|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 23:39 schreef Els het volgende:[..] Ja, meerdere keren zelfs. Er staan ongetwijfeld wel wat van die artikelen op dit forum. Check maar onder de topics judas oid. Ik weet dat dat is gebeurd, maar ik vind het juist goed dat hij gewoon zij dat hij niet verder wil? Is toch niets mis mee ofwel? En Omdat hij gewoon duidelijk aangaf dat hij weg wou, konden wij nog wat verdienen. Als jij het op je werk om wat voor reden dan ook niet naar je zin hebt, teken je toch ook niet bij ofwel??
Wijnalbum zegt ons niet te verlaten, en dat hij al bij de mooiste club van Nederland speelt op tv met Drenthe naast zich, en een paar maanden later kom Psv met wat meer geld en hij loopt zo weg. En Fer zegt gewoon wat hij wil. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: idd, la ma lkkr zitten hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hahaha, toch goed dat ik nog ff wakker was ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: hoeveel kinderen wil je |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Daar moet je pas over nadenken als je veel geoefend hebt. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat lijkt mij geen antwoord op de vraag:) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: maar wel een goeie bijkomstigheid hahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als hij vraagt hoeveel kinderen ze wil en Els antwoordt met "Daar moet je pas over nadenken als je veel geoefend hebt." zou je dat als een koopsignaal kunnen uitleggen. De ??? geeft aan dat ik me dat echter ten zeerste afvraag. Zo duidelijk? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 22:42 schreef JanM het volgende:[..] Als hij vraagt hoeveel kinderen ze wil en Els antwoordt met "Daar moet je pas over nadenken als je veel geoefend hebt." zou je dat als een koopsignaal kunnen uitleggen. De ??? geeft aan dat ik me dat echter ten zeerste afvraag. Zo duidelijk? nog niet echt maar wel bedankt voor de uitleg hahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 22:42 schreef JanM het volgende:[..] Als hij vraagt hoeveel kinderen ze wil en Els antwoordt met "Daar moet je pas over nadenken als je veel geoefend hebt." zou je dat als een koopsignaal kunnen uitleggen. De ??? geeft aan dat ik me dat echter ten zeerste afvraag. Zo duidelijk? Klap van de malle molen gehad Jan:) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als dat zo is kan ik me daar verdomd weinig van herinneren ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 22:42 schreef JanM het volgende:[..] Als hij vraagt hoeveel kinderen ze wil en Els antwoordt met "Daar moet je pas over nadenken als je veel geoefend hebt." zou je dat als een koopsignaal kunnen uitleggen. De ??? geeft aan dat ik me dat echter ten zeerste afvraag. Zo duidelijk? Nee hoor. Geen koopsignaal. Ga er nog steeds van uit dat dit een Feyenoordforum en geen datingsite is ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als jij het zegt ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:03 schreef Els het volgende:[..] Nee hoor. Geen koopsignaal. Ga er nog steeds van uit dat dit een Feyenoordforum en geen datingsite is ;-) Da's dan ook weer duidelijk! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:03 schreef Els het volgende:[..] Nee hoor. Geen koopsignaal. Ga er nog steeds van uit dat dit een Feyenoordforum en geen datingsite is ;-) Heb je geen vent dan??? Zijn er hier genoeg die je wel zien zitten! Jammer dat je door de posts alleen al ziet dat hier alleen maar zwakzinnigen zitten. Hahahhahahahaahahahahahahhahahahaa! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Heb je geen vent dan??? Zijn er hier genoeg die je wel zien zitten! Jammer dat je door de posts alleen al ziet dat hier alleen maar zwakzinnigen zitten. Hahahhahahahaahahahahahahhahahahaa! Zegt Feyenoord till i die!!!! hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:03 schreef Els het volgende:[..] Nee hoor. Geen koopsignaal. Ga er nog steeds van uit dat dit een Feyenoordforum en geen datingsite is ;-) heb ik weer,,,ben ik ns verliefd,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 00:34 schreef van geil het volgende:[..] heb ik weer,,,ben ik ns verliefd,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Klote voor je! Gewoon hulplijn bellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 00:34 schreef van geil het volgende:[..] heb ik weer,,,ben ik ns verliefd,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Opeens heb je het? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik zeg toch dat hier ALLEEN MAAR zwakzinnigen zitten! Hahaahahhahaahahaaha! |
|
|
|
|
|