|
|
remco k
|
|
|
quote: Is ook niet makkelijk om een bal af te geven als er niemand vrij staat, en als ie de bal terug speelt ga je daar weer over zeiken.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Hoort ie ook gewoon te doen hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eens, maar dit seizoen is het nog niet eerder zo geweest, zeker niet tussen Janssen en Jantje.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: als je nou niet naar je bek praat wordt je dom genoemd,,,....tuurlijk....... 3 zwakste schakels waren suli eriksen en de jong....zoals de laatste 8 wedstrijden al het geval is......... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:29 schreef remco k het volgende:[..] Is ook niet makkelijk om een bal af te geven als er niemand vrij staat, en als ie de bal terug speelt ga je daar weer over zeiken.. Ben ik het niet mee eens. Vaak genoeg de bal kunnen afgeven, maar elke keer maakte hij vervolgens zelf de actie. En die strand! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:30 schreef joduh het volgende:[..] als je nou niet naar je bek praat wordt je dom genoemd,,,....tuurlijk....... 3 zwakste schakels waren suli eriksen en de jong....zoals de laatste 8 wedstrijden al het geval is......... Wel grappig dat die jongens bij de meeste goals die Ajax maakt betrokken zijn.. De feiten spreken je keihard tegen..
En je mag best Erikssen of Sulej niet goed vinden, maar een beetje normaal erover praten is toch niet zo moeilijk of wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ben ik het niet mee eens. Vaak genoeg de bal kunnen afgeven, maar elke keer maakte hij vervolgens zelf de actie. En die strand! Kijk de pot maar eens terug dan.. Wel toeval zeker dat hij bij Denemarken altijd de beste man op het veld is.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Wel grappig dat die jongens bij de meeste goals die Ajax maakt betrokken zijn.. De feiten spreken je keihard tegen.. En je mag best Erikssen of Sulej niet goed vinden, maar een beetje normaal erover praten is toch niet zo moeilijk of wel.. hoeveel goals hadden we gehad zonder hen??????????????????????????? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaha ook goed!! ;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:34 schreef remco k het volgende:[..] Kijk de pot maar eens terug dan.. Wel toeval zeker dat hij bij Denemarken altijd de beste man op het veld is.. Je gaat Denemarken toch niet vergelijken met Ajax????? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een heel stuk minder.. Wie hadden daar dan moeten spelen volgens jou?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:34 schreef remco k het volgende:[..] Kijk de pot maar eens terug dan.. Wel toeval zeker dat hij bij Denemarken altijd de beste man op het veld is.. denemarken......poe heee.............pfffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor mij trouwens 3 beste mannen van het veld, Theo Jantje maar zeker ook Alder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad man, en ook maar tegen Portugal.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Top keeper is wat overdreven, maar wel een prima redding.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Met een beetje pech staan we na dit weekend 8e.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Voor mij zijn Theo, Toby en Jasper de helden. De 1 voor zijn doelpunt en de andere 2 voor hun belangrijke reddingen. Toby bij een stand van 1-2 en Jasper bij een stand van 2-2. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
tja.. je kunt 1 ding concluderen.. Janssen als aanvallende en Siem als spits werkt prima |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Siem ook als spits drama, Theo aanvallend UITERAARD TOP. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Liever 8e met een 2-2, dan verliezen in eigen huis!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ach kom op man...... je doet weer]eigenwijs man....heb hier geen zin aan om dat domme gelul van jou aan te horen man.........tabe...ik ge de kroeg in....... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:40 schreef joduh het volgende:[..] ach kom op man...... je doet weer]eigenwijs man....heb hier geen zin aan om dat domme gelul van jou aan te horen man.........tabe...ik ge de kroeg in....... Hahaha ik ga met je mee ouwe!! Ben het zat hier!! Later man!