BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer denkt na over 'Messi-rol' voor Christian Eriksen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:
was da niet onder Mvb kerel ???
Nee, als ik zeg na zo'n 11/2 jaar dan bedoel ik niet na 4 jaar..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 23:47   quote  deeplink  
mjah kan het me in ieder geval niet herinderen.. e je moet me niet verkeerd begrijpen over Eriksen he.. ik hoop ECHT dat hij wereldtop word.. maar ik vrees alleen van niet
alibabba
 alibabba - maandag 24 oktober 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ach kerel, dat is niet eens nodig.. ben het gewoon SPUUG zat om dat verwende KUT KIND, want zo loopt die over dat veld, nog de hand boven de kop te houden.. hoe groot het talent ook is.. en ff terugkomend op janssen, was jij niet degene die zei dat Eriksen het wel ff ging maken met Janssen naast hem na de wedstrijd van Zagreb ?? en dan noem je nu Janssen waardeloos ?? dacht dat jij zo goed was met je mening vast houden ?? NOT en ik hou me wel aan mijn mening.. ERIKSEN IS KUT
De discussie over Eriksen duurt voort:)...die jongen is 19!!!! Iedereen kan toch zien dat ie goeie kwaliteiten heeft??? Hij zit nu gewoon in een mindere periode, wat iedereen in zijn leven heeft...het hele elftal draaide van geen kant en dan komen de plussen van Eriksen niet tot uitdrukking...ik had hem gister niet gewisseld, maar de Jong...Eriksen kan met een pasje altijd belangrijk zijn...
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 15:58   quote  deeplink  
fuck it geef eriksen die Messi rol maar.. als die klote dejong maar een keer eruit gaat.. loop ik me waarschijnlijk nog meer aan te irriteren dan eriksen.. en dan janssen en serero op het midden met enoh/anita
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:58 schreef nummer10 het volgende:
fuck it geef eriksen die Messi rol maar.. als die klote dejong maar een keer eruit gaat.. loop ik me waarschijnlijk nog meer aan te irriteren dan eriksen.. en dan janssen en serero op het midden met enoh/anita
Weet je wie die rol goed zou kunnen invullen??? MOunir..
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 16:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wie die rol goed zou kunnen invullen??? MOunir..
kweet, maar daar is frankie te eigenwijs voor. terecht of onterecht..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 18:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kweet, maar daar is frankie te eigenwijs voor. terecht of onterecht..
Ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt dat een speler met zijn kwaliteiten niet bij een selectie zat voor langer dan een half jaar, dat iemand weg zou moeten oke, maar maak duidelijke afspraken en ga daar met z'n allen voor.. Mounir is nu degene die het hardst lacht, want hij haalt nu wel een beetje zijn gelijk voor z'n gevoel..
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 21:35   quote  deeplink  
denk niet alleen voor zijn gevoel.. mjah misschien moeten ze keer weer gaan praten, mounir vanaf min 1 erin, en dan is het aan mounir om te vlammen...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 18:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Mounir is nu degene die het hardst lacht, want hij haalt nu wel een beetje zijn gelijk voor z'n gevoel..
Ik denk niet dat Mounir de laatste is die lacht. Het is gewoon grof schandalig dat een speler van zijn kaliber een beetje balt bij 't tweede, terwijl in de hoofdmacht een enorme kneus spits loopt te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Ikke_tikkie --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 oktober 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Mounier is een vuile stinkerd die gauw op moet rotten uit onze stad!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer denkt na over 'Messi-rol' voor Christian Eriksen

0.0081000