BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geruchten en Transfers 2011/2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 01 februari 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 09:33 schreef Ztjes het volgende:
Eide, wat jij schets is niet het probleem.
Ok, laten we even kijken wat jij schreef.

quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 09:33 schreef Ztjes het volgende:Daar zit al jaren geen balans en geen breedte in.
Balans klopt, gaf ik ook al aan. Breedte? Volgens mij heeft Ajax het salarishuis in 2010 dramatisch moeten terugbrengen omdat de selectie veel te groot was. Dus hoezo jarenlang te weinig breedte? En was het toen beter? Nee.

quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 09:33 schreef Ztjes het volgende: Ajax moet gewoon minimaal vier centrale verdedigers hebben, maar we hebben er maar twee. Hun vervanging is een ouwe rot Ooijer en een broekie van Van Rhijn.
Zoals het hoort. Achter je basis spelers heb je een ervaren man en een jong talent en niet nog eens 2 dure basisspelers die niet aan spelen toe komen. Het probleem is hier dat Ooijer niet meer mee kan komen. Van Rhijn doet het prima.

quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 09:33 schreef Ztjes het volgende:Al met al, wat ik wil zeggen is dat Ajax gewoon al jaren geen uitgebalanceerde elftal heeft.
En hoe is dat anders dan wat ik al stelde hier:
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 09:29 schreef Eide het volgende:
Bovendien is het probleem van Ajax niet de kwaliteit van de spelers voor de eredivisie. Het probleem is het voetballende geheel
Waar precies staat wat jij nu ook zegt, namelijk dat het zit in het voetballen als samenhangend geheel met verzorgt voetbal.

Daar kom je niet met aankopen. Daar kom je met tactisch juiste keuzes en een ingespeelde ploeg. En dus ben ik niet eens rouwig dat er niet weer belangrijke spelers zijn weg gegaan en dat we niet hebben ingegeven aan impuls aankopen. Wel had ik, als aangegeven, graag een kwaliteitsimpuls gezien voor de ploeg, maar dan waar we het nodig hebben om voetballend beter te worden, namelijk op het middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Eide --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Voetbal begint van achter uit. Zolang je daar Vertonghen (geen verdediger) hebt staan in combinatie met Alderweireld (geen overzicht) word het al lastig.
Ze hadden Chivu moeten halen en vertonghen een linie door moeten schuiven.
Janssen eruit Lodeiro erin
Poulsen kopen
Narsingh kopen

Dan heb je al een kampioensploeg
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 01 februari 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:22 schreef AFCA MARCO het volgende:
Voetbal begint van achter uit. Zolang je daar Vertonghen (geen verdediger) hebt staan in combinatie met Alderweireld (geen overzicht) word het al lastig.
Poulsen kopen
Narsingh kopen

ALS de spelers in kwestie ook daadwerkelijk willen...

Poulsen zal gek zijn als hij nu van AZ naar Ajax gaat...
Narsingh wil naar Ajax, maar in de zomer..

Lodeiro ipv Janssen, aan de ene kant een goed idee, aan de andere kant ben ik die wedstrijd tegen de amateurs (beker) niet vergeten waar Lodeiro totaal onzichtbaar was. Dan geef ik liever Sererro een kans.
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 01 februari 2012 - 12:14   quote  deeplink  
In ieder geval GÉÉN verdedigende middenvelder halen.. Joeri de Kamps is een geweldige VM (speelt in Jong Ajax) heeft techniek, snelheid en kan ballen afpakken
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 01 februari 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:31 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

ALS de spelers in kwestie ook daadwerkelijk willen...

Poulsen zal gek zijn als hij nu van AZ naar Ajax gaat...
Narsingh wil naar Ajax, maar in de zomer..

Lodeiro ipv Janssen, aan de ene kant een goed idee, aan de andere kant ben ik die wedstrijd tegen de amateurs (beker) niet vergeten waar Lodeiro totaal onzichtbaar was. Dan geef ik liever Sererro een kans.
Poulsen wilt graag zelfs!!
Narsingh wilde ook nu wel alleen had ajax 2 dagen eerder moeten komen.
Serero vind ik ook prima.
Eide
 Eide - woensdag 01 februari 2012 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Wacht even. Je wil voetballen van achteruit, maar Vertonghen is middenvelder (volgens jou) en kan dat niet. Wacht even hoor. Dus... Vertonghen, die jij als middenvelder wil zien, en daar dus voetballend veel meer moet bijdragen dan hij nu verdedigend kan doen, is niet geschikt om de opbouw van achteruit te starten? Dit mag jij me wel eens uit leggen want deze vorm van logica gaat aan mij voorbij.

