BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zes jaar stadionverbod is waanzin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 17 oktober 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Zelfde als dat filmpje laatst op internet van die gozer in Jamaica.

Uit de kast gekomen, buurtbewoners krijgen het te weten, mishandelen hem, slaan met tafelpoten op z'n hoofd, gieten benzine over 'm heen en steken hem in brand.

Verschil tussen culturen, gemeenschappen, etc. Naar onze standaard misselijkmakend en ziek, daar blijkbaar normaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee. Bij onze standaarden niet nee.
Nergens niet,maar ik begrijp wat je bedoelt..
charlotte
 charlotte - maandag 17 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
6 jaar dat vind ik echt waanzin het had levenslang moeten wezen stelletje klootzakken
van geil
 van geil - maandag 17 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:58 schreef charlotte het volgende:
6 jaar dat vind ik echt waanzin het had levenslang moeten wezen stelletje klootzakken
pittig vrouwtje!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:26 schreef Bosifyable het volgende:
Zelfde als dat filmpje laatst op internet van die gozer in Jamaica.

Uit de kast gekomen, buurtbewoners krijgen het te weten, mishandelen hem, slaan met tafelpoten op z'n hoofd, gieten benzine over 'm heen en steken hem in brand.

Verschil tussen culturen, gemeenschappen, etc. Naar onze standaard misselijkmakend en ziek, daar blijkbaar normaal.
Niet gezien maar bekrompen en beestachtig..
Ik mijd zoveel mogelijk dat soort filmpjes of verhalen...
Ik kan er niet tegen ,net zoals dat verhaal van dat chinese meisje
blijft een tijdje in mijn hoofd spoken...
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 oktober 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Op het moment dat bewezen is dat ze echt aan de rellen hebben deelgenomen vind ik de straf prima. Ik heb er gewoon moeite mee dat er mensen gestraft worden voordat de bewijslast rond is. Dan hadden we net zo goed de moffen hier kunnen houden 60 jaar terug.
de flh
 de flh - maandag 17 oktober 2011 - 23:28   quote  deeplink  
5 jaar, wanneer schuld is bewezen.

Iedereen verdient een tweede kans.

We leven hier niet in een bananenrepubliek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 oktober 2011 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 23:25 schreef hotjumper het volgende:
Op het moment dat bewezen is dat ze echt aan de rellen hebben deelgenomen vind ik de straf prima. Ik heb er gewoon moeite mee dat er mensen gestraft worden voordat de bewijslast rond is. Dan hadden we net zo goed de moffen hier kunnen houden 60 jaar terug.
In de mix samen met flh ,eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 18 oktober 2011 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 23:25 schreef hotjumper het volgende:
Op het moment dat bewezen is dat ze echt aan de rellen hebben deelgenomen vind ik de straf prima. Ik heb er gewoon moeite mee dat er mensen gestraft worden voