|
|
leef!
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het niet. Zijn geen spelers die altijd uit zichzelf goed zijn, beiden zijn jongens die het goed doen in een goed draaiend elftal, ik heb ze nog nooit een elftal op sleeptouw zien nemen.. Nu zeg je maar wat,Martens is niet jong in hun Kampioensjaar was hij een drijvende kracht laatste wedstrijden Nam hij het elftal op sleeptouw,Maher met zijn diepgang En techniek is top,hij werkt hard voor het team gaat veel Van hem uit,Martens en Maher nemen AZ bij de hand Janssen is nergens dit seizoen,geef mij maar martens of maher |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 22:18 schreef leef! het volgende:[..] Nu zeg je maar wat,Martens is niet jong in hun Kampioensjaar was hij een drijvende kracht laatste wedstrijden Nam hij het elftal op sleeptouw,Maher met zijn diepgang En techniek is top,hij werkt hard voor het team gaat veel Van hem uit,Martens en Maher nemen AZ bij de hand Janssen is nergens dit seizoen,geef mij maar martens of maher Dan komen ze bij Ajax zoals: Sulejmani en Janssen en dan vallen ze ook terug.... Passen Martens en Maher bij ons ?? Zijn ze niet alleen goed onder Verbeek ?
Ajax moet zich heel goed verdiepen of ze wel bij ons passen....en/of ze lichamelijk sterk genoeg zijn ??(Sigthorsson en Boerrigter) Overigens komt het wel goed met beide denk ik.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 22:18 schreef leef! het volgende:[..] Nu zeg je maar wat,Martens is niet jong in hun Kampioensjaar was hij een drijvende kracht laatste wedstrijden Nam hij het elftal op sleeptouw,Maher met zijn diepgang En techniek is top,hij werkt hard voor het team gaat veel Van hem uit,Martens en Maher nemen AZ bij de hand Janssen is nergens dit seizoen,geef mij maar martens of maher Echt complete onzin, volgens mij was het Schaars de Zeeuw en Mounir die juist extreem belangrijk waren in het kampioensjaar van Az.. En volgens mij was Janssen ook niet zo heel slecht bij Twente, die red het blijkbaar ook niet bij Ajax, waarom Martens dan wel?? En Maher is een jong talent die overigens heeft aangegeven niet naar Ajax te willen. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Echt complete onzin, volgens mij was het Schaars de Zeeuw en Mounir die juist extreem belangrijk waren in het kampioensjaar van Az.. En volgens mij was Janssen ook niet zo heel slecht bij Twente, die red het blijkbaar ook niet bij Ajax, waarom Martens dan wel?? En Maher is een jong talent die overigens heeft aangegeven niet naar Ajax te willen. Martens was ook een dragende kracht,en een plaaggeest In de belangrijke wedstrijden mooie techniek Maher geweldige Techniek en werkt hard voor het Team
En ik heb altijd gezegd El geldwolf Hamdoui En Janssen Zijn geen Ajax spelers passen niet bij de club,bij allebij is Dat ook gebleken dus ik zat er niet naast
Martens en Maher vind ik beter bij Ajax passen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door leef! -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 22:38 schreef leef! het volgende:[..] Martens was ook een dragende kracht,en een plaaggeest In de belangrijke wedstrijden mooie techniek Maher geweldige Techniek en werkt hard voor het Team En ik heb altijd gezegd El geldwolf Hamdoui En Janssen Zijn geen Ajax spelers passen niet bij de club,bij allebij is Dat ook gebleken dus ik zat er niet naast Martens en Maher vind ik beter bij Ajax passen!! Lekker blijven hopen dan dat ze komen.. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote: Ik zou daar niet op tegen zijn, Maher word moeilijk,Martens,Narsingh is wel reeel |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Inderdaad, mocht seedorf zijn contract niet verlengt worden, waarom niet even een belletje plegen? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 15:19 schreef AFC M&M het volgende:[..] Inderdaad, mocht seedorf zijn contract niet verlengt worden, waarom niet even een belletje plegen? Dan zou ik nu alvast beginnen te bellen :) |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
