|
|
amsterdammer113
|
|
|
Is volgens mij ook geen gele kaart, maar ach!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:10 schreef joduh het volgende:[..] ik kan niet uitleggen??????????zeik niet man!je ziet het toch?????????wat brengen ze nou"????????????? eriksen het eeuwige talent???staat gvd betere voetballers in de weg !!!!!!!!sulimani?man van 16 milj ???mag hij er niet naast zetten?????? de jong????lievelingetje van de boer?????zet serero er maar naast...... denk ff na man.....niks negatiefs......waarheid! Jou waarheid, gelukkig niet die van de rest van het grote deel van de supporters.. Slechte actie net ook zeker van Erikssen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Zijn eerste rode kaart voor Ajax!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Leuk hè. Hij snapt ook niet waarom. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beide overtredingen vond ik ook serieus geen geel waard.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:12 schreef remco k het volgende:[..] Jou waarheid, gelukkig niet die van de rest van het grote deel van de supporters.. Slechte actie net ook zeker van Erikssen.. eeuwige talent...................................... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Enoh weg geeft wel ruimte voor Toby en Jan om op te komen. :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja, een onterechte penalty voor AJax, en een onterechte rode kaart tegen Ajax.. is dat ook weer gelijk.. Verliezen doen we toch wel.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ik ook niet. Maar je weet na de eerste dat hij die tweede gaat geven. Da's voetbalintellect. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja inderdaad man, daar praat je ook echt over bij een speler van 19.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:14 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ik ook niet. Maar je weet na de eerste dat hij die tweede gaat geven. Da's voetbalintellect. Dat klopt, maar dan had de Boer hem eraf moeten halen, je kan Enoh op deze positie niet verwijten dat hij op deze manier duels ingaat.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Wel grappig als Ajax wint (kampioen) ligt het aan Dee Boer ,als ze al weken slecht spelen ligt het aan de spelers. volgens mij moet een trainer zorgen dat zijn spelers het gras willen opvreten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Daar mag Ajax van geluk spreken dat het buitenspel is. Wederom een dikke counter!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Toch weer Frank dan, Remco. :-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Ligeon speelt wel goed.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
LEKKER TOBY!!!!!!!! TOBY//////HELD!!!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Vermeer was het gras aan het voeden, mag dat ook? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha daar kon ik een glimlach even niet onderdrukken ouwe!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt iedere overtreding van Ajax is geel.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad man.... Je bent echt een onbenul wat voetbalkennis betreft, zelden zo'n dom iemand meegemaakt.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tering eindelijk die Eriksen eruit!! Buly erin!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik niet, in de eerste helft gebeurt hetzelfde 2 keer bij AZ en geeft hij enkel een vrije trap.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:21 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad man.... Je bent echt een onbenul wat voetbalkennis betreft, zelden zo'n dom iemand meegemaakt.. hehe?????eindelijk....frank zag het ook......sorry remco????betweter.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Logische wissel, 1 middenvelder en 4 aanvallers.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wow. Theo eens niet gewisseld? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Alles of niets!! Hopen op een punt! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA THEOOOOOOOOOOOOO///////HELD |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
LEKKER ZEG>>>>>>>>>
Janssen een linie naar voren zoals iedereen wilt en nu is hij wel belangrijk |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nu je zinnnnnnnn???????????? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Voor de eerste keer dat ik blij ben met THEO!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar goed dAT ERIKSEN ERUIT IS ANDERS HAD HIJ DIE BAL NOG VOOR THEO WEGGEKAAPT MAN!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
THEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was ook niet cynisch bedoeld.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Als ik het iemand gun is het Theo.Theo Janssen pracht goal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bent echt te dom voor woorden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zal eriksen huilen nu?????? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Nee hoor hij heeft gelijk in deze praat jij poep. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Klopt Joduhhh whahahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben in ieder geval blij met de wilskracht bij het elftal na de 30ste minuut.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wel, Eriksen speelde gewoon drama vandaag!! Teveel proberen zelf te doen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vertonghen speelt een dijk van een tweede helft.. |
|
|
|