BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geruchten en Transfers 2011/2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajax21
 ajax21 - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Zelf zie ik graag chivu terugkeren naar ajax, weet alleen niet in hoeverre hij hier in geïnteresseerd is.
Verder zou ik graag zien dat vd wiel vertrekt en dan maar een jeugdspeler neerzetten.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 oktober 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:19 schreef ajax21 het volgende:

[..]

Ben het hier niet helemaal met je eens man!
Boerrigter speelt misschien op het moment wat minder, maar heeft zeker goeie wedstrijden gehad. Toch denk ik ook dat Sigtorsson ook nog heel belangrijk kan worden mits hij weer hersteld is van zijn blessure.

Verder vind ik assaidi te licht voor ajax, heeft leuke wedstrijden maar op een of andere manier heb ik niks met hem.
Overigens is dan Bony wel weer echt een goeie spits
Aissaidi te licht voor Ajax? Nou het is wel het type speler die in de eredivisie met gemak twee man bezig kan houden hoor. Zo een type speler die ook nog doel gericht is heb je echt wel nodig hoor. Boerichter tja voor het geld een leuke speler beetje type rommedahl hoop dat ie zich nog wat ontwikkeld maar is ook al 26. Bony is een Brutus haha
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 oktober 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Trouwens las dat aissati misschien naar Cska gaat is het dan geen optie om Pranjic te halen?
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=116248&abbr=voetbal24
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 oktober 2011 - 17:55   quote  deeplink  
heel snel wegdoen die Algarijn

Pranjic ken ook wegblijven
Mike¥¥
 Mike¥¥ - woensdag 26 oktober 2011 - 18:37   quote  deeplink  
We hebben een bikkel nodig ,een Die er staat , met een ik vreet je op mentaliteit
net als Bijv. Stam , mischien ergens een of andere goede baller uit de bajes met een flinke lengte ;)
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 13 november 2011 - 18:43   quote  deeplink  
er zijn volgens mij een paar topic's die best hier in kunnen...toch?
remco k
 remco k - zondag 13 november 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist met daarnaast Bony in de spits...
Gewoon Siggie in de spits...
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - zondag 18 december 2011 - 16:29   quote  deeplink  
wtf chivu is fucking oud laat die gast in milaan het boek chivu is over
nora
 nora - zondag 18 december 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Siggi is een prima spits en als alternatief Bully,die blijft scoren in die paar minuten die hij krijgt,onbegrijpelijk dat Boertje weer voor Lodeiro kiest.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 17:30 schreef nora het volgende:
Siggi is een prima spits en als alternatief Bully,die blijft scoren in die paar minuten die hij krijgt,onbegrijpelijk dat Boertje weer voor Lodeiro kiest.
Hij is ook nog niet 100% fit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon Siggie in de spits...
Wanneer in 2014?
remco k
 remco k - maandag 19 december 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 20:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wanneer in 2014?
Nee gewoon zoals aan het begin van zijn blessure al bekend was rond februari 2012.
Ajx
 Ajx - maandag 19 december 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee gewoon zoals aan het begin van zijn blessure al bekend was rond februari 2012.
Ging toch al beter, misschien gelijk naar de winterstop dacht ik??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan ga ik ook voor Siggy, hoop dat hij dan blessurevrij blijft...
hoop ook dat hij dan laat zien waarom Ajax hem heeft gekocht...
remco k
 remco k - maandag 19 december 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 20:49 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ging toch al beter, misschien gelijk naar de winterstop dacht ik??
Zou best kunnen maar 2014 roepen terwijl overduidelijk bekend is rond welke periode vind ik gewoon raar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou best kunnen maar 2014 roepen terwijl overduidelijk bekend is rond welke periode vind ik gewoon raar.
Was gewoon een geintje...ik zit hier ook wel eens lollig te doen...
remco k
 remco k - maandag 19 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Had ik niet achter je gezocht man..:-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 19 december 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een nieuwe stap?

;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Had ik niet achter je gezocht man..:-)
Ach soms gooi ik er weleens iets uit, kijken hoe er gereageerd wordt...

Nu even weer serieus...voor mij is Siggy de spits...jammer dat hij technisch te kort schiet op het hoogste platform...ik hoop dat Bergkamp hem beter gaat maken...gelukkig is hij van natuere al beresterk...
Punte ter verbetering...moet wel wat scherper inkomen(eerste paal) wanneer er weer een prachtige voorzet komt van Boerrigter...die twee moeten elkaar beter gaan vinden.. Sulejmani moet zijn voorzetten meer perfectioneren...een voorbeeld nemen aan Dusan Tadic....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 21:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Een nieuwe stap?

;-)
Nou nee ik loop al een aantal jaren op deze oliebol rond hoor....
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 19 december 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 21:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou nee ik loop al een aantal jaren op deze oliebol rond hoor....
Deudlich..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 19 december 2011 - 21:28   quote  deeplink  
:-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2011 - 21:31   quote  deeplink  
:-)
remco k
 remco k - maandag 19 december 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 21:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach soms gooi ik er weleens iets uit, kijken hoe er gereageerd wordt...

Nu even weer serieus...voor mij is Siggy de spits...jammer dat hij technisch te kort schiet op het hoogste platform...ik hoop dat Bergkamp hem beter gaat maken...gelukkig is hij van natuere al beresterk...
Punte ter verbetering...moet wel wat scherper inkomen(eerste paal) wanneer er weer een prachtige voorzet komt van Boerrigter...die twee moeten elkaar beter gaan vinden.. Sulejmani moet zijn voorzetten meer perfectioneren...een voorbeeld nemen aan Dusan Tadic....
Ik vind hem technisch juist heel goed, hij is nog jong en kan nog beter worden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem technisch juist heel goed, hij is nog jong en kan nog beter worden..
Technisch vind ik hem niet zo behendig als een Lodeiro bijvoorbeeld maar heeft wel een straat lengte voorsprong op Bulykin...denkt dat er een schone taak ligt voor Bergkamp...
Ajx
 Ajx - dinsdag 20 december 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 23:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Technisch vind ik hem niet zo behendig als een Lodeiro bijvoorbeeld maar heeft wel een straat lengte voorsprong op Bulykin...denkt dat er een schone taak ligt voor Bergkamp...
Wie kan er nou niet van Bergkamp leren in deze selectie?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 december 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2011 - 16:23 schreef Ajx het volgende:

[..]

Wie kan er nou niet van Bergkamp leren in deze selectie?
Iedereen dat mag duidelijk zijn..
Ajx
 Ajx - woensdag 21 december 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2011 - 21:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Iedereen dat mag duidelijk zijn..
Dacht ik ook al, we hebben grote talenten en de ouderen zijn net niet goed genoeg voor de absolute top..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 januari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
Als je dit leest zie ik Sulejmani vertrekken van de zomer...
http://www.soccernews.nl/news/143069/De_Boer:_We_gaan_Sulejmani_geen_topsalaris_bieden
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 08 januari 2012 - 23:28   quote  deeplink  
Janmaat halen en Gouweleeuw en verder gewoon de hand op de knip!
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 08 januari 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Als je dit leest zie ik Sulejmani vertrekken van de zomer...
http://www.soccernews.nl/news/143069/De_Boer:_We_gaan_Sulejmani_geen_topsalaris_bieden
omdat hij geen topsalaris krijgt! neem aan dat hij dat ook niet verwacht!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 januari 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Ajax laat oog vallen op rechtsback van Palmeiras

Gregory van der Wiel vertrekt na dit seizoen waarschijnlijk naar Valencia en Ajax heeft met Ruben Ligeon al een mogelijke vervanger in huis. Het valt echter ook niet uit te sluiten dat de recordkampioen de transfermarkt opgaat en een nieuwe rechtsback zal gaan kopen. Frank de Boer bevestigt de interesse in Cicinho, de rechtervleugelverdediger van Palmeiras.

Cicinho maakte zaterdag in de oefenwedstrijd tegen Ajax indruk op De Boer. Of ik hem naar Ajax zou willen halen? Ik weet niet of dat reëel is, aldus de trainer in De Telegraaf. Maar het is een type rechtsback waar wij van houden. Als een transfer haalbaar is, wordt dit een zeer interessante optie. Onze scout Hans van der Zee had al aangegeven dat ik op Cicinho moest letten. Zijn aanvallende intenties waren nadrukkelijk aanwezig.

Cicinho is een 25-jarige rechtsback en niet te verwarren met zijn naamgenoot die nu bij AS Roma speelt en nog een verleden bij Real Madrid heeft. De Cicinho van Palmeiras speelde tot dusver nog niet in Europa: hij staat onder contract bij Santo André, dat de vleugelverdediger verhuurt aan Palmeiras. In het afgelopen seizoen in de Série A kwam Cicinho tot dertig competitieduels.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156700

Iemand die deze speler tijdens de oefenwedstrijd tegen Ajax een beetje gevolgd heeft? Of iets meer informatie kan verschaffen over hem?
Ajx
 Ajx - maandag 16 januari 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 10:09 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ajax laat oog vallen op rechtsback van Palmeiras

Gregory van der Wiel vertrekt na dit seizoen waarschijnlijk naar Valencia en Ajax heeft met Ruben Ligeon al een mogelijke vervanger in huis. Het valt echter ook niet uit te sluiten dat de recordkampioen de transfermarkt opgaat en een nieuwe rechtsback zal gaan kopen. Frank de Boer bevestigt de interesse in Cicinho, de rechtervleugelverdediger van Palmeiras.

Cicinho maakte zaterdag in de oefenwedstrijd tegen Ajax indruk op De Boer. Of ik hem naar Ajax zou willen halen? Ik weet niet of dat reëel is, aldus de trainer in De Telegraaf. Maar het is een type rechtsback waar wij van houden. Als een transfer haalbaar is, wordt dit een zeer interessante optie. Onze scout Hans van der Zee had al aangegeven dat ik op Cicinho moest letten. Zijn aanvallende intenties waren nadrukkelijk aanwezig.

Cicinho is een 25-jarige rechtsback en niet te verwarren met zijn naamgenoot die nu bij AS Roma speelt en nog een verleden bij Real Madrid heeft. De Cicinho van Palmeiras speelde tot dusver nog niet in Europa: hij staat onder contract bij Santo André, dat de vleugelverdediger verhuurt aan Palmeiras. In het afgelopen seizoen in de Série A kwam Cicinho tot dertig competitieduels.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156700

Iemand die deze speler tijdens de oefenwedstrijd tegen Ajax een beetje gevolgd heeft? Of iets meer informatie kan verschaffen over hem?
Gewoon Ligeon, niks gaan kopen joh.. Vond hem trouwens ook niet echt opvallen...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 januari 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 20:46 schreef Ajx het volgende:

[..]

Gewoon Ligeon, niks gaan kopen joh.. Vond hem trouwens ook niet echt opvallen...
Ik zeg toch ook niet dat we hem moeten kopen? Ik vraag enkel of iemand meer informatie over deze speler kan geven of hem een beetje heeft gevolgd tijdens de wedstrijd!
dege
 dege - dinsdag 17 januari 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Jan Vertonghen zou in de winterstop al de overstap kunnen maken naar Bayern München. Vorige week werd de vermeende interesse van de Duitse grootmacht in de Ajacied bekend, nu zou er al een officieel bod zijn geplaatst.

Munchener Merkur meldt in de papieren versie dat Bayern een bod van vijftien miljoen euro zou hebben neergelegd bij Ajax. Der Rekordmeister zou van de 24-jarige Belg de topprioriteit hebben gemaakt. De huidige koploper van de Bundesliga wil Vertonghen al in de winterstop aantrekken. Bij verkoop van Vertonghen zou Ajax meteen in de winterstop al werk willen maken van Cristian Chivu, meldt dezelfde Duitse krant.

De kans is groot dat Vertonghen in elk geval na dit seizoen vertrekt bij Ajax. De international is de laatste seizoenen een belangrijke schakel en zelfs aanvoerder van de Amsterdammers. Hij heeft nog een contract tot medio 2013 in de Nederlandse hoofdstad.
Bron: http://www.soccernews.nl/news/143786/Ajax_ontvangt_miljoenenbod_Bayern_op_Vertonghen

Als dit waar zou zijn mag het voor mij, mits AJAX direct Chivu weet terug te halen, dat zou de ideale vervanger en leider kunnen zijn voor het huidige ajax. Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij graag terug wil keren bij ajax. Daarbij weet ik niet of je nog een hoger bedrag kan verwachten voor Jan.
Ajx
 Ajx - dinsdag 17 januari 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 18:52 schreef dege het volgende:
Jan Vertonghen zou in de winterstop al de overstap kunnen maken naar Bayern München. Vorige week werd de vermeende interesse van de Duitse grootmacht in de Ajacied bekend, nu zou er al een officieel bod zijn geplaatst.

Munchener Merkur meldt in de papieren versie dat Bayern een bod van vijftien miljoen euro zou hebben neergelegd bij Ajax. Der Rekordmeister zou van de 24-jarige Belg de topprioriteit hebben gemaakt. De huidige koploper van de Bundesliga wil Vertonghen al in de winterstop aantrekken. Bij verkoop van Vertonghen zou Ajax meteen in de winterstop al werk willen maken van Cristian Chivu, meldt dezelfde Duitse krant.

De kans is groot dat Vertonghen in elk geval na dit seizoen vertrekt bij Ajax. De international is de laatste seizoenen een belangrijke schakel en zelfs aanvoerder van de Amsterdammers. Hij heeft nog een contract tot medio 2013 in de Nederlandse hoofdstad.
Bron: http://www.soccernews.nl/news/143786/Ajax_ontvangt_miljoenenbod_Bayern_op_Vertonghen

Als dit waar zou zijn mag het voor mij, mits AJAX direct Chivu weet terug te halen, dat zou de ideale vervanger en leider kunnen zijn voor het huidige ajax. Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij graag terug wil keren bij ajax. Daarbij weet ik niet of je nog een hoger bedrag kan verwachten voor Jan.
Blijft voor mij ideaal, vind Jantje toch nog altijd niet zo goed als we af en toe gezien hebben en als hij gezien word. Chivu is een hele goede en ervaren verdediger, fantastisch!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 18 januari 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Ajax wordt in verband gebracht met Burak Yilmaz... snelle en technische spits van Trabzonspor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door Grasmaaier --
Sander111
 Sander111 - woensdag 18 januari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 12:51 schreef Grasmaaier het volgende:
Ajax wordt in verband gebracht met Burak Yilmaz... snelle en technische spits van Trabzonspor.

[ filmpje ]
Ik geloof nooit dat Ajax hem gaat kopen... Het zal gaan om een zomertransfer maar met Sighterson die dan weer beter zal zijn en genoeg jeugd er achter, zal Ajax niet 7,5 miljoen hier voor gaan uitgeven...
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - woensdag 18 januari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 12:51 schreef Grasmaaier het volgende:

[ filmpje ]
Zou 7,5 miljoen euro mee gemoeid zijn. Als je mij vraagt toch beetje veel van t goeie...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 januari 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 13:31 schreef Sander111 het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat Ajax hem gaat kopen... Het zal gaan om een zomertransfer maar met Sighterson die dan weer beter zal zijn en genoeg jeugd er achter, zal Ajax niet 7,5 miljoen hier voor gaan uitgeven...
Je weet het maar nooit...alleen op Sigthorsson gokken zou dom zijn...denk niet dat ze met Bulykin verlengen...Lodeiro staat in de belangstelling van Liverpool en de Jong is geen echte killer...de Boer ziet hem het liefst op 10...komt Sigthorsson uberhaupt wel terug ??...was de Boer wel werkelijk tevreden over hem ?? De Boer heeft menigmaal laten weten dat hij op zoek was naar een type Patrick Kluivert voordat Sigthorsson gehaald werd...in de jeugd loopt er niemand rond die Kluivert benaderd...de jeugd is juist dun bezaaid met goede spitsen...
nora
 nora - woensdag 18 januari 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Lijkt mij erg veel voor een spits die niet erg bekend is.En we hebben siggi en Gastillon.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - woensdag 18 januari 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 15:03 schreef nora het volgende:
Lijkt mij erg veel voor een spits die niet erg bekend is.En we hebben siggi en Gastillon.
Castillion????????
Siggi????????????? Castillion uitgeleend en Siggi geblesseerd...daarom wilt Ajax ook die spit halen (gerucht)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door Ajax Is The Best --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 januari 2012 - 15:18   quote  deeplink  
16,5 miljoen voor Sulejmani is veel...Burak Yilmaz niet bekend ??? de spits van Nationaal team van Turkeye....Hiddink heeft Ajax misschien wel getipt...
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - woensdag 18 januari 2012 - 19:41   quote  deeplink  
Turk Yilmaz voor 7,5 miljoen naar Ajax
Volgens Turkse media verkast Burak Yilmaz komende zomer naar Ajax. De Amsterdammers zouden 7,5 miljoen betalen voor de 26-jarige spits van Trabzonspor, die dit seizoen al 21 keer scoorde in 17 duels. Volgens de Turkse media zijn Ajax en Trabzonspor akkoord over de transferprijs en is er ook overeenstemming met de speler. Het contract van Yilmaz bij Trabzonspor loopt nog tot de zomer van 2015 door. Guus Hiddink, oud-bondscoach van Turkije, zei onlangs dit over Yilmaz: 'Ik ben trots op Burak want hij heeft zich ontwikkeld tot een van de beste aanvallers van Europa. Hij had het een tijdje moeilijk maar hij heeft veel kwaliteit en Burak geeft nooit op.'
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 19 januari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
Hoewel Nigel de Jong door het nodige blessureleed vooralsnog onmisbaar is bij Manchester City, melden Daily Mail, The Sun en The Guardian dat de Oranje-international dicht bij een vertrek is. Omdat De Jong maar geen overeenstemming kan bereiken over een contractverlenging zijn verbintenis loopt af in 2013 zou het sterrenensemble bereid zijn de Nederlander komende zomer te verkopen.

Bron: VI

Zo iemand kan Ajax wel gebruiken. Zou een hoop tegen doelpunten schelen denk ik.
Helaas zou ook hij niet haalbaar zijn vrees ik.
baco74
 baco74 - donderdag 19 januari 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 11:18 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Hoewel Nigel de Jong door het nodige blessureleed vooralsnog onmisbaar is bij Manchester City, melden Daily Mail, The Sun en The Guardian dat de Oranje-international dicht bij een vertrek is. Omdat De Jong maar geen overeenstemming kan bereiken over een contractverlenging zijn verbintenis loopt af in 2013 zou het sterrenensemble bereid zijn de Nederlander komende zomer te verkopen.

Zo iemand kan Ajax wel gebruiken. Zou een hoop tegen doelpunten schelen denk ik.
Dan moet hij wel erg veel water bij de wijn doen,
is volgens mij een van Nederlands best betaalde voetballers op dit moment.
Hij heeft een riant salaris en tel daar een transfersom bij op (want City wilt hem een jaar voor contract-beeindiging al verkopen),
dan denk ik dat dit echt niet haalbaar is voor een Nederlandse club.
Ik denk dat veel clubs hem wel willen maar zullen tegen deze kosten opkijken.
Misschien een club uit een minder serieuze competitie(Qatar of zo),
dat die zulke bedragen voor een speler van zijn (finacieel-)kaliber over heeft,
anders word het voor Nigel (en City) een lastige opgave.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 januari 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 11:18 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

Dream on....
Voorafgaand aan het huidige seizoen zou Nigel een nieuw contract zijn aangeboden, dat hem per week bijna 120.000 euro per week had opgeleverd. De Jong weigerde echter om deze verbintenis te ondertekenen en plukt daar nu de wrange vruchten van. Naar verluidt waren de beleidsbepalers bij City daar niet blij mee en mag de 27-jarige Oranje-international in de zomer op zoek naar een nieuwe club.
//Info voetbalzone//
Eide
 Eide - donderdag 19 januari 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 11:32 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dan moet hij wel erg veel water bij de wijn doen,
is volgens mij een van Nederlands best betaalde voetballers op dit moment.
Hij heeft een riant salaris en tel daar een transfersom bij op (want City wilt hem een jaar voor contract-beeindiging al verkopen)
Klopt allemaal. Zeker als je weet dat het kennelijk om een contract a 150.000 euro per week ging. De Jong wil echter voetballen en bij van Marwijk in beeld blijven.

Een terugkeer naar Duitsland lijkt mij dan meer voor de hand te liggen. Met 27 jaar is de Jong nog veel te jon om aan afbouwen in Nederland te denken en Nigel heeft zijn autobedrijf in Duitsland. Lijkt em dus bijna uitgesloten dat de Jong terug keert.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 januari 2012 - 00:24   quote  deeplink  
Blijkt toch iets meer te zijn....
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156990
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 20 januari 2012 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 00:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Blijkt toch iets meer te zijn....
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156990
We hebben sigthorsson al, onzin om 7,5 miljoen te betalen voor een spits!
Zie wel graag een rechtsbuiten komen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geruchten en Transfers 2011/2012

0.0072641