gewoon dost narsing en assaidi halen. gouweleeuw achterin en voor het middenveld gewoon mij halen. dan worden we kampioen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 16:09 schreef joey brand het volgende:gewoon dost narsing en assaidi halen. gouweleeuw achterin en voor het middenveld gewoon mij halen. dan worden we kampioen Wel ja joh. Heerenveen verkoopt het halve eltal aan ons. |
|
|
|
|
Pejdori
|
|
|
H'veen, Twente, AZ leegkopen, het zal allemaal wel. Feit is dat Ajax een falend scouting apparaat heeft. Heel af en toe komt er een leuke jeugdspeler maar dat duurt wel even voor die doorbreken, Viktor Fischer, Mats Rits, etc. Huntelaar gaat voor paar ton naar H'veen en miljoenen naar Ajax Suarez, Suljemani en dan nu weer namen als Tadic, Narsingh, in plaats van miljoenen uit te geven aan die gasten, ga eens scouten en haal ze gelijk in plaats van de kas van die clubs te spekken. Het is te hopen als Ten Have en co zijn opgerot dan Cruijff en co ook het scouting apparaat eens flink onder handen nemen. Als Vertonghen, vd Wiel, Suljemani, Eriksen deze zomer vertrekken dan vrees ik voor het ergste. Geen ploeg in Nederland kan 8 basisspelers opvangen, maar ik ben de afgelopen weken me de pleuris geschrokken van het niveau, leuke spelers, goede jeugd, maar die zijn er voorlopig nog niet. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 17:12 schreef Pejdori het volgende:H'veen, Twente, AZ leegkopen, het zal allemaal wel. Feit is dat Ajax een falend scouting apparaat heeft. Heel af en toe komt er een leuke jeugdspeler maar dat duurt wel even voor die doorbreken, Viktor Fischer, Mats Rits, etc. Huntelaar gaat voor paar ton naar H'veen en miljoenen naar Ajax Suarez, Suljemani en dan nu weer namen als Tadic, Narsingh, in plaats van miljoenen uit te geven aan die gasten, ga eens scouten en haal ze gelijk in plaats van de kas van die clubs te spekken. Het is te hopen als Ten Have en co zijn opgerot dan Cruijff en co ook het scouting apparaat eens flink onder handen nemen. Als Vertonghen, vd Wiel, Suljemani, Eriksen deze zomer vertrekken dan vrees ik voor het ergste. Geen ploeg in Nederland kan 8 basisspelers opvangen, maar ik ben de afgelopen weken me de pleuris geschrokken van het niveau, leuke spelers, goede jeugd, maar die zijn er voorlopig nog niet. Ik hoop zelfs dat die 3 vertrekken kerel.
Vertonghen zwaar overschatte speler Van der wiel is wel redelijk maar niet meer dan dat eriksen als je flink wil cashen moet je hem wegdoen. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 17:17 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik hoop zelfs dat die 3 vertrekken kerel. Vertonghen zwaar overschatte speler Van der wiel is wel redelijk maar niet meer dan dat eriksen als je flink wil cashen moet je hem wegdoen. Vertonghen was een van de spelers die Ajax kampioen Heeft gemaakt,nu draait heel het team niet hij ook Maar het is makkelijk oordelen als hij in vorm is,dus jij Zou geen goeie scout zijn,wand een goeie scout zal het talent Van Vertonghen ook zien als tie een seizoen niet goed in vorm is
Vd Wiel hetzelfde,hij heeft gewoon een nieuwe uitdaging nodig Voor het WK was hij geweldig,op het WK was hij heel goed Na het WK is hij motivatie en zijn vorm een beetje kwijt Een goede scout zal dat zien en weten dat hij veel meer dan redelijk is
En als je flink wil cashen voor Eriksen,dan na een goed seizoen Dit seizoen is goed voor zijn ervaring,met zijn talent komt hij hier Sterker uit,en is hij volgend seizoen een betere voetballer
Voetbal is niet zwart/wit denken En spelers zijn geen robots die elke week top spelen Oordeel niet te snel over voetballers, dat is de makkelijke weg de moeilijke weg,zie het talent juist in mindere tijden |
|
|
|
|
joey brand
|
|
|