Bovendien is dit niet waar, want voetbal begint met de speler die opvouwend het sterkst is en de lijnen uitzet. Dat hoeft geen, en is eigenlijk ook nooit, een verdediger, dit is een middenvelder die inzakt en van daaruit de opbouw start. Of wou je zeggen dat Barca met Pique en Puyol nu twee ras voetballer heeft staan? Nee, dat zijn beesten en die leveren elke bal keurig in bij Iniesta of Xavi en DIE starten de opbouw.

En zo kan ik je nog wel een heel aantal ploegen noemen waar dit niet anders is.

quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:17 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Hou aub op over Poulsen. Dat is gewoon een hele matige voetballer die nu een redelijk seizoen draait maar gewoon niet goed genoeg is voor Ajax. Als je bij het Deens nationale elftal door een bondscoach als Morten Olsen klakkeloos wordt gepasseerd voor een ventje van 18 dan mag je daar rustig een conclusie aan verbinden. Poulsen is verdedigend gewoon de zwakste schakel bij AZ.

EN verder, iemand als Chivu moet wel willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Eide --
AFC020
 AFC020 - woensdag 01 februari 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:17 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Narsingh wilde ook nu wel alleen had ajax 2 dagen eerder moeten komen.
Serero vind ik ook prima.
Hoe weet je dat Poulsen zelf graag wil?
The Dude :)
 The Dude :) - woensdag 01 februari 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:51 schreef Eide het volgende:

Hou aub op over Poulsen. Dat is gewoon een hele matige voetballer die nu een redelijk seizoen draait maar gewoon niet goed genoeg is voor Ajax. Als je bij het Deens nationale elftal door een bondscoach als Morten Olsen klakkeloos wordt gepasseerd voor een ventje van 18 dan mag je daar rustig een conclusie aan verbinden. Poulsen is verdedigend gewoon de zwakste schakel bij AZ.

Dank je, word gek van die Poulsen verhalen. Alleen transfervrij mag ie komen :)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Poulsen kopen
Narsingh kopen

Roep ik ook al een poosje...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 februari 2012 - 16:46   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Het niewe Ajax !! AANKOOP EN VERKOOP

quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 14:56 schreef AJAXFORLIVE99 het volgende:
NARSINGH!!!!! EN BLIND MOET OPROTTEN
Is not enough kerel!!!We krijgen te veel doelpunten tegen....Narsingh staat toch voorin!!!
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 16:55   quote  deeplink  
--------------------- Cillesen
AANKOOP----Alderwereld-----CHIVU----------BOILESEN/POULSEN

DEJONG------------MADURO/ASARE/?----------ERIKSEN

NARSING-----------DOST/SIGI---------------BOERICHTER/MICKEY

Denk dat dit wel haalbaar is
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 februari 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 16:55 schreef Lgnr,14 het volgende:
--------------------- Cillesen
AANKOOP----Alderwereld-----CHIVU----------BOILESEN/POULSEN

DEJONG------------MADURO/ASARE/?----------ERIKSEN

NARSING-----------DOST/SIGI---------------BOERICHTER/MICKEY

Denk dat dit wel haalbaar is
Denk je dat?
Ik denk van niet namelijk.

Chivu is een ajacied maar zal niet terugkeren vrees ik ( kijk belangstelling AC MIlan , Real Madrid en Bayern Munchen ). Poulsen zijn ze weer eens te laat mee vrees ik en Maduro zie ik ook nog niet terug komen naar Nederland. Dan hebben we nog onze grote vriend Narsingh die de clubs in de zomer voor het uitkiezen heeft.

ik denk dus dat geen enkele spelers zal komen van hierboven!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 februari 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 16:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Het niewe Ajax !! AANKOOP EN VERKOOP

[..]

