|
|
amsterdammer113
|
|
|
Geweldig, we staan in ieder geval met 2-0 voor op schoten paal/lat!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wat een pass van Janssen trouwens, wow. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben er niet eens boos van kerel, ik had niet anders verwacht.. Al moet ik zeggen dat het AAN DE BAL wel beter is dan anders, en dat rechtvaardigd exact wat iedereen over Janssen en zijn positie verteld, ook hij is nu meer in beeld.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Een pass, maakt nog geen mooie zomer!! ;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben eigenlijk benieuwd of onze aanvoerder iets kwijt is???? Zit en ligt meer op de grond dan iets anders... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jezus Alder, leg die bal gewoon voor!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:25 schreef remco k het volgende:Ben eigenlijk benieuwd of onze aanvoerder iets kwijt is???? Zit en ligt meer op de grond dan iets anders... Dat wel, maar levert ook veel strijd!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb ik zelf ook altijd gezegd toch.. Hij is nu veel belangrijker in de passing en de opbouw, ook Jantje speelt veel beter aan de bal..
Het is enkel zo jammer dat men zonder bal direct gaat slapen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Onze aanvoerder is aan het naaien...en niet zo'n beetje ook. Bah. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zoals ik al zei, ik vind het ondanks de achterstand echt niet zo slecht, sterker nog, ik denk dat dit een van de betere eerste helften van Ajax dit seizoen is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar slaat dat op dan?? NIks aan de hand en niet eens een overtreding.. Die gaat er vandaag voor het eerst in zijn Ajax periode met rood vanaf, let maar op.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik vind Eriksen tot nu toe weinig opvallend spelen! Maakt geen goede indruk op me! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind hem juist wel goed spelen...:-) Goede passes en een aantal goede loopacties.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kap nou eens met die tikkies terug!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zal wel een hels fluitconcert worden dadelijk.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: idd doe net als az de bal naar voren!!!!!!!!!!!!!...... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3 100% kansen voor Ajax en 3 voor AZ... tussen stand 0-2 |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Zweer het je... er riep iemand "Hey Frank, pannenkoek". |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die doen exact hetzelfde man, positiespel en zoeken naar de vrije middenvelder, alleen vind AZ die middenvelder wat sneller, die bal naar voren rammen doet AZ helemaal niet en moet AJax ook absoluut niet gaan doen want wie gaat dat luchtduel winnen??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Turtlebeach headset??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
flikker die eriksen ,de jong en debilimani er maar eens uit gvd!!!!!!!!!!!!!!!zijn spelers voor nivo excelsior man........ |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:[..] Die doen exact hetzelfde man, positiespel en zoeken naar de vrije middenvelder, alleen vind AZ die middenvelder wat sneller, die bal naar voren rammen doet AZ helemaal niet en moet AJax ook absoluut niet gaan doen want wie gaat dat luchtduel winnen?? zo bedoel ik t niet.......maar hoe vind az die middenvelders dan zo snel??? dan light het aan het verdedigen |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ik ook niet, maar er zal vast wel iemand zijn die het geroepen heeft. :-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:34 schreef joduh het volgende:flikker die eriksen ,de jong en debilimani er maar eens uit gvd!!!!!!!!!!!!!!!zijn spelers voor nivo excelsior man........ Joduh!!! kut wed. he |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hahahha maar jij zweerde t ;-) |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: schei uit man.......wat een slappe zooi man.......en frank heeft zij goedwijs kapot! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Doet pijn man, Anita die het over winnaarsmentaliteit heeft in een reclamespotje. Juist hij die de tweede counter inleidde met een prutpass. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik bedoel ook dat het een kut wed. is!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: tegen jou zeg ik t niet ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
dan voetbal je een x goed.. en dan kun je niet scoren en sta je lullig 0-2 achter |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Pff.. Gaan we weer.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: en?ik vroeg jou niks toch lamlul? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, maar ik antwooerd wel.. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: De eerste keer was wel duidelijk hoor.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: groot vocabulaire heb jij.. diknek |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Had je 'm in je cache zitten nog? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Zit ik nu naar seizoen 2010-2011 met de zelfde periode
matige seizoenstart verlien van az thuis en klap op de vuurpijl volgende week verliezen thuis tegen feyenoord warneer ik er zit en alsnog kampioen worden |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie