|
|
ajax till i die
|
|
|
Persoonlijk vind ik dat Anita in de basis thuishoort op het middenveld. Hij heeft zeer goede handelingsnelheid die je kan gebruiken bij counters en loopvermogen waar je u tegen zegt. Ook is hij verdedigend veel sterker dan Jansen bv. gaten dichtlopen en pakt veel ballen af en weet ze goed te passen bij de juiste spelersen komt altijd mee op. Zo'n speler heb je gewoon nodig op het middenveld.
Janssen is een geweldige speler die moet je vrij laten. Vanuit de punt-naar-achteren positie moet hij meer in dienst spelen dan dat hij wilt. Hij is meer een speler die dominant ballen naar zich toe laat komen om vervolgens de eindpass te geven. En hij heeft ook nog een goede schot!
Eriksen is dan van zijn dubbele dekking af omdat er nu twee middenvelders staan met uitzonderlijke kwaliteiten die de spits in stelling kunnen brengen of zelf kunnen scoren
De Jong voegt nu niets toe aan het middenveld. Vertraagt het hele ajax systeem, geen creativiteit en geen lef. De Jong moet nu gewoon spelen als spits(vooral nu dat Sighi geblesseerd is. De Jong heeft al bewezen dat hij in de spits goed kan spelen
Word wakker Frankie De Boer and smell the coffee. Ik ben voorstander van minimaal 10 jarig plan met onze huidige coach/trainer... Maar hij moet de supporters ook gehoor geven.Iedereen ziet dat het zo niet werkt met ajax en ieder ander wel.
WE WILLEN WEER TROTS KAMPIOEN WORDEN!!! EN OOK TEGENSTAND BIEDEN TEGEN REAL THUIS
Serero en Ozbiliz mogen van mij ook wat meer spelen wanneer ze weer fit zijn.
Boere,Rits en Ligeon zijn ook meer dan welkom om wel eens in te vallen |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
dus je wil zeggen dat het net zo'n tactische onbenul is als rutte, zit eigenlijk \ wel wat in |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Nee, eigenlijk wil hij gewoon met 17 man gaan spelen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 13:18 schreef ajax till i die het volgende:Persoonlijk vind ik dat Anita in de basis thuishoort op het middenveld. Hij heeft zeer goede handelingsnelheid die je kan gebruiken bij counters en loopvermogen waar je u tegen zegt. Ook is hij verdedigend veel sterker dan Jansen bv. gaten dichtlopen en pakt veel ballen af en weet ze goed te passen bij de juiste spelersen komt altijd mee op. Zo'n speler heb je gewoon nodig op het middenveld. Janssen is een geweldige speler die moet je vrij laten. Vanuit de punt-naar-achteren positie moet hij meer in dienst spelen dan dat hij wilt. Hij is meer een speler die dominant ballen naar zich toe laat komen om vervolgens de eindpass te geven. En hij heeft ook nog een goede schot! Eriksen is dan van zijn dubbele dekking af omdat er nu twee middenvelders staan met uitzonderlijke kwaliteiten die de spits in stelling kunnen brengen of zelf kunnen scoren De Jong voegt nu niets toe aan het middenveld. Vertraagt het hele ajax systeem, geen creativiteit en geen lef. De Jong moet nu gewoon spelen als spits(vooral nu dat Sighi geblesseerd is. De Jong heeft al bewezen dat hij in de spits goed kan spelen Word wakker Frankie De Boer and smell the coffee. Ik ben voorstander van minimaal 10 jarig plan met onze huidige coach/trainer... Maar hij moet de supporters ook gehoor geven.Iedereen ziet dat het zo niet werkt met ajax en ieder ander wel. WE WILLEN WEER TROTS KAMPIOEN WORDEN!!! EN OOK TEGENSTAND BIEDEN TEGEN REAL THUIS Serero en Ozbiliz mogen van mij ook wat meer spelen wanneer ze weer fit zijn. Boere,Rits en Ligeon zijn ook meer dan welkom om wel eens in te vallen Ja precies..ik zou een 18 jarige jongen die net 3 maanden bij Ajax voetbalt regelmatig laten invallen.. KAP MET DIE ONZIN. |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 13:32 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ja precies..ik zou een 18 jarige jongen die net 3 maanden bij Ajax voetbalt regelmatig laten invallen.. KAP MET DIE ONZIN. Boere,Rits en Ligeon zijn ook meer dan welkom om wel eens in te vallen
er is een groot verschil tussen wel eens en regelmatig grasmaaier. kijk in de woordeboek |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
In ieder geval lef en dat waardeer ik wel.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Indien uit je nek zwetsen een vorm van lef is, soit. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 13:47 schreef ajax till i die het volgende:[..] Boere,Rits en Ligeon zijn ook meer dan welkom om wel eens in te vallen er is een groot verschil tussen wel eens en regelmatig grasmaaier. kijk in de woordeboek Ik kijk alleen in HET woordenboek, maar dat is ook lastig voor iemand die geen verstand heeft.
Ook Ligeon heeft niks te zoeken in Ajax 1 als Greg gewoon kan/mag spelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Leuk bedacht alleen is Siem de Jong het oogappeltje van de Boer en zal daarom ook altijd spelen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dat vrees ik dus ook, maar waarom ??? niks goeds gedaan eigenlijk ? nog nooit eerlijk gezegt, af en toe een doelpuntje maar daar stopt het ook... |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
Misschien helpt het met spanddoeken. met de tekst "Frankie De Boer we vinden je een geweldig coach/trainer maar de jong spits of eruit" wij kunnen dat opeisen want wij zijn ajax peace out!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: een lul in jouw nek zwetsen is ook lef met het gevaar dat die klem komt te zitten in die speklaag.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Bestel jij alvast een meter of twintig wit laken zodat je dat spandoek kunt gaan maken met onze nieuwe forumdebiel. |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Misschien is dit een nóg geschiktere tekst: "Frankie De Boer we vinden je een geweldig coach/trainer, maar de Jong eruit, Theo op de juiste plaats en een serieuze kandidaat in de spits. En anders speelt Bergkamp maar weer een paar wedstrijden."
Past dat, denk je?
Suggesties voor uitbreiding van de spandoektekst zijn uiteraard welkom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 15:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:Misschien is dit een nóg geschiktere tekst: "Frankie De Boer we vinden je een geweldig coach/trainer, maar de Jong eruit, Theo op de juiste plaats en een serieuze kandidaat in de spits. En anders speelt Bergkamp maar weer een paar wedstrijden."Past dat, denk je? Suggesties voor uitbreiding van de spandoektekst zijn uiteraard welkom. PERFECT ZELFS!!!!!!!!!! en dan hopen dat ie dan wakker word onze boer |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Nah, ik vind de tekst nog wat aan de korte kant. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 15:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:Misschien is dit een nóg geschiktere tekst: "Frankie De Boer we vinden je een geweldig coach/trainer, maar de Jong eruit, Theo op de juiste plaats en een serieuze kandidaat in de spits. En anders speelt Bergkamp maar weer een paar wedstrijden."Past dat, denk je? Suggesties voor uitbreiding van de spandoektekst zijn uiteraard welkom. Ik zou zeggen: Frankie De Boer we vinden je een geweldig coach/trainer, maar de Jong eruit, Theo op de juiste plaats en een serieuze kandidaat in de spits. En anders speelt Bergkamp maar weer een paar wedstrijden. Natuurlijk moet twitterkut ook weer eens beter gaan spelen anders halen we Chivu wel terug. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 15:47 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ik zou zeggen: Frankie De Boer we vinden je een geweldig coach/trainer, maar de Jong eruit, Theo op de juiste plaats en een serieuze kandidaat in de spits. En anders speelt Bergkamp maar weer een paar wedstrijden. Natuurlijk moet twitterkut ook weer eens beter gaan spelen anders halen we Chivu wel terug. Kijk, zo komen we ergens.