Is not enough kerel!!!We krijgen te veel doelpunten tegen....Narsingh staat toch voorin!!!
Voetbal begint van achteruit inderdaad. De grove bezem er doorheen. Blind als eerste en vertonghen mag voor een goed prijs ook opzoute
reje
 reje - maandag 06 februari 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Maduro vind ik echt een goede keus voor cvm, maar de vraag is als hij wil terug komen. Narsingh, Gouweleeuw en Wildschut(2e a 3e spits in eerste instantie) erbij en de selectie lijkt alweer een stuk beter!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 februari 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 17:12 schreef reje het volgende:
Maduro vind ik echt een goede keus voor cvm, maar de vraag is als hij wil terug komen. Narsingh, Gouweleeuw en Wildschut(2e a 3e spits in eerste instantie) erbij en de selectie lijkt alweer een stuk beter!
Wildschut? Waarom? Omdat hij nu 2 wedstrijden goed heeft gespeeld?
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 17:12 schreef reje het volgende:
Maduro is wel haalbaar , heeft ook een echte ajax hart!

ik zie in MADURO de oplossing voor cvm !
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 februari 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 17:14 schreef Lgnr,14 het volgende:

[..]

Maduro is wel haalbaar , heeft ook een echte ajax hart!

ik zie in MADURO de oplossing voor cvm !
Wie zegt dat MAduro haalbaar is dan? Geloof mij nu maar dat deze jonge nog lekker even wilt cashen in het buitenland.
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 17:15 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Wie zegt dat MAduro haalbaar is dan? Geloof mij nu maar dat deze jonge nog lekker even wilt cashen in het buitenland.
Ik geloof dat hij niet meer in de basis staat!

kan wel ongelijk hebben ±P
reje
 reje - maandag 06 februari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
Omdat als je wat voetbalkennis hebt zie je dat Wildschut enorm veel talent heeft. Ik heb wat wedstrijden van VVV gezien en die jongen heeft echt veel talent. Als Ajax zijnde moet je daar vroeg bij zijn anders betaal je zomaar de hoofdprijs.
reje
 reje - maandag 06 februari 2012 - 17:22   quote  deeplink  
Ajax moet nu alvast bezig zijn met volgend seizoen. Het lijkt mij wel handig dat ze alvast wat spelers vast gaan leggen voordat het te laat is. Ik zie het namelijk zo gebeuren dat bijvoorbeeld een speler als Narsingh dan naar een andere club gaat.
leef!
 leef! - maandag 06 februari 2012 - 18:13   quote  deeplink  
wat namen die me zijn opgevallen en goed zouden zijn
voor Ajax,niet al die namen maar misschien een paar

Narsingh,V Dijk,Cicinho,Gouweleeuw,Djuricic,Luuk De Jong
Chivu,Cheikhou Kouyaté,Donk,Douglas,Martens,Maher,Dost
Vind toch wel qua niveau een aardig lijstje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door leef! --
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:13 schreef leef! het volgende:

25% van die lijst is te duur.. 20% van die lijst zou Ajax als een stap terug zien, 20 % van die lijst wil helemaal niet naar Ajax, 25 % van die lijst presteerd helemaal niks in topwedstrijden, 5% zal bij Ajax ook door de mand vallen net zoals zo veel spelers.. Misschien dat dus 1 van die spelers het misschien zou redden bij Ajax..
leef!
 leef! - maandag 06 februari 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

25% van die lijst is te duur.. 20% van die lijst zou Ajax als een stap terug zien, 20 % van die lijst wil helemaal niet naar Ajax, 25 % van die lijst presteerd helemaal niks in topwedstrijden, 5% zal bij Ajax ook door de mand vallen net zoals zo veel spelers.. Misschien dat dus 1 van die spelers het misschien zou redden bij Ajax..
niet mee eens
Ajax heeft geld,krijgt nog geld van ChamL
en met de verkoop van VD Wiel,en misschien Vertonghen en Sulejmani
heeft Ajax genoeg geld

Narsingh heeft al gezegd graag te willen,sommige willen niet misschien
maar de meeste wel,Ajax blijft Ajax en Ajax heeft geen slechte Salarissen
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:25 schreef leef! het volgende:

[..]

niet mee eens
Ajax heeft geld,krijgt nog geld van ChamL
en met de verkoop van VD Wiel,en misschien Vertonghen en Sulejmani
heeft Ajax genoeg geld

Narsingh heeft al gezegd graag te willen,sommige willen niet misschien
maar de meeste wel,Ajax blijft Ajax en Ajax heeft geen slechte Salarissen
Ajax heeft genoeg geld om de begroting te dichten, aangezien we waarschijnlijk komend seizoen ook geen CL gaan spelen zal er echt op de centen gezeten worden.

Overigens zijn geld hebben en spelers die te duur zijn twee dingen die werkelijk helemaal niks met elkaar van doen hebben.

Ajax betaald niet slecht?? Je kan in de tweede divisie in Engeland al meer verdienen man, kom op zeg..

Martens Maher en de Jong zijn zomaar een aantal gasten die niet voor Ajax willen spelen, Twente wil niet aan ons verkopen, en nu AZ ook uit de financiele problemen gaat komen zullen ook die niet graag aan ons verkopen. Voor Narsingh gaat echt de hoofdprijs gevraagd worden of was je vergeten hoe het met de transfer van Sulejmani is afgelopen..
frankdribben
 frankdribben - maandag 06 februari 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Scouting in het buitenland is beter, alle nederlandse clubs verkopen aan ajax met zeker 40% meer dan aan de andere nederlandse clubs.
Ztjes
 Ztjes - maandag 06 februari 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft genoeg geld om de begroting te dichten, aangezien we waarschijnlijk komend seizoen ook geen CL gaan spelen zal er echt op de centen gezeten worden.

Overigens zijn geld hebben en spelers die te duur zijn twee dingen die werkelijk helemaal niks met elkaar van doen hebben.

Ajax betaald niet slecht?? Je kan in de tweede divisie in Engeland al meer verdienen man, kom op zeg..

Martens Maher en de Jong zijn zomaar een aantal gasten die niet voor Ajax willen spelen, Twente wil niet aan ons verkopen, en nu AZ ook uit de financiele problemen gaat komen zullen ook die niet graag aan ons verkopen. Voor Narsingh gaat echt de hoofdprijs gevraagd worden of was je vergeten hoe het met de transfer van Sulejmani is afgelopen..
Remco k,

Als jij dan niets wilt kopen in de eredivisie (te duur en/of te lage slagingskans) en alles met onze jeugd wilt oplossen.
Dan moet je in ieder geval zorgen voor ervaring om de jeugd te begeleiden en het elftal op sleeptouw kunnen nemen. Dus spelers als Chivu, Maduro, de Zeeuw, etc. en die kosten in de meeste gevallen geen transfersom, maar wel een hoog salaris, anders blijven we nog meer jaren aanmodderen.
frankdribben
 frankdribben - maandag 06 februari 2012 - 18:47   quote  deeplink  
REmco, ik heb je vaak horen zeggen dat er geen geld is voor spelers te halen, nu wel !!

Er gebeurt bij AJax heel wat meer dan alleen maar spelers aantrekken en doorverkopen hoor !!!!
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:43 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco k,

Als jij dan niets wilt kopen in de eredivisie (te duur en/of te lage slagingskans) en alles met onze jeugd wilt oplossen.
Dan moet je in ieder geval zorgen voor ervaring om de jeugd te begeleiden en het elftal op sleeptouw kunnen nemen. Dus spelers als Chivu, Maduro, de Zeeuw, etc. en die kosten in de meeste gevallen geen transfersom, maar wel een hoog salaris, anders blijven we nog meer jaren aanmodderen.
Ik vind dat wij een hele mooie goede uitgebalanceerde selectie hebben, ik vind de enige fout die gemaakt is de aankoop van Janssen en de verkoop van de Zeeuw.

En natuurlijk moeten bepaalde posities worden opgevangen als bepalende spelers zoals Vertonghen vertrekken.

Maar als je als Ajacied vind dat je achter een Sulejmani en een Boerrigter vervangers moet hebben in de vorm van een NArsingh en Assaidi voor zo'n 15 miljoen Euro.. Tsjaa dan ben je er met je hoofd niet helemaal bij..

