BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer denkt na over 'Messi-rol' voor Christian Eriksen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - maandag 17 oktober 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 18:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar was de wissel helemaal niet op bedoeld..
Hoe weet jij dat??? Heb je FDB gesproken???
alibabba
 alibabba - maandag 17 oktober 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 17:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

als hij de slechtste van het middenveld is dan hoor je eriksen eruit halen ! daarnaast moet hij wel spelen om progressie te kunnen boeken want je leert het meest in een wedstrijd.
Hij is zelden de slechtste van het middenveld..als ie dat wel is, is het aan de trainer om hem eruit te halen...ik zou Eriksen niet snel wisselen...
alibabba
 alibabba - maandag 17 oktober 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 17:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik kijk niet door een anti Eriksen bril. Maar je moet wel de fouten van Eriksen benoemen net zoals je de goeie kanten van Eriksen kan benoemen. Eriksen aan de bal dan is hij miss wel de beste speler van de Eredivisie. zijn pasjes zijn van grote klassen maar een goeie speler is niet alleen goed aan de bal maar ook zonder de bal! Ruimte maken voor andere medespelers.

Bal afpakken doe je niet met 1 middenvelder en de verdediging maar met het hele team. Eriksen hoort bij het team dus hoort hij ook de bal kunnen afpakken! daar hoef je niet sterk voor te zijn want wie niet sterk is moet slim zijn. met slimmigheden kan je ook een bal afpakken!

Ajax leunt te veel op de verdediging, dat de verdedigers wel de bal even afpakken en dat ik weinig tot niks hoeft te doen! maar dit geldt niet alleen voor eriksen maar net zoals voor Siem, Theo, Sulejmani, boerichter.

Als je als team de bal gaat afpakken. Heb je sneller de bal en dan kan idd de kwaliteiten van eriksen naar boven! want die kwaliteiten zijn aan de bal maar dat betekend niet dat als hij de bal niet heeft niks/weinig meer hoeft te doen!
Het gaat erom dat je als team druk zet en als team verdedigd....de ene is daar wat beter in dan de ander..ik zie Eriksen toch regelmatig verdedigend werk doen, dus ik begrijp niet waar de mensen het vandaan halen dat ie naast zijn schoenen loopt..Eriksen hoeft geen ballen af te pakken, daar heb je andere voor..Eriksen is voor het inzicht en de steekpass en straks voor de doelpunten, Litmanen of Bergkamp waren ook geen balafpakkers..
alibabba
 alibabba - maandag 17 oktober 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 17:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dus moeten maar 5 mensen de bal afpakken? 4 verdedigers en 1 middenvelder. Nee, ik zou willen dat het hele team bal kan afpakken. daarvoor heb je niet perse fysieke kracht voor nodig. Als je slim bent dan kan je de bal ook afpakken terwijl je het wel in een fysiek duel aflegt.
Als bij dit Ajax het positiespel goed is, heeft Ajax voor het grootste gedeelte zelf de bal...dat moet het streven zijn..
remco k
 remco k - maandag 17 oktober 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 13:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Messi zet wel constant druk en als hij het duel ingaat wil hij het duel ook winnen, dat zie ik bij eriksen niet gebeuren. Gewoon van die slimmigheden om het duel te winnen terwijl je het fysiek aflegt.

Jari, Bergkamp, en Ronald de Boer moeten wel degelijk het duel aan gaan. Je wordt namelijk gedwongen om dat te doen en ook al zie je dat weinig van een speler betekend niet dat ze dan ontlopen. Het team van toen was zo sterk dat ze duels konden ontlopen. Nu is dat niet het geval. De tegenstander zoekt namelijk het duel op en ajax is niet sterk genoeg om die duels te kunnen ontlopen.

Elke middenvelder in 4-3-3 systeem hoort achter de bal te staan als de tegenstander de bal heeft. Hoe wil je de bal afpakken? dat doe je door druk te zetten als team om tegenstander de fout te laten maken. daar komen ook duels bij kijken.

