BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - AZ ALKMAAR (zaterdag 15 oktober 18:45 - Eredivisie)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelukkg vind het overgrote deel van de rest van de wereld dat niet..
Hoe weet jij dat nou??? Vertegenwoordig jij de rest van de wereld???
remco k
 remco k - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:11 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou??? Vertegenwoordig jij de rest van de wereld???
Nee maar de media geeft dat toch aan of niet.. Of wou je zeggen dat het niet waar is dat Guardiola, Cruijff, Wenger, Olsen, Laudrup en Zidane hem nu al; zo goed vinden??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee maar de media geeft dat toch aan of niet.. Of wou je zeggen dat het niet waar is dat Guardiola, Cruijff, Wenger, Olsen, Laudrup en Zidane hem nu al; zo goed vinden??
Dus Guardiola, Cruijff, Wenger, Olsen, Laudrup en Zidane vertegenwoordigen wel de rest van de wereld???? Er zijn genoeg mensen die Eriksen niet goed vinden!!
Guyt
 Guyt - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook zij zijn mensen en kunnen inschattingsfouten maken.En het maakt me eigenlijk niks uit wat zij vinden.Al vind de koningin hem geweldig loop ik daar niet achter aan.Dus omdat zij dat zeggen is het waar.Ik vind hem niet goed ,irriteer me mateloos aan hem.Ook hoe die vaak de vrije trappen zn eigen toe eigent.We hebben Theo en ik ben van mening dat als de bal op een redelijke positie ligt dat Theo atijd neemt en dat hij moet opkrassen.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Eriksen is er nog lang niet. Zullen we dat eens fijn als eindconclusie voor vanavond hanteren? ;-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Krijg nou tieten. Utrecht speelt in pyama's.
Guyt
 Guyt - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Ff iets anders het lijkt of Verthongen de overtreding maakt i.p.v Enoh.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:41 schreef Guyt het volgende:
Dat idee had ik ook!
Guyt
 Guyt - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook!
Ja ik zag net de herhaling weer en het lijkt echt of Jan zn voet uit steekt.Maar ja niemand protesteerd.Straks nog maar ff goed kijken.
remco k
 remco k - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dus Guardiola, Cruijff, Wenger, Olsen, Laudrup en Zidane vertegenwoordigen wel de rest van de wereld???? Er zijn genoeg mensen die Eriksen niet goed vinden!!
Voor mij zijn dat de mensen die er in de voetbalwereld toe doen, en meer mensen zijn pro Erikssen dan Anti Erikssen...

Ik snap zelfs de discussie niet eens, die gast is pas 19 man.. Hem nu al bestempelen als eeuwig talent wat er niet uitkomt is gewoon veel te kort door de bocht en slaat werkelijk nergens op...

Commentaar hebben is niet zo'n ramp, maar kom dan met redenen en oplossingen, en roep niet zomaar iets..
remco k
 remco k - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:21 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ook zij zijn mensen en kunnen inschattingsfouten maken.En het maakt me eigenlijk niks uit wat zij vinden.Al vind de koningin hem geweldig loop ik daar niet achter aan.Dus omdat zij dat zeggen is het waar.Ik vind hem niet goed ,irriteer me mateloos aan hem.Ook hoe die vaak de vrije trappen zn eigen toe eigent.We hebben Theo en ik ben van mening dat als de bal op een redelijke positie ligt dat Theo atijd neemt en dat hij moet opkrassen.
De Boer is een andere mening toegedaan, en dat is gewoon terecht, Erikssen heeft ook een prima trap met rechts en links, en hij neemt de vrije trappen vanaf de linkerkant van het veld, en Theo neemt ze vanaf de rechterzijde. De Boer heeft met de goede koppers, Erikssen en Janssen gesproken, en deze mensen zijn met hun allen tot de conclusie gekomen dat een indraaiende vrije trap hun beter ligt, dat heeft dus niks met opeisen te maken..
remco k
 remco k - zaterdag 15 oktober 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:54 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ja ik zag net de herhaling weer en het lijkt echt of Jan zn voet uit steekt.Maar ja niemand protesteerd.Straks nog maar ff goed kijken.
Niet gezien, zal er morgenochtend ook eens naar kijken..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

