|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is net pas weer begonnen, lijkt me dus onwaarschijnlijk dat hij komend weekend al direct bij het eerste zal aanschuiven! Zal rustig gebracht gaan worden! Denk dat hij volgend seizoen bij het eerste zal aansluiten. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Schijnt wel een goeie te zijn....ben benieuwd :) Hoop dat ie er in de zomer dan bij komt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die Burnet was bij Ajax toch niet goed genoeg....en zo hebben we meer talenten bijna voor niks weg gegeven..Narsingh als nog een klein voorbeeldje.... |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik bedoel Burnet van Groningen, die samen met Kappelhof voor Groningen koos.Kappelhof deed vandaag mee omdat Burnet of geschorst of geblesseerd is.Burnet heb ik ook als eens bij jong oranje mee zien doen.Er werd toen verschrikkelijk hoog van de toren geblazen maar toen viel hij mij ook tegen.Poulsen halen,wordt een probleem omdat die naar engeland wil en daar meer kan verdienen.Wat Toivomaiki betreft ddie was inderdaad langdurig geblesseer en heeft maandag weer voor het eerst bij jong ajax meegedaan.Is trouwens een cv en geen back dacht ik. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Vraag me af of Ajax überhaupt nog aan het kijken is voor versterkingen, het is akelig stil rond om Ajax.. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
ikk denk het niet dat ze nog iemand gaan halen.Henrichs,ten have en cons. houden dit denk ik tegen en schurkenboom.Laten ze eeerst maar eeens proberen om el ham te slijten. Wij gaan zondag met een veredeld jeugdelftal utrecht bestrijden, want de helft is geblesseerd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zodra Hamplap verkocht is gaan ze nog iets ondernemen....zeker weten.... |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
dan mogen we hopen dat Hamlap vandaag nog zo vroeg mogelijk tekend! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Jongens, geloof me, deze beurshonden willen zo weinig mogelijk investeren en zullen alles proberen om de winst per aandeel zo hoog mogelijk voor hun aandeelhouders te houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Komt goed...Hamlap tekent wel...hij wordt uitgespuugt...en Italie heeft een beter klimaat...hopelijk vanavond... |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Ik ben blij dat AlHamlap vertrekt maar ook nieuwsgierig wat er nu precies is voorgevallen tussen Hamlap en de Boer of ben ik de enigste hierin. Het moet wel heel ernstig zijn om een goede voetballer in deze situatie waarin Ajax verkeerd naar het tweede te verbannen. Ik hoop niet voor de Boer dat het maar een lullig akefietje was. En Ajax ik zou er ook geen versterking bij nemen het gaat lekker zo,nu beginnen ze Ajax al sneu te vinden.Een klote bestuur een topclub onwaardige selectie. Het worden nog zware maanden. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Elhamlap moet gewoon opzoute!!!! NIKS SCHADEVERGOEDING of wat dan ook! Hij mag toch lekker meespelen in het 2de? Hij is niet op non-actief gesteld dus die mafkezen maken geen enkele kans om ook maar 1 eurocent los te peuteren!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 14:33 schreef Danielson 1448 het volgende:En Ajax ik zou er ook geen versterking bij nemen het gaat lekker zo,nu beginnen ze Ajax al sneu te vinden.Een klote bestuur een topclub onwaardige selectie. Het worden nog zware maanden. Het gaat lekker zo ???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 14:40 schreef AFCA MARCO het volgende:Elhamlap moet gewoon opzoute!!!! NIKS SCHADEVERGOEDING of wat dan ook! Hij mag toch lekker meespelen in het 2de? Hij is niet op non-actief gesteld dus die mafkezen maken geen enkele kans om ook maar 1 eurocent los te peuteren!! Hij heeft een salaris van 1,8 miljoen/jaar dat is al veel te veel....idd optiefen kutmarokkaan... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 14:40 schreef AFCA MARCO het volgende:Elhamlap moet gewoon opzoute!!!! NIKS SCHADEVERGOEDING of wat dan ook! Hij mag toch lekker meespelen in het 2de? Hij is niet op non-actief gesteld dus die mafkezen maken geen enkele kans om ook maar 1 eurocent los te peuteren!! Schadevergoeding??? Heb nog wel ergens een ingevroren bak shoarma liggen en eventueel een varkenskop! Mag die meenemen naar Italië! Die gozer heeft echt een enorm groot bord voor zijn kop! Volgens mij is hij zelf debet aan zijn imagoschade! Opbokken naar Italië en nooit meer terugkomen bij onze club!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 14:57 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Schadevergoeding??? Heb nog wel ergens een ingevroren bak shoarma liggen en eventueel een varkenskop! Mag die meenemen naar Italië! Die gozer heeft echt een enorm groot bord voor zijn kop! Volgens mij is hij zelf debet aan zijn imagoschade! Opbokken naar Italië en nooit meer terugkomen bij onze club!! Wahahahahahahahaahaha pfffff even bijkomen........ |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Dit is geloof ik de 5e club waar hamlap en lens aanvulleende eisen stellen terwijl clubs er uit waren maar hamlap en lens moesten zonodig extra eisen stellen en dan nog de brutaliteit om schadevergoeding te vragen.Dit is de wereld op zijn kop.Kunnen die jongens die Sturkenboom bedreigd hebben ook nieet bij hamlap en lens langs gaan, wantik ben het goed zat met die gast met zijn zaakwaarnemer. |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
vermeer janmaat heitinga chivu boilesen
dan heb je in ieder geval een degelijke en betrouwbare achterhoede |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
en dan wordt vermeer ook weer wat rustiger en zekerder in zijn goal. i.p.v dat gegoochel voor zijn neus. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
maar willen heitinga en chivu al terug dan, want die zullen flink wat in moeten leveren qua salaris.Moet er geen rb gehaald worden zoals Narsingh. En wat gaan we doen met Toby en van Rhijn |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Mannen, het lijkt wel alsof wij ons drukker maken dan Ajax zelf. Het elftal functioneert belabberd en we zien allemaal week in week uit welke spelers het niveau niet aankunnen en toch worden ze iedere keer weer opgesteld.
Verder is er nu een transferperiode waar versterkingen gehaald kunnen worden voor die posities die niet functioneren om wat voor reden dan ook. En toch gebeurd er niets.........
En het eerste waar ik aan dacht toen ik vanmorgen veel te vroeg wakker werd was Ajax en het klote is, ik kom slaap tekort voor iets waar ik 0,0 invloed op kan uitoefenen en die er wel invloed op hebben interesseert het blijkbaar een stuk minder... Wie is er dan gek? Dat zal ik dan wel zijn als supporter...
Ongelovelijk!
Wat kan een roemruchte club toch snel afglijden... |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
het gaat inderdaad om het willen, want qua geld moeten ze een stuk inleveren. van Rhijn kan regelmatig invallen vanwege blessures, schorsingen enz. Hetzelfde geld voor Toby. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Maar voor lb hebben we gewoon Boilese, of nu Koppers, maar Frank durft/wilt hemniet meer op te stellen. Voor bv. Linksbuiten heb je gewoon ozbiliz of lukoki,maar het lijkt erop dat Frank het niet meer aandurft met jeugd! Dat kan, maar ga niet met blind, enoh, imbecillio en vrmeer spelen als je gewoon goede vervangers op de bank hebt zitten! Daarnaast kan je Narsinh inderdaad halen, en een goede multifunctionele verdediger is ook niet mis, maar we mogen Frank moet nu wel zijn ogen openen, want dan kunnen we alsnog kampioen worden! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Waar zijn we mee bezig ???? AJAX doet geen moer in deze transferperiode terwijl er zoveel geblesseerden zijn...grote kinderen moeten onze miljoenenclub drijvende houden....Twente koopt terwijl het eigenlijk niet hoeft....Twente heeft Wesley Verhoek al binnen en met Plet zijn ze bezig.... WAAR IS AJAX MEE BEZIG ???????? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
dat is nou een keertje goed nieuws maar denk dat heerenveen de jackpot gaat vragen en ik hoop dat het nou wel door gaat en niet weer zoals vorig jaar met bas dost |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Volgens mij kan onderstaand bericht ook maar 1 ding betekenen en dat is dat El Hamdaoui vandaag voor Fiorentina tekent. Dus dubbel goed nieuws mits ze Narsingh daadwerkelijk binnen kunnen halen natuurlijk.. Zet alles op alles, Ajax!