Hoeveel meter laken heb je, ajax till i die? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik zou zeggen: Frankie De Boer we vinden je een geweldig coach/trainer, maar de Jong eruit, Theo op de juiste plaats en een serieuze kandidaat in de spits. En anders speelt Bergkamp maar weer een paar wedstrijden. Natuurlijk moet twitterkut ook weer eens beter gaan spelen anders halen we Chivu wel terug. En als klap op de vuurpijl halen we Hiddink als Technisch Directeur om zo weer terug naar de top van nederland en daarna de top van europa te komen en anders zullen wij niet meer zo lief blijven. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Anders maak je hier een poster van
of
of
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wat een dag was dat!! Speel je elke wedstrijd met dezelfde bezieling als in die wedstrijd dan ben je half maart kampioen!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Bezieling is iets wat een trainer erin hoort te hameren. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dit is pure slimheid! , nu denken die klapperhomo's dat ze heel wat zijn.. AFSCHIETEN DIE GASTEN |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Heeft geen zier met slimheid van doen, is jezelf aan alle kanten indekken. Toen van Basten negen punten achter kwam in het kampioenschap was hij "de pannenkoek". Ik wil geen de Boer die zich bij voorbaat indekt. Ik wil strijdvaardigheid, niet dit gemekker. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Joh in jouw ogen kan hij het toch niet goed doen zolang hij niet precies doet wat jij wilt.
Get a life man... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Heeft niets te maken met wat ik wil/wens, maar alles met de manier waarop Frank dit seizoen optreedt. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ik hoop echt dat Chivu terug komt naar Ajax. Zet Ligeon maar als rechtsback ipv die lambal van een vdwiel. Anita controleur Janssen en Eriksen er voor de Jong in de spits die lompe Bulykin op de bank. Blind moet zich maar richten op de CV positie want als linksback functioneert ie voor geem meter. Beter haalt Ajax een concurrent voor Boilesen want de LB-positie is wel 't zorgenkindje als Boilesen geblesseerd/geschorst is. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 19:27 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Joh in jouw ogen kan hij het toch niet goed doen zolang hij niet precies doet wat jij wilt. En in een underdog rol kruipen is niet des Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is dit niet al door 100.000 Ajacieden uitgesproken en besproken??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Remco! Waar de fack Was je gebleven?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als je een beetje begaan bent met onze gappie.......moet je hem af en toe pb'n.......en je weet wat er aan de hand is.......simpel toch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als je een beetje begaan bent met onze gappie.......moet je hem af en toe pb'n.......en je weet wat er aan de hand is.......simpel toch Hey pik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En..........uitgewoond ouwe???.......je kan Joduh wel een handje geven.......die heeft het ook wel gehad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] En..........uitgewoond ouwe???.......je kan Joduh wel een handje geven.......die heeft het ook wel gehad Ben nog lang niet klaar, vanochtend 6 uur achter de PC en kom nu net weer thuis.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaat ook nog wel een paar weken duren ben ik bang voor.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent de enige die aan de rem kan trekken...........hoop dat je dat inziet gap......dood neer vallen heeft niemand wat aan |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Grappig dat als je 1 belangrijke wedstrijd speelt je een half jaar als een krant kan blijven spelen en dat sommige sukkels hem crediet blijven geven terwijl hij Ajax alleen maar zwakker maakt .!!!wordt wakker mensen en Frankie dit KAN NIET LANGER de Jong niet meer op het middenveld / |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als je een beetje begaan bent met onze gappie.......moet je hem af en toe pb'n.......en je weet wat er aan de hand is.......simpel toch Ben niet zo van de PB's, maar je hebt gelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij bent de enige die aan de rem kan trekken...........hoop dat je dat inziet gap......dood neer vallen heeft niemand wat aan Gebeurt ook wel hoor.. Ik ben weer weg, duik m'n nest in.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bijna niemand gooit zijn ziel en zaligheid op het open forum(oke ik wel,maar ik spoor niet)maar af en toe een pb kan geen kwaad |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga met je mee ouwe.........jij daar,ik hier |
|
|
|