en daar ben ik er 1 van....
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:41 schreef Guyt het volgende:
klopt, dat zei ik ook gelijk thuis... vertonghen pootjehaakt hem, komt testruikelen en enoh loopt er licht tegenaan.. in mijn ogen geel voor vertonghen maar goed
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:58 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer is een andere mening toegedaan, en dat is gewoon terecht, Erikssen heeft ook een prima trap met rechts en links, en hij neemt de vrije trappen vanaf de linkerkant van het veld, en Theo neemt ze vanaf de rechterzijde. De Boer heeft met de goede koppers, Erikssen en Janssen gesproken, en deze mensen zijn met hun allen tot de conclusie gekomen dat een indraaiende vrije trap hun beter ligt, dat heeft dus niks met opeisen te maken..
goeie trap ?? kvind ze niet goed hoor sorry.
Guyt
 Guyt - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet gezien, zal er morgenochtend ook eens naar kijken..
Half 11 studio sport.
remco k
 remco k - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 22:21 schreef Guyt het volgende:

[..]

Half 11 studio sport.
Ik probeer de wedstrijd altijd de dag erop rustig terug te kijken..
remco k
 remco k - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Zie het trouwens wel net terug, maar beiden lijken hem op hetzelfde moment te raken..
Guyt
 Guyt - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Nou ik heb nog eens gekeken Jan maakt de overtreding.
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:48   quote  deeplink  
allemaal de pleuris, ik ben klaar met ajax en die scheitlijers van scheidsrechters,fock it ik ga naar de kroeg en jullie zien me wel weer verschijnen.
remco k
 remco k - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 22:44 schreef Guyt het volgende:
Nou ik heb nog eens gekeken Jan maakt de overtreding.
Enoh raakt hem iets eerder, hij raakt uit balans en struikelt over het been van Jantje..
lereeeen
 lereeeen - zaterdag 15 oktober 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 18:32 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Nee precies, hij heeft er vorig jaar ook niet gespeeld en heeft op die positie ons ook geen kampioen gemaakt ;)
Vond jij de jong goed dan vandaag
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 oktober 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Eriksen speelt als Emanuelson, beiden zullen er niet komen....softies!!!
Kijk maar eens goed naar hun kopjes, blijven jongetjes.
Eriksen kan leuk voetballen maar als het op kracht en fanatisme aankomt zoals vanavond tegen AZ dan is hij weer die lieve voetballer.
Als Janssen goed voetbalt dan loopt hij te vloeken en te tieren want dan is hij in zijn element.
Janssen en Serero als aanvallende middenvelders uitproberen tegen Real lijkt me zeer verrassend, Siem in de spits want Bulykin kan nog geen bal onder contole houden...
Laten we eerst maar eens zien te winnen van Zagreb, zal niet meevallen Zagreb is geen kleintje!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 15 oktober 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Eriksen kan leuk voetballen maar als het op kracht en fanatisme aankomt zoals vanavond tegen AZ dan is hij weer die lieve voetballer.
Als Janssen goed voetbalt dan loopt hij te vloeken en te tieren want dan is hij in zijn element.
Janssen en Serero als aanvallende middenvelders uitproberen tegen Real lijkt me zeer verrassend, Siem in de spits want Bulykin kan nog geen bal onder contole houden...
Laten we eerst maar eens zien te winnen van Zagreb, zal niet meevallen Zagreb is geen kleintje!
als je uiteindelijk bij AC Milan beland.. dan tekent hij er vast voor
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 15 oktober 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 23:20 schreef lereeeen het volgende:

[..]