Ajax wil Narsingh per direct overnemen van SC Heerenveen, ook Elia was in beeld 31-01-12
Ajax onderneemt vandaag een poging om Luciano Narsingh (21) over te nemen van SC Heerenveen. De club heeft contact met me opgenomen, zegt de zaakwaarnemer van de aanvaller, Mino Raiola. We zijn geïnteresseerd, bevestigt Frank de Boer. Of we hem per direct willen hebben? Dat kan zo maar zo zijn, lacht de trainer. We kijken op dit moment wat de mogelijkheden zijn. AjaxF-side.NL De Boer is zeer gecharmeerd van de Amsterdammer. Hij is een van de beste rechtsbuitens van Nederland. En je ziet dat we op dit moment problemen hebben aan de buitenkant. Bovendien weten we niet hoelang Miralem Sulejmani aan de kant zal staan.
Volgens Raiola is Narsingh nog niet met een overstap bezig. Daar wil hij pas over nadenken als de clubs eruit zijn. Daar is hij heel volwassen in. De focus ligt nu nog volledig op Heerenveen. Maar Luciano is Amsterdammer. Welke Napolitaan zegt dat hij niet voor Napoli wil spelen? En welke jongen uit Milaan wil niet naar Inter of AC toe? Aan de andere kant heeft hij buiten Amsterdam furore gemaakt. Niet alleen Ajax, maar ook PSV of Twente zou een kans zijn. Zijn nieuwe club moet sportief en financieel een stap vooruit zijn. En niet één van de twee.
Elia Naast Luciano Narsingh had Ajax ook een oogje op Elia. Het bleek evenwel niet mogelijk hem een half jaar te huren van Juventus, omdat hij dit seizoen ook al een officiële wedstrijd voor zijn vorige werkgever HSV speelde. De UEFA-reglementen staan niet toe in één jaar voor drie clubs uit te komen. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ik hoop dat je gelijk krijgt BRW zijn we daar ook van verlost |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Nee, Stanley, jij bent niet gek.Ajax zal wel weer de club zijn die Heerenveen uit de financiele zorgen haalt door een astronomische bedrag te betalen voor Narsingh.Als je ziet wat er overblijft voor as zondag tegen Utrecht dan vrees ik dat we met jong ajax gaan spelen.Het is frappant dat frank geen jeugdspelers meer durft op te stellen.Koppers heft het goed gedaan tegen twente gisteren.Dus verlos ons van Blind.Directie is gek en jij niet.Wij worden moedeloos ddor dat geklungel van Directie of wat er voor door moet gaan. |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
Michel Bastos van Olympique lyon |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij moet snel oprotten hier kutmannetje! Die pb, vergeet ik niet!
Snap niet dat de MODS jou nog steeds laten posten..... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Jij moet snel oprotten hier kutmannetje! Die pb, vergeet ik niet! Snap niet dat de MODS jou nog steeds laten posten..... wat stond er in de PB?? ;-) |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
DAT HEB JIJ ZELF GESCHREVEN |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Jij moet snel oprotten hier kutmannetje! Die pb, vergeet ik niet! Snap niet dat de MODS jou nog steeds laten posten..... huh.....en hij heeft vandaag nog een Account aangemaakt op Headliner.nl |
|
|
|
|
FaWaka_024_ANTAR
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: heb je het tegen mij???????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lees het Narsinghtopic.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: zeg wat er gebeurt is..........ik ga niet een heel verhaal lezen..... :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Scrollend naar APIK's posts.. Kost niet veel tijd toch? Als ik dat moet doen, kost het me evenveel tijd. Als ik het tegen jou zo zeg, neem je iets van mij aan. Je moet het zelf zien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 18:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Jij moet snel oprotten hier kutmannetje! Die pb, vergeet ik niet! Snap niet dat de MODS jou nog steeds laten posten..... Ik ook niet gap...... hij is bij mij nu al Persona non grata.....wat een bufnukkel |
|
|
|
|
marius
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Waar zijn we mee bezig ???? AJAX doet geen moer in deze transferperiode terwijl er zoveel geblesseerden zijn...grote kinderen moeten onze miljoenenclub drijvende houden....Twente koopt terwijl het eigenlijk niet hoeft....Twente heeft Wesley Verhoek al binnen en met Plet zijn ze bezig.... WAAR IS AJAX MEE BEZIG ???????? en dan kopen ze van de zomer tadic ook nog:( als er bij twente 1 goede speler vertrekt komen 2 terug. Twente beleid is duidelijk veel beter dan bij ons. Ajax reageert niet komt door de puinhoop in de top van de club. Lijkt wel of dat kampioen worden geen doelstelling is want met alle blessures en deze selectie redden we het niet. Helaas volgend jaar beter |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Nu hadden ze de kans om narsingh te kopen en wie zit er dwars weer Raiola of houdt men angstvallig de hand op de knip,bang voor de aandeelhouders.Wie houdt dit tegen, men heeft maling aan Cruijff en danst naar de pijpen van Henrichs en cons.ten have en wat kost het ons, alleen maar proceskosten en straks afkoopsommen voor Schurkenboom ea.Beleid Cruijff nooit van gehoord en nooit geleze.HET IS EEN GROTE PUINZOOI |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
HEHE word er eentje wakker hiero.
DAT ROEPEN WE TOCH AL MAANDEN |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Dan hebben jullie al maanden gelijk.Iedereen versterkt zich behalve Ajax en als klap op de vuurpijl is Lens nog verontwaardigd ook en dreigt hij met schadeclaims omdat Hamlap niet naar Fiorentina kan en Fiorentina een spits mist.Het wordt met de dag gekker, terwijl Lens de zaak diverse keren gefrustreerd heeeft met zijn aanvullende eisen.Gek wordt je er van. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, transfer periode voorbij. Resultaat: geen transfers van of naar Ajax. Zo even wat dingetjes op een rijtje:
Negatief - Geen versterking voor de selectie als geheel - El Hamdaoui niet verkocht
Positief - Vertonghen niet verkocht - v.d. Wiel niet verkocht - Geen impuls aankopen ter waarde van miljoenen vanwege blessures
Alle blessures zijn enorm vervelend. Het is natuurlijk onzinnig om daarom miljoenen te spenderen terwijl mensen uiteindelijk weer revalideren en terugkomen. De uitzondering wat mij betreft zijn het uitblijven van een voetballende controlerende middenvelder en het uitblijven van de transfer van een aanvaller. Op deze posities was makkelijke kwalitatieve winst voor de selectie mogelijk geweest.
Anderzijds is het wel dat je tijdens de winter altijd hoofdprijzen betaald. Andere clubs weten ook hoe de vlag erbij hangt. Bovendien is het probleem van Ajax niet de kwaliteit van de spelers voor de eredivisie. Het probleem is het voetballende geheel en daarmee samenhangend, de instelling van de ploeg.
Los van alle emoties rond het uitblijven van een transfer van Narsingh heb ik zelden zou weinig transfer geruchten bij Ajax meegemaakt als deze periode. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Eide, wat jij schets is niet het probleem.
Het probleem is het elftal. Daar zit al jaren geen balans en geen breedte in. Ajax moet gewoon minimaal vier centrale verdedigers hebben, maar we hebben er maar twee. Hun vervanging is een ouwe rot Ooijer en een broekie van Van Rhijn. We hebben maar twee echte backs en dat is v.d. Wiel en Boilissen. Wij moeten het doen met omgebouwde middenvelders die niet eens ervaring hebben om op het middenveld te spelen laat staan in de verdediging. Op het middenveld hebben we geen ervaren speler, die daar de baas is. Janssen valt tegen, maar er is niemand anders, dus een broekie als Erikson moet nu de kar trekken daar. De aanval is ook huilen met de pet op als je naar de breedte kijkt. We hebben twee echte centrale spitsen, okay eentje is lang geblesseerd, maar wat doet Ajax. De tweede wordt niet als vervanging, maar als pinchhitter gebruikt en mogen er nu ineens allemaal middenvelders het in de centrale spitsenpositie gaan uitproberen. Okay, Siem de Jong deed dat een tijd geleden best aardig, maar toen liep rest van het team goed. Nu heb je een echte centrale spit nodig die iets extra's kan brengen als het niet loopt. En dat heeft Ajax niet. Al met al, wat ik wil zeggen is dat Ajax gewoon al jaren geen uitgebalanceerde elftal heeft. Het is puur toeval dat Ajax vorig seizoen kampioen is geworden. Super voor ons, maar helaas een teken voor Ajax om door te gaan met wat ze nu aan het doen zijn. Alle plekken op het veld opvullen met middenvelders, geen breedte aankopen doen en alleen maar jonkies voor de leeuwen gooien, omdat ze nog steeds denken, dat die er ineens een heel seizoen, er zomaar kunnen staan en zelfs de kar kunnen trekken als het minder gaat. (met dank aan Dev) |
|
|
|