BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zes jaar stadionverbod is waanzin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wallie1908
 Wallie1908 - zaterdag 15 oktober 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Zes jaar waanzin? Ga toch weg, lekker normaal om dingen te gaan slopen van anderen en nota bene ook nog van je eigen club om een rede van likmehoela. We oeven niet altijd eens te zijn met elkaar, maar laat de andere ook lekker in hun waarde die in dit geval echt wel hard aan het weer zijn voor de club!!
Van mij mogen ze voor altijd een stadionverbod krijgen, want zulke lui zullen er wel weer niets mee leren. Uitvreters die zelf misschien nooit wat gepresteerd hebben.
Ze hebben onnodige dingen uitgevreten en daarvoor moet er flink voor worden geboet!! En dan niet alleen met het stadionverbod maar ook voor de schade en niet de club!!

http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=10275&abbr=feyenoordleven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 oktober 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Ik ga met m`n spandoek en piratenpak op wallstreet zitten..
Els
 Els - zaterdag 15 oktober 2011 - 10:43   quote  deeplink  
De discussie is niet zozeer de strafmaat (hoewel dat ook zeker een discussie waard is) maar of de KNVB sancties op moet leggen als nog niet bepaald is of iemand wel of niet schuldig is.
Stel ze blijken onschuldig te zijn, dan heb je iemand al gestraft en dat is niet meer terug te draaien. Of er moeten schadevergoedingen betaald worden. Daarnaast is Feyenoord dan ook gestraft, een stadionverbod betekent tenslotte ook geen recette van die personen.
Daarnaast zijn een aantal van ons in de hitte van het moment wel erg rigoreus. Voor altijd een stadionverbod betekent voor een jongen van 16 dus een uitsluiting van een jaar of 60. De man van zeventig is hoogstwaarschijnlijk een beduidend ander mens dan de jongen van zestien. Mag hij dan echt nog steeds niet naar een wedstrijdje van Feyenoord? Weet je wat je daar in het normale leven voor op je kerfstok moet hebben bij levenslange uitsluiting?
craven
 craven - zaterdag 15 oktober 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 10:43 schreef Els het volgende:
De discussie is niet zozeer de strafmaat (hoewel dat ook zeker een discussie waard is) maar of de KNVB sancties op moet leggen als nog niet bepaald is of iemand wel of niet schuldig is.
Stel ze blijken onschuldig te zijn, dan heb je iemand al gestraft en dat is niet meer terug te draaien. Of er moeten schadevergoedingen betaald worden. Daarnaast is Feyenoord dan ook gestraft, een stadionverbod betekent tenslotte ook geen recette van die personen.
Daarnaast zijn een aantal van ons in de hitte van het moment wel erg rigoreus. Voor altijd een stadionverbod betekent voor een jongen van 16 dus een uitsluiting van een jaar of 60. De man van zeventig is hoogstwaarschijnlijk een beduidend ander mens dan de jongen van zestien. Mag hij dan echt nog steeds niet naar een wedstrijdje van Feyenoord? Weet je wat je daar in het normale leven voor op je kerfstok moet hebben bij levenslange uitsluiting?
feyenoord wordt dan wel gestraft door gemis aan inkomsten, maar de materiele schade en naamschade is groter...
Els
 Els - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Dat komt er nog eens bij, maar kun je de KNVB niet verwijten.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Je krijg wat je verdient.
Els
 Els - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Dat zegt mijn baas nou ook altijd.....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:37 schreef Els het volgende:
Dat zegt mijn baas nou ook altijd.....
Ik ben je baas schat!:)
Els
 Els - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:38 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik ben je baas schat!:)
Aha, vandaar. Wil jij je werkweek in het weekend achter je laten.....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:39 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, vandaar. Wil jij je werkweek in het weekend achter je laten.....
Kom jij maandag morgen maar even op kantoor dame:)
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 15 oktober 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 10:43 schreef Els het volgende:
De discussie is niet zozeer de strafmaat (hoewel dat ook zeker een discussie waard is) maar of de KNVB sancties op moet leggen als nog niet bepaald is of iemand wel of niet schuldig is.
Stel ze blijken onschuldig te zijn, dan heb je iemand al gestraft en dat is niet meer terug te draaien. Of er moeten schadevergoedingen betaald worden. Daarnaast is Feyenoord dan ook gestraft, een stadionverbod betekent tenslotte ook geen recette van die personen.
Daarnaast zijn een aantal van ons in de hitte van het moment wel erg rigoreus. Voor altijd een stadionverbod betekent voor een jongen van 16 dus een uitsluiting van een jaar of 60. De man van zeventig is hoogstwaarschijnlijk een beduidend ander mens dan de jongen van zestien. Mag hij dan echt nog steeds niet naar een wedstrijdje van Feyenoord? Weet je wat je daar in het normale leven voor op je kerfstok moet hebben bij levenslange uitsluiting?
Els,

je bent weer geweldig genuanceerd (en dat is prima), maar deze randdebielen mogen van mij een levenslang stadion verbod. Ze moeten gewoon helemaal weg uit het voetbal, voor altijd wegwezen, oprotten. Of ze nou 16 of 76 zijn. Ze zoeken maar een ander hobby of zo.
Els
 Els - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:45 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Els,

je bent weer geweldig genuanceerd (en dat is prima), maar deze randdebielen mogen van mij een levenslang stadion verbod. Ze moeten gewoon helemaal weg uit het voetbal, voor altijd wegwezen, oprotten. Of ze nou 16 of 76 zijn. Ze zoeken maar een ander hobby of zo.
Ik kan me de reactie voorstellen, dat zou ik ook hebben als ik iemand tegenover me heb die net zegt aan de rellen meegedaan te hebben. Maar het gaat wel voorbij aan het feit dat mensen veranderen. Ik vind ook dat als er een schuldige gevonden wordt, deze goed gestraft moet worden. Schuld en boete moeten wel een beetje in perspectief blijven staan.
craven
 craven - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 12:35 schreef Els het volgende:
Dat komt er nog eens bij, maar kun je de KNVB niet verwijten.
Nee dat kan je ook niet, daarom vindt ik dat het een prima straf is. Echter wel alleen voor diegene waarvan bewezen is dat de hoogte van zijn wandaad conform aan de straf is.
Ik had liever gehad dat de knvb gewacht had met het uitdelen van de straf tot er een uitspraak is gedaan
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:50   quote  deeplink  
En dan nog: als iemand daadwerkelijk schuldig is bevonden, dan nog vind ik levenslange verboden niet in verhouding. Ieder mens heeft recht op een nieuwe kans.
Bij recidive, laten we zeggen bij een 3e keer, is levenslang absolute optie.
Dan kun je niet meer spreken van voortschrijdend inzicht krijgen in de fout die je hebt gemaakt.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 15 oktober 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Waanzin? weetje wat pas waanzin is. Aanvallen bij je eigen club, dat is waanzin.
Wat mij betreft, oprotte en nooit meer in een stadion. Ik vind 6 jaar serieus helemaaal niks. Van mij hadde die mafkeze levenslang gehad. Egt levenslang! Nooit meer een stadion in. Afgelopen met die achterlijke halvezole!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 oktober 2011 - 14:01   quote  deeplink  
Ja joh, laten we ze voor de zekerheid opknopen aan de lichtmasten en dan 3weken laten hangen als afschrikkend voorbeeld. Oh, was hij toch onschuldig, dan maken we toch gewoon een spandoek voor hem en houden een minuut stilte rond de twaalfde minuut... Een foutje kan tenslotte altijd gebeuren....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 15 oktober 2011 - 14:11   quote  deeplink  
6 jaar is nog te kort!!
De echte schuldigen minimaal 10 jaar bannen!
Wie weet zijn ze dan oud en wat verstandiger!!
Het ergste is dat de meeste ervan pas drie jaar alleen naar buiten mogen na 6 uur s'avonds!
Ze kennen niet eens een goed beleid omdat ze dat nooit hebben mee gemaakt vanwege hun leeftijd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2011 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 oktober 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Je kan beter een meisje vermoorden dan worden je rechten als verdachte beter beschermd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 15 oktober 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 14:14 schreef hotjumper het volgende:
Je kan beter een meisje vermoorden dan worden je rechten als verdachte beter beschermd.
Daar ben ik het 100% mee eens!!!

