|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:44 schreef ThreeStars het volgende:Zit ik nu naar seizoen 2010-2011 met de zelfde periode matige seizoenstart verlien van az thuis en klap op de vuurpijl volgende week verliezen thuis tegen feyenoord warneer ik er zit en alsnog kampioen worden 350 posts en toch een Avatar....wow |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tis zijn mening ouwe! Respecteer dat gewoon!! Jij hebt toch een mening dat kakkerlakken hier mogen reageren!! Gewoon bekkie dicht vriend! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: wat werden we vorig seizoen??? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ben jij wel Ajacied? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Eindelijk toont Frank lef!! Gewoon die jongen voor de leeuwen werpen en kijken wat hij kan brengen!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: jij??????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij hebt toch een mening dat kakkerlakken hier mogen reageren!! Gewoon bekkie dicht vriend! Misselijk om die discussie hier voort te zetten, of mensen daarop terug te pakken. Niet nodig. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Natuurlijk ben ik ajacied maar Frank de Boer is geen goeie coach |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: oh, nu staat alles een x op de plek waar het moet (janssen aanvallend) en dan is het een mongool? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Nee nee, dat gaat zomaar niet. Eerst moet het trainingsveld nog op slot worden gedaan en moeten we met de spelers en de technische staf in gesprek. Oh ja en wel op de fly-over anders telt het niet. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Misselijk om die discussie hier voort te zetten, of mensen daarop terug te pakken. Niet nodig. Maak ik zelf wel uit vriend! Ik reageer hoe ik wil. Heb ik jouw niet voor nodig! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:47 schreef amsterdammer113 het volgende:Eindelijk toont Frank lef!! Gewoon die jongen voor de leeuwen werpen en kijken wat hij kan brengen!! ik weet het niet gap.........ls hij werkelijk lef had gehad had hij dit vanbeginaf aan gedaan,denk ik.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Het is niet telkens de schuld van de trainer. De spelers moeten het uiteindelijk doen. Zij zijn gewoon niet aan het voetballen. De verdediging zit gewoon te slapen. Anita laat Beerens helemaal lopen. Het is trouwens wel een fantastische aankoop van AZ geweest, maar 1 miljoen gekost. Az heeft 0ngeveer 2 miljoen uitgegeven en wij ongeveer 11 miljoen, toch heeft AZ een beter team dan ons. We hadden die Holman al lang moeten kopen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Misselijk om die discussie hier voort te zetten, of mensen daarop terug te pakken. Niet nodig. ga jij ff bepalen hoe of wat soms????? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Als je dat vind moet je hem geen mongool noemen.. Die man heeft wel ons 30e kampioenschap bezorgd! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jezus man. Hartverzakking. Dacht even dat die kansloos misschoot!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:49 schreef Love-Ajax. het volgende:Het is niet telkens de schuld van de trainer. De spelers moeten het uiteindelijk doen. Zij zijn gewoon niet aan het voetballen. De verdediging zit gewoon te slapen. Anita laat Beerens helemaal lopen. Het is trouwens wel een fantastische aankoop van AZ geweest, maar 1 miljoen gekost. Az heeft 0ngeveer 2 miljoen uitgegeven en wij ongeveer 11 miljoen, toch heeft AZ een beter team dan ons. We hadden die Holman al lang moeten kopen. volgens mij bepaalt de trainer de opstelling en de wissels????????????????????? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Die kans had je daar en toen. Niet hier.
Goed, kan weer een wedstrijd worden nu. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:48 schreef joduh het volgende:[..] ik weet het niet gap.........ls hij werkelijk lef had gehad had hij dit vanbeginaf aan gedaan,denk ik.... Daar heb je dan ook wel gelijk in! Laten we afwachten hoe het uitpakt!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Geldt ook voor jou. Topic daar is gesloten. Kappen.
Dit gaat over AZ - Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dacht ik ook maar gelukkig.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En daar heb ik mijn mening ook gegeven. En zoals ik zeg heeft ieder een mening. Maar ik bepaal nog altijd zelf wat ik reageer! Heb ik geen hulp bij nodig vriend!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:34 schreef joduh het volgende:flikker die eriksen ,de jong en debilimani er maar eens uit gvd!!!!!!!!!!!!!!!zijn spelers voor nivo excelsior man........ Inderdaad man de beste spelers van Ajax op het veld moet je eraf gooien man.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En dat bepaal jij???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: straallam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: De beste spelers vind ik wat ver gaan, maar ze zijn ook niet de slechtste. Al moet ik zeggen dat Eriksen me inderdaad tegenvalt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: rot toch op met je beste spelers van het veld man...eriksen beste van het veld?????????doe eens een gewone bril op schele...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: BLUESBROTHERS.....CBS...............JOOD TOT IN ONZE DOOD!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die mongool??? Jij bent geen eens een Ajacied man als je zo praat, spirng van een brug of schiet jezelf een kogel door je kop man... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij bent geen Ajacied als je zo over Ajacieden praat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dat doet Hasjkoph ook toch?? |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Remco jij bent zo dom jij vindt dat de boer het goed doet... aub trek jezelf af op de boer we worden geen kampioen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Opstelling was prima vandaag toch?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:53 schreef joduh het volgende:[..] rot toch op met je beste spelers van het veld man...eriksen beste van het veld?????????doe eens een gewone bril op schele...... LEZEN IS OOK EEN VAK, hoort weldegelijk boij de beteren van Ajax.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Niets mis mee, er stonden er precies elf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 19:55 schreef ajaxboy2 het volgende:Remco jij bent zo dom jij vindt dat de boer het goed doet... aub trek jezelf af op de boer we worden geen kampioen Waar staat dat dan achtelijke debiel??!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Leg de discussies eens naast elkaar vriend, dan begrijp je waar het over gaat. Een mening moet je respecteren. Dat met Ikkie-Tikkie ging over wat ik wel of niet mag reageren, omdat een ander topic is gesloten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: vind je??????schijtlijster opstelling man....frankie ziet het neit..... |
|
|
|