BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer denkt na over 'Messi-rol' voor Christian Eriksen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Bekijk eens beelden van Laudrup toen hij 19 was..
ging gewoon veel meer vanuit remco, dat moet jij ook weten.. het moet een wonderkind zijn die eriksen, maar het komt er niet eens in de buurt.. en jij weet ook dat jonge jongens tegenwoordig er eerder moeten staan.. er zit in eriksen gewoon te weinig durf en bluf.. en dat is vrees ik zijn zwakte
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ging gewoon veel meer vanuit remco, dat moet jij ook weten.. het moet een wonderkind zijn die eriksen, maar het komt er niet eens in de buurt.. en jij weet ook dat jonge jongens tegenwoordig er eerder moeten staan.. er zit in eriksen gewoon te weinig durf en bluf.. en dat is vrees ik zijn zwakte

Het woordje wonderkind heb ik nooit gebruikt, maar het niveau van Snijder en van der Vaart toen hun 19 waren overstijgt hij nu al ruim..

Overigens niet een onaarig filmpje van Erikssen van slechts de afgelopen 2 jaar, dus zelfs inclusief een aantal momenten vanuit de A1..

Het filmpje wat jij laat zien is van zijn hele carriere..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:47   quote  deeplink  
en dat bedoel ik remco.. da soort dingen moet hij gewoon meer doen.. maar dat doet hij niet.. en dat bedoel ik met te weinig lef, en flair hij doet dat 1 keer in de 5 wedstrijden en dan laat hij 1 leuk dingetje zien... en mwah vdvaart en sneijder al overstegen ??? da denk ik niet man. kan me niet herinderen dat ik me zo heb lopen irriteren aan sneijder.. zat toch meer in vind ik
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:51   quote  deeplink  
whahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2011 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:
en dat bedoel ik remco.. da soort dingen moet hij gewoon meer doen.. maar dat doet hij niet.. en dat bedoel ik met te weinig lef, en flair hij doet dat 1 keer in de 5 wedstrijden en dan laat hij 1 leuk dingetje zien... en mwah vdvaart en sneijder al overstegen ??? da denk ik niet man. kan me niet herinderen dat ik me zo heb lopen irriteren aan sneijder.. zat toch meer in vind ik
Dat is van 2 jaar man, vind eens een fimpje van de eerste 2 jaar van Snijder???????
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Ik zal je helpen, Snijder scoorde tot aan zijn 20e iets meer,maar had helft aan assists.

Van der Vaart is ongeveer gelijk aan goals en minder assists..

Zo slecht doet hij het dus niet..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:26   quote  deeplink  
en toch vond ik die 2 mooier om na te kijken, daarbij zeggen goals/assists mij niet zoveel.

waarom niet ??

omdat een openings bal al genoeg kan zijn, met andere woorden iemand geeft een perfecte bal van links van het veld, naar rechts van het veld en diegene geeft dan een simpele assist op de doelpunten maker. dus de SPELBEPALER heeft niet dan de assist achter zijn naam, terwijl hij eigenlijk de bepalende opening creerd... en dat zie ik eriksen te weinig doen, het SPELBEPALEN endat deden vdvaart en sneijder veel en veel meer.. daarbij hadden ze gewoon meer lef en durf in hun spel..

eriksen geef meer assists misschien, maar het spelmaken doet hij in mijn ogen totaal niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2011 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:
en toch vond ik die 2 mooier om na te kijken, daarbij zeggen goals/assists mij niet zoveel.

waarom niet ??

omdat een openings bal al genoeg kan zijn, met andere woorden iemand geeft een perfecte bal van links van het veld, naar rechts van het veld en diegene geeft dan een simpele assist op de doelpunten maker. dus de SPELBEPALER heeft niet dan de assist achter zijn naam, terwijl hij eigenlijk de bepalende opening creerd... en dat zie ik eriksen te weinig doen, het SPELBEPALEN endat deden vdvaart en sneijder veel en veel meer.. daarbij hadden ze gewoon meer lef en durf in hun spel..