Vond jij de jong goed dan vandaag
goed is anders.. maar zeker niet slecht.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 16 oktober 2011 - 00:14   quote  deeplink  
frank maakt veel fouten met het opstellen van spelers
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 oktober 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 23:49 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

als je uiteindelijk bij AC Milan beland.. dan tekent hij er vast voor
Dat dan weer wel....
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 16 oktober 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 00:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat dan weer wel....
ja toch, niet als basisspeler maar ja...
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zondag 16 oktober 2011 - 00:34   quote  deeplink  
Deze wedstrijd vielen weer enkele spelers door de mand. Ooijer had nooit in de basis moeten starten. De Jong heeft ook in de spits een te trage en te lage balbehandeling , en Eriksen toont weer niet zijn kwaliteiten, die hij bij Denemarken wel etaleert. Waar dat aan ligt kun je natuurlijk lang over discusieren, maar hier staat hij niet in het juiste systeem. Ook vond ik persoonlijk Miky weer middelmatig, met veel te weinig acties. Ook dit zou aan de speelwijze kunnen liggen.
Het positieve is dat Janssen eindelijk op stond en een goede pot liet zien. Hier kan de Boer toch niet meer omheen en hoop dat de Jong hiervan het slachtoffer gaat worden. Echter, met de schorsing van Enoh en de blessure van Boilessen (waardoor Anita op LB plaats omt te spelen) zie ik het weer donker in tegen Feyenoord (wat betreft de positie van Janssen).
Wat ik niet begrijp is dat ons Ajax weer matig en zonder beleving begint aan deze wedstrijd. Dit was hetzelfde in vele voorgaande wedstrijden. Ze herstellen het wel in de tweede helft, maar het is toch een instellings probleem. Dit is, volgens mij, toch wel iets waar een trainer invloed op heeft. Begin je scherp en met de juiste instelling aan de wedstrijd, heb je al veel gewonnen.
Dus wat mij betreft na deze wedstrijd:
Verliezers: Ooijer, Miky, de Jong, Eriksen en de Boer
Winnaars: Vertonghen, Janssen, Ligeon en Boerigter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 oktober 2011 - 00:35   quote  deeplink  
Voor mij waren Jan, Theo, Toby degene die er met kop en schouders boven uit staken..............
Toen Suarez wegging deed met dat pijn, terecht blijkt achteraf....
Met Suarez hadden we nu zeker bovenaan gestaan, niet alleen vanwege zijn eigen spel maar ook omdat hij een echte aanvoerder was, hij kon de anderen flink opjuinen door zijn gedrag. Eriksen is niet zo'n bijtertje.....
SUAREZ////HELD////
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 oktober 2011 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 00:34 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Deze wedstrijd vielen weer enkele spelers door de mand. Ooijer had nooit in de basis moeten starten. De Jong heeft ook in de spits een te trage en te lage balbehandeling , en Eriksen toont weer niet zijn kwaliteiten, die hij bij Denemarken wel etaleert. Waar dat aan ligt kun je natuurlijk lang over discusieren, maar hier staat hij niet in het juiste systeem. Ook vond ik persoonlijk Miky weer middelmatig, met veel te weinig acties. Ook dit zou aan de speelwijze kunnen liggen.
