, Mulder heeft gewoon moeite met hoge ballen, lijkt me duidelijk....
Els
 Els - maandag 24 oktober 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:42 schreef DY het volgende:

[..]

ja het zou kunnen maar ze kunnen gewoon beter videobandje laten zien van wat er minder ging tegen ajax en daarvan uit op specifieke punten met mulder gaan trainen?
Dat lijkt me het meest logische. Een keeper van 22 moet beter kunnen worden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 oktober 2011 - 11:46   quote  deeplink  
van Hanegem heeft zelf in zijn laatste jaren met staar gevoetbald. Tis een kenner....

Discussie rond Mulder zou ik na afloop van dit seizoen houden. 10 tegendoelpunten in 10 wedstrijden zegt toch ook iets over de doelman.
craven
 craven - maandag 24 oktober 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Ondanks dat ik Mulder ver van goed vondt gisteren, denk ik tog wel dat we het eens kunnen zijn dat Vlaar gisteren de fout inging bij de tegengoal...
craven
 craven - maandag 24 oktober 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:46 schreef FR-Henk het volgende:
van Hanegem heeft zelf in zijn laatste jaren met staar gevoetbald. Tis een kenner....

Discussie rond Mulder zou ik na afloop van dit seizoen houden. 10 tegendoelpunten in 10 wedstrijden zegt toch ook iets over de doelman.
Ja die hoorde op het laatst toch nog alleen maar de bal aankomen? best knap in een vol stadion...
Els
 Els - maandag 24 oktober 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:51 schreef craven het volgende:
Ondanks dat ik Mulder ver van goed vondt gisteren, denk ik tog wel dat we het eens kunnen zijn dat Vlaar gisteren de fout inging bij de tegengoal...
Leerdam: geeft een corner weg
Vlaar: springt niet goed mee met Vertonghen
El Ahmadi: staat naast de paal, de bal gaat over hem heen het doel in, timed niet goed
Mulder: had nog best naar de bal kunnen springen
Janssen: waarom moet hij nou zo nodig een goede corner afgeven
Vertonghen: er was ruimte zat om hem over te koppen
DY
 DY - maandag 24 oktober 2011 - 12:04   quote  deeplink  
misschien zit mulder wel in een dipje, kan ook gebeuren, maar van zeiken gaat ie zoiezo niet beter keepen en de eerste 4-5 wedstrijden hielt ie ons met een paar reddingen zeker op de been.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door DY --
MMM
 MMM - maandag 24 oktober 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Lang dipje dan..
salemi
 salemi - maandag 24 oktober 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Mulder is nog heel jong. Waar je bij veldspelers meestal zo rond hun 22e, 23e jaar het volle potentieel kan herkennen, ligt die leeftijd voor keepers veel hoger. Zelfs van de Sar was op 23, 24 jaar nog volop in de strijd met bijvoorbeeld Menzo en bij het Nederlands elftal met Ed de Goeij. Mulder heeft de jeugd doorlopen en is in die periode door velen beoordeeld en goed genoeg bevonden om de stap naar het eerste te maken. Een aantal zaken moet gewoon nog groeien bij hem. Het beoordelen van diepte en snelheid van een aankomende bal is een van de moeilijkste zaken uit het keepersvak, dat wordt door ervaring alleen maar beter. Ik daag van Hanegem uit een keeper te noemen van die leeftijd die wel al die facetten beheerst. Hou er wel rekening mee dat zijn eredivisie ervaring nog lang niet groot is. Hoeveel wedstrijden heeft Rob van Dijk vorig seizoen nog niet gekeept voor hem. Waar hij wel aan zou moeten werken is zijn houding in het doel. Hij komt heel onzeker over. In ieder geval imponeert hij geen tegenstander. Eigenlijk zou hij eens een keer met zijn knie vooruit een tegenstander moeten torpederen, dan maar met een rode kaart eraf. Dat leerproces neemt hij dan weer mee en de tegenstanders weten dat er een vent staat.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 oktober 2011 - 13:24   quote  deeplink  
Willem speelde zelf half blind, ging ook prima.
craven
 craven - maandag 24 oktober 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:
Willem speelde zelf half blind, ging ook prima.
misschien juist daarom...
King - 010
 King - 010 - maandag 24 oktober 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 12:58 schreef salemi het volgende:
Mulder is nog heel jong. Waar je bij veldspelers meestal zo rond hun 22e, 23e jaar het volle potentieel kan herkennen, ligt die leeftijd voor keepers veel hoger. Zelfs van de Sar was op 23, 24 jaar nog volop in de strijd met bijvoorbeeld Menzo en bij het Nederlands elftal met Ed de Goeij. Mulder heeft de jeugd doorlopen en is in die periode door velen beoordeeld en goed genoeg bevonden om de stap naar het eerste te maken. Een aantal zaken moet gewoon nog groeien bij hem. Het beoordelen van diepte en snelheid van een aankomende bal is een van de moeilijkste zaken uit het keepersvak, dat wordt door ervaring alleen maar beter. Ik daag van Hanegem uit een keeper te noemen van die leeftijd die wel al die facetten beheerst. Hou er wel rekening mee dat zijn eredivisie ervaring nog lang niet groot is. Hoeveel wedstrijden heeft Rob van Dijk vorig seizoen nog niet gekeept voor hem. Waar hij wel aan zou moeten werken is zijn houding in het doel. Hij komt heel onzeker over. In ieder geval imponeert hij geen tegenstander. Eigenlijk zou hij eens een keer met zijn knie vooruit een tegenstander moeten torpederen, dan maar met een rode kaart eraf. Dat leerproces neemt hij dan weer mee en de tegenstanders weten dat er een vent staat.
Ik denk dat er nog een belangrijk punt vergeten wordt in de beoordeling van Mulder en dat is refelx vs. lengte. De Goeij en van der Sar waren lange keepers en kunnen makkelijker de hoeken dekken. Dudek moest het hebben van katachtige sprongen. Als we Mulder en Vermeer met elkaar moeten vergelijken, zijn 2 momenten soortgelijk maar is ook duidelijk het verschil te zien.