Dus debieltjes:

Laat dat maasgebouw met rust!
Vermoord meisjes en je heb weer privacy!
Jullie zijn er gek genoeg voor!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 oktober 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Hoezo is 6 jaar stadionverbod waanzinnig? Niks meer dan normaal , het is voor mij zelfs nog te weinig die 6 jaar!! Die moeten ze gewoon een levenslange stadionverbod geven....
de kromme2
 de kromme2 - zondag 16 oktober 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 14:12 schreef lijdensweg het volgende:
Hoezo is 6 jaar stadionverbod waanzinnig? Niks meer dan normaal , het is voor mij zelfs nog te weinig die 6 jaar!! Die moeten ze gewoon een levenslange stadionverbod geven....
precies!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 oktober 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 14:12 schreef lijdensweg het volgende:
Hoezo is 6 jaar stadionverbod waanzinnig? Niks meer dan normaal , het is voor mij zelfs nog te weinig die 6 jaar!! Die moeten ze gewoon een levenslange stadionverbod geven....
Tering jou moeder heeft je echt vaak laten vallen als baby he?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 17 oktober 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 00:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tering jou moeder heeft je echt vaak laten vallen als baby he?
+1
Els
 Els - maandag 17 oktober 2011 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 14:12 schreef lijdensweg het volgende:
Hoezo is 6 jaar stadionverbod waanzinnig? Niks meer dan normaal , het is voor mij zelfs nog te weinig die 6 jaar!! Die moeten ze gewoon een levenslange stadionverbod geven....
Laten we eens aannemen dat jouw voorstel het haalt, ze krijgen geen 6 jaar,maar een levenslang stadionverbod voor het inslaan van enkele ruiten en het scheppen van een dreigende sfeer voor het Maasgebouw. Wat geef je dan aan een hooligan die een volgende keer het
Maasgebouw binnenkomt en iemand slaat? Door de strafmaat die jij voorstelt is er geen ruimte meer voor een zwaardere straf bij escalatie. Hoe ga je dat oplossen?
Wallie1908
 Wallie1908 - maandag 17 oktober 2011 - 08:10   quote  deeplink  
Ze moeten gewoon normaal doen. Zes jaar is misschien weinig, maar van mij mag het langer. Dan moeten ze eens na gaan denken wat ze doen. Kunnen ze zelf daar op de stoel van Gudde gaan zitten?? Waarom zouden ze het beter doen?! Net als ik al eerder zei, ben ik ook geen grootse fan van het bestuur wat er nu zit, maar ze zijn hard aan het werk voor de club en er komen eindelijk goede berichten naar buiten en dan ga je nog steeds kloten omdat je er niet mee eens bent?! Op zekere hoogte heb ik eerbied voor Gudde en zijn kornuiten, want wie wilt er nu zijn vingers branden in zo'n situatie met de verwijten die ze naar hun hoofd krijgen. Ze gaan wel door al geeft Gudde terecht aan dat het hem af en toe wel erg moeilijk gemaakt wordt door eigen (lees bepaalde supporters) mensen. Dat moet maar afgelopen zijn. En als je ga slopen omdat je geen fatsoen hebt verdien je een straf die je voelt en niet een kwartiertje in de hoek staan!!