Het positieve is dat Janssen eindelijk op stond en een goede pot liet zien. Hier kan de Boer toch niet meer omheen en hoop dat de Jong hiervan het slachtoffer gaat worden. Echter, met de schorsing van Enoh en de blessure van Boilessen (waardoor Anita op LB plaats omt te spelen) zie ik het weer donker in tegen Feyenoord (wat betreft de positie van Janssen).
Wat ik niet begrijp is dat ons Ajax weer matig en zonder beleving begint aan deze wedstrijd. Dit was hetzelfde in vele voorgaande wedstrijden. Ze herstellen het wel in de tweede helft, maar het is toch een instellings probleem. Dit is, volgens mij, toch wel iets waar een trainer invloed op heeft. Begin je scherp en met de juiste instelling aan de wedstrijd, heb je al veel gewonnen.
Dus wat mij betreft na deze wedstrijd:
Verliezers: Ooijer, Miky, de Jong, Eriksen en de Boer
Winnaars: Vertonghen, Janssen, Ligeon en Boerigter
Eens!!!
De Boer: "maar we hebben toch gedomineerd jaaa tooooggggg mmmaaaaarrrreeehhhhhh aaaooochhh komt wel goed de volgende keer whehehehe"
bully
 bully - zondag 16 oktober 2011 - 03:39   quote  deeplink  
om nu eriksen na 1 slechte wedstrijd aftekraken vind ik wat teveel.
heb hem dit seisoen ook meer goede dan slechte wedstrijden zien spelen.
ook tegen madrid bleef hij aardig overeind.
vind hem nog wel wat teweinig rendement hebben maar als je naar vorig seisoen kijkt is dat aardig verbetert.
vandaag was hij wel een van de slechste in het veld maar wat mag je verwachten van een jochie van 19.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door bully --
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 16 oktober 2011 - 07:54   quote  deeplink  
de Boer heeft weer lekker zitten slapen wat Enoh betreft. Hij had hem er allang uit moeten halen. Je zag het aankomen!Constant domme overtredingen. Endan Eriksen. Watheeft die de laatste weken laten zien...HELEMAAL NIKS!!!Constant foute passes en dan wil ie zelf weer dwars door 4 man dribbelen inplaats van af te spelen. En wat doet de Boer. Hij wacht lekker tot de 80ste minuut voordat ie wat doet! Laat ze gewoon aanmodderen!Spelers die slecht spelen mogen altijd ellenlang blijven staan en spelers die wel in de wedstrijd zitten worden tijdig gewisseld. Jol zou nu werden uitgejoeld....Jol zou nu moeten oprotten volgens velen en diezelfde mensen die lopen nu Frank maarte verdedigen. Het is gewoon drama met Ajax. Hij maakt er een potje van. Ik heb Ajax sinds zijn komt als hoofdtrainer 2 goede wedstrijden zien spelen. De rest allemaal KUT! Alles met een slakkentempo, altijd weer dat middenveld niet juist opstellen! En ze zijn nu na al die maanden nog steeds niet op elkaar ingespeeld. Mensen.....Frank is daar verantwoordelijk voor! Ik zie Ajax niet vooruit gaan! Alleen maar achteruit. Geen belangrijke wedstrijd wordt gewonnen. Alleen maar puntverlies. Frank......ga lekker oefenen bij een subtopper.....laat Ajax maar door iemand trainen die niet zo eigenwijs is en weet wat ie doet en niet steeds dezelfde fouten maakt!
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 16 oktober 2011 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 03:39 schreef bully het volgende:
vind hem nog wel wat teweinig rendement hebben maar als je naar vorig seisoen kijkt is dat aardig verbetert.
vandaag was hij wel een van de slechste in het veld maar wat mag je verwachten van een jochie van 19.
1 slechte wedstrijd. Heb je hem zien spelen de afgelopen tijd? Alleen maar ego lopen dribbelen en balverlies. Paar leuke passjes maakt dat echt niet goed. Leeftijd zegt niks......
