BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buitenproportionele reactie KNJB...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:17 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
jaja, hij was naar het maasgebouw gegaan om die agenten te helpen.
hij wilde ook erg graag vooraanstaan denk ik.
eigenlijk niet verkeerd, net als spaanse politie, eerst slaan later praten.
Denk dat er met de volgende "demonstratie" er een aantal zijn die in de buurt van het maasgebouw of wat dan ook wel een keer extra na zullen denken.
Ik zou het stukje nog even opnieuw doorlezen. Het gaat er om hoe er daarna met verdachten wordt omgegaan.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:25   quote  deeplink  
heb het gelezen, maar vind dat het goed is opgelost.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:25 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
heb het gelezen, maar vind dat het goed is opgelost.
Dan hoop ik maar dat er nooit een foto van jou op de tv of het internet wordt gepleurt omdat je toevallig net op de verkeerde tijd op de verkeerde plek was.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:18 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
lulverhaal, ze hadden niets te zoeken daar voor de deuren van het maasgebouw. iedereen wist waar het op uit zou lopen, degene die het niet wisten hebben stront in hun ogen.
Nee dit klopt niet,voor een aantal was het gewoon een stille mars om zo hun onvreden te uiten.Een groot gedeelte ging los wat niks meer met een stille mars te maken had..
Dan word je giftig tegen de personen die hun eigen bestormen..Ik had er ook een aantal gevraagd of ze wel goed bij hun plaat waren..De kans was dus groot geweest dat ik een stadionverbod van 6 jaar had gekregen..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:42   quote  deeplink  
op zaterdagavond een stille mars houden....hoe helderziend moet je zijn om te zien dat dat fout gaat.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan hoop ik maar dat er nooit een foto van jou op de tv of het internet wordt gepleurt omdat je toevallig net op de verkeerde tijd op de verkeerde plek was.
hier was niemand om de verkeerde tijd op de verkeerde plek
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
op zaterdagavond een stille mars houden....hoe helderziend moet je zijn om te zien dat dat fout gaat.
dat is ook iets voor jou om over na te denken...verkeerd beoordeeld door burgermeester en politie misschien???
Buiten de mars om liepen er ook gezinnetjes vrouwen en kinderen die niets vermoedend op weg waren naar hun cluppie....
Nogmaals die actie van die gasten keur ik af en mag ook bestraft worden..
Maar dan moet je wel via bewijzen schuldig bevonden worden want alleen
dan is het teRECHT..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Normaal ben ik het vaak met je eens Leon, maar het is eigenlijk wel eens een keer goed dit heb ik het idee, kan de politie de meelopers ook gelijk aanpakken.Vind in dit geval dat iedereen met z'n bek voor het maasgebouw best opgepakt had mogen worden. Je weet zelf ook als OUDERE MAN zijnde dat je dingen voelt aankomen, en loop jij achteraan, zal je het niet zo snel meekrijgen, maar sta jij vooraan weet je wwar het al uit de hand begint te lopoen zonder dat er een steen uis gegooid.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:54   quote  deeplink  
en ook ik weet sensatie is een mooi ding
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
op zaterdagavond een stille mars houden....hoe helderziend moet je zijn om te zien dat dat fout gaat.
ben ik het niet mee eens, ik was op varkenoord van te voren en zat nog te twijfelen of ik zou meelopen. Had dit niet zien aankomen. Pas nadat we op varkenoord een akkefietje hadden gehad besloot ik niet mee te lopen en had ik door dat er sommige gasten niet helemaal zuiver waren. Maar dan nog had ik dit niet voorzien. Waarom niet? omdat je niet je eigen club aanvalt. Dit had ik de dagen daarvoor echt niet zien aankomen. Grote kans dat wanneer ik wel was meegelopen ik dan ook op de verkeerde plek had gestaan in een poging die waanzin te stoppen....
