|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Het niewe Ajax !! AANKOOP EN VERKOOP |
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Ik dacht: Laat ik het maar doen. Er was al Zomertransfers en Geruchten 2011/2012, ik dacht laat ik die Geruchten 2012/2013 maken.
Dus... laat je reactie maar achter!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
chivu en seedorf AUB !!! zeg ik jammer genoeg al 3 jaar maar goed |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ligeon - Chivu - Alderweireld - Boilesen |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Jan moet geld op gaan brengen. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hmmm.. ik wil hem niet weg hebben bij Ajax!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: sowieso maar niet nu
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
zo te zien word dit een goed topic :D |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een rechter spits zoals Boerrichter en de Zeeuw terug kopen zware blunder om die weg te doen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: als die vertrekt natuurlijk.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En hij gaat vertrekken... |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: Vond je de zeeuw dan zo'n verademing??? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Ik wel in ieder geval! Na het WK heeft hij lang problemen gekend, maar als hij goed speelde, speelde het hele elftal goed. Alle wedstrijden die Ajax gewoon echt goed gevoetbalt heeft de laatste twee jaar, waren allemaal met hem in het team. Bijvoorbeeld de kampioenswedstrijd. Zouden we hier trouwens niet beter eerst een wintertransfergeruchtentopic van maken? Wie zouden we in de winterstop als directe versterking kunnen halen? Ik zou graag nog een rechtsbenige echte rechtsbuiten willen zien. Hoewel die uit de jeugd er ook wel aankomen natuurlijk. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ik wel, zo goed speelt hij niet meer. Na de kampioenswedstrijd alleen maar minder. Verkopen voor een leuk bedrag, nu het nog kan. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 19:44 schreef Ajx het volgende:[..] Ik wel, zo goed speelt hij niet meer. Na de kampioenswedstrijd alleen maar minder. Verkopen voor een leuk bedrag, nu het nog kan. hij heeft gwn zn dagen ff niet... hij moet ook nog ff wennen...... trouwens.. ik vind het hele elftal niet goed spelen, en niet alleen Jan |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mooi topic aitb!!!!!!ik zeg van der vaart! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: En daar ga ik, in tegenstelling tot Seedorf, wél in mee. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: je ben het vaak met me eens man????en we mogen mekaar niet eens...... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Niet overdrijven, is pas twee keer. :-P
Maar de voetballer van der Vaart kun je nog best een poosje veel plezier aan beleven. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 19:46 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] hij heeft gwn zn dagen ff niet... hij moet ook nog ff wennen...... trouwens.. ik vind het hele elftal niet goed spelen, en niet alleen Jan hij is de aanvoeder en moet het team opsleeptouw nemen.. zo niet geef dan Janssen de aanvoerdersband maar, de wedstrijden met hem als aanvoerder speelde we wel beter.. of zou dat toeval zijn ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 20:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:Niet overdrijven, is pas twee keer. :-P Maar de voetballer van der Vaart kun je nog best een poosje veel plezier aan beleven. ik denk seedorf ook nog wel, ondanks zijn leeftijd zou hij niet mistaan in dit groepje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 21:05 schreef nummer10 het volgende:[..] hij is de aanvoeder en moet het team opsleeptouw nemen.. zo niet geef dan Janssen de aanvoerdersband maar, de wedstrijden met hem als aanvoerder speelde we wel beter.. of zou dat toeval zijn ? Oneens, de wedstrijden met hem speelden we als een stel oude wijven die bevallen zijn van 6 een zesling.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: tnx man. ik dacht dat het niet zo'n goed topic gaat worden.omdat het zo vroeg is..... maar ik ga de titel als het bijv. zomer is veranderen in zomertransfers en geruchten 2012/2013! :D |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:13 schreef remco k het volgende:[..] Oneens, de wedstrijden met hem speelden we als een stel oude wijven die bevallen zijn van 6 een zesling.. Maar we spelen de laatste wedstrijden inderdaad wel geweldig. Wat een gelul wie er wel of geen aanvoerder moet zijn. Ik wil gewoon van minuut 1 tm minuut 90 passie zien en dat heb ik dit hele seizoen in nog geen een wedstrijd gezien!!!!! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Bommel gaat naar Lampegat en op links hebben we Boerrigter al. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: van bommel? ben jij wel helemaal bij je verstand? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: je doet je eerste gedeelte van je nickname eer aan.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:13 schreef remco k het volgende:[..] Oneens, de wedstrijden met hem speelden we als een stel oude wijven die bevallen zijn van 6 een zesling.. toch raar dat we die dan dik wonnen ?? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ???????????....... assaidi praat slecht over Ajax... hij zegt dat Ajax slecht met Mounir omgaat...en van bommel is een pure psv'er!!!!!!!!!!!!! (en ze passen gwn niet bij Ajax)!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Met goed voetbal ja.. En VVV vergeten?? |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Narsingh (sorry weet niet hoe je die naam goed spelt) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ajax ziet in Maximilian Beister (21) een mogelijke versterking. De rechtsbuiten van Fortuna Düsseldorf werd en in de competitiewedstrijd tegen Hansa Rostock bekeken door Blind. De technisch manager van de Amsterdammers was in het gezelschap van oud-Ajax-scout Ton Pronk. In de Bundesliga wordt vanwege de hoge transfersommen en salarissen nauwelijks gescout, maar de divisie lager is wel interessant. De in Göttingen geboren Beister een ex-speler van HSV wordt in Duitsland qua spel vergeleken met Arjen Robben en scoorde voor de ploeg uit de 2. Bundesliga dit seizoen al vijf keer. Naast Beister zouden Blind en Pronk ook oog hebben gehad voor Hansa-linkermiddenvelder Timo Perthel (22), die evenals de rechtsbuiten voor Duitsland onder 20 uitkwam. Welliswaar De Televaag als bron, maar we zullen zien. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: neh... past niet bij Ajax |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 - 11:31 schreef baco74 het volgende:Ajax ziet in Maximilian Beister (21) een mogelijke versterking. De rechtsbuiten van Fortuna Düsseldorf werd en in de competitiewedstrijd tegen Hansa Rostock bekeken door Blind. De technisch manager van de Amsterdammers was in het gezelschap van oud-Ajax-scout Ton Pronk. In de Bundesliga wordt vanwege de hoge transfersommen en salarissen nauwelijks gescout, maar de divisie lager is wel interessant. De in Göttingen geboren Beister een ex-speler van HSV wordt in Duitsland qua spel vergeleken met Arjen Robben en scoorde voor de ploeg uit de 2. Bundesliga dit seizoen al vijf keer. Naast Beister zouden Blind en Pronk ook oog hebben gehad voor Hansa-linkermiddenvelder Timo Perthel (22), die evenals de rechtsbuiten voor Duitsland onder 20 uitkwam. Welliswaar De Televaag als bron, maar we zullen zien. zou best kunnen... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hahahahah +100 bedankt voor het promoten van mn website |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Vd wiel verkopen. Ligeon de nieuwe rechtsback maken. Aissaidi kopen is het type speler die altijd voor gevaar zorgt en dat is wat we nodig hebben. Siem op de bank houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 21:19 schreef Hummel10 het volgende:Vd wiel verkopen. Ligeon de nieuwe rechtsback maken. Aissaidi kopen is het type speler die altijd voor gevaar zorgt en dat is wat we nodig hebben. Siem op de bank houden. Juist met daarnaast Bony in de spits... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad die man is een beesd. Toch jammer dat we voor Boerrichter en Sigtorsson gekozen hebben in plaats van Mertens Matavsz. Financieel is het wel een goede keuze geweest maar sportief... Misschien dat we geluk hebben en gaat het de tweede seizoenshelft gebeuren kunnen toch niet het hele seizoen uit vorm blijven. Voorhoede met Aissaidi, Bony en Sulejmani is wel dodelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 19:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad die man is een beesd. Toch jammer dat we voor Boerrichter en Sigtorsson gekozen hebben in plaats van Mertens Matavsz. Financieel is het wel een goede keuze geweest maar sportief... Misschien dat we geluk hebben en gaat het de tweede seizoenshelft gebeuren kunnen toch niet het hele seizoen uit vorm blijven. Voorhoede met Aissaidi, Bony en Sulejmani is wel dodelijk. Ben het hier niet helemaal met je eens man! Boerrigter speelt misschien op het moment wat minder, maar heeft zeker goeie wedstrijden gehad. Toch denk ik ook dat Sigtorsson ook nog heel belangrijk kan worden mits hij weer hersteld is van zijn blessure.
Verder vind ik assaidi te licht voor ajax, heeft leuke wedstrijden maar op een of andere manier heb ik niks met hem. Overigens is dan Bony wel weer echt een goeie spits |
|
|
|