gewoon v/w verkopen, sulimani, blind gratis weggeven. erikssen vertongen verkopen. van rhijn in het midden, en de complete voorhoede van heereveen. dan wordt je kampioen , Spelers moeten niet zo zeiken. ze krijgen teveel betaald als ik een miljoen per jaar krijg dan kruip ik nog op het veld |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Begin nou eerst maar op Narsingh en Tadic definitief vast te leggen voordat we alweer te laat zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wil niet meer naar Ajax, en zal zeker niet onder de Boer willen spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 18:04 schreef AFC M&M het volgende:Begin nou eerst maar op Narsingh en Tadic definitief vast te leggen voordat we alweer te laat zijn. 2 basispelers terwijl we er al 2 hebben.. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Hebben die ook ruzie dan?? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Nu de rust hopelijk is wedergekeerd zet maar eerst een goede technische man die de plek van blind invult en tadic en narsingh weet vast te leggen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Leg uit! Kan me namelijk niet herinneren dat deze twee ooit een conflict gehad hebben. Volgens mij is ajax zijn grote liefde. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Wat hebben we nu dan? Sulejmani? Pfff hou toch op. Veel acties weinig rendement
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Weinig rendement? Is onze topscoorder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoger rendement dan Overmars ooit heeft gehad bij Ajax, valt dus wel mee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 15:15 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Leg uit! Kan me namelijk niet herinneren dat deze twee ooit een conflict gehad hebben. Volgens mij is ajax zijn grote liefde. Ooit gehoord van de kabel bij Ajax in de jaren 90?? Zo niet moet je het eens googelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: minimaal 1 van de 2...dan zou ik al verheugd zijn....beide voetballers hebben veel assists op hun naam staan...Wesley Verhoek is daardoor aangetrokken door Twente....zo gaat luuk de jong ongetwijfeld meer scoren...let maar op.... Over de assists van boerrigter valt niet te twijfelen...Mickey heeft te weinig rendement sinds dat hij bij Ajax voetbalt....hij maakt te weinig akties...alhoewel hij dit seizoen beter is als voorgaande jaren...ook aardig wat doelpunten gemaakt tot nu toe....edoch inpakken en wegwezen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 19:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] minimaal 1 van de 2...dan zou ik al verheugd zijn....beide voetballers hebben veel assists op hun naam staan...Wesley Verhoek is daardoor aangetrokken door Twente....zo gaat luuk de jong ongetwijfeld meer scoren...let maar op.... Over de assists van boerrigter valt niet te twijfelen...Mickey heeft te weinig rendement sinds dat hij bij Ajax voetbalt....hij maakt te weinig akties...alhoewel hij dit seizoen beter is als voorgaande jaren...ook aardig wat doelpunten gemaakt tot nu toe....edoch inpakken en wegwezen.... Hoeveel asists en goals heeft Boerrigter volgens jou dan gemaakt?? |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
quote: Boerrighter stond 17 keer in de basis en is 2 keer ingevallen (9 keer uitgevallen) Hierin heeft hij 7 keer gescoord en heeft hij 4 assists gehad.
Sulejmani stond 24 keer in de basis en is 1 keer ingevallen (6 keer uitgevallen) Hierin heeft hij 12 keer gescoord en heeft hij 4 assists gehad.
Onze koning is Eriksen: 11 assists + 7 keer gescoord.
Ik zeg koop Tadic en Narsing. Samen met Boerrighter heb je 3 toppers voor 2 posities, ik verwacht dat sulejmani vertrekt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Je bent het toch wel eens met mij dat Boerrigter in de korte tijd dat hij weer terug is bij Ajax meer rendement heeft als Mickey ?? Weet niet precies wat de assists waren van Derk in zijn eerste 13 eredivisiewedstrijden voor Ajax...hij maakte wel 4 goals. weet jij dat wel dan ? Overigens staat Sulejmani niet in de top 10 van assists vorig seizoen...weet jij hoeveel assists hij had vorig seizoen ?
Koploper 2010/2011 1) Dusan Tadic--------34 wedstrijden 17 assists 2) Wesley verhoek-----32 wedstrijden 14 assists 5) Oussama Assaidi----31 wedstrijden 11 assists 9) Christian Eriksen--28 wedstrijden 09 assists
Ik denk dat Tadic wel een hele goede voetballer zou zijn voor Ajax mocht Mickey vertrekken.... |
|
|
|
|
pioter
|
|
|
er loop maar een goede spits rond bij jullie en ddie staat er niet in dat vind ik als psv fan jammer ik denk dat die er meer had gemaakt dan heel de voorroede bij elkaar van ajax |
|
|
|
|
dege
|
|
|
dat ajax inderdaad maar eens goed gaat scouten, want daar gaat het vaak genoeg fout. ook de jeugdspelers die weg gestuurd worden en jaren later weer voor veel geld terug gekocht worden, hoezo kapitaalvernietiging? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Ik denk dat Ajax Narsingh gewoon haalt. Als Sulejmani vertrekt dan halen ze Tadic |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 13:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Overigens staat Sulejmani niet in de top 10 van assists vorig seizoen...weet jij hoeveel assists hij had vorig seizoen ? Mickey is inderdaad niet echt een buitenspeler die assists geeft aan nu een Bullykin en als hij weer fit is Siggi, maar hij gaat voor zijn eigen kansen. Ik ben niet kapot van zulke spelers, de buitspelers kunnen wel een keertje naar binnen komen, maar ze moeten vooral de voorzet kunnen geven op de spits/bijkomende middenvelders/enz. |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Als Marco van Basten vanaf volgend seizoen, trainer wordt van Heerenveen. Kan hij gelijk Sulejmani terugkopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Voor hetzelfde bedrag??????? Of ruilen met Narsingh met geld toe voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax is geïnteresseerd in Oscar Hiljemark. De negentienjarige middenvelder van IF Elfsborg bezit een prijskaartje van minstens vijf miljoen euro. De Amsterdammers bereiden volgens Fotbolldirekt het bod voor, waardoor een akkoord binnenkort bereikt kan worden.
Volgens het Zweedse medium wil de werkgever van Hiljemark een recordbedrag ontvangen. Aan de Zweed hangt een prijskaartje van 5,6 miljoen euro. Elfsborg kreeg in 2010 een bedrag van 4,3 miljoen euro toen FC Twente Emir Bajrami overnam.
Hiljemark blijft nuchter ondanks alle transferperikelen rondom hem. "Zo gaat dat in het voetbal. Als je je ermee bezig houdt, dan kan je niet goed spelen. Ik focus me helemaal op Elfsborg. De tijd zal leren wat er gaat gebeuren."
Hiljemark maakte ruim een jaar geleden zijn debuut in de hoofdmacht van Di Gule. Eerder was er ook belangstelling van Club Brugge en Genoa CFC, maar de Zweedse club weigerde destijds de onderhandelingen.
bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 16:08 schreef Ztjes het volgende:Als Marco van Basten vanaf volgend seizoen, trainer wordt van Heerenveen. Kan hij gelijk Sulejmani terugkopen. Whahahahaha ja voor 16.25 miljoen euro dat is het absurde bedrag waarvoor Ajax (van Basten) hem had gekocht...hebben we Assaidi,Dost en Narsingh gratis....hahahaha...gewoon effen inwisselen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 18:19 schreef remco k het volgende:Ajax is geïnteresseerd in Oscar Hiljemark. De negentienjarige middenvelder van IF Elfsborg bezit een prijskaartje van minstens vijf miljoen euro. De Amsterdammers bereiden volgens Fotbolldirekt het bod voor, waardoor een akkoord binnenkort bereikt kan worden. Volgens het Zweedse medium wil de werkgever van Hiljemark een recordbedrag ontvangen. Aan de Zweed hangt een prijskaartje van 5,6 miljoen euro. Elfsborg kreeg in 2010 een bedrag van 4,3 miljoen euro toen FC Twente Emir Bajrami overnam. Hiljemark blijft nuchter ondanks alle transferperikelen rondom hem. "Zo gaat dat in het voetbal. Als je je ermee bezig houdt, dan kan je niet goed spelen. Ik focus me helemaal op Elfsborg. De tijd zal leren wat er gaat gebeuren." Hiljemark maakte ruim een jaar geleden zijn debuut in de hoofdmacht van Di Gule. Eerder was er ook belangstelling van Club Brugge en Genoa CFC, maar de Zweedse club weigerde destijds de onderhandelingen. bron Allemaal schijnbewegingen van Ajax... |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
De gebeurtenissen van afgelopen zaterdag kunnen verstrekkende gevolgen hebben voor Luis Suárez. De spits van Liverpool weigerde voor aanvang van het duel met Manchester United de hand van tegenstander Patrice Evra te schudden en daar ontstond tijdens en na afloop van de wedstrijd veel ophef over. Naar verluidt zou het incident zelfs het einde van Suárez periode bij the Reds kunnen inluiden. (Daily Mirror)
Niet voor de hand liggend en ik verwacht het ook niet maar Suarez Bij Ajax ben je ALTIJD welkom |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De grap in deze is natuurlijk dat Ajax het nooit van de scouting heeft moeten hebben. De meest succesvolle ploegen draaide altijd om een kern van zelf opgeleide jongens, aangevuld met wat "externen" die het als elftal compleet moesten maken.
Wat zien we de laatste jaren: veel aangekochte mannen, aangevuld met jongens uit de eigen opleiding die worden geacht door te breken. Bijna een 180 graden andere richting dan in de succesvolle jaren. Dat gaat wel iets beter het laatste jaar maar de meeste jeugdspelers zijn eenvoudigweg niet goed genoeg.
Het manco is niet de scouting. Het manco is de club Ajax die niet in staat is om jongens van de kwaliteit 94/95 of van de kwaliteit Sneijder/VDV op te leiden.Veel belovende spelers weten uiteindelijk niet door te breken. Zij die dit wel doen zijn vaak aangekochte jeugdspelers (Eriksen, Vertonghen). Pas daarna komt het probleem scouting kijken, en ja, daar is best wel veel over aan te merken geweest. Met name Martin van Geel heeft vele tientallen miljoenen uitgegeven waarvan uiteindelijk alleen Huntelaar en Suarez echt zijn doorgebroken.
Maar het probleem ligt mijns inziens meer bij het onvermogen van Ajax om structureel kwalitatief uitzonderlijke voetballers op te leiden en die te integreren in een solide, ingespeelde formatie. Laat de selectie nu eerst eens uitgroeien tot een echte formatie, een echt elftal met een coach die wat langer zit, in plaats van een vergaarbak van passanten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Misschien is Maduro een optie voor Ajax. Heb ik altijd een goede speler gevonden. Uitstekende controlerende middenvelder. Zou een slimme en goedkope (ivm aflopend contract bij Valencia) aanwinst kunnen zijn.
De rol van Hedwiges Maduro bij Valencia lijkt volledig te zijn uitgespeeld. Zijn club is namelijk in de markt voor Papakouli Diop, een 25-jarige controlerende middenvelder die het uitstekend doet bij Racing Santander. De kans op speelminuten voor de momenteel geblesseerde Maduro worden er zodoende niet beter op. Een vertrek lonkt: zijn contract loopt komende zomer af. (Diverse Spaanse media)
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=158924 |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Eide, helemaal mee eens,
De laatste alinea slaat de spijker op zijn kop, wat er zoal de laatste 15 jaar is misgegaan. "Solide ingespeelde formatie", zolang wij geen echte ervaren (Ajax)spelers in ons elftal hebben, zullen er maar weinig talenten uit onze jeugd gaan doorbreken. Als men dit niet wil inzien en hierin niet wilt investeren, zullen we nog heel lang moeten wachten op successen uit vervlogen jaren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 13:23 schreef Ztjes het volgende:Eide, helemaal mee eens, De laatste alinea slaat de spijker op zijn kop, wat er zoal de laatste 15 jaar is misgegaan. "Solide ingespeelde formatie", zolang wij geen echte ervaren (Ajax)spelers in ons elftal hebben, zullen er maar weinig talenten uit onze jeugd gaan doorbreken. Als men dit niet wil inzien en hierin niet wilt investeren, zullen we nog heel lang moeten wachten op successen uit vervlogen jaren. En dat is precies de reden dat de Zeeuw afgelopen seizoen niet had mogen vertrekken, weliswaar geen Ajax opleiding, maar weel echte typische Ajax speler die zelfs al speelde hij niet wel belangrijk was. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 16:42 schreef remco k het volgende:[..] En dat is precies de reden dat de Zeeuw afgelopen seizoen niet had mogen vertrekken, weliswaar geen Ajax opleiding, maar weel echte typische Ajax speler die zelfs al speelde hij niet wel belangrijk was. De Zeeuw is weggegaan door de komst van Janssen en Theo heeft zijn rol inderdaad (nog) niet waar kunnen maken. Maar dan is er nog te weinig echte ervaring binnen ons team. En ook Jan zie de opmerking van VDV wordt nog steeds niet als ervaren speler gezien en ik deel die mening. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 16:42 schreef remco k het volgende:[..] En dat is precies de reden dat de Zeeuw afgelopen seizoen niet had mogen vertrekken, weliswaar geen Ajax opleiding, maar weel echte typische Ajax speler die zelfs al speelde hij niet wel belangrijk was. Ik vraag me anders wel af wat de Zeeuw voor meerwaarde had gehad in dit Ajax. Hij is uiteindelijk ook al een relatief aanvallend ingestelde aanvaller, net waar Ajax er zo ongeveer een dozijn van heeft.
Demy was zeker wel beter dan de meesten in dat dozijn, daar wel mee eens, maar ik snap ook wel dat Demy, vanwege dat dozijn zijn heil ergens anders wilde zoeken. Demy had geen zin in bankzitterij, en Ajax wilde hem denk ik ook niet zijn salaris betalen om op de bank te zitten.
Het is een beetje als met die Zweed die nu kennelijk in de picture is. Alweer een speler voor een positie die als een van de weinigen dubbel gevuld is met voldoende kwaliteit. Nee, doe dan maar Maduro zoals jij aangaf eerder. Kan als CVM, kan als CV, heeft Europese ervaring, en heeft nog de leeftijd om een flinke periode belangrijk te zijn. Belangrijkst is dat Maduro voetballend redelijk sterk is en daarmee balans zou kunnen brengen. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Er is nogal lichtzinninig gedaan met het verkopen van speelbepalende spelers, zoals Suarez, die altijd voor gevaar zorgde in zijn eentje. Het middenveld is altijd met uitzondering van Litmanen een zwakke linie geweest bij Ajax.Litmanen bestreek bijna het hele veld.Zo een speler hebben we niet meer.Daarbij hadden we snelle buitenspelers als Overmars en Finidi en Rijkaard en goede spitsen als Kluivert,van Basten Kieft,Bosman.Daar om heen opkomende jeugd.Cashen is leuk maar als de jeugd het zonder ervaren spelers moeten doen dan vraag je om problemen.Er staat geen solide verdediging meer en daarbij ook nog eens een twijfelaar op doel die geen wedsstrijden voor je wint zoals Steek en vd Sar dat wel konden.Keeperswissel ben ik voor.Cillesen is betrouwbaarder en rustiger dan Vermeer.Jan speelt ook te wisselvallig.Laat het team een tijdje zonder wisselingen staan,Al die wisselingen doen het team niet goed.Ik weet ook wel dat het komt door al die blessures.Abnormaal.Nadeel is ook dat buitenlndse clubs altijd eerst bij ons komen shoppen ipv de andere clubs,die lekker verder kunnen bouwen aan een team. |
|
|
|