Om dan meteen zonder veroordeling een stadionverbod van 6 (!) jaar te krijgen?......
soccer
 soccer - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Normaal ben ik het vaak met je eens Leon, maar het is eigenlijk wel eens een keer goed dit heb ik het idee, kan de politie de meelopers ook gelijk aanpakken.Vind in dit geval dat iedereen met z'n bek voor het maasgebouw best opgepakt had mogen worden. Je weet zelf ook als OUDERE MAN zijnde dat je dingen voelt aankomen, en loop jij achteraan, zal je het niet zo snel meekrijgen, maar sta jij vooraan weet je wwar het al uit de hand begint te lopoen zonder dat er een steen uis gegooid.
Ik heb een keer niet meegekregen wat er ging gebeuren(was nog jong) en heb toen zon klappen op mijn lijf gekregen van oom agent dat ik sinsdien al lang van te voren voel aan komen wat er gaat gebeuren. Dan loop ik met mijn zoon een blokje om of ga eerder weg.
moa
 moa - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 13:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens, ik was op varkenoord van te voren en zat nog te twijfelen of ik zou meelopen. Had dit niet zien aankomen. Pas nadat we op varkenoord een akkefietje hadden gehad besloot ik niet mee te lopen en had ik door dat er sommige gasten niet helemaal zuiver waren. Maar dan nog had ik dit niet voorzien. Waarom niet? omdat je niet je eigen club aanvalt. Dit had ik de dagen daarvoor echt niet zien aankomen. Grote kans dat wanneer ik wel was meegelopen ik dan ook op de verkeerde plek had gestaan in een poging die waanzin te stoppen....
Om dan meteen zonder veroordeling een stadionverbod van 6 (!) jaar te krijgen?......
Goed besluit om je van het gedierte te distantieren en dus niet mee te lopen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 13:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens, ik was op varkenoord van te voren en zat nog te twijfelen of ik zou meelopen. Had dit niet zien aankomen. Pas nadat we op varkenoord een akkefietje hadden gehad besloot ik niet mee te lopen en had ik door dat er sommige gasten niet helemaal zuiver waren. Maar dan nog had ik dit niet voorzien. Waarom niet? omdat je niet je eigen club aanvalt. Dit had ik de dagen daarvoor echt niet zien aankomen. Grote kans dat wanneer ik wel was meegelopen ik dan ook op de verkeerde plek had gestaan in een poging die waanzin te stoppen....
Om dan meteen zonder veroordeling een stadionverbod van 6 (!) jaar te krijgen?......
Dan is er met je mensenkennis gelukkig niets aan de hand, en kijk, jij valt je eigen club niet aan maar die onozele met ogen zo groot als putdeksels naast je wel. En daarom stond jij dus ook niet vooraan bij het maasgebouw.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Normaal ben ik het vaak met je eens Leon, maar het is eigenlijk wel eens een keer goed dit heb ik het idee, kan de politie de meelopers ook gelijk aanpakken.Vind in dit geval dat iedereen met z'n bek voor het maasgebouw best opgepakt had mogen worden. Je weet zelf ook als OUDERE MAN zijnde dat je dingen voelt aankomen, en loop jij achteraan, zal je het niet zo snel meekrijgen, maar sta jij vooraan weet je wwar het al uit de hand begint te lopoen zonder dat er een steen uis gegooid.
zoals douwe aangeeft stond ik er die avond ook tegenover..
vond het vreemd dat ik in het stadion zat en hoorde dat het buiten los ging...
maar misschien is dit weleens goed zoal jij het bekijkt..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 13:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]
Om dan meteen zonder veroordeling een stadionverbod van 6 (!) jaar te krijgen?......
Zou lekker rustig geweest zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 15 oktober 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 13:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zou lekker rustig geweest zijn.
hahahaha, kan er maar 1 zijn die dat zegt..... je krijgt morgen een biertje van gozert hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buitenproportionele reactie KNJB...









0.0058372