eriksen geef meer assists misschien, maar het spelmaken doet hij in mijn ogen totaal niet..
Erikssen is ook geen spelbepaler, dat was Bergkamp ook niet, een Zidane ook niet.. Zelfs een Iniesta is dat niet..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Eriksen moet gewoon spelbepaler zijn, en dat was ook de bedoeling van hem en Ajax, dat weet jij ook wel..

anders werd hij in de media toch niet gezien/vergeleken met bepaalde spelers ?
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:38 schreef nummer10 het volgende:
Eriksen moet gewoon spelbepaler zijn, en dat was ook de bedoeling van hem en Ajax, dat weet jij ook wel..

anders werd hij in de media toch niet gezien/vergeleken met bepaalde spelers ?
Echt complete onzin, dat was helemaal niet de bedoeling, er zijn nu eenmaal heel veel mensen die helemaal niet weten wat het woordje spelbepaler inhoud... Een spelbepaler staat namelijk per definitie al niet zo diep als dat Erikssen speelt..

Een echte Ajax 10 is ook geen spelbepaler..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Cruijff was aanvaller maar omdat hij zich steeds nadrukkelijker met het 'spelletje' ging bemoeien groeide hij al rap uit tot spelbepaler, de zogenaamde 'nummer 10', plek hoewel hij dat rugnummer nooit zou dragen.

komaan remco K je weet zelf toch wel beter of niet ???? dacht dat je zo goed was in feitjes ?

een Nummer10 bij Ajax is SPELBEPALER

nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2011 - 00:00   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=94915

en jij wou zeggen dat Eriksen NIET de spelbepaler zou moeten zijn ??????????????????
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:58 schreef nummer10 het volgende:
Cruijff was aanvaller maar omdat hij zich steeds nadrukkelijker met het 'spelletje' ging bemoeien groeide hij al rap uit tot spelbepaler, de zogenaamde 'nummer 10', plek hoewel hij dat rugnummer nooit zou dragen.

komaan remco K je weet zelf toch wel beter of niet ???? dacht dat je zo goed was in feitjes ?

een Nummer10 bij Ajax is SPELBEPALER
Inderdaad, en ik noem ook niet voor de grap Bergkamp en Zidan wel en Cruijff niet.. de Nummer 10 IS per definitie niet een spelbepaler.. Is is iets heel anders dan WAS he..

Kijk naar Barcelona, Xavi is daar de echte spelbepaler terwijl Iniesta toch echt meer de 10 is dan Xavi..
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 00:00 schreef nummer10 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=94915

en jij wou zeggen dat Eriksen NIET de spelbepaler zou moeten zijn ??????????????????
Jol was ook de persoon die vond dat een spelbepaler onzin is als je alle ballen lang op Suarez kan geven..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2011 - 14:38   quote  deeplink  
wat ik wil zeggen is dat Eriksen wel degelijk de spelbepaler zou moeten zijn bij Ajax.. en dat doet hij dus te weinig..
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 14:38 schreef nummer10 het volgende:
wat ik wil zeggen is dat Eriksen wel degelijk de spelbepaler zou moeten zijn bij Ajax.. en dat doet hij dus te weinig..
Dat zou hij dus niet moeten zijn, hij zou een soort van Bergkamp/Zidane/Litmanen rol moeten vervullen bij Ajax.. Janssen moet op het middenveld de spelverdeler zijn..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Bergkamp/Zidane/Litmanen

ok dan zou hij dat moeten zijn, zie ik hem ook niet worden ondanks zijn jonge leeftijd.
Ajx
 Ajx - zaterdag 22 oktober 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt complete onzin, dat was helemaal niet de bedoeling, er zijn nu eenmaal heel veel mensen die helemaal niet weten wat het woordje spelbepaler inhoud... Een spelbepaler staat namelijk per definitie al niet zo diep als dat Erikssen speelt..

Een echte Ajax 10 is ook geen spelbepaler..
Niet? Wie is dat dan bij Ajax?
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 17:16 schreef Ajx het volgende:

[..]

Niet? Wie is dat dan bij Ajax?
Janssen is eerder een spelbepaler, iemand die het spel opeist, en met passen de boel verdeelt. Erikssen is ook helemaal niet het type om een spelverdeler te zijn.. Zoals ik al eerder zei was een Bergkamp of een Litmanen ook geen spelverdeler..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Janssen is eerder een spelbepaler, iemand die het spel opeist, en met passen de boel verdeelt. Erikssen is ook helemaal niet het type om een spelverdeler te zijn.. Zoals ik al eerder zei was een Bergkamp of een Litmanen ook geen spelverdeler..
voordat Janssen naar voren werd geschoven zou Eriksen die rol moeten hebben, maar deed dit gewoon simpel weg te weinig/niet

Eriksen gaat in mijn ogen nooit het niveau Bergkamp of Litmanen halen.. dan had hij simpel weg nu al leukere dingen laten zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

EENS!
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voordat Janssen naar voren werd geschoven zou Eriksen die rol moeten hebben, maar deed dit gewoon simpel weg te weinig/niet

Eriksen gaat in mijn ogen nooit het niveau Bergkamp of Litmanen halen.. dan had hij simpel weg nu al leukere dingen laten zien.
Erikssen kan dat helemaal niet, en zoals ik al eerder zei, laat eens een filmpje zien van Bergkamp, laudrup of Litmanen zien dan van voor hun 20e??
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 14:54   quote  deeplink  
nahja ik hoef mijn mening niet meer bij te stellen, al helemaal niet meer na vandaag, dat is een Ding wat Zeker is.. Eriksen BAKT ER GEWOON SIMPEL WEG NIKS VAN BIJ AJAX !
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:54 schreef nummer10 het volgende:
nahja ik hoef mijn mening niet meer bij te stellen, al helemaal niet meer na vandaag, dat is een Ding wat Zeker is.. Eriksen BAKT ER GEWOON SIMPEL WEG NIKS VAN BIJ AJAX !
En Janssen en Anita waren wel goed?? Of Alder en Vertonghen??
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 18:45   quote  deeplink  
kvond anita en janssen inderdaad beter dan Eriksen.. gaat gewoon niks vanuit van die jongen sorry
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:45 schreef nummer10 het volgende:
kvond anita en janssen inderdaad beter dan Eriksen.. gaat gewoon niks vanuit van die jongen sorry
En ik vond zeker Anita nog slechter dan Erikssen, zowel verdedigend als aan de bal werkelijk niks laten zien, en datzelfde gel;d vandaag voor Janssen.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 18:56   quote  deeplink  
lol remco, tis best lastig he toegeven ?? als de boer zelfs zijn oogappeltje Eriksen wisseld in de 55 min, zegt dat genoeg over hoe Eriksen speelde of niet.. heel NL zegt vandaag dat Eriksen wederom een KUT WEDSTRIJD speelde maar remco maakt ervan dat hij toch nog minder slecht was dan Anita en Janssen.. kweet et remco tis moeilijk toegeven voor jou...
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:56 schreef nummer10 het volgende:
lol remco, tis best lastig he toegeven ?? als de boer zelfs zijn oogappeltje Eriksen wisseld in de 55 min, zegt dat genoeg over hoe Eriksen speelde of niet.. heel NL zegt vandaag dat Eriksen wederom een KUT WEDSTRIJD speelde maar remco maakt ervan dat hij toch nog minder slecht was dan Anita en Janssen.. kweet et remco tis moeilijk toegeven voor jou...
Dat je nu zo begint te praten, toont aan dat je met normale punten en feiten deze discussie niet kan winnen.. Erikssen is een fantastisch talent dat zijn mindere momenten afwissels met geniale momenten, iets dat heel normaal is bij een groot talent van die leeftijd, gebeurt overal..

Janssen is een gearriveerde vedette die bij Ajax ook zo is gehaald, en hij laat nog veel minder zien en speelt slechte momenten met waardeloze momenten af..

Maar goed, ga jij lekker onze talenten keihard de grond in stampen, ik moedig die liever aan.. Veel succes ermee, voor vandaag kap ik met deze discussie, kom eerst maar eens met beelden waaruit blijkt dat Serrero, Janssen of Anita het beter doen dan Erikssen..

Oja, waar blijven die beelden van Bergkamp, Litmanen, Zidane, Snijder en Van der Vaart van voor hun 20e???
Guyt
 Guyt - zondag 23 oktober 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is van 2 jaar man, vind eens een fimpje van de eerste 2 jaar van Snijder???????
Eriksen is kut man.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat je nu zo begint te praten, toont aan dat je met normale punten en feiten deze discussie niet kan winnen.. Erikssen is een fantastisch talent dat zijn mindere momenten afwissels met geniale momenten, iets dat heel normaal is bij een groot talent van die leeftijd, gebeurt overal..