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: drama? hahaha welke wedstrijd heb jij gezien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:40 schreef joduh het volgende:[..] ach kom op man...... je doet weer]eigenwijs man....heb hier geen zin aan om dat domme gelul van jou aan te horen man.........tabe...ik ge de kroeg in....... Dus die gasten moeten eruit, maar je weet niet wie er dan in moeten staan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siem als tweede man in de punt achter Sigthorson prima, het ongelijk van de Boer mety de positie van Theo is vandaag bewezen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ehm, Ajax - AZ? Wat heb jij de Jong als diepe spits goed zien doen dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Vanavond bewijst dat we het moeten zoeken in een oplossing zonder diepe spits, maar met sowieso Theo naar voren spelend. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Klopt en we moeten niet vergeten dat de bal recht op hem geschoten word. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: beter dan ik had verwacht man.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Noem eens wat goeds dan. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Over de hele wedstrijd gezien vond ik AJAX de betere. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: kansen gecreërd.. acties maken.. ik had het iig minder verwacht |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Wel grappig dat die jongens bij de meeste goals die Ajax maakt betrokken zijn.. De feiten spreken je keihard tegen.. En je mag best Erikssen of Sulej niet goed vinden, maar een beetje normaal erover praten is toch niet zo moeilijk of wel.. Vandaag de pingel die kwam doordat Boerigter neer gehaald werd.Wel knap dat Sulejmanidie er in schiet.En jou grote vriend Eriksen gaat er uit en Theo krijgt de ruimte omdat dit keer een keer niet Eriksen hem voor de voeten loopt. En gelijk een goal.Ik zeg Eriksen er uit en Theo op die plek. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Die penaltys was terecht
Boerighter wordt in het strafschopgebied ten val gebracht helemaal dat zie je als je het goed ziet PAS als de spelers word neergehaald en op de grond licht BINNEN DE 16 is het een penalty.
Theo mooi doelpunt 1 punt tevreden
Volgende week Feyenoord afslachten |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:59 schreef Guyt het volgende:[..] Vandaag de pingel die kwam doordat Boerigter neer gehaald werd.Wel knap dat Sulejmanidie er in schiet.En jou grote vriend Eriksen gaat er uit en Theo krijgt de ruimte omdat dit keer een keer niet Eriksen hem voor de voeten loopt. En gelijk een goal.Ik zeg Eriksen er uit en Theo op die plek. Okee Guyt..
jij wou ons grootste talent eruit halen voor Theo? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vandaag onopvallend maar wel prima, wat ongelukkig in de afronding bij een aantal doelpogingen.. Wel een prima aanspeelpunt, kaatsen was een aantal keren prima.. Alleen wat te statisch.. Daarom ook niet onze eerste spits, maar in mijn ogen zou hij wel de ideale tweede man zijn i.p.v. Boulykin. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 20:59 schreef Guyt het volgende:[..] Vandaag de pingel die kwam doordat Boerigter neer gehaald werd.Wel knap dat Sulejmanidie er in schiet.En jou grote vriend Eriksen gaat er uit en Theo krijgt de ruimte omdat dit keer een keer niet Eriksen hem voor de voeten loopt. En gelijk een goal.Ik zeg Eriksen er uit en Theo op die plek. Gelukkig gaat dat niet gebeuren.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
zoals ik al wel hard verwacht: theo één keer aanvallende rol en gelijk motm! wat was sulejmani slecht vandaag! vond het jammer dat hij er niet uit ging voor bulykin ipv Eriksen! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ja ik wel ja en grootste talent schei toch uit man ik vind hem echt slecht gewoon. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Wat weet jij dr van als het straks beter gaat lopen met Janssen naar voren en die Eriksen er uit gaat dat wel gebeuren.Niemand is groter dan AJAX en zeker dat over het paard getilde ventje van een Eriksen niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gelukkg vind het overgrote deel van de rest van de wereld dat niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:08 schreef Guyt het volgende:[..] Wat weet jij dr van als het straks beter gaat lopen met Janssen naar voren en die Eriksen er uit gaat dat wel gebeuren.Niemand is groter dan AJAX en zeker dat over het paard getilde ventje van een Eriksen niet. Janssen speelde naast Erikssen vandaag.. En Erikssen doet het gewoon prima dit seizoen bij Ajax getuige zijn aantal belangrijke assits.. |
|
|
|