Moment 1: Schot van Cabral naar de linker bovenhoek. Vermeer tikt met een katachtige reactie de bal nog tegen de kruising.
Moment 2: Vrije trap van Janssen waarbij de bal langs de linker corner verdwijnt. Als je beelden van beide momenten bekijkt, zie je duidelijk dat Mulder bij lange na niet in de buurt komt van de bal.

Hij heeft dan ook geen katachtige sprong maar zou in soortgelijk situatie als bij Cabral dus volledig missen en een doelpunt weggeven. Ik denk dat er meer daarop getraind moet worden. Darley is in tegenstelling tot Mulder kleiner maar heeft meer katachtige reacties. Ik kan het mishebben maar dit is mijn mening en denk dat het alleen maar ten goede zal komen van Mulder. Verder moet hij ook meer lef tonen. Alsof er een supergevaarlijke tijger op doel staat die elke prooi pakt die er maar in de buurt komt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 oktober 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:00 schreef hoogvliet010 het volgende:
Van Hanegem: "Mulder moet naar een oogarts"
Erwin Mulder zou er volgens Willem van Hanegem goed aan doen eens een oogarts te bezoeken. Dat concludeerde de analist na de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord (1-1).

"Het lijkt erop of hij moeite met de diepte en snelheid van de bal heeft", zegt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. "Ze moeten hem serieus eens langs een oogarts sturen, want het kan best te maken hebben met zijn gezichtsvermogen. Ik bedoel dit serieus en niet kwetsend, ik geloof echt dat daarnaar gekeken moet worden."

Bron AD
waar maakt Willem ook al weer reclame voor?
Martijn
 Martijn - maandag 24 oktober 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Ik vind het onzin om het niveau van Mulder te vergelijken met Vorm of Krul. Het enige voordeel dat Mulder heeft is dat hij een Nederlander is en omdat weinig NL keepers zijn komt hij al snel in aanmerking voor Oranje. Maar dat duurt nog wel even. Hij heeft nog niet eens vol seizoen in de eredivisie gespeeld. Het is trouwens ook onzinnig om Vermeer op te roepen, die komt ook net kijken.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 24 oktober 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Actiebanner_willem-van-hanegem.gif
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 24 oktober 2011 - 16:02   quote  deeplink  
hahaha, dat is grappig!!!
Moet je eye wish groeneveld hanegem is googlen, moet je zien wie er tussen staat bij afbeeldingen hahaha!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door hoogvliet010 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 oktober 2011 - 16:19   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 24 oktober 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Ik was eert erg positief over Mulder maar zie nu dat hij op bepaalde punten geen vorderingen maakt.
Dit moet snel gebeuren want anders word het nooit wat met hem.
Kost Feyenoord nu gewoon punten!
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 oktober 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 16:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik was eert erg positief over Mulder maar zie nu dat hij op bepaalde punten geen vorderingen maakt.
Dit moet snel gebeuren want anders word het nooit wat met hem.
Kost Feyenoord nu gewoon punten!
Kan, heeft nog geen punten gekost.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 oktober 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Ik ben zeer ontevreden over Mulder ,hij blinkt echt nergens in uit..
Toch mag hij van mij blijven staan tot het bittere eind want als hij
niet leerd dat hij uitgelachen word waar hij ook maar komt dan weet
ik het niet meer....MULDER///CLOWN...

Maar ik gun hem echt de tijd want ik heb wel het gevoel dat hij een goeie word..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 24 oktober 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 16:02 schreef hoogvliet010 het volgende:
hahaha, dat is grappig!!!
Moet je eye wish groeneveld hanegem is googlen, moet je zien wie er tussen staat bij afbeeldingen hahaha!
Kijk ik over iets heen?

Mourinho en René Froger zie ik..?
sevillana
 sevillana - maandag 24 oktober 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:45 schreef Els het volgende:

[..]

Dat lijkt me het meest logische. Een keeper van 22 moet beter kunnen worden.
Precies, . . ben dus ook van mening dat we als Feyenoord supporter die jongen juist moeten steunen ipv het afbranden wat ik toch helaas met een zekere regelmaat lees.
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 oktober 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 18:07 schreef sevillana het volgende:

[..]

Precies, . . ben dus ook van mening dat we als Feyenoord supporter die jongen juist moeten steunen ipv het afbranden wat ik toch helaas met een zekere regelmaat lees.
+1
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 25 oktober 2011 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 14:20 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Vorm stuntelt volgens mij niet, redelijk betrouwbaar
Nee, is duidelijk uit...Vorm... Vind het niets voor Oranje. Die keepert van Nec...?
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:39 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Nee, is duidelijk uit...Vorm... Vind het niets voor Oranje. Die keepert van Nec...?
Babos? Kansloze missie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Els --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 18:07 schreef sevillana het volgende:

[..]

Precies, . . ben dus ook van mening dat we als Feyenoord supporter die jongen juist moeten steunen ipv het afbranden wat ik toch helaas met een zekere regelmaat lees.
Ja en ik zal het blijven verkondigen! Het is een keeper van NIKS en die hoort zeker NIET in oranje thuis. In mijn ogen hoort ie al niet bij Feyenoord thuis......
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja en ik zal het blijven verkondigen! Het is een keeper van NIKS en die hoort zeker NIET in oranje thuis. In mijn ogen hoort ie al niet bij Feyenoord thuis......
als jij je nou eens gaat aftrekken in de mond van een krokodil...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:58 schreef Martijn het volgende:
Ik vind het onzin om het niveau van Mulder te vergelijken met Vorm of Krul. Het enige voordeel dat Mulder heeft is dat hij een Nederlander is en omdat weinig NL keepers zijn komt hij al snel in aanmerking voor Oranje. Maar dat duurt nog wel even. Hij heeft nog niet eens vol seizoen in de eredivisie gespeeld. Het is trouwens ook onzinnig om Vermeer op te roepen, die komt ook net kijken.
Maar Vermeer is helaas 4 maal zo goed als Mulder, die pakt tenminste punten voor zijn club!!
Helaas voor ons zal Mulder voor ons nooit punten pakken. Alleen de uitstraling afgelopen zondag tussen Vermeer en Mulder zegt al genoeg!! En wie dat niet heeft gezien moet toch echt een brilletje gaan halen........
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:00 schreef hoogvliet010 het volgende:
Van Hanegem: "Mulder moet naar een oogarts"
Erwin Mulder zou er volgens Willem van Hanegem goed aan doen eens een oogarts te bezoeken. Dat concludeerde de analist na de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord (1-1).

"Het lijkt erop of hij moeite met de diepte en snelheid van de bal heeft", zegt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. "Ze moeten hem serieus eens langs een oogarts sturen, want het kan best te maken hebben met zijn gezichtsvermogen. Ik bedoel dit serieus en niet kwetsend, ik geloof echt dat daarnaar gekeken moet worden."

Bron AD
Zou wel veel verklaren bij Mulder............ dan is er misschien nog hoop
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:02 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

als jij je nou eens gaat aftrekken in de mond van een krokodil...
God man, dat heb ik net gedaan!
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar Vermeer is helaas 4 maal zo goed als Mulder, die pakt tenminste punten voor zijn club!!
Helaas voor ons zal Mulder voor ons nooit punten pakken. Alleen de uitstraling afgelopen zondag tussen Vermeer en Mulder zegt al genoeg!! En wie dat niet heeft gezien moet toch echt een brilletje gaan halen........
Probeer je nog even de wedstrijden van dit seizoen te herinneren en denk dan na over wat je hier geschreven hebt. Kolder dus!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:09 schreef Els het volgende:

[..]

Probeer je nog even de wedstrijden van dit seizoen te herinneren en denk dan na over wat je hier geschreven hebt. Kolder dus!
Over de uitstraling neem ik niks terug Els.... Wat tussen deze 2 is het net os er in de ene goal een kat stond en bij ons een dooie mus!!
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Over de uitstraling neem ik niks terug Els.... Wat tussen deze 2 is het net os er in de ene goal een kat stond en bij ons een dooie mus!!
Over uitstraling hoef je niks terug te nemen want daar heb je een punt. Maar dat hij geen punten pakt is onzin. En gezien de nuance in je bericht weet je dat zelf ook wel.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:14 schreef Els het volgende:

[..]

Over uitstraling hoef je niks terug te nemen want daar heb je een punt. Maar dat hij geen punten pakt is onzin. En gezien de nuance in je bericht weet je dat zelf ook wel.
Hij zal best wel eens een balletje tegen houden, dan zal ie toevallig net goed hebben gelegen
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hij zal best wel eens een balletje tegen houden, dan zal ie toevallig net goed hebben gelegen
Nee, absoluut niet. Het waren perfecte reflexen. Jammer dat je zo'n slecht korte termijn geheugen hebt.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hij zal best wel eens een balletje tegen houden, dan zal ie toevallig net goed hebben gelegen
lijdensweg///oneindige herhaler omdat hij niks anders te melden heeft!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door FR-Han --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:21 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Het waren perfecte reflexen. Jammer dat je zo'n slecht korte termijn geheugen hebt.
Misschien interesseer het me niet omdat hij er nu net eentje is waar ik niet in geïnteresseerd in ben? En dan moet er nog veel gebeuren wil dat veranderen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:22 schreef obiku010 het volgende:

[..]

lijdensweg///oneindige herhaler omdat hij niks anders te melden heeft!!!
Jij ook blijkbaar! Alleen maar te klagen over mij. Ook een interessante hobby van jou!
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Misschien interesseer het me niet omdat hij er nu net eentje is waar ik niet in geïnteresseerd in ben? En dan moet er nog veel gebeuren wil dat veranderen.
Tja. Lees de zin nog eens terug, en denk er dan eens over na hoe jij blijkbaar mensen benadert. Niet echt verantwoord, hè?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:33   quote  deeplink  
Als iemand continu hetzelfde herhaalt verliest het de boodschap.
Ik lees het al niet meer...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:30 schreef Els het volgende:

[..]

Tja. Lees de zin nog eens terug, en denk er dan eens over na hoe jij blijkbaar mensen benadert. Niet echt verantwoord, hè?
Als het over Feyenoord ga ben ik heel zwart - wit , dat zal ik niet ontkennen. En hier op de forum zijn er maar heel weinig waar ik inderdaad begrip voor op kan brengen. En slijmen om bij iemand in de gunst te vallen doe ik zeker niet!
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als het over Feyenoord ga ben ik heel zwart - wit , dat zal ik niet ontkennen. En hier op de forum zijn er maar heel weinig waar ik inderdaad begrip voor op kan brengen. En slijmen om bij iemand in de gunst te vallen doe ik zeker niet!
Aardig, beleefd en voorkomend zijn, de waarde van het standpunt van de ander zien maar toch een afwijkende mening hebben, is niet slijmen, maar een normale, gewaardeerde menselijke omgangsvorm.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Els --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 oktober 2011 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:50 schreef Els het volgende:

[..]

Aardig, beleefd en voorkomend zijn, de waarde van het standpunt van de ander zien maar toch een afwijkende mening hebben, is niet slijmen, maar een normale, gewaardeerde menselijke omgangsvorm.
gelukkig kan els het wel verwoorden. mij lukt het niet bij lijdensweg. lijdensweg moet wel een product zijn, samengesteld uit zaad uit urk, en een verwaarloost eitje uit katwijk. ohja. en een kwakkie uit het westland erbij voor extra horkerigheid

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keepers EK 2012(mulder)









0.0074610