1 man op het middenveld die duels kan winnen is echt te weinig! dus de andere middenvelders moeten hun duels ook kunnen winnen. de focus moet daar niet op liggen want het is niet de kwaliteit van eriksen maar het heeft geen zin om druk te zetten als je het duel niet wil aangaan. Kijk naar theo zijn passe op boerrichter daar gebruikte hij zijn kont in een duel dat zou eriksen ook moeten kunnen. daar wordt eriksen een betere speler van.
Ik ben het echt compleet oneens met wat je zegt, ik zie werkelijk iedere wedstrijd van Messi en wat je zegt klopt simpelweg gewoon niet..
remco k
 remco k - maandag 17 oktober 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 17:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

als hij de slechtste van het middenveld is dan hoor je eriksen eruit halen ! daarnaast moet hij wel spelen om progressie te kunnen boeken want je leert het meest in een wedstrijd.
Janssen is slechts 1 wesdtrijd beter geweest, en de Jong Anita en Enoh zijn zoiezo niet beter
remco k
 remco k - maandag 17 oktober 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 18:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
citaat van Telegraaf site (overigens verwijderd van de site)

Zeker op vreemde bodem komt Ajax opvallend vaak op achterstand. Dat ligt volgens Toby Alderweireld niet alleen aan de defensie, die in de eredivisie op 10 april voor het laatst zonder tegentreffers bleef. De Belg liet zaterdag na de wedstrijd tegen AZ doorschemeren dat vooral Christian Eriksen in de eerste helft de opbouw van de tegenstander niet zoals afgesproken ontregelde. "Maar bij tegentreffers kijken mensen helaas alleen naar de verdediging, mopperde hij.

Gelukkig ben ik niet de enige die kritiek uit op Eriksen!
Eriksen heeft ook verdedigende taken, die moet hij beter uitvoeren!
Sneijder bij inter heeft geen verdedigende taken maar inter speelt wel met 9 man achter hem en dat doet ajax niet!
Intervieuw van Alder compleet uit zijn verband gerukt..
remco k
 remco k - maandag 17 oktober 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 18:24 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat??? Heb je FDB gesproken???
Als mensen iets zeggen doen ze dat vaak niet voor de grap..
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 17 oktober 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 15:53 schreef joduh het volgende:
OPTIEFEN MET DE BOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat nou heb je een kut dag man...hehe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 oktober 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Jongens het is toch lachen gieren brullen hier whahahahah.....Eriksen die op 1 lijn wordt vergeleken met MESSIE.......
DE Boer is een beetje van het padje af denk ik....
Dit is geen appels met peren vergelijken..... nee eerder kersen met meloenen....
remco k
 remco k - maandag 17 oktober 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jongens het is toch lachen gieren brullen hier whahahahah.....Eriksen die op 1 lijn wordt vergeleken met MESSIE.......
DE Boer is een beetje van het padje af denk ik....
Dit is geen appels met peren vergelijken..... nee eerder kersen met meloenen....
Spelen in de rol van is echt heel iets anders dan spelers vergelijken..
joduh
 joduh - maandag 17 oktober 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 19:10 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hij is zelden de slechtste van het middenveld..als ie dat wel is, is het aan de trainer om hem eruit te halen...ik zou Eriksen niet snel wisselen...
gelukkig ben jij de trainer niet dan ouwe.......jij heb alleen maar verstand van kutjes geloof ik man.......
joduh
 joduh - maandag 17 oktober 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 20:14 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

wat nou heb je een kut dag man...hehe
ik mog ook nie neuken nee......
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 17 oktober 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:14 schreef joduh het volgende:

[..]

ik mog ook nie neuken nee......
hahahahah
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 oktober 2011 - 21:42   quote  deeplink  
een x een dag niet neuken is toch wel eens een verademing ouwe....
alibabba
 alibabba - maandag 17 oktober 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:13 schreef joduh het volgende:

[..]

gelukkig ben jij de trainer niet dan ouwe.......jij heb alleen maar verstand van kutjes geloof ik man.......
Was dat maar waar;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 oktober 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelen in de rol van is echt heel iets anders dan spelers vergelijken..
nee dat mag wel alleen hun psoities stroken niet met elkaar, ok Messie zakt graag een lijn terug en vanaf die lijn komt meestal Eriksen op.
Wie weet dat Eriksen met Janssen naast hem nog meer gaat groeien want dat is wel nodig...
Overigens wat te denken van een bord in de tuin....
http://www.soccernews.nl/news/134519/Na_drie_grootmachten_jaagt_nu_ook_Chelsea_op_handtekening_Eriksen
remco k
 remco k - maandag 17 oktober 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

nee dat mag wel alleen hun psoities stroken niet met elkaar, ok Messie zakt graag een lijn terug en vanaf die lijn komt meestal Eriksen op.
Wie weet dat Eriksen met Janssen naast hem nog meer gaat groeien want dat is wel nodig...
Overigens wat te denken van een bord in de tuin....
http://www.soccernews.nl/news/134519/Na_drie_grootmachten_jaagt_nu_ook_Chelsea_op_handtekening_Eriksen
Zou echt dom zijn om hem te verkopen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

dat ligt er aan ouwe....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 19:14 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je als team druk zet en als team verdedigd....de ene is daar wat beter in dan de ander..ik zie Eriksen toch regelmatig verdedigend werk doen, dus ik begrijp niet waar de mensen het vandaan halen dat ie naast zijn schoenen loopt..Eriksen hoeft geen ballen af te pakken, daar heb je andere voor..Eriksen is voor het inzicht en de steekpass en straks voor de doelpunten, Litmanen of Bergkamp waren ook geen balafpakkers..
omdat je spelers hebt die wel een bal kan afpakken hoeven de anderen dat niet te doen? even een flauw vraagje dan, als een paar spelers kunnen scoren hoeven de andere spelers dat niet te doen dan?

we gaan toch niet vergelijken met de mensen van vroeger? dat kan trouwens niet eens want litmanen had 2 man achter zich op het middenveld en Bergkamp was volgens mij een aanvaller?

Ik zeg alleen dat Eriksen meer druk moet zetten. Maar dat voor meer spelers en niet Alleen Eriksen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 19:16 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als bij dit Ajax het positiespel goed is, heeft Ajax voor het grootste gedeelte zelf de bal...dat moet het streven zijn..
Natuurlijk moet dat het streven zijn maar als ajax een keer niet de bal heeft moeten we dan van uit gaan dat maar 5 spelers de bal kunnen afpakken?

5 spelers die de taak hebben om een man uit te schakelen. Vanderwiel lukt de laatste tijd niet meer om de tegenstander in de zak te hebben.

een goed voorbeeld is siggie als hij de bal verliest wil hij er voorzorgen dat hij de bal ook weer terug wint.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het echt compleet oneens met wat je zegt, ik zie werkelijk iedere wedstrijd van Messi en wat je zegt klopt simpelweg gewoon niet..
Messi zet geen druk meer? geeft messi geen strijd in meer in een duel? ook al gaat hij dan meteen naar de grond. de rest van mij stukje ging niet meer over messi maar over een vrije rol van spelers die niet hoeven te zorgen dat de team de bal heeft.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Janssen is slechts 1 wesdtrijd beter geweest, en de Jong Anita en Enoh zijn zoiezo niet beter
ik zeg ook ALS, dat zal wel niet vaak gebeuren dat klopt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

dat vind ik ook. maar hij is er nog niet om bij chelsea te kunnen voetballen.
in ieder geval loopt het niet op het middenveld en dat moeten de middenvelders zich aanrekenen.

Je kan geen vrije rol geven op het middenveld met 3 spelers. dat ervan spelers zijn die geen bal gaan afpakken.
Je kan het doen zoals bij sneijder bij inter maar bij inter spelen wel 9 man achter hem.
alibabba
 alibabba - dinsdag 18 oktober 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 12:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

omdat je spelers hebt die wel een bal kan afpakken hoeven de anderen dat niet te doen? even een flauw vraagje dan, als een paar spelers kunnen scoren hoeven de andere spelers dat niet te doen dan?

we gaan toch niet vergelijken met de mensen van vroeger? dat kan trouwens niet eens want litmanen had 2 man achter zich op het middenveld en Bergkamp was volgens mij een aanvaller?