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 oktober 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 07:54 schreef Ajax_fan het volgende:
de Boer heeft weer lekker zitten slapen wat Enoh betreft. Hij had hem er allang uit moeten halen. Je zag het aankomen!Constant domme overtredingen. Endan Eriksen. Watheeft die de laatste weken laten zien...HELEMAAL NIKS!!!Constant foute passes en dan wil ie zelf weer dwars door 4 man dribbelen inplaats van af te spelen. En wat doet de Boer. Hij wacht lekker tot de 80ste minuut voordat ie wat doet! Laat ze gewoon aanmodderen!Spelers die slecht spelen mogen altijd ellenlang blijven staan en spelers die wel in de wedstrijd zitten worden tijdig gewisseld. Jol zou nu werden uitgejoeld....Jol zou nu moeten oprotten volgens velen en diezelfde mensen die lopen nu Frank maarte verdedigen. Het is gewoon drama met Ajax. Hij maakt er een potje van. Ik heb Ajax sinds zijn komt als hoofdtrainer 2 goede wedstrijden zien spelen. De rest allemaal KUT! Alles met een slakkentempo, altijd weer dat middenveld niet juist opstellen! En ze zijn nu na al die maanden nog steeds niet op elkaar ingespeeld. Mensen.....Frank is daar verantwoordelijk voor! Ik zie Ajax niet vooruit gaan! Alleen maar achteruit. Geen belangrijke wedstrijd wordt gewonnen. Alleen maar puntverlies. Frank......ga lekker oefenen bij een subtopper.....laat Ajax maar door iemand trainen die niet zo eigenwijs is en weet wat ie doet en niet steeds dezelfde fouten maakt!
Inderdaad wat een zak hooi. Bedankt voor vorig seizoen maar dit is echt niks!
Hij is veel te eigenwijs om een goede trainer te worden... Zo zie je maar weer dat niet iedere goede speler ook gelijk een goede trainer is. En neem nou de situatie El ham
denk echt niet dat het alleen aan hem ligt hoor.. Als je dan ook nog de situatie Theo Janssen bij optelt dan denk ik dat er ook wel iets aan de Boer ligt.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 oktober 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Trouwens vond de debutanten Ligeon en Cillesen wel positief
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De toekomst gaat uitwijzen dat jij echt volkomen ongelijk hebt..
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 00:14 schreef weetnietoftochwel het volgende:
frank maakt veel fouten met het opstellen van spelers
Wat deed hij gister fout dan??
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 00:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Voor mij waren Jan, Theo, Toby degene die er met kop en schouders boven uit staken..............
Toen Suarez wegging deed met dat pijn, terecht blijkt achteraf....
Met Suarez hadden we nu zeker bovenaan gestaan, niet alleen vanwege zijn eigen spel maar ook omdat hij een echte aanvoerder was, hij kon de anderen flink opjuinen door zijn gedrag. Eriksen is niet zo'n bijtertje.....
SUAREZ////HELD////
Litmanen was ook niet zo'n bijtertje, Bergkamp en van Basten ook niet..
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 07:54 schreef Ajax_fan het volgende:
Jol was geen Ajacied en Frank is dat wel, logisch dat hij meer krediet heeft.
nummer10
 nummer10 - zondag 16 oktober 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 03:39 schreef bully het volgende:
wat anders gezien dan mij ??? hoeveel doelpunten, assists heeft hij dit seizoen ?? als een nummer10 (vergelijk vdvaart/sneijder) mag je meer verwachten ondanks zijn leeftijd
nummer10
 nummer10 - zondag 16 oktober 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:54 schreef remco k het volgende:

[..]

help het je hopen
nummer10
 nummer10 - zondag 16 oktober 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Jol was geen Ajacied en Frank is dat wel, logisch dat hij meer krediet heeft.
vbasten was ook ajacied, maar als je zo BLIND bent als deboer de laatste tijd raakt je credit ook snel op, en als hij janssen nu weer naar achteren schuift omdat enoh er niet bij is, dan is bij mij het credit bijna op...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door nummer10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 oktober 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 12:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vbasten was ook ajacied, maar als je zo BLIND bent als deboer de laatste tijd raakt je credit ook snel op, en als hij janssen nu weer naar achteren schuift omdat enoh er niet bij is, dan is bij mij het credit bijna op...
Inderdaad ook niet als speler maar als trainer wel.
Eigenwijs mannetje jammer ok lukt het dan is het mooi maar het lukt duidelijk niet...
Wees niet zo trots en laat Janssen aub staat meneertje de Boer.
bully
 bully - zondag 16 oktober 2011 - 13:43   quote  deeplink  
dit is waar jullie zelf om hebben gevraagt.
het beleid van cruif.
alleen maar oud spelers ongeacht ze wel geschikt zijn.
van basten als algemeen directeur zegt genoeg.
ik had gelijk mijn twijfels bij de aanstelling van de boer.
omdat ik vind dat oud speler niet garantie is dat hij ook goede trainer is.
maar met de komst van de boer is er wel weer gebruikt gemaakt van jonge spelers.
en jonge spelers breken pas door als ze de kans krijgen.
plus dat hij probeert het echte ajax spel weer terug tebrengen.
hij maakt op moment nog wel veel tactische fouten.
maar waar je aanbegint moet je afmaken.
van fouten leert men plus dat alweer nieuwe trainer ook geen oplossing is.
dus heb goede hoop dat de boer het nog wel goed gaat doen.
hij houd vast aan vast team plus geeft de nieuwe generatie een kans.
dat was bij zijn van basten en jol wel anders wel anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door bully --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 oktober 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 13:43 schreef bully het volgende:
dit is waar jullie zelf om hebben gevraagt.
het beleid van cruif.
alleen maar oud spelers ongeacht ze wel geschikt zijn.
van basten als algemeen directeur zegt genoeg.
ik had gelijk mijn twijfels bij de aanstelling van de boer.
omdat ik vind dat oud speler niet garantie is dat hij ook goede trainer is.
maar met de komst van de boer is er wel weer gebruikt gemaakt van jonge spelers.
en jonge spelers breken pas door als ze de kans krijgen.
plus dat hij probeert het echte ajax spel weer terug tebrengen.
hij maakt op moment nog wel veel tactische fouten.
maar waar je aanbegint moet je afmaken.
van fouten leert men plus dat alweer nieuwe trainer ook geen oplossing is.
dus heb goede hoop dat de boer het nog wel goed gaat doen.
hij houd vast aan vast team plus geeft de nieuwe generatie een kans.
dat was bij zijn van basten en jol wel anders wel anders.
Hij doet inderdaad ook goede dingen hoor maar hij is eindverantwoordelijk aan het einde van de wedstrijd. En als heel Nederland het ziet en roept dan moet je ook niet je zin doordrammen. Zelfde als met El ham ben geen fan van hem maar denk niet dat het alleen aan hem ligt vind de Boer te trots9(arrogant).. Resultaten komende wedstrijden zullen wel de doorslag gaan geven en hoop dat Janssen opstaat als linkshalf/AM en de Boer zijn ongelijk nog eens duidelijk maakt! We moeten nu maar eens wedstrijden gaan winnen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 oktober 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is te hopen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 oktober 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Litmanen was ook niet zo'n bijtertje, Bergkamp en van Basten ook niet..
Klopt alleen Litanen dan want Marco en Dennis zijn voorhoede spelers dus niet te vergelijken op het middenveld hadden we toen wel bijtertjes rondlopen
bully
 bully - zondag 16 oktober 2011 - 14:18   quote  deeplink  
denk dat el ham heel ander verhaal is.
die gaf al problemen toen ze nog bezig waren hem binnen tehalen.
niemand is groter dan ajax dus daar in geef ik de boer gelijk.
en wie moet het dan van de boer overnemen?
geeft dat garantie voor succes?
denk dat de enige die daarvoor kan zorgen van gaal is.
en van gaal en cruif gaat niet samen dus die komt niet.
volgens mij halen we al jaren steeds de redder binnen en die word dan binnen 2 jaar onslagen.

bully
 bully - zondag 16 oktober 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 14:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt alleen Litanen dan want Marco en Dennis zijn voorhoede spelers dus niet te vergelijken op het middenveld hadden we toen wel bijtertjes rondlopen
daar heb je nu jansen anita en enoh voor.
ook toen bestond het middenveld niet alleen uit bijtertjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - AZ ALKMAAR (zaterdag 15 oktober 18:45 - Eredivisie)

0.0142309