Ben trouwens benieuwd of er iemand de vervangers van Overmars of Finidi kan opnoemen in het jaar dat we de CL wonnen
frankdribben
 frankdribben - maandag 06 februari 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Klopt, maar als je champions L wilt voetballen dan moet je wel op elke linie 2 goede spelers hebben en dat is er nu niet.Om alles uit de jeugd te halen is nog veels te vroeg.
Ztjes
 Ztjes - maandag 06 februari 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat wij een hele mooie goede uitgebalanceerde selectie hebben, ik vind de enige fout die gemaakt is de aankoop van Janssen en de verkoop van de Zeeuw.

En natuurlijk moeten bepaalde posities worden opgevangen als bepalende spelers zoals Vertonghen vertrekken.

Maar als je als Ajacied vind dat je achter een Sulejmani en een Boerrigter vervangers moet hebben in de vorm van een NArsingh en Assaidi voor zo'n 15 miljoen Euro.. Tsjaa dan ben je er met je hoofd niet helemaal bij..

Ben trouwens benieuwd of er iemand de vervangers van Overmars of Finidi kan opnoemen in het jaar dat we de CL wonnen
Ik wil een vervanger voor Sulejmani, want dat vind ik geen Ajax-vleugelspits en Sulejmani verkopen en Narsingh voor kopen.
frankdribben
 frankdribben - maandag 06 februari 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Grote fout was dat om die rommedahl te verkopen.DIe heeft alleen nog maar in Griekenland zo'n beetje op de bank gezeten.

IS oprotten met die bestuur zou ik zeggen TEN HAVEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!
Ztjes
 Ztjes - maandag 06 februari 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Remco K,
Ben trouwens benieuwd of er iemand de vervangers van Overmars of Finidi kan opnoemen in het jaar dat we de CL wonnen.
Nordin Wooter, Nwankwo Kanu en Peter van Vossen. Redelijke bezetting op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door Ztjes --
frankdribben
 frankdribben - maandag 06 februari 2012 - 19:07   quote  deeplink  
gronkjaer daarna
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 19:05 schreef Ztjes het volgende:
Remco K,
Ben trouwens benieuwd of er iemand de vervangers van Overmars of Finidi kan opnoemen in het jaar dat we de CL wonnen.
Nordin Wooter, Nwankwo Kanu en Peter van Vossen. Redelijke bezetting op de bank.
Kanu was spits en dus geen buitenspeler, Wooter gewoon een zeer beperkte speler wiens carriere volledig is geflopt en Peter van Vossen speelde weleens een leuke wedstrijd. 5 goals en 3 assists in 26 wedstrijden vind ik als invaller en ook vaak basispeler nu niet bepaald heel erg hoog..

Ebecilio had namelijk afgelopen seizoen 3 goals en 5 assists in 16 wedstrijden..

Nu zeg ik niet dat Ebecilio geweldig is als basisspeler van Ajax, maar als invaller is hij gewoon prima en voldoende voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door remco k --
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 06 februari 2012 - 20:23   quote  deeplink  
Cillessen
Van der Wiel/Cicinho-AlderweireldVan Rhijn-Chivu/Gouweleeuw-Boilesen/Poulsen
-----------------------------Vertonghen------------------------------------
-------------Eriksen----------------------Serero------------------------------
Narsingh/Sulejmani-------------Sigthorsson/Castillion-------Assaidi/Boerrigter
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 06 februari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
Verkoop: Blind, enoh, janssen, ebecilio, koppers, el hamdaoui
Vertonghen weg-> Chivu halen
Van der Wiel weg-> Cicinho halen
Aankoop:
Verdediging: (Cicinho), Gouweleeuw, Poulsen, (Chivu)
Middenveld: Elm, Schöne,
Aanval: Narsingh, Montero, Assaidi of Elia,
Herman1983
 Herman1983 - maandag 06 februari 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 19:05 schreef Ztjes het volgende:
Remco K,
Volgens mij was van die drie alleen Van Vossen een vleugelaanvaller...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 februari 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet hé? 1 speler maar? En jij denk dat Ozbillic het wel red toch?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 februari 2012 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:13 schreef leef! het volgende:

Van dit lijstje is de helft nu al beter dan wat wij hebben remko!
dennis s
 dennis s - maandag 06 februari 2012 - 21:10   quote  deeplink  
let maar op wegens nalatigheid zal ajax vande zomer ook naast chivu grijpen want zie net dat bayern zich gemeld heeft voor chivu word tijd dat ze eens wakker worden bij ajax lijkt wel ofze alleen nog maar naar hun loonstrook kijken en de rest niet belangrijk vinden
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 06 februari 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Narsingh, Tadic, Elm, Poulsen en Gouweleeuw
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 21:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet hé? 1 speler maar? En jij denk dat Ozbillic het wel red toch?
Ik zeg dat het een groot talent is, of hij het red weet ik niet, dat kan enkel de toekomst uitwijzen..