Els, ik begrijp je kijk erop, maar voor mij kijk je verkeerd om. Omdat iets erger kan zijn moet deze straf minder. Ik vind (mijn mening) dat je de maatstaven van onderaf moet instellen (van minder naar meer). En als je bij een bepaalde grens kom, ja dan houdt het op. Maar goed, we zullen er wel over eens zijn dat er iets moet gebeuren wat ze voelen.
Els
 Els - maandag 17 oktober 2011 - 08:14   quote  deeplink  
Ik denk dat ze 6 jaar stadionverbod en een veroordeling echt wel voelen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 17 oktober 2011 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 08:14 schreef Els het volgende:
Ik denk dat ze 6 jaar stadionverbod en een veroordeling echt wel voelen.
+1
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 oktober 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 13:45 schreef Els het volgende:

[..]

Ik kan me de reactie voorstellen, dat zou ik ook hebben als ik iemand tegenover me heb die net zegt aan de rellen meegedaan te hebben. Maar het gaat wel voorbij aan het feit dat mensen veranderen. Ik vind ook dat als er een schuldige gevonden wordt, deze goed gestraft moet worden. Schuld en boete moeten wel een beetje in perspectief blijven staan.
Ik ben het wel met je eens Els
Alleen vind ik wel dat er over de straffen niet gezeurd hoeft te worden
Niet omdat ze terecht zijn of niet, maar toen je een seizoenskaart haalde ging je akkoord met de straffen van de KNVB
Dus als die dan met straffen komt moet je die accepteren

Wel vind ik dat wanneer de straf erop zit het er ook echt op moet zitten
Dan ben je weer "schoon"
salemi
 salemi - maandag 17 oktober 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 08:14 schreef Els het volgende:
Ik denk dat ze 6 jaar stadionverbod en een veroordeling echt wel voelen.
Ik ben het met Els eens.
Strafmaat moet in overeenstemming zijn met het gepleegde feit. Het bepalen van de strafmaat moet je zonder emoties doen, hoe boos we ook zijn. Overigens hebben we het hier over een straf van de KNVB. Er is natuurlijk nog een mogelijkheid dat Justitie hier iets gaat doen. Er zijn op die avond tal van strafbare feiten gepleegd in de openbare ruimte. Ik kan me voorstellen dat Justitie het overlaat aan de KNVB, maar ik weet niet of dat voldoende is.
Dace73
 Dace73 - maandag 17 oktober 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Kortom voor alle meningen is hier wel wat te zeggen we zijn het er in ieder geval allemaal over eens dat dit idioten zijn die flink gestraft moeten worden
Dace73
 Dace73 - maandag 17 oktober 2011 - 09:14   quote  deeplink  
Voor de mensen die er bij stonden te kijken, lijkt me 6 jaar stadionverbod veel. Maar je moet er gewoon niet bij gaan staan. Vroeger toen er nog geen loopbrug was gingen tientallen sensatiezoekers, de vechtpartijen vanaf de brug bekijken. Ze werden ook door de ME weggeslagen. Moet je gewoon niet doen. Mijn pa nam mij als klein ventje altijd gelijk mee. wegwezen zei ie dan. En gelijk had ie want daarna ging het los. Het komt erop neer dat je ook niet de schijn moet wekken dat je meedoet.
KKL
 KKL - maandag 17 oktober 2011 - 16:43   quote  deeplink  
De Nijmeegse politie heeft maandag een speciaal rechercheteam geformeerd om het geweld dat NEC-hooligans zondag hebben gebruikt na afloop van de wedstrijd NEC-Vitesse tot op de bodem uit te zoeken.

''Er is massaal geweld gebruikt tegen de politie en politiepaarden'', aldus de politie maandagmiddag.

Het team gaat onder meer videobeelden van camera's in en rond het Goffertstadion bestuderen om meer verdachten aan te kunnen houden. Er zijn al 12 mensen opgepakt.

Bij de rellen raakten vijf politiemensen te paard gewond doordat ze met stenen en stokken werden bekogeld. Een politiebus moest tussen de agenten en de relschoppers gaan staan om de stenenregen op te vangen en de bereden collega's dekking te geven, zo stelt de politie.

