|
|
|
Ajx
|
|
|
remco, je bent wel erg Eriksen minded heh, hij kan echt niks fout doen, ofwel? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zen eigen team genoten zeggen het... zou nie voor niks zijn toch ? |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Op de valreep toch nog maar even reageren omdat ik nog steeds woedend ben over het vertoonde spel en waardeloze inzet van de gebruikelijke dissonanten in ons Ajax.
Overigens vind het schelden hier naar elkaar onnodig en ook Ajax supporters onwaardig. Naar andere supporters kan ik me nog voorstellen maar wat hier naar elkaar wordt gegooid vind ik jammer. Niet dat ik roomser ben dan de paus maar toch..
Wedstrijd: Heb dit keer vooral ook eens op de Boer en staf gelet wanneer er weer eens iets fout ging, helaas gebeurde dat weer eens teveel en zoals altijd onnodig en veelal door dezelfde personen als laatste weken. Ondanks het slechte resultaat heb ik nu een lichtpunt gezien dat wel eens een mooie ster kan worden. Helaas is het ook mogelijk dat het een supernova wordt en zijn we weer terug bij drie jaar geleden; met lege handen dus en straks weer een aantal geslachtofferde Ajaxmensen.
Frank, en ook de rest, irriteerde zich mateloos aan het gebrek aan inzet en het niet houden aan de afspraken. Dat Frank dan wat later de kleedkamer binnenkomt en Theo al het team toesprak is een teken aan de wand dat de Boer het over een andere boeg gaat gooien. De wissels waren ook zeer terecht waarbij Sulejmani alleen maar bleef staan vanwege de belssure van Vermeer. Volgens mij is deze wedstrijd straks de wedstrijd waarvan we later zullen zeggen dat dit de ommekeer inluidde.
Voetballers; Ooijer werd gewisseld omdat er voorin, m.n. weer Mickey en Eriksen, geen druk werd gezet en AZ er simpel doorheen sneed. Overigens vond ik AZ erg goed spelen de eerste helft, de tweede goal was pijnlijk maar wel een beauty. Dat Beerens een paar keer doorkomt is op zich niet vreemd omdat hij simpelweg één van de beste RB is in onze competitie, hadden we tien keer beter kunnen halen dan Sulejmani is mijn bescheiden mening. Vind hem een typetje Overmars met minder power maar meer techniek, jammer dat hij bij AZ speelt. Anita kon er weinig aan doen, Jan had hem meer rugdekking moeten geven met zijn kracht in imponerend vermogen. Enoh deed het niet slecht maar had weinig tot niets aan Eriksen en al helemaal niets aan de achtervang. Desalniettemin deed hij het stukken beter dan Siem ooit kan op die plek; hij bracht een stukje venijn en kreeg mede daardoor een onterechte gele kaart. Dat is wel een risico met hem, helaas..
Theo stond eindelijk op zijn plaats en was 1000% terecht de man of the match. Hij heeft in dienst gespeeld, het team van vonken en vechtlust voorzien en daarbij ook nog eens superpasses afgegeven plus een subliem doelpunt wat ons van een zekere nederlaag behoedde. De corners waren goed en wat een vechtlust straalde hij uit. Ik durf bijna te wedden dat wanneer hij de vrije bal in de tweede helft had genomen i.p.v. de man met papieren benen op dit moment, de bal in het mandje was gevallen. Theo is de ontbrekende schakel en dat heeft de Boer dus goed gezien. Denk zelfs dat wanneer wij weer compleet zijn dat Frank toch Siem eruit haalt ten faveure van Theo. Maak hem aanvoerder, geef Theo meer vertrouwen door bijvoorbeeld hem telaten bepalen wie welke vrije trap neemt op scoringsrijke posities want dat kan hij als één van de beste ter wereld. Ik durf te wedden dat hij dan dit Ajax tot grote hoogte kan stuwen.
Mickey was weer dramatisch. Geen bal bleef aan zijn voet, onze rechterkant lag vooral dankzij hem vleugellam. Slechte aanname, geen goede voortzetting en weer spelen als met een keutel van drie weken oud zijn broek, om te huilen die gast, verkopen en je verlies nemen. Of verhuren aan een vechtclub als Utrecht waar die leert te knokken voor zijn brood, slome slampamper, ben echt klaar met die luilak. De Jong leek even peper te hebben gegeten maar was na één kopbal weer de zoutzak van weleer. Krachteloos en te afwachtend; kortom geen man voor de spits. Hij is teveel van alles en te weinig van iets, jammer maar geloof niet meer in hem. Eriksen.. Zal wel weer geen verstand ervan hebben maar ik vind het een over hetpaard getilde speler die door de media omhoog is geschreven als de betere versie van Laudrup; een nieuwe Messi.... Jaja... Goed. Alles wat goed is komt snel wordt altijd gezegd bij Ajax toch? Zie spelers als Kluivert, Finidi, Kanu, Sneijder, vd Vaart en noem maar op. Eriksen is op een wolk gaan leven en denkt dat alles hem komt aanwaaien. Pakt ballen weg die hij niet kan maken zoals de vrije trap in de tweede helft, toont geen vechtlust en is zeer kwetsbaar bij vrieg druk zetten van tegenstander op hem. Ik denk dat hij maar eens wat wedstrijden in het tweede mee moet doen, al is het maar om te voelen wat het verschil is en wat er van hem wordt verwacht. Hij is te vroeg teveel gebracht en kan de druk niet aan. Er zijn maar zeer weinig spelers die dat wel kunnen dan wel konden. Hij zal nooit en te nimmer een Messi worden en ook geen Ronaldo en al helemaal geen Laudrup, die waren op zijn leeftijd al veel bepalender en constant plus dat die toch wel even meer karakter hebben. Dat hij vreselijk goed is staat buiten kijf maar hij is gewoon niet de speler die iedereen van hem wil maken of denkt. De irritaties zijn niet voor niks vooral naar hem geweest zaterdag. Hoef alleen maar naar Toby's interview te verwijzen en de wissel die veel eerder had moeten zijn. Nogmaals, als hij de dalen niet ervaart van het vallen zal hij nooit welke top dan ook bereiken. Voor mij nog steeds de papieren benenman. O ja, welke clubs willen hem kopen? Kom met concrete voorbeelden en namen.. Ik zou zeggen voor een mooi bedrag verkopen, wij de lusten en het geld en een ander mag dan de lasten tot voordelen smeden, veel succes. Hij wil naar Barca?? Als toerist zeker want daar hoeft hij nu helemaal nog niet aan te denken, over arrogantie gesproken, eerst constant super spelen, je team aantoonbaar beter maken en dan zien we wel verder. Nee, hij valt me vies tegen. Hij is niet de speler die Ajax nu nodig heeft, geen Litmanen of Ronald de Boer..
Ligeon was een verademiing, heerlijke speler met lef en drang naar voren. Twitternicht weg doen in de winter en zet hem maar neer. vd Wiel is niet de helft van wat deze jongen in zich heeft, dat is nou een groot talent. Let maar op, wat goed is komt snel.. Cillisen of weet ik hoe die keeper precies heet, daar is onze nieuwe Sar, kan voetballen, overzicht en straalt wat uit. Jammer voor Vermeer maar daar gaat hij de concurrentie van verliezen. Zie dit als de strijd Menzo vs Sar jaren negentig.
Vond Boerrigter weer heerlijk spelen; goede aannames, met welk been dan ook, speelt goed af maar vooral legt hij elke bal ook meteen goed neer om de actie in dan wel voort te zetten. En.. hij verspeelt de bal nagenoeg niet. Gouden aankoop. Vertonghen redelijk, Aldeweirald, erg goed, vooral de passes zijn een lust. Anita is gewoon nuttig.
Ik denk dat Ajax Wesly Verhoek moet halen als nieuwe RB of die Musa van VVV. Is meer spits maar kan denk ik ook op RB. Nog een spits uit de jeugd erbij en we zijn klaar voor de inhaalrace. Serrero zal meer kansen krijgen en aantonen nuttiger te zijn dan de Jong of Eriksen.
PSV gaat haar mindere periode nog krijgen en ook Twente komt nog aan de beurt. Zij blijven echt niet alles winnen. Verwacht nog steeds dat we terug gaan komen en met pSV tot het laatst zullen strijden voor titel. AZ zakt straks weg net als Feijenoord en Vitesse.
Eerts maar Feijenoord zondag pakken, Zagreb is denk ik iets te veel voor ons nu.
KOM OP AJAX!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 12:02 schreef Enigma het volgende:Op de valreep toch nog maar even reageren omdat ik nog steeds woedend ben over het vertoonde spel en waardeloze inzet van de gebruikelijke dissonanten in ons Ajax. Overigens vind het schelden hier naar elkaar onnodig en ook Ajax supporters onwaardig. Naar andere supporters kan ik me nog voorstellen maar wat hier naar elkaar wordt gegooid vind ik jammer. Niet dat ik roomser ben dan de paus maar toch.. Wedstrijd: Heb dit keer vooral ook eens op de Boer en staf gelet wanneer er weer eens iets fout ging, helaas gebeurde dat weer eens teveel en zoals altijd onnodig en veelal door dezelfde personen als laatste weken. Ondanks het slechte resultaat heb ik nu een lichtpunt gezien dat wel eens een mooie ster kan worden. Helaas is het ook mogelijk dat het een supernova wordt en zijn we weer terug bij drie jaar geleden; met lege handen dus en straks weer een aantal geslachtofferde Ajaxmensen. Frank, en ook de rest, irriteerde zich mateloos aan het gebrek aan inzet en het niet houden aan de afspraken. Dat Frank dan wat later de kleedkamer binnenkomt en Theo al het team toesprak is een teken aan de wand dat de Boer het over een andere boeg gaat gooien. De wissels waren ook zeer terecht waarbij Sulejmani alleen maar bleef staan vanwege de belssure van Vermeer. Volgens mij is deze wedstrijd straks de wedstrijd waarvan we later zullen zeggen dat dit de ommekeer inluidde. Voetballers; Ooijer werd gewisseld omdat er voorin, m.n. weer Mickey en Eriksen, geen druk werd gezet en AZ er simpel doorheen sneed. Overigens vond ik AZ erg goed spelen de eerste helft, de tweede goal was pijnlijk maar wel een beauty. Dat Beerens een paar keer doorkomt is op zich niet vreemd omdat hij simpelweg één van de beste RB is in onze competitie, hadden we tien keer beter kunnen halen dan Sulejmani is mijn bescheiden mening. Vind hem een typetje Overmars met minder power maar meer techniek, jammer dat hij bij AZ speelt. Anita kon er weinig aan doen, Jan had hem meer rugdekking moeten geven met zijn kracht in imponerend vermogen. Enoh deed het niet slecht maar had weinig tot niets aan Eriksen en al helemaal niets aan de achtervang. Desalniettemin deed hij het stukken beter dan Siem ooit kan op die plek; hij bracht een stukje venijn en kreeg mede daardoor een onterechte gele kaart. Dat is wel een risico met hem, helaas.. Theo stond eindelijk op zijn plaats en was 1000% terecht de man of the match. Hij heeft in dienst gespeeld, het team van vonken en vechtlust voorzien en daarbij ook nog eens superpasses afgegeven plus een subliem doelpunt wat ons van een zekere nederlaag behoedde. De corners waren goed en wat een vechtlust straalde hij uit. Ik durf bijna te wedden dat wanneer hij de vrije bal in de tweede helft had genomen i.p.v. de man met papieren benen op dit moment, de bal in het mandje was gevallen. Theo is de ontbrekende schakel en dat heeft de Boer dus goed gezien. Denk zelfs dat wanneer wij weer compleet zijn dat Frank toch Siem eruit haalt ten faveure van Theo. Maak hem aanvoerder, geef Theo meer vertrouwen door bijvoorbeeld hem telaten bepalen wie welke vrije trap neemt op scoringsrijke posities want dat kan hij als één van de beste ter wereld. Ik durf te wedden dat hij dan dit Ajax tot grote hoogte kan stuwen. Mickey was weer dramatisch. Geen bal bleef aan zijn voet, onze rechterkant lag vooral dankzij hem vleugellam. Slechte aanname, geen goede voortzetting en weer spelen als met een keutel van drie weken oud zijn broek, om te huilen die gast, verkopen en je verlies nemen. Of verhuren aan een vechtclub als Utrecht waar die leert te knokken voor zijn brood, slome slampamper, ben echt klaar met die luilak. De Jong leek even peper te hebben gegeten maar was na één kopbal weer de zoutzak van weleer. Krachteloos en te afwachtend; kortom geen man voor de spits. Hij is teveel van alles en te weinig van iets, jammer maar geloof niet meer in hem. Eriksen.. Zal wel weer geen verstand ervan hebben maar ik vind het een over hetpaard getilde speler die door de media omhoog is geschreven als de betere versie van Laudrup; een nieuwe Messi.... Jaja... Goed. Alles wat goed is komt snel wordt altijd gezegd bij Ajax toch? Zie spelers als Kluivert, Finidi, Kanu, Sneijder, vd Vaart en noem maar op. Eriksen is op een wolk gaan leven en denkt dat alles hem komt aanwaaien. Pakt ballen weg die hij niet kan maken zoals de vrije trap in de tweede helft, toont geen vechtlust en is zeer kwetsbaar bij vrieg druk zetten van tegenstander op hem. Ik denk dat hij maar eens wat wedstrijden in het tweede mee moet doen, al is het maar om te voelen wat het verschil is en wat er van hem wordt verwacht. Hij is te vroeg teveel gebracht en kan de druk niet aan. Er zijn maar zeer weinig spelers die dat wel kunnen dan wel konden. Hij zal nooit en te nimmer een Messi worden en ook geen Ronaldo en al helemaal geen Laudrup, die waren op zijn leeftijd al veel bepalender en constant plus dat die toch wel even meer karakter hebben. Dat hij vreselijk goed is staat buiten kijf maar hij is gewoon niet de speler die iedereen van hem wil maken of denkt. De irritaties zijn niet voor niks vooral naar hem geweest zaterdag. Hoef alleen maar naar Toby's interview te verwijzen en de wissel die veel eerder had moeten zijn. Nogmaals, als hij de dalen niet ervaart van het vallen zal hij nooit welke top dan ook bereiken. Voor mij nog steeds de papieren benenman. O ja, welke clubs willen hem kopen? Kom met concrete voorbeelden en namen.. Ik zou zeggen voor een mooi bedrag verkopen, wij de lusten en het geld en een ander mag dan de lasten tot voordelen smeden, veel succes. Hij wil naar Barca?? Als toerist zeker want daar hoeft hij nu helemaal nog niet aan te denken, over arrogantie gesproken, eerst constant super spelen, je team aantoonbaar beter maken en dan zien we wel verder. Nee, hij valt me vies tegen. Hij is niet de speler die Ajax nu nodig heeft, geen Litmanen of Ronald de Boer.. Ligeon was een verademiing, heerlijke speler met lef en drang naar voren. Twitternicht weg doen in de winter en zet hem maar neer. vd Wiel is niet de helft van wat deze jongen in zich heeft, dat is nou een groot talent. Let maar op, wat goed is komt snel.. Cillisen of weet ik hoe die keeper precies heet, daar is onze nieuwe Sar, kan voetballen, overzicht en straalt wat uit. Jammer voor Vermeer maar daar gaat hij de concurrentie van verliezen. Zie dit als de strijd Menzo vs Sar jaren negentig. Vond Boerrigter weer heerlijk spelen; goede aannames, met welk been dan ook, speelt goed af maar vooral legt hij elke bal ook meteen goed neer om de actie in dan wel voort te zetten. En.. hij verspeelt de bal nagenoeg niet. Gouden aankoop. Vertonghen redelijk, Aldeweirald, erg goed, vooral de passes zijn een lust. Anita is gewoon nuttig. Ik denk dat Ajax Wesly Verhoek moet halen als nieuwe RB of die Musa van VVV. Is meer spits maar kan denk ik ook op RB. Nog een spits uit de jeugd erbij en we zijn klaar voor de inhaalrace. Serrero zal meer kansen krijgen en aantonen nuttiger te zijn dan de Jong of Eriksen. PSV gaat haar mindere periode nog krijgen en ook Twente komt nog aan de beurt. Zij blijven echt niet alles winnen. Verwacht nog steeds dat we terug gaan komen en met pSV tot het laatst zullen strijden voor titel. AZ zakt straks weg net als Feijenoord en Vitesse. Eerts maar Feijenoord zondag pakken, Zagreb is denk ik iets te veel voor ons nu. KOM OP AJAX!!!!!! 0.o
AMEN! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 12:02 schreef Enigma het volgende:Op de valreep toch nog maar even reageren omdat ik nog steeds woedend ben over het vertoonde spel en waardeloze inzet van de gebruikelijke dissonanten in ons Ajax. Overigens vind het schelden hier naar elkaar onnodig en ook Ajax supporters onwaardig. Naar andere supporters kan ik me nog voorstellen maar wat hier naar elkaar wordt gegooid vind ik jammer. Niet dat ik roomser ben dan de paus maar toch.. Wedstrijd: Heb dit keer vooral ook eens op de Boer en staf gelet wanneer er weer eens iets fout ging, helaas gebeurde dat weer eens teveel en zoals altijd onnodig en veelal door dezelfde personen als laatste weken. Ondanks het slechte resultaat heb ik nu een lichtpunt gezien dat wel eens een mooie ster kan worden. Helaas is het ook mogelijk dat het een supernova wordt en zijn we weer terug bij drie jaar geleden; met lege handen dus en straks weer een aantal geslachtofferde Ajaxmensen. Frank, en ook de rest, irriteerde zich mateloos aan het gebrek aan inzet en het niet houden aan de afspraken. Dat Frank dan wat later de kleedkamer binnenkomt en Theo al het team toesprak is een teken aan de wand dat de Boer het over een andere boeg gaat gooien. De wissels waren ook zeer terecht waarbij Sulejmani alleen maar bleef staan vanwege de belssure van Vermeer. Volgens mij is deze wedstrijd straks de wedstrijd waarvan we later zullen zeggen dat dit de ommekeer inluidde. Voetballers; Ooijer werd gewisseld omdat er voorin, m.n. weer Mickey en Eriksen, geen druk werd gezet en AZ er simpel doorheen sneed. Overigens vond ik AZ erg goed spelen de eerste helft, de tweede goal was pijnlijk maar wel een beauty. Dat Beerens een paar keer doorkomt is op zich niet vreemd omdat hij simpelweg één van de beste RB is in onze competitie, hadden we tien keer beter kunnen halen dan Sulejmani is mijn bescheiden mening. Vind hem een typetje Overmars met minder power maar meer techniek, jammer dat hij bij AZ speelt. Anita kon er weinig aan doen, Jan had hem meer rugdekking moeten geven met zijn kracht in imponerend vermogen. Enoh deed het niet slecht maar had weinig tot niets aan Eriksen en al helemaal niets aan de achtervang. Desalniettemin deed hij het stukken beter dan Siem ooit kan op die plek; hij bracht een stukje venijn en kreeg mede daardoor een onterechte gele kaart. Dat is wel een risico met hem, helaas.. Theo stond eindelijk op zijn plaats en was 1000% terecht de man of the match. Hij heeft in dienst gespeeld, het team van vonken en vechtlust voorzien en daarbij ook nog eens superpasses afgegeven plus een subliem doelpunt wat ons van een zekere nederlaag behoedde. De corners waren goed en wat een vechtlust straalde hij uit. Ik durf bijna te wedden dat wanneer hij de vrije bal in de tweede helft had genomen i.p.v. de man met papieren benen op dit moment, de bal in het mandje was gevallen. Theo is de ontbrekende schakel en dat heeft de Boer dus goed gezien. Denk zelfs dat wanneer wij weer compleet zijn dat Frank toch Siem eruit haalt ten faveure van Theo. Maak hem aanvoerder, geef Theo meer vertrouwen door bijvoorbeeld hem telaten bepalen wie welke vrije trap neemt op scoringsrijke posities want dat kan hij als één van de beste ter wereld. Ik durf te wedden dat hij dan dit Ajax tot grote hoogte kan stuwen. Mickey was weer dramatisch. Geen bal bleef aan zijn voet, onze rechterkant lag vooral dankzij hem vleugellam. Slechte aanname, geen goede voortzetting en weer spelen als met een keutel van drie weken oud zijn broek, om te huilen die gast, verkopen en je verlies nemen. Of verhuren aan een vechtclub als Utrecht waar die leert te knokken voor zijn brood, slome slampamper, ben echt klaar met die luilak. De Jong leek even peper te hebben gegeten maar was na één kopbal weer de zoutzak van weleer. Krachteloos en te afwachtend; kortom geen man voor de spits. Hij is teveel van alles en te weinig van iets, jammer maar geloof niet meer in hem. Eriksen.. Zal wel weer geen verstand ervan hebben maar ik vind het een over hetpaard getilde speler die door de media omhoog is geschreven als de betere versie van Laudrup; een nieuwe Messi.... Jaja... Goed. Alles wat goed is komt snel wordt altijd gezegd bij Ajax toch? Zie spelers als Kluivert, Finidi, Kanu, Sneijder, vd Vaart en noem maar op. Eriksen is op een wolk gaan leven en denkt dat alles hem komt aanwaaien. Pakt ballen weg die hij niet kan maken zoals de vrije trap in de tweede helft, toont geen vechtlust en is zeer kwetsbaar bij vrieg druk zetten van tegenstander op hem. Ik denk dat hij maar eens wat wedstrijden in het tweede mee moet doen, al is het maar om te voelen wat het verschil is en wat er van hem wordt verwacht. Hij is te vroeg teveel gebracht en kan de druk niet aan. Er zijn maar zeer weinig spelers die dat wel kunnen dan wel konden. Hij zal nooit en te nimmer een Messi worden en ook geen Ronaldo en al helemaal geen Laudrup, die waren op zijn leeftijd al veel bepalender en constant plus dat die toch wel even meer karakter hebben. Dat hij vreselijk goed is staat buiten kijf maar hij is gewoon niet de speler die iedereen van hem wil maken of denkt. De irritaties zijn niet voor niks vooral naar hem geweest zaterdag. Hoef alleen maar naar Toby's interview te verwijzen en de wissel die veel eerder had moeten zijn. Nogmaals, als hij de dalen niet ervaart van het vallen zal hij nooit welke top dan ook bereiken. Voor mij nog steeds de papieren benenman. O ja, welke clubs willen hem kopen? Kom met concrete voorbeelden en namen.. Ik zou zeggen voor een mooi bedrag verkopen, wij de lusten en het geld en een ander mag dan de lasten tot voordelen smeden, veel succes. Hij wil naar Barca?? Als toerist zeker want daar hoeft hij nu helemaal nog niet aan te denken, over arrogantie gesproken, eerst constant super spelen, je team aantoonbaar beter maken en dan zien we wel verder. Nee, hij valt me vies tegen. Hij is niet de speler die Ajax nu nodig heeft, geen Litmanen of Ronald de Boer.. Ligeon was een verademiing, heerlijke speler met lef en drang naar voren. Twitternicht weg doen in de winter en zet hem maar neer. vd Wiel is niet de helft van wat deze jongen in zich heeft, dat is nou een groot talent. Let maar op, wat goed is komt snel.. Cillisen of weet ik hoe die keeper precies heet, daar is onze nieuwe Sar, kan voetballen, overzicht en straalt wat uit. Jammer voor Vermeer maar daar gaat hij de concurrentie van verliezen. Zie dit als de strijd Menzo vs Sar jaren negentig. Vond Boerrigter weer heerlijk spelen; goede aannames, met welk been dan ook, speelt goed af maar vooral legt hij elke bal ook meteen goed neer om de actie in dan wel voort te zetten. En.. hij verspeelt de bal nagenoeg niet. Gouden aankoop. Vertonghen redelijk, Aldeweirald, erg goed, vooral de passes zijn een lust. Anita is gewoon nuttig. Ik denk dat Ajax Wesly Verhoek moet halen als nieuwe RB of die Musa van VVV. Is meer spits maar kan denk ik ook op RB. Nog een spits uit de jeugd erbij en we zijn klaar voor de inhaalrace. Serrero zal meer kansen krijgen en aantonen nuttiger te zijn dan de Jong of Eriksen. PSV gaat haar mindere periode nog krijgen en ook Twente komt nog aan de beurt. Zij blijven echt niet alles winnen. Verwacht nog steeds dat we terug gaan komen en met pSV tot het laatst zullen strijden voor titel. AZ zakt straks weg net als Feijenoord en Vitesse. Eerts maar Feijenoord zondag pakken, Zagreb is denk ik iets te veel voor ons nu. KOM OP AJAX!!!!!! Geweldig stukje schrijven enigma, sommige zaken misschien een tikkeltje overdreven maar over het algemeen wel mee eens. Hoop dat de mindere Ajacieden uit jouw schrijven vanavond de besten moge zijn..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en zo zien ik het ook enigma........ mooi stukkie man.......
en als ik zie wie jouw drie losers in je stukkie zijn dan zien ik het ook niet verkeerd gelukkig.....er zijn er een paar hiero die het anders zien maar die hebben geen verstand van voetbal he???/hahahahahh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 12:02 schreef Enigma het volgende:Op de valreep toch nog maar even reageren omdat ik nog steeds woedend ben over het vertoonde spel en waardeloze inzet van de gebruikelijke dissonanten in ons Ajax. Overigens vind het schelden hier naar elkaar onnodig en ook Ajax supporters onwaardig. Naar andere supporters kan ik me nog voorstellen maar wat hier naar elkaar wordt gegooid vind ik jammer. Niet dat ik roomser ben dan de paus maar toch.. Wedstrijd: Heb dit keer vooral ook eens op de Boer en staf gelet wanneer er weer eens iets fout ging, helaas gebeurde dat weer eens teveel en zoals altijd onnodig en veelal door dezelfde personen als laatste weken. Ondanks het slechte resultaat heb ik nu een lichtpunt gezien dat wel eens een mooie ster kan worden. Helaas is het ook mogelijk dat het een supernova wordt en zijn we weer terug bij drie jaar geleden; met lege handen dus en straks weer een aantal geslachtofferde Ajaxmensen. Frank, en ook de rest, irriteerde zich mateloos aan het gebrek aan inzet en het niet houden aan de afspraken. Dat Frank dan wat later de kleedkamer binnenkomt en Theo al het team toesprak is een teken aan de wand dat de Boer het over een andere boeg gaat gooien. De wissels waren ook zeer terecht waarbij Sulejmani alleen maar bleef staan vanwege de belssure van Vermeer. Volgens mij is deze wedstrijd straks de wedstrijd waarvan we later zullen zeggen dat dit de ommekeer inluidde. Voetballers; Ooijer werd gewisseld omdat er voorin, m.n. weer Mickey en Eriksen, geen druk werd gezet en AZ er simpel doorheen sneed. Overigens vond ik AZ erg goed spelen de eerste helft, de tweede goal was pijnlijk maar wel een beauty. Dat Beerens een paar keer doorkomt is op zich niet vreemd omdat hij simpelweg één van de beste RB is in onze competitie, hadden we tien keer beter kunnen halen dan Sulejmani is mijn bescheiden mening. Vind hem een typetje Overmars met minder power maar meer techniek, jammer dat hij bij AZ speelt. Anita kon er weinig aan doen, Jan had hem meer rugdekking moeten geven met zijn kracht in imponerend vermogen. Enoh deed het niet slecht maar had weinig tot niets aan Eriksen en al helemaal niets aan de achtervang. Desalniettemin deed hij het stukken beter dan Siem ooit kan op die plek; hij bracht een stukje venijn en kreeg mede daardoor een onterechte gele kaart. Dat is wel een risico met hem, helaas.. Theo stond eindelijk op zijn plaats en was 1000% terecht de man of the match. Hij heeft in dienst gespeeld, het team van vonken en vechtlust voorzien en daarbij ook nog eens superpasses afgegeven plus een subliem doelpunt wat ons van een zekere nederlaag behoedde. De corners waren goed en wat een vechtlust straalde hij uit. Ik durf bijna te wedden dat wanneer hij de vrije bal in de tweede helft had genomen i.p.v. de man met papieren benen op dit moment, de bal in het mandje was gevallen. Theo is de ontbrekende schakel en dat heeft de Boer dus goed gezien. Denk zelfs dat wanneer wij weer compleet zijn dat Frank toch Siem eruit haalt ten faveure van Theo. Maak hem aanvoerder, geef Theo meer vertrouwen door bijvoorbeeld hem telaten bepalen wie welke vrije trap neemt op scoringsrijke posities want dat kan hij als één van de beste ter wereld. Ik durf te wedden dat hij dan dit Ajax tot grote hoogte kan stuwen. Mickey was weer dramatisch. Geen bal bleef aan zijn voet, onze rechterkant lag vooral dankzij hem vleugellam. Slechte aanname, geen goede voortzetting en weer spelen als met een keutel van drie weken oud zijn broek, om te huilen die gast, verkopen en je verlies nemen. Of verhuren aan een vechtclub als Utrecht waar die leert te knokken voor zijn brood, slome slampamper, ben echt klaar met die luilak. De Jong leek even peper te hebben gegeten maar was na één kopbal weer de zoutzak van weleer. Krachteloos en te afwachtend; kortom geen man voor de spits. Hij is teveel van alles en te weinig van iets, jammer maar geloof niet meer in hem. Eriksen.. Zal wel weer geen verstand ervan hebben maar ik vind het een over hetpaard getilde speler die door de media omhoog is geschreven als de betere versie van Laudrup; een nieuwe Messi.... Jaja... Goed. Alles wat goed is komt snel wordt altijd gezegd bij Ajax toch? Zie spelers als Kluivert, Finidi, Kanu, Sneijder, vd Vaart en noem maar op. Eriksen is op een wolk gaan leven en denkt dat alles hem komt aanwaaien. Pakt ballen weg die hij niet kan maken zoals de vrije trap in de tweede helft, toont geen vechtlust en is zeer kwetsbaar bij vrieg druk zetten van tegenstander op hem. Ik denk dat hij maar eens wat wedstrijden in het tweede mee moet doen, al is het maar om te voelen wat het verschil is en wat er van hem wordt verwacht. Hij is te vroeg teveel gebracht en kan de druk niet aan. Er zijn maar zeer weinig spelers die dat wel kunnen dan wel konden. Hij zal nooit en te nimmer een Messi worden en ook geen Ronaldo en al helemaal geen Laudrup, die waren op zijn leeftijd al veel bepalender en constant plus dat die toch wel even meer karakter hebben. Dat hij vreselijk goed is staat buiten kijf maar hij is gewoon niet de speler die iedereen van hem wil maken of denkt. De irritaties zijn niet voor niks vooral naar hem geweest zaterdag. Hoef alleen maar naar Toby's interview te verwijzen en de wissel die veel eerder had moeten zijn. Nogmaals, als hij de dalen niet ervaart van het vallen zal hij nooit welke top dan ook bereiken. Voor mij nog steeds de papieren benenman. O ja, welke clubs willen hem kopen? Kom met concrete voorbeelden en namen.. Ik zou zeggen voor een mooi bedrag verkopen, wij de lusten en het geld en een ander mag dan de lasten tot voordelen smeden, veel succes. Hij wil naar Barca?? Als toerist zeker want daar hoeft hij nu helemaal nog niet aan te denken, over arrogantie gesproken, eerst constant super spelen, je team aantoonbaar beter maken en dan zien we wel verder. Nee, hij valt me vies tegen. Hij is niet de speler die Ajax nu nodig heeft, geen Litmanen of Ronald de Boer.. Ligeon was een verademiing, heerlijke speler met lef en drang naar voren. Twitternicht weg doen in de winter en zet hem maar neer. vd Wiel is niet de helft van wat deze jongen in zich heeft, dat is nou een groot talent. Let maar op, wat goed is komt snel.. Cillisen of weet ik hoe die keeper precies heet, daar is onze nieuwe Sar, kan voetballen, overzicht en straalt wat uit. Jammer voor Vermeer maar daar gaat hij de concurrentie van verliezen. Zie dit als de strijd Menzo vs Sar jaren negentig. Vond Boerrigter weer heerlijk spelen; goede aannames, met welk been dan ook, speelt goed af maar vooral legt hij elke bal ook meteen goed neer om de actie in dan wel voort te zetten. En.. hij verspeelt de bal nagenoeg niet. Gouden aankoop. Vertonghen redelijk, Aldeweirald, erg goed, vooral de passes zijn een lust. Anita is gewoon nuttig. Ik denk dat Ajax Wesly Verhoek moet halen als nieuwe RB of die Musa van VVV. Is meer spits maar kan denk ik ook op RB. Nog een spits uit de jeugd erbij en we zijn klaar voor de inhaalrace. Serrero zal meer kansen krijgen en aantonen nuttiger te zijn dan de Jong of Eriksen. PSV gaat haar mindere periode nog krijgen en ook Twente komt nog aan de beurt. Zij blijven echt niet alles winnen. Verwacht nog steeds dat we terug gaan komen en met pSV tot het laatst zullen strijden voor titel. AZ zakt straks weg net als Feijenoord en Vitesse. Eerts maar Feijenoord zondag pakken, Zagreb is denk ik iets te veel voor ons nu. KOM OP AJAX!!!!!! Enoh speelde niet op de positie die Siem normaal inneemt.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Enigma heerlijk stukkie erg boeiend weer.Ben het helemaal met je eens.Wel knap hoe je zo een stuk kan schrijven met goede uitleg.Dikke pluim voor jou man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 12:02 schreef Enigma het volgende:Op de valreep toch nog maar even reageren omdat ik nog steeds woedend ben over het vertoonde spel en waardeloze inzet van de gebruikelijke dissonanten in ons Ajax. Overigens vind het schelden hier naar elkaar onnodig en ook Ajax supporters onwaardig. Naar andere supporters kan ik me nog voorstellen maar wat hier naar elkaar wordt gegooid vind ik jammer. Niet dat ik roomser ben dan de paus maar toch.. Wedstrijd: Heb dit keer vooral ook eens op de Boer en staf gelet wanneer er weer eens iets fout ging, helaas gebeurde dat weer eens teveel en zoals altijd onnodig en veelal door dezelfde personen als laatste weken. Ondanks het slechte resultaat heb ik nu een lichtpunt gezien dat wel eens een mooie ster kan worden. Helaas is het ook mogelijk dat het een supernova wordt en zijn we weer terug bij drie jaar geleden; met lege handen dus en straks weer een aantal geslachtofferde Ajaxmensen. Frank, en ook de rest, irriteerde zich mateloos aan het gebrek aan inzet en het niet houden aan de afspraken. Dat Frank dan wat later de kleedkamer binnenkomt en Theo al het team toesprak is een teken aan de wand dat de Boer het over een andere boeg gaat gooien. De wissels waren ook zeer terecht waarbij Sulejmani alleen maar bleef staan vanwege de belssure van Vermeer. Volgens mij is deze wedstrijd straks de wedstrijd waarvan we later zullen zeggen dat dit de ommekeer inluidde. Voetballers; Ooijer werd gewisseld omdat er voorin, m.n. weer Mickey en Eriksen, geen druk werd gezet en AZ er simpel doorheen sneed. Overigens vond ik AZ erg goed spelen de eerste helft, de tweede goal was pijnlijk maar wel een beauty. Dat Beerens een paar keer doorkomt is op zich niet vreemd omdat hij simpelweg één van de beste RB is in onze competitie, hadden we tien keer beter kunnen halen dan Sulejmani is mijn bescheiden mening. Vind hem een typetje Overmars met minder power maar meer techniek, jammer dat hij bij AZ speelt. Anita kon er weinig aan doen, Jan had hem meer rugdekking moeten geven met zijn kracht in imponerend vermogen. Enoh deed het niet slecht maar had weinig tot niets aan Eriksen en al helemaal niets aan de achtervang. Desalniettemin deed hij het stukken beter dan Siem ooit kan op die plek; hij bracht een stukje venijn en kreeg mede daardoor een onterechte gele kaart. Dat is wel een risico met hem, helaas.. Theo stond eindelijk op zijn plaats en was 1000% terecht de man of the match. Hij heeft in dienst gespeeld, het team van vonken en vechtlust voorzien en daarbij ook nog eens superpasses afgegeven plus een subliem doelpunt wat ons van een zekere nederlaag behoedde. De corners waren goed en wat een vechtlust straalde hij uit. Ik durf bijna te wedden dat wanneer hij de vrije bal in de tweede helft had genomen i.p.v. de man met papieren benen op dit moment, de bal in het mandje was gevallen. Theo is de ontbrekende schakel en dat heeft de Boer dus goed gezien. Denk zelfs dat wanneer wij weer compleet zijn dat Frank toch Siem eruit haalt ten faveure van Theo. Maak hem aanvoerder, geef Theo meer vertrouwen door bijvoorbeeld hem telaten bepalen wie welke vrije trap neemt op scoringsrijke posities want dat kan hij als één van de beste ter wereld. Ik durf te wedden dat hij dan dit Ajax tot grote hoogte kan stuwen. Mickey was weer dramatisch. Geen bal bleef aan zijn voet, onze rechterkant lag vooral dankzij hem vleugellam. Slechte aanname, geen goede voortzetting en weer spelen als met een keutel van drie weken oud zijn broek, om te huilen die gast, verkopen en je verlies nemen. Of verhuren aan een vechtclub als Utrecht waar die leert te knokken voor zijn brood, slome slampamper, ben echt klaar met die luilak. De Jong leek even peper te hebben gegeten maar was na één kopbal weer de zoutzak van weleer. Krachteloos en te afwachtend; kortom geen man voor de spits. Hij is teveel van alles en te weinig van iets, jammer maar geloof niet meer in hem. Eriksen.. Zal wel weer geen verstand ervan hebben maar ik vind het een over hetpaard getilde speler die door de media omhoog is geschreven als de betere versie van Laudrup; een nieuwe Messi.... Jaja... Goed. Alles wat goed is komt snel wordt altijd gezegd bij Ajax toch? Zie spelers als Kluivert, Finidi, Kanu, Sneijder, vd Vaart en noem maar op. Eriksen is op een wolk gaan leven en denkt dat alles hem komt aanwaaien. Pakt ballen weg die hij niet kan maken zoals de vrije trap in de tweede helft, toont geen vechtlust en is zeer kwetsbaar bij vrieg druk zetten van tegenstander op hem. Ik denk dat hij maar eens wat wedstrijden in het tweede mee moet doen, al is het maar om te voelen wat het verschil is en wat er van hem wordt verwacht. Hij is te vroeg teveel gebracht en kan de druk niet aan. Er zijn maar zeer weinig spelers die dat wel kunnen dan wel konden. Hij zal nooit en te nimmer een Messi worden en ook geen Ronaldo en al helemaal geen Laudrup, die waren op zijn leeftijd al veel bepalender en constant plus dat die toch wel even meer karakter hebben. Dat hij vreselijk goed is staat buiten kijf maar hij is gewoon niet de speler die iedereen van hem wil maken of denkt. De irritaties zijn niet voor niks vooral naar hem geweest zaterdag. Hoef alleen maar naar Toby's interview te verwijzen en de wissel die veel eerder had moeten zijn. Nogmaals, als hij de dalen niet ervaart van het vallen zal hij nooit welke top dan ook bereiken. Voor mij nog steeds de papieren benenman. O ja, welke clubs willen hem kopen? Kom met concrete voorbeelden en namen.. Ik zou zeggen voor een mooi bedrag verkopen, wij de lusten en het geld en een ander mag dan de lasten tot voordelen smeden, veel succes. Hij wil naar Barca?? Als toerist zeker want daar hoeft hij nu helemaal nog niet aan te denken, over arrogantie gesproken, eerst constant super spelen, je team aantoonbaar beter maken en dan zien we wel verder. Nee, hij valt me vies tegen. Hij is niet de speler die Ajax nu nodig heeft, geen Litmanen of Ronald de Boer.. Ligeon was een verademiing, heerlijke speler met lef en drang naar voren. Twitternicht weg doen in de winter en zet hem maar neer. vd Wiel is niet de helft van wat deze jongen in zich heeft, dat is nou een groot talent. Let maar op, wat goed is komt snel.. Cillisen of weet ik hoe die keeper precies heet, daar is onze nieuwe Sar, kan voetballen, overzicht en straalt wat uit. Jammer voor Vermeer maar daar gaat hij de concurrentie van verliezen. Zie dit als de strijd Menzo vs Sar jaren negentig. Vond Boerrigter weer heerlijk spelen; goede aannames, met welk been dan ook, speelt goed af maar vooral legt hij elke bal ook meteen goed neer om de actie in dan wel voort te zetten. En.. hij verspeelt de bal nagenoeg niet. Gouden aankoop. Vertonghen redelijk, Aldeweirald, erg goed, vooral de passes zijn een lust. Anita is gewoon nuttig. Ik denk dat Ajax Wesly Verhoek moet halen als nieuwe RB of die Musa van VVV. Is meer spits maar kan denk ik ook op RB. Nog een spits uit de jeugd erbij en we zijn klaar voor de inhaalrace. Serrero zal meer kansen krijgen en aantonen nuttiger te zijn dan de Jong of Eriksen. PSV gaat haar mindere periode nog krijgen en ook Twente komt nog aan de beurt. Zij blijven echt niet alles winnen. Verwacht nog steeds dat we terug gaan komen en met pSV tot het laatst zullen strijden voor titel. AZ zakt straks weg net als Feijenoord en Vitesse. Eerts maar Feijenoord zondag pakken, Zagreb is denk ik iets te veel voor ons nu. KOM OP AJAX!!!!!! Je schrijft heel veel waarheden, maar een aantal dingen ben ik het pertinent mee oneens, Theo de band geven zal Jantje doen vernietigen, Erikssen zet wel degelijk druk. Let vanavond maar eens echt alleen op hem..
En over het schelden zul je mij en Joduh wel bedoelen, wij weten van elkaar wat we aan elkaar hebben en accepteren dat, en als het soms te ver gaat dan bied ik hem mijn excuses aan of andersom en dat wordt van elkaar geaccepteerd... Hoef jij je dus niet druk over te maken..:-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik scheld nooit...jij begint homo!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: enigma schrijft een halve pagina vol met waarheden ouwe.......en deze zin is alles wat jij er op te zeggen heb????????typeert jouw kijk op het voetbal gap........ ga maar weer ff lekker met je voorhuidje spelen zou ik zeggen en op tijd naar bed....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 18:47 schreef joduh het volgende:[..] enigma schrijft een halve pagina vol met waarheden ouwe.......en deze zin is alles wat jij er op te zeggen heb????????typeert jouw kijk op het voetbal gap........ ga maar weer ff lekker met je voorhuidje spelen zou ik zeggen en op tijd naar bed....... Volgens mij post ik nog wat meer dan enkel deze post of niet drollenbeuker.. |
|
|
|
|
|