Maar goed, alle transfers van de afgelopen 15 jaar hebben wel bewezen denk ik dat misschien 1 op de 10/20 aankopen het red bij ons..
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 21:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van dit lijstje is de helft nu al beter dan wat wij hebben remko!
Ik vind alleen de Jong beter dan Sigthorson, verder niemand beter dan onze beste speler op die plek..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 21:11 schreef AFC M&M het volgende:
Narsingh, Tadic, Elm, Poulsen en Gouweleeuw
Als ze de middelen en het geld hebben zeg ik ja.....
leef!
 leef! - maandag 06 februari 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind alleen de Jong beter dan Sigthorson, verder niemand beter dan onze beste speler op die plek..
Maher en Martens op de plek van Janssen
De Jong en Dost beter dan Sigthorson

Vd wiel weg dus moet vervanger komen

Vertonghen weg of op middenveld dus in de
Verdediging lees me lijstje

Narsingh
Ik kan wel ff doorgaan allemaal verbeteringen
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 21:44 schreef leef! het volgende:

[..]

Maher en Martens op de plek van Janssen
De Jong en Dost beter dan Sigthorson

Vd wiel weg dus moet vervanger komen

Vertonghen weg of op middenveld dus in de
Verdediging lees me lijstje

Narsingh
Ik kan wel ff doorgaan allemaal verbeteringen
Janssen is gewoon beter dan beide jongens,hij past niet bij ons maar wie gaat er zeggen dat deze twee jongens dat wel zijn.. En wou je Maher naast Eriksen zetten?? twee 19 jarige naast elkaar?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 februari 2012 - 21:59   quote  deeplink  
Ajax gaat wederom naast de pot piesen...Bayern is in gesprek met Chivu...is dit een vorm van laksheid of heeft Ajax al een gesprek gehad met Chivu ??? Gebeurt zeker weten straks ook met Narsingh... goede voetballers zoals Chivu staan overal in de picture vooral als ze transfervrij zijn....
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=158334
leef!
 leef! - maandag 06 februari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Janssen is gewoon beter dan beide jongens,hij past niet bij ons maar wie gaat er zeggen dat deze twee jongens dat wel zijn.. En wou je Maher naast Eriksen zetten?? twee 19 jarige naast elkaar?
We hebben het tog over nu,en nu zouden Martens en
Maher Ajax beter maken dan janssen
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax gaat wederom naast de pot piesen...Bayern is in gesprek met Chivu...is dit een vorm van laksheid of heeft Ajax al een gesprek gehad met Chivu ??? Gebeurt zeker weten straks ook met Narsingh... goede voetballers zoals Chivu staan overal in de picture vooral als ze transfervrij zijn....
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=158334
Een speler die voor Bayern of Ajax kan kiezen zal 99,99999999999 van de 100 keer voor Bayern kiezen. Ook als Ajax al gesproken heeft met die speler of al bijna rond zou zijn..

Zou Ajax dus niet veel aan kunnen doen.. Overigens heb ik ook helemaal nergens een positief bericht gelezen dat hij terug zou willen in het laatste half jaar. Het enige dat ik heb gelezen is dat zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat Chivu met de interesse van Madrid en nog een aantal clubs zeker niet voor Ajax zal kiezen..

Snap dan ook niet waarom veel mensen denken dat Chivu komende zomer naar Ajax komt.
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 22:03 schreef leef! het volgende:

[..]

We hebben het tog over nu,en nu zouden Martens en
Maher Ajax beter maken dan janssen
Ik denk het niet. Zijn geen spelers die altijd uit zichzelf goed zijn, beiden zijn jongens die het goed doen in een goed draaiend elftal, ik heb ze nog nooit een elftal op sleeptouw zien nemen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geruchten en Transfers 2011/2012

0.0235109