NEC-aanhangers wilden na de verloren wedstrijd de supportersbussen van Vitesse bestormen. Ze drongen door een hekkensluis heen, waarmee een veiligheidszone was gebouwd.

De ME en de bereden politie moesten charges uitvoeren om te voorkomen dat NEC'ers de aanhang van Vitesse zouden bereiken.

Aanhoudingen

Negen mannen in de leeftijd van 14 tot en met 39 jaar werden wegens openlijke geweldpleging aangehouden. Een 66-jarige Nijmegenaar werd opgepakt omdat hij een bevel niet opvolgde. Tijdens de wedstrijd werden al twee mensen gearresteerd wegens het afsteken van vuurwerk.

De laatste drie mannen en de jongen van 14 jaar zijn zondagavond weer vrijgelaten, de rest blijft nog vastzitten. De politie gaat proberen immateriƫle schade en schade aan politiebussen en supportersbussen van Vitesse op hen te verhalen.
------------------------------------------------

AD, Telegraaf, Journaal, RTL Nieuws, Nu, Geen Stijl, Paauw&Witteman, Nieuwsuur, Voetbal Insite, politiek Den Haag, Billboards, politienijmegen.nl.......

Ik hou ze goed in de gaten de komende weken....kijken of dit ook zo massaal wordt uitgelicht.

Wedden van niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2011 door KKL --
Els
 Els - maandag 17 oktober 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Wat boeit het je? Is mijn ellende dan minder erg als de buurman ook problemen heeft? Laten we gewoon naar onszelf kijken. Met de rellen voor het Maasgebouw zijn regels en wetten overtreden. Daar staan sancties op, oftewel wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten. Wij zijn altijd maar zo bezig met benchmarken, het is zulk kleuterniveau.
FR12-1908
 FR12-1908 - maandag 17 oktober 2011 - 17:30   quote  deeplink  
KNVB is juist triest bezig. Mijn neef zat gewoon op een muurtje te wachten op zijn maten. De politie, zo laf als ze zijn namen een foto van hem en liet het publiek weten door alle media dat hij 1 van de relschoppers was met foto's op billboards op de media. De helft van de mensen die de stadionverboden hebben gekregen zijn dus onterecht bestraft. Ook mijn neef heeft een stadion verbod van 6 jaar. Dus de KNVB hoort de mensen die degelijk geweldadig waren tegen het gebouw te straffen. Maar helaas komen ze met te weinig bewijs van de daders dat ze jongens die onschuldig op een muurtje zaten te straffen om over te komen alsof ze wel degelijk maatregelen treffen. Helaas
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 oktober 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Mensen die "hun" stadion slopen moeten een verbod voor eeuwig krijgen.
jo3h
 jo3h - maandag 17 oktober 2011 - 18:31   quote  deeplink  
deze gasten moet je naar voetbal laten kijken op een onbewoond eiland wat zachtjes in zee zakt verzuipen ze langzaam
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 17:30 schreef FR12-1908 het volgende:
KNVB is juist triest bezig. Mijn neef zat gewoon op een muurtje te wachten op zijn maten. De politie, zo laf als ze zijn namen een foto van hem en liet het publiek weten door alle media dat hij 1 van de relschoppers was met foto's op billboards op de media. De helft van de mensen die de stadionverboden hebben gekregen zijn dus onterecht bestraft. Ook mijn neef heeft een stadion verbod van 6 jaar. Dus de KNVB hoort de mensen die degelijk geweldadig waren tegen het gebouw te straffen. Maar helaas komen ze met te weinig bewijs van de daders dat ze jongens die onschuldig op een muurtje zaten te straffen om over te komen alsof ze wel degelijk maatregelen treffen. Helaas
Dat neefie van jou kunnen we ons hier nog wel herrineren hahahaha
Had zelfs neuzen liedjes neergezet met de namen Jappie hotjumper Leon en ftid en of Craven..
Maar verders klopt het niet als hij de waarheid spreekt..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 18:19 schreef henkie1969 het volgende:
Mensen die "hun" stadion slopen moeten een verbod voor eeuwig krijgen.
alleen als dat bewezen is maar de Guzman vergeten te verkopen voor 14 miljoen kost de club wel meer in iedergeval...Ik vind het allemaal niks net als supporters die hun spelers uitfluiten.....Feyenoord is ziek.
gladdeharry
 gladdeharry - maandag 17 oktober 2011 - 18:39   quote  deeplink  
Zes jaar is inderdaad waanzin! Gewoon levenslang.Stel mongolen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 18:39 schreef gladdeharry het volgende:
Zes jaar is inderdaad waanzin! Gewoon levenslang.Stel mongolen.
heb jij Cabral gisteren ook uitgefloten?
van geil
 van geil - maandag 17 oktober 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

alleen als dat bewezen is maar de Guzman vergeten te verkopen voor 14 miljoen kost de club wel meer in iedergeval...Ik vind het allemaal niks net als supporters die hun spelers uitfluiten.....Feyenoord is ziek.
ik vind t mild..
in china geven ze n nekschot,,en t kogeltje betalen he!!!!!!
van geil
 van geil - maandag 17 oktober 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 18:39 schreef gladdeharry het volgende:
Zes jaar is inderdaad waanzin! Gewoon levenslang.Stel mongolen.
had de verkeerde quote
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:50 schreef van geil het volgende:

[..]

had de verkeerde quote
In China rijden ze ook over een meisje van 2 heen met een auto..
Als dat kind dan zwaargewond op straat ligt komen er 15 willekeurige mensen voorbij
die even naar kijken en dan gewoon doorlopen.Zodat een 2de auto er ook nog eens overheen rijd.
Daarna liepen er nog wat mensen voorbij en toen schoot iemand te hulp maar telaat...

ik weet niet of je dingen moet vergelijken met dat land...
van geil
 van geil - maandag 17 oktober 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In China rijden ze ook over een meisje van 2 heen met een auto..
Als dat kind dan zwaargewond op straat ligt komen er 15 willekeurige mensen voorbij
die even naar kijken en dan gewoon doorlopen.Zodat een 2de auto er ook nog eens overheen rijd.
Daarna liepen er nog wat mensen voorbij en toen schoot iemand te hulp maar telaat...

ik weet niet of je dingen moet vergelijken met dat land...
mmm..misschien n paar chinezen erin tegen 020;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:02 schreef van geil het volgende:

[..]

mmm..misschien n paar chinezen erin tegen 020;)
Het was een nieuwsbericht die ik vandaag gelezen had...
Ik ben ff klaar met de chinezen..

Laat onze eigen jongens de klus maar klaren geile

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2011 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 oktober 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In China rijden ze ook over een meisje van 2 heen met een auto..
Als dat kind dan zwaargewond op straat ligt komen er 15 willekeurige mensen voorbij
die even naar kijken en dan gewoon doorlopen.Zodat een 2de auto er ook nog eens overheen rijd.
Daarna liepen er nog wat mensen voorbij en toen schoot iemand te hulp maar telaat...

ik weet niet of je dingen moet vergelijken met dat land...
Chinezen zijn bang aangeklaagd te worden. Daarom helpen ze niet of rijden ze door.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Chinezen zijn bang aangeklaagd te worden. Daarom helpen ze niet of rijden ze door.
pisvolk dus
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 oktober 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

pisvolk dus
Nou... Ja.. maar er zit weer een heel verhaal achter
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou... Ja.. maar er zit weer een heel verhaal achter
er is geen verhaal gerechtvaardigd om een kind van 2 te laten afsterven op straat..
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 oktober 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

er is geen verhaal gerechtvaardigd om een kind van 2 te laten afsterven op straat..
Nee. Bij onze standaarden niet nee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zes jaar stadionverbod is waanzin









0.0100760