Janssen is een gearriveerde vedette die bij Ajax ook zo is gehaald, en hij laat nog veel minder zien en speelt slechte momenten met waardeloze momenten af..

Maar goed, ga jij lekker onze talenten keihard de grond in stampen, ik moedig die liever aan.. Veel succes ermee, voor vandaag kap ik met deze discussie, kom eerst maar eens met beelden waaruit blijkt dat Serrero, Janssen of Anita het beter doen dan Erikssen..

Oja, waar blijven die beelden van Bergkamp, Litmanen, Zidane, Snijder en Van der Vaart van voor hun 20e???
ach kerel, dat is niet eens nodig.. ben het gewoon SPUUG zat om dat verwende KUT KIND, want zo loopt die over dat veld, nog de hand boven de kop te houden.. hoe groot het talent ook is.. en ff terugkomend op janssen, was jij niet degene die zei dat Eriksen het wel ff ging maken met Janssen naast hem na de wedstrijd van Zagreb ?? en dan noem je nu Janssen waardeloos ?? dacht dat jij zo goed was met je mening vast houden ?? NOT en ik hou me wel aan mijn mening.. ERIKSEN IS KUT
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ach kerel, dat is niet eens nodig.. ben het gewoon SPUUG zat om dat verwende KUT KIND, want zo loopt die over dat veld, nog de hand boven de kop te houden.. hoe groot het talent ook is.. en ff terugkomend op janssen, was jij niet degene die zei dat Eriksen het wel ff ging maken met Janssen naast hem na de wedstrijd van Zagreb ?? en dan noem je nu Janssen waardeloos ?? dacht dat jij zo goed was met je mening vast houden ?? NOT en ik hou me wel aan mijn mening.. ERIKSEN IS KUT
Erikssen gaat ook beter worden door de aanwezigheid van Janssen.. En wel ff heb ik nooit geroepen..

Beter moedig je de ploeg en spelers eens aan i.p.v. dit nutteloze gezeik..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Erikssen gaat ook beter worden door de aanwezigheid van Janssen.. En wel ff heb ik nooit geroepen..

moedig de ploeg al lang genoeg aan.. word gewoon moe ervan
Guyt
 Guyt - zondag 23 oktober 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Net zoals jij Urby altijd naar beneden haalde.Kijk jij vind CE goed ik en velen met mij niet.SO BE IT.Kan me nog goed herinneren dat jij Urby altijd uitfoeterde had je hem miss ook moeten aanmoedigen.Was ook nutteloos gezeik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Guyt --
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:13 schreef Guyt het volgende:

[..]

Net zoals jij Urby altijd naar beneden haalde.Kijk jij vind CE goed ik en velen met mij ook niet.Kan me nog goed herinneren dat jij Urby altijd uitfoeterde had je hem miss ook moeten aanmoedigen.Was ook nutteloos gezeik.
eens.. ik was juist voorstander van Urby (die stond er teminste wel in de belangrijke wedstrijden) en remco niet.. same shit
Guyt
 Guyt - zondag 23 oktober 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens.. ik was juist voorstander van Urby (die stond er teminste wel in de belangrijke wedstrijden) en remco niet.. same shit
Ik vond Urby ook een heerlijke speler.Maar goed ieder zn eigen ding he.
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Net zoals jij Urby altijd naar beneden haalde.Kijk jij vind CE goed ik en velen met mij niet.SO BE IT.Kan me nog goed herinneren dat jij Urby altijd uitfoeterde had je hem miss ook moeten aanmoedigen.Was ook nutteloos gezeik.
Ik heb Urby in het stadion altijd aangemoedigd, nooit heb ik een speler uitgefloten en vind het ook te triest voor woorden..

En er zit ook een verschil in om een speler af te kraken die al 6 jaar in het eerste speelt of een talent van 19 jaar waarvan onmogelijke dingen worden verwacht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 oktober 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Uit eindelijk is en blijft het oeverloos gezeik waardoor de rivieren blijven volstromen...............SOIT........niemand wordt er beter van
Guyt
 Guyt - zondag 23 oktober 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb Urby in het stadion altijd aangemoedigd, nooit heb ik een speler uitgefloten en vind het ook te triest voor woorden..

En er zit ook een verschil in om een speler af te kraken die al 6 jaar in het eerste speelt of een talent van 19 jaar waarvan onmogelijke dingen worden verwacht.
Als het al weken slecht gaat en ze spelen als natte kranten kan ik het goed begrijpen dat ze uitgefloten worden.
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die heeft 3 keer goed gespeeld in een grote wedstrijd in 6 jaar tijd.. Is dus niet dezelfde shit, als jij je over 4jaar meld en hij is niet beter dan dat hij nu is mag je van mij klagen wat je wilt, en ik zal je zelfs ondersteunen..

Maar een speler van 19 die door de gehele VOETBALWERELD wordt bestempeld als een groot talent met de grond gelijk maken omdat hij een mindere periode heeft (wat heel normaal is) is pas triest, sterker nog, dat is niet eens supporter waardig..
Guyt
 Guyt - zondag 23 oktober 2011 - 19:27   quote  deeplink  
URBY HELD/////
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Die heeft 3 keer goed gespeeld in een grote wedstrijd in 6 jaar tijd.. Is dus niet dezelfde shit, als jij je over 4jaar meld en hij is niet beter dan dat hij nu is mag je van mij klagen wat je wilt, en ik zal je zelfs ondersteunen..

Maar een speler van 19 die door de gehele VOETBALWERELD wordt bestempeld als een groot talent met de grond gelijk maken omdat hij een mindere periode heeft (wat heel normaal is) is pas triest, sterker nog, dat is niet eens supporter waardig..
mwah is nie helemaal waar maar goed... Urby is en blijft voor mij altijd MEER AJACIED dan Eriksen ooit word (simpel omdat die jongen het te hoog in de Bol heeft en snel weg zou gaan)
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:27 schreef Guyt het volgende:
URBY HELD/////
+10
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah is nie helemaal waar maar goed... Urby is en blijft voor mij altijd MEER AJACIED dan Eriksen ooit word (simpel omdat die jongen het te hoog in de Bol heeft en snel weg zou gaan)
Whahahaha, hij heeft het hoog in zijn bol??? Ooit een intervieuw met hem gehoord??? vast niet, zelfs toen Barca op de bank zal te scouten zei hij dat hij er nog lang niet aan toe is en dat hij bij Ajax nog genoeg te leren heeft..

Wat zei Urby toen hij op die leeftijd in verband werd gebracht met Juventus?? "Als zo'n club komt kun je geen nee zeggen"

jammer dat jij jezelf nu tegenpraat..
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

+10
Jij wilt dus nooit kampioen worden??
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij wilt dus nooit kampioen worden??
denk zelfs dat het Kampioenschap makkelijker was gegaan
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, hij heeft het hoog in zijn bol??? Ooit een intervieuw met hem gehoord??? vast niet, zelfs toen Barca op de bank zal te scouten zei hij dat hij er nog lang niet aan toe is en dat hij bij Ajax nog genoeg te leren heeft..

Wat zei Urby toen hij op die leeftijd in verband werd gebracht met Juventus?? "Als zo'n club komt kun je geen nee zeggen"

jammer dat jij jezelf nu tegenpraat..
hoelang speelde Urby toen al voor Ajax ??
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoelang speelde Urby toen al voor Ajax ??
11/2 jaar..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 23:20   quote  deeplink  
kan me die uitspraak alleen herinderen in zijn voor laatste seizoen... en toen speelde hij dus al ff voor ons ajax
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 23:20 schreef nummer10 het volgende:
kan me die uitspraak alleen herinderen in zijn voor laatste seizoen... en toen speelde hij dus al ff voor ons ajax
Nee hoor, als ik tijd heb zal ik het zelfs voor je opzoeken, ik weet enkel niet meer zeker of dat in een VI intervieuw was of na een wedstrijd..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 23:25   quote  deeplink  
was da niet onder Mvb kerel ???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer denkt na over 'Messi-rol' voor Christian Eriksen

0.0130078