Ik zeg alleen dat Eriksen meer druk moet zetten. Maar dat voor meer spelers en niet Alleen Eriksen.
Ik vind het idd een flauw vraagje:) Ik zeg toch nergens dat een speler een bal niet hoeft af te pakken...de één is er gewoon beter in dan de ander...Het hele elftal moet druk zetten dus ook Eriksen en Eriksen doet dat ook...let maar op in de wedstrijden...
joduh
 joduh - dinsdag 18 oktober 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 17:13 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik vind het idd een flauw vraagje:) Ik zeg toch nergens dat een speler een bal niet hoeft af te pakken...de één is er gewoon beter in dan de ander...Het hele elftal moet druk zetten dus ook Eriksen en Eriksen doet dat ook...let maar op in de wedstrijden...
ik ben er net ECHT achtergekomen ali!!!!!!!!!! je lult wel lekker eigenlijk en je schrijft hele mooie stukkies ouwe!!!!!maar je hebt geen kut verstand van voetbal volgens mij???????
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

dat ligt er aan ouwe....
Enige reden kan gebrek aan vertrouwen zijn, maar als iemand binnen Ajax dat vertrouwen in hem niet heeft,. dan is het vertrouwen in die persoon ook snel weg..
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 12:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bergkamp was van nature al een 10, speelde daar ook regelmatig alleen debuteerde hij vanaf rechts..
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 17:31 schreef joduh het volgende:

[..]

ik ben er net ECHT achtergekomen ali!!!!!!!!!! je lult wel lekker eigenlijk en je schrijft hele mooie stukkies ouwe!!!!!maar je hebt geen kut verstand van voetbal volgens mij???????
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, op het gebied van voetbal is Joduh de domste van het land???...:-)
joduh
 joduh - dinsdag 18 oktober 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, op het gebied van voetbal is Joduh de domste van het land???...:-)
schreef ik ali???????ik bedoelde jou eigenlijk man.........

hahhaahahh pikkelikker!
joduh
 joduh - dinsdag 18 oktober 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

alleen jij en ali zien het anders.......remco de boer en ali de boer!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 18 oktober 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 17:31 schreef joduh het volgende:

[..]

Ach Joduh...wat is verstand van voetbal man???? Ik heb mijn visie over hoe het zou moeten, een ander ziet het weer anders....daarom is een discussie ook zo mooi en daarom ben ik blij met mensen die het niet eens met me zijn...hoe meer zielen, hoe meer meningen, hoe meer vreugd;)
alibabba
 alibabba - dinsdag 18 oktober 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 18:44 schreef joduh het volgende:

[..]

Klinkt beter als Joduh de Boer....hahahahaha...
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 18:44 schreef joduh het volgende:

[..]

Nou toch echt heel wat meer mensen dat enkel wij hoor.. Wij zijn niet zo kort door de bocht en kijken ook naar de lang termijn, jullie willen enkel komend weekend winnen en kijken niet verder dan dat je neus lang is..
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 19:22 schreef alibabba het volgende:

[..]

Klinkt beter als Joduh de Boer....hahahahaha...
Whahaha..
joduh
 joduh - dinsdag 18 oktober 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha..
och och...hebben de broertjes elkaar weer gevonden?????ga met mekaars voorhuidje spelen zou ik zeggen.....;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou toch echt heel wat meer mensen dat enkel wij hoor.. Wij zijn niet zo kort door de bocht en kijken ook naar de lang termijn, jullie willen enkel komend weekend winnen en kijken niet verder dan dat je neus lang is..
ohja, ik ben kort door te bocht? als iemand het niet goed doet dan benoem ik dat. ook al doe je 10x goed en 1 ding fout dan is dat ene fout te veel.
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 19:45 schreef joduh het volgende:

[..]

och och...hebben de broertjes elkaar weer gevonden?????ga met mekaars voorhuidje spelen zou ik zeggen.....;-)
Voorspelbaar pik..
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 19:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ohja, ik ben kort door te bocht? als iemand het niet goed doet dan benoem ik dat. ook al doe je 10x goed en 1 ding fout dan is dat ene fout te veel.
Lekker in het verleden blijven leven..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 17:13 schreef alibabba het volgende:

[..]

ik kijk naar wedstrijden en weet je wat ik zie. ik zie dat ajax de tegenstander opvangt na de middenlijn. dat sommige spelers met een sukkel drafje terug lopen na een verloren duel of foute pass. weinig spelers vooruit willen verdedigen en niet vroeg willen storen! dat zie ik tijdens de wedstrijd. ajax deed het soms wel hoor maar pas als ajax achter stond of met 10 ging spelen. het is niet alleen christian maar het hele team dat zo bagger speelt.

natuurlijk is de ene speler beter in zijn taken dan ander. dat is altijd zo geweest. Ik wil alleen zeggen dat chritian er nog niet is dus ik vind het alleen vrij voorbarig dat de topclubs hem willen hebben. natuurlijk wordt hij in de toekomst een grote maar nu is hij dat niet. natuurlijk moet je hem niet kapot maken. maar alles wat hij wel of niet doet maar goed vinden gaat mij te ver!
alibabba
 alibabba - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 20:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik kijk naar wedstrijden en weet je wat ik zie. ik zie dat ajax de tegenstander opvangt na de middenlijn. dat sommige spelers met een sukkel drafje terug lopen na een verloren duel of foute pass. weinig spelers vooruit willen verdedigen en niet vroeg willen storen! dat zie ik tijdens de wedstrijd. ajax deed het soms wel hoor maar pas als ajax achter stond of met 10 ging spelen. het is niet alleen christian maar het hele team dat zo bagger speelt.

natuurlijk is de ene speler beter in zijn taken dan ander. dat is altijd zo geweest. Ik wil alleen zeggen dat chritian er nog niet is dus ik vind het alleen vrij voorbarig dat de topclubs hem willen hebben. natuurlijk wordt hij in de toekomst een grote maar nu is hij dat niet. natuurlijk moet je hem niet kapot maken. maar alles wat hij wel of niet doet maar goed vinden gaat mij te ver!
Het klopt dat het hele team als geheel faalde...ik denk dat dat komt door een gebrek aan wie de leider moet zijn in het veld...Janssen stond voor de 2 centrale verdedigers en daar ging het mis...die driehoek matcht niet waardoor Janssen en Vertonghen geblokkeerd werden in hun hele doen en laten...nu zie je het al beter worden...Vertonghen en Janssen gaan op den duur samen de stempel drukken waardoor het hele elftal beter zal functioneren.

Wat je zegt dat Eriksen er nog niet is, klopt ook vind ik...ik vind hem een klasse-speler en dan wijk ik daar niet van af..ook niet als het een tijd wat minder gaat..
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:02 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het klopt dat het hele team als geheel faalde...ik denk dat dat komt door een gebrek aan wie de leider moet zijn in het veld...Janssen stond voor de 2 centrale verdedigers en daar ging het mis...die driehoek matcht niet waardoor Janssen en Vertonghen geblokkeerd werden in hun hele doen en laten...nu zie je het al beter worden...Vertonghen en Janssen gaan op den duur samen de stempel drukken waardoor het hele elftal beter zal functioneren.

Wat je zegt dat Eriksen er nog niet is, klopt ook vind ik...ik vind hem een klasse-speler en dan wijk ik daar niet van af..ook niet als het een tijd wat minder gaat..
+1..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:02 schreef alibabba het volgende:

[..]

dat doe ik ook niet! vandaag heeft hij het goed gedaan maar daarvoor kon het alleen maar beter worden!! wat hij beter moest doen was lopen zonder bal, dat lijkt heel makkelijk maar dat is het niet hoor!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:25   quote  deeplink  
ik vind het wel jammer dat het niet is gelukt met theo als VM. Iedereen is beter gaan spelen, behalve Vanderwiel dan!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 oktober 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Het broertje van Leonel Messi is ook werelds, Stanley Messi

Begint altijd scherp en steekpaasjes niet te kort!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 oktober 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 18:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Het broertje van Leonel Messi is ook werelds, Stanley Messi

Begint altijd scherp en steekpaasjes niet te kort!
Is Leonel al niet het broertje?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 oktober 2011 - 18:11   quote  deeplink  
huh?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 18:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
huh?
Het is Lionel Messi en niet Leonel ;-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

nahja ik spreek ook verschillende mensen, en toch echt het merendeel wat ik spreek vinden Eriksen niet zo goed als dat de media doet voorkomen...

jongens, eriksen word never nooit zoon speler... anders had hij zoiets nu al meer laten zien..
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nahja ik spreek ook verschillende mensen, en toch echt het merendeel wat ik spreek vinden Eriksen niet zo goed als dat de media doet voorkomen...

[ filmpje ]

jongens, eriksen word never nooit zoon speler... anders had hij zoiets nu al meer laten zien..
Bekijk eens beelden van Laudrup toen hij 19 was..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer denkt na over 'Messi-rol' voor Christian Eriksen

0.0066449