|
|
|
remco k
|
|
|
Weinig tijd, toch ff een topic gemaakt voor de wedstrijd.
Ajax mag zaterdag avond aantreden in een voor mij do or die wedstrijd van dit seizoen.
De afgelopen wedstrijden heeft Ajax allemaal puntverlies geleden, en als dat zaterdag weer gebeurt zie ik de rest van dit seizoen erg somber tegemoet en denk ik zelfs dat rechtstreeks EU voetbal in gevaar kan komen.. Bij winst is dat natuurlijk allemaal anders en zitten we er niet al te ver achter.
Mijn gedachten voor Zaterdag avond zijn mede door de blessures niet al te positief gestemd en ik denk dat we met 1-4 gaan verliezen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Nogmaals ik denk dat de blessures en schorsingen die bij ons AJAX zijn best possitief kunnen uitvallen. Greg speelt dit seizoen toch al dramatisch, dus die zullen we zeker niet missen. Als onze spits vervangen gaat worden door de Jong, kan dit alleen maar goed nieuws zijn voor ons middenveld, toch? Ik hoop dat Janssen een plaatsje doorschuift, waardoor Enoh of Anita op het middenveld erbij komt. Blind op de plaats van Toby en Toby naar de rechtsbackplaats (zoals in Belgie). Ook ik ga voor 2-1 winst. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vermeer, Ligeon, Toby, Jan, Anita, Enoh, Janssen, Eriksen, Sulejmani, De Jong, Boerrigter |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 10:02 schreef Grasmaaier het volgende:Vermeer, Ligeon, Toby, Jan, Anita, Enoh, Janssen, Eriksen, Sulejmani, De Jong, Boerrigter Niks meer aan doen!!! Maar het wordt "gewoon"
Vermeer, Ligeon, Toby, Jan, Anita, Janssen, Eriksen, Siem, Boerrigter, Bulykin en Sulejmani |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 10:02 schreef Grasmaaier het volgende:Vermeer, Ligeon, Toby, Jan, Anita, Enoh, Janssen, Eriksen, Sulejmani, De Jong, Boerrigter +1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 10:10 schreef Brandje het volgende:[..] Niks meer aan doen!!! Maar het wordt "gewoon" Vermeer, Ligeon, Toby, Jan, Anita, Janssen, Eriksen, Siem, Boerrigter, Bulykin en Sulejmani Denk het (helaas) ook.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
De Boer gaat het licht zien: 3-0. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: om kwart voor 7 is het nog niet donker toch? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
bizzyD
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ik pas mn reactie aan.. het wordt 0-5 .. Frank gaat waarschijnlijk Blind opstellen als linksback |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Terwijl het zo simpel kan zijn. Antita op linksback. Ligeon als rechtsback. Enoh op de plaats van Theo. Theo op de plaats van Siem en Siem in de spits. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:55 schreef Brandje het volgende:[..] Terwijl het zo simpel kan zijn. Antita op linksback. Ligeon als rechtsback. Enoh op de plaats van Theo. Theo op de plaats van Siem en Siem in de spits. Ik weet niet hoe goed en hoe ver Ligeon al is, maar je kunt er ook voor kiezen om Toby op de plaats van Greg te zetten. Uiteindelijk staat hij daar ook in het Belgisch elftal. Met Brett Holman heeft AZ wel een beweeglijke en goede Linksbuiten. Ik weet niet of Ligeon hem wel kan bedwingen. Blind heeft bewezen dat hij beter centraal staat dan aan de zijkanten, dus laat hem op de plaats van Toby spelen. Anita moet op LB gezet worden om de snelle Beerens te bedwingen. Als de trage Blind hier komt te spelen gaat Beerens hem keer op keer voorbij. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 16:14 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik weet niet hoe goed en hoe ver Ligeon al is, maar je kunt er ook voor kiezen om Toby op de plaats van Greg te zetten. Uiteindelijk staat hij daar ook in het Belgisch elftal. Met Brett Holman heeft AZ wel een beweeglijke en goede Linksbuiten. Ik weet niet of Ligeon hem wel kan bedwingen. Blind heeft bewezen dat hij beter centraal staat dan aan de zijkanten, dus laat hem op de plaats van Toby spelen. Anita moet op LB gezet worden om de snelle Beerens te bedwingen. Als de trage Blind hier komt te spelen gaat Beerens hem keer op keer voorbij. We zien het morgen wel ik hoop alleen dat die Verbeek met zijn grote muil morgen met een dikke nederlaag naar huis wordt gestuiurd |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ik vind Blind aan de zijkant juist heel sterk. Vooral wanneer hij er zich naartoe begeeft.
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: whahahahahahahaha you've made my day bro |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
rot op met de jong in de spits , Bully is onze tweede spits en is een echte spits en siem niet.Ik snap echt niet waarom de boer zo fan van siem is |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 18:44 schreef lereeeen het volgende:rot op met de jong in de spits , Bully is onze tweede spits en is een echte spits en siem niet.Ik snap echt niet waarom de boer zo fan van siem is Je hebt gelijk dat Bully een echtere (lees betere) spits is dan de Jong. Het is wel zo dat als Bully in de spits staat, 99,9 % zeker is dat de Jong weer op het middenveld staat. En dat is nu juist wat we niet willen. Aangezien de Boer, Siem er niet naast zet is dit de minst slechte oplossing. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: dan ben je steke BLIND geweest...gappie |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Vind het wel een geruststellend idee wanneer hij zich op de bank bevindt. Tenzij jij hem liever in het veld ziet? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
TYFUSSSSSSSS 3-1 :)
Lekker hoor, als ik demk dat we winnen, dan moet het wel een hele grote winstpot worden!!!!!!!!!
HAHAHAHA az van de mat, greg breekt zn been en de scheids moet worden vervangen.......ooooh glazen bol......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 18:44 schreef lereeeen het volgende:rot op met de jong in de spits , Bully is onze tweede spits en is een echte spits en siem niet.Ik snap echt niet waarom de boer zo fan van siem is Inderdaad man, Siem in de spits heeft nog nooit iets bewezen.... Oja, behalve 13 goals in ons kampioensseizoen waarvan 2 in de allesbeslissende wedstrijd...
Dat je hem niet daar wilt zien spelen is 1 ding, maar dat ie moet oprotten slaat niet echt ergens op... Ga er maar vanuit dat je nog een paar jaar moet teren op dit kampioenschap, misschien dat je sommige jongens dan iets meer gaat waarderen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo wervelend goed is AZ nou ook weer niet in uitwedstrijden. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En zó'n zwaar programma heeft AZ nu ook weer niet gehad tot dusverre. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 20:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:TYFUSSSSSSSS 3-1 :) Lekker hoor, als ik demk dat we winnen, dan moet het wel een hele grote winstpot worden!!!!!!!!! HAHAHAHA az van de mat, greg breekt zn been en de scheids moet worden vervangen.......ooooh glazen bol......... Breekt Greg zijn been op de tribune, op het moment dat hij een onzinbericht plaatst op twitter??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Schiet uit met z'n twittervinger en raakt z'n kuitbeen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha dat kan natuurlijk ook!! ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:55 schreef Brandje het volgende:[..] Terwijl het zo simpel kan zijn. Antita op linksback. Ligeon als rechtsback. Enoh op de plaats van Theo. Theo op de plaats van Siem en Siem in de spits. 100% EENS |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Vanavond staat de topper tegen AZ op het programma. In de eigen ArenA zal Ajax moeten winnen om de aansluiting met de top niet te verliezen. Ajax zit in een moeilijke fase, zeker nu er een aantal geblesseerd of geschorst zijn. FRANK DE BOER is aan het dubben over de opstelling, maar hou het gewoon simpel Frank. Vorig seizoen is gebleken dat Siem de spits hartstikke goed kan invullen. Anita kan prima linksback spelen en tegen een AZ wat veelal via de zijkanten komt, komt Anita met zijn snelheid prima van pas. Gooi Ligeon voor de leeuwen en hou Alderweireld en Vertonghen bij mekaar. Janssen moet naast Eriksen spelen en Enoh vult de positie als verdedigende middenvelder in. Met dit elftal wint AJAX 100%!!!
Is thuis winnen van de Alkmaarders moeilijk? Ik begin met een filmpje waarin 2 wedstrijden aan bod komen. In de 1e samenvatting is te zien wat elke Ajacied wil zien; frivool spel waarbij elke speler en dus ook supporter intens van geniet! In het 2e potje zien we een oud-Ajacied in AZ-dienst, die die wedstrijd herinnerd als een zwarte!
Een 8-1 en een 6-1 waren dus te zien. Het waren slechts 2 van de in totaal 33 wedstrijden die ooit gespeeld zijn in de Eredivisie. Maar 1x wist AZ te winnen in de hoofdstad. Het was in het kampioensseizoen 80'81 toen de Alkmaarders met 1-2 wonnen, waarin oud-Ajacied en oud AZ-speler Edo Ophof het enige doelpunt van de Amsterdammers scoorde. 4x prijkte er na afloop een gelijkspel op het scorebord, dus Ons Aller Ajax won 28 van de 33 potjes mensen!!!
In de allereerste AJAX - AZ ( 15-12-1968 ) was JOHAN CRUIJFF met 3 treffers de grote man, Klaas Nuninga scoorde ook 1 goal. 4-0 was de eindstand in een seizoen waarin AZ beslissingwedstrijden moest spelen om degradatie te voorkomen en AZ mocht uiteindelijk in de Eredivisie blijven.
Op 28-08-1996 was het verschil miniem, 1-0. AJAX speelde destijds in deze opstelling; Edwin van der Sar, Arnold Scholten, Frank de Boer, Mariano Juan, Menno Willems, Tijjani Babangida, Richard Witschge, Ronald de Boer, Rody Turpijn, Patrick Kluivert, Nordin Wooter. Mario Melchiot, Marc Overmars en Martijn Reuser vervingen tussentijds Babangida, Turpijn en Kluivert. Ik laat een antwoord in het midden....wie was destijds de matchwinnaar????? Ik verklap één ding: Patrick Kluivert was het niet......, maar hij deed wel mooie dingen in een Ajax-shirt ( van oude naar steeds recentere beelden );
Vorig seizoen werd AJAX - AZ 4-0; Doelpunten van Demy de Zeeuw 5' (Assist: Ebecilio) 1-0, Siem de Jong 56' 2-0, Ebecilio 72' (Assist: Siem de Jong) 3-0, Anita 89' (Assist: Cvitanich) 4-0.
Zoals ik eerder memoreerde ben ik ervan overtuigd dat mijn opstelling de opstelling is om van AZ te winnen, maar zet FRANK het zo neer? Kiest hij wellicht voor Boelykin of kiest ie voor de optie met Eriksen in een Messi-rol? De perspraatjes van Frank komen op mij over als niet 100% overtuigd....ik denk dan ook dat hij Ligeon niet voor de leeuwen durft te gooien en voor zekerheid kiest. Daley durft ie ook niet op te stellen denk ik, dus zal de Boer voor Anita op links kiezen. Dan verwacht ik dat Ooijer in het elftal komt en dat Alderweireld rechtsback zal spelen...Ach we zullen het wel zien mensen.... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 11:53 schreef alibabba het volgende:Vanavond staat de topper tegen AZ op het programma. In de eigen ArenA zal Ajax moeten winnen om de aansluiting met de top niet te verliezen. Ajax zit in een moeilijke fase, zeker nu er een aantal geblesseerd of geschorst zijn. FRANK DE BOER is aan het dubben over de opstelling, maar hou het gewoon simpel Frank. Vorig seizoen is gebleken dat Siem de spits hartstikke goed kan invullen. Anita kan prima linksback spelen en tegen een AZ wat veelal via de zijkanten komt, komt Anita met zijn snelheid prima van pas. Gooi Ligeon voor de leeuwen en hou Alderweireld en Vertonghen bij mekaar. Janssen moet naast Eriksen spelen en Enoh vult de positie als verdedigende middenvelder in. Met dit elftal wint AJAX 100%!!! Is thuis winnen van de Alkmaarders moeilijk? Ik begin met een filmpje waarin 2 wedstrijden aan bod komen. In de 1e samenvatting is te zien wat elke Ajacied wil zien; frivool spel waarbij elke speler en dus ook supporter intens van geniet! In het 2e potje zien we een oud-Ajacied in AZ-dienst, die die wedstrijd herinnerd als een zwarte! [ filmpje ] Een 8-1 en een 6-1 waren dus te zien. Het waren slechts 2 van de in totaal 33 wedstrijden die ooit gespeeld zijn in de Eredivisie. Maar 1x wist AZ te winnen in de hoofdstad. Het was in het kampioensseizoen 80'81 toen de Alkmaarders met 1-2 wonnen, waarin oud-Ajacied en oud AZ-speler Edo Ophof het enige doelpunt van de Amsterdammers scoorde. 4x prijkte er na afloop een gelijkspel op het scorebord, dus Ons Aller Ajax won 28 van de 33 potjes mensen!!! In de allereerste AJAX - AZ ( 15-12-1968 ) was JOHAN CRUIJFF met 3 treffers de grote man, Klaas Nuninga scoorde ook 1 goal. 4-0 was de eindstand in een seizoen waarin AZ beslissingwedstrijden moest spelen om degradatie te voorkomen en AZ mocht uiteindelijk in de Eredivisie blijven. Op 28-08-1996 was het verschil miniem, 1-0. AJAX speelde destijds in deze opstelling; Edwin van der Sar, Arnold Scholten, Frank de Boer, Mariano Juan, Menno Willems, Tijjani Babangida, Richard Witschge, Ronald de Boer, Rody Turpijn, Patrick Kluivert, Nordin Wooter. Mario Melchiot, Marc Overmars en Martijn Reuser vervingen tussentijds Babangida, Turpijn en Kluivert. Ik laat een antwoord in het midden....wie was destijds de matchwinnaar????? Ik verklap één ding: Patrick Kluivert was het niet......, maar hij deed wel mooie dingen in een Ajax-shirt ( van oude naar steeds recentere beelden ); [ filmpje ] Vorig seizoen werd AJAX - AZ 4-0; Doelpunten van Demy de Zeeuw 5' (Assist: Ebecilio) 1-0, Siem de Jong 56' 2-0, Ebecilio 72' (Assist: Siem de Jong) 3-0, Anita 89' (Assist: Cvitanich) 4-0. Zoals ik eerder memoreerde ben ik ervan overtuigd dat mijn opstelling de opstelling is om van AZ te winnen, maar zet FRANK het zo neer? Kiest hij wellicht voor Boelykin of kiest ie voor de optie met Eriksen in een Messi-rol? De perspraatjes van Frank komen op mij over als niet 100% overtuigd....ik denk dan ook dat hij Ligeon niet voor de leeuwen durft te gooien en voor zekerheid kiest. Daley durft ie ook niet op te stellen denk ik, dus zal de Boer voor Anita op links kiezen. Dan verwacht ik dat Ooijer in het elftal komt en dat Alderweireld rechtsback zal spelen...Ach we zullen het wel zien mensen.... Weer prachtig werk Ali, wat je hier afleverd. Je moet echt je avater veranderen:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hé Baco, dank voor het compliment! Wist je trouwens ook dat Ajax 3x kampioen werd na een thuiswedstrijd tegen AZ? De 1e maal was op 19-05-1973 na een 3-0 overwinning en het was de 16e landstitel destijds. Een kwartier voor tijd werkte Barry Hulshoff, Sjaak Swart en Gerrie Muhren de goals tegen de touwen en zo werd Ajax kampioen met 2 punten voorsprong op Feyenoord.
Na een 1-1 gelijkspel in de 33e wedstrijd van het seizoen 78'79 ( 04-09-1979 ) boekte Ajax zijn 18e landstitel; Kees Kist 0-1 ('38), Ray Clarke 1-1 ('84).
Op 15-05-1982 was na de 33e wedstrijd tegen AZ de competitie ook beslist en werd Ajax voor de 20e maal kampioen van Nederland. Opstelling Ajax toen: Piet Schrijvers, Peter Boeve, Wim Jansen, Edo Ophof, Frank Rijkaard, Søren Lerby, Dick Schoenaker, Keje Molenaar, Johan Cruijff, Wim Kieft, Jesper Olsen. Vanenburg kwam tussentijds in het veld voor Kieft. Scoreverloop; Kees Kist 0-1 ('3), Schoenaker 1-1 ('21), Molenaar 2-1 ('38), John Metgod 2-2 ('67), Vanenburg 3-2 ('72).
Dan weet je dat ook weer Baco, maar het valt me op dat er nog geen antwoord is gegeven op mijn vraag in mijn voorbeschouwing:))))))))....wie is de volgende Pedia????? Word het BacoPedia????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:53 schreef alibabba het volgende:Dan weet je dat ook weer Baco, maar het valt me op dat er nog geen antwoord is gegeven op mijn vraag in mijn voorbeschouwing:))))))))....wie is de volgende Pedia????? Word het BacoPedia???? Tnx voor de extra Ajax-AZ info en om op jouw vraag in te gaan er is maar een Pedia en dat is AliPedia. Je moet gewoon lekker doorgaan met die fantastische voorbeschouwingen van je, dan hoeft er helemaal geen nieuwe Pedia op te staan. Er zal niemand op dit forum zijn die jou hierin kan overtreffen. Ik denk dat ik hiermee voor meerdere spreek......KEEP ON THE GOOD WORK!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:53 schreef alibabba het volgende:[..] Hé Baco, dank voor het compliment! Wist je trouwens ook dat Ajax 3x kampioen werd na een thuiswedstrijd tegen AZ? De 1e maal was op 19-05-1973 na een 3-0 overwinning en het was de 16e landstitel destijds. Een kwartier voor tijd werkte Barry Hulshoff, Sjaak Swart en Gerrie Muhren de goals tegen de touwen en zo werd Ajax kampioen met 2 punten voorsprong op Feyenoord. Na een 1-1 gelijkspel in de 33e wedstrijd van het seizoen 78'79 ( 04-09-1979 ) boekte Ajax zijn 18e landstitel; Kees Kist 0-1 ('38), Ray Clarke 1-1 ('84). Op 15-05-1982 was na de 33e wedstrijd tegen AZ de competitie ook beslist en werd Ajax voor de 20e maal kampioen van Nederland. Opstelling Ajax toen: Piet Schrijvers, Peter Boeve, Wim Jansen, Edo Ophof, Frank Rijkaard, Søren Lerby, Dick Schoenaker, Keje Molenaar, Johan Cruijff, Wim Kieft, Jesper Olsen. Vanenburg kwam tussentijds in het veld voor Kieft. Scoreverloop; Kees Kist 0-1 ('3), Schoenaker 1-1 ('21), Molenaar 2-1 ('38), John Metgod 2-2 ('67), Vanenburg 3-2 ('72). Dan weet je dat ook weer Baco, maar het valt me op dat er nog geen antwoord is gegeven op mijn vraag in mijn voorbeschouwing:))))))))....wie is de volgende Pedia????? Word het BacoPedia???? Datum: 28/08/1996
Aantal toeschouwers: 48500 Arbitrage: Van Hulten
WEDSTRIJDVERLOOP 30. Frank de Boer (vrije trap)
STATISTIEKEN 4 Hoekschoppen 2 1 Buitenspel 2 13 Overtredingen 21 |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 11:53 schreef alibabba het volgende:Vanavond staat de topper tegen AZ op het programma. In de eigen ArenA zal Ajax moeten winnen om de aansluiting met de top niet te verliezen. Ajax zit in een moeilijke fase, zeker nu er een aantal geblesseerd of geschorst zijn. FRANK DE BOER is aan het dubben over de opstelling, maar hou het gewoon simpel Frank. Vorig seizoen is gebleken dat Siem de spits hartstikke goed kan invullen. Anita kan prima linksback spelen en tegen een AZ wat veelal via de zijkanten komt, komt Anita met zijn snelheid prima van pas. Gooi Ligeon voor de leeuwen en hou Alderweireld en Vertonghen bij mekaar. Janssen moet naast Eriksen spelen en Enoh vult de positie als verdedigende middenvelder in. Met dit elftal wint AJAX 100%!!! Is thuis winnen van de Alkmaarders moeilijk? Ik begin met een filmpje waarin 2 wedstrijden aan bod komen. In de 1e samenvatting is te zien wat elke Ajacied wil zien; frivool spel waarbij elke speler en dus ook supporter intens van geniet! In het 2e potje zien we een oud-Ajacied in AZ-dienst, die die wedstrijd herinnerd als een zwarte! [ filmpje ] Een 8-1 en een 6-1 waren dus te zien. Het waren slechts 2 van de in totaal 33 wedstrijden die ooit gespeeld zijn in de Eredivisie. Maar 1x wist AZ te winnen in de hoofdstad. Het was in het kampioensseizoen 80'81 toen de Alkmaarders met 1-2 wonnen, waarin oud-Ajacied en oud AZ-speler Edo Ophof het enige doelpunt van de Amsterdammers scoorde. 4x prijkte er na afloop een gelijkspel op het scorebord, dus Ons Aller Ajax won 28 van de 33 potjes mensen!!! In de allereerste AJAX - AZ ( 15-12-1968 ) was JOHAN CRUIJFF met 3 treffers de grote man, Klaas Nuninga scoorde ook 1 goal. 4-0 was de eindstand in een seizoen waarin AZ beslissingwedstrijden moest spelen om degradatie te voorkomen en AZ mocht uiteindelijk in de Eredivisie blijven. Op 28-08-1996 was het verschil miniem, 1-0. AJAX speelde destijds in deze opstelling; Edwin van der Sar, Arnold Scholten, Frank de Boer, Mariano Juan, Menno Willems, Tijjani Babangida, Richard Witschge, Ronald de Boer, Rody Turpijn, Patrick Kluivert, Nordin Wooter. Mario Melchiot, Marc Overmars en Martijn Reuser vervingen tussentijds Babangida, Turpijn en Kluivert. Ik laat een antwoord in het midden....wie was destijds de matchwinnaar????? Ik verklap één ding: Patrick Kluivert was het niet......, maar hij deed wel mooie dingen in een Ajax-shirt ( van oude naar steeds recentere beelden ); [ filmpje ] Vorig seizoen werd AJAX - AZ 4-0; Doelpunten van Demy de Zeeuw 5' (Assist: Ebecilio) 1-0, Siem de Jong 56' 2-0, Ebecilio 72' (Assist: Siem de Jong) 3-0, Anita 89' (Assist: Cvitanich) 4-0. Zoals ik eerder memoreerde ben ik ervan overtuigd dat mijn opstelling de opstelling is om van AZ te winnen, maar zet FRANK het zo neer? Kiest hij wellicht voor Boelykin of kiest ie voor de optie met Eriksen in een Messi-rol? De perspraatjes van Frank komen op mij over als niet 100% overtuigd....ik denk dan ook dat hij Ligeon niet voor de leeuwen durft te gooien en voor zekerheid kiest. Daley durft ie ook niet op te stellen denk ik, dus zal de Boer voor Anita op links kiezen. Dan verwacht ik dat Ooijer in het elftal komt en dat Alderweireld rechtsback zal spelen...Ach we zullen het wel zien mensen.... fantastisch werk Alipedia!!!!!!!! Alipedia/////////HELD!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Vanavond zal het de eerste 5 minuten stil zijn in het stadion. Vak410 zal tijdens deze 5 minuten spandoeken tonen om de jongens die onterecht vastzitten in Duitsland een hart onder de riem te steken. Na deze 5 minuten zal het een heksenketel worden in de ArenA. De selectie en technische staf is ingelicht over deze actie. De stilte heeft dus niets te maken tegen het bestuur of de spelers!!
FIGHT FOR FREEDOM!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:10 schreef remco k het volgende:[ afbeelding ] [ afbeelding ] Weinig tijd, toch ff een topic gemaakt voor de wedstrijd. Ajax mag zaterdag avond aantreden in een voor mij do or die wedstrijd van dit seizoen. De afgelopen wedstrijden heeft Ajax allemaal puntverlies geleden, en als dat zaterdag weer gebeurt zie ik de rest van dit seizoen erg somber tegemoet en denk ik zelfs dat rechtstreeks EU voetbal in gevaar kan komen.. Bij winst is dat natuurlijk allemaal anders en zitten we er niet al te ver achter. Mijn gedachten voor Zaterdag avond zijn mede door de blessures niet al te positief gestemd en ik denk dat we met 1-4 gaan verliezen. Remco, waar is je positieviteit gebleven??!! 1-4 verliezen in de ArenA! Is dit een vlaag van verstandsverbijstering ofzo? Wij zijn Ajax en kunnen ook zonder een paar spelers van iedereen winnen en in de ArenA pakken we altijd punten, en zijn we altijd in de aanval! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 13:24 schreef Grasmaaier het volgende:ik pas mn reactie aan.. het wordt 0-5 .. Frank gaat waarschijnlijk Blind opstellen als linksback HAHA! Maar serieus, dan wordt het wel een stuk moeilijker, maar dan gaat Anita door naar middenveld zeker? En daar worden we weer niet slechter van! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 18:44 schreef lereeeen het volgende:rot op met de jong in de spits , Bully is onze tweede spits en is een echte spits en siem niet.Ik snap echt niet waarom de boer zo fan van siem is 15 mei, en daar een paar weken voor, toen speelde hij er ook. Bullie is niet goed genoeg voor een hele wedstrijd! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 20:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:TYFUSSSSSSSS 3-1 :) Lekker hoor, als ik demk dat we winnen, dan moet het wel een hele grote winstpot worden!!!!!!!!! HAHAHAHA az van de mat, greg breekt zn been en de scheids moet worden vervangen.......ooooh glazen bol......... Greg speelt niet mee! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote: FRANKK//SLECHTTT
Rot op met de jong ,de jong is geen spits |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 15:02 schreef remco k het volgende:[..] Datum: 28/08/1996 Aantal toeschouwers: 48500 Arbitrage: Van Hulten WEDSTRIJDVERLOOP 30. Frank de Boer (vrije trap) STATISTIEKEN 4 Hoekschoppen 2 1 Buitenspel 2 13 Overtredingen 21 Hahahahaha...ik had het kunnen weten.... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ooijer tegen een ploeg die het moet hebben van de vele beweging... Ik weet het niet. Had liever Ligeon gezien en het vaste centrum |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Nee precies, hij heeft er vorig jaar ook niet gespeeld en heeft op die positie ons ook geen kampioen gemaakt ;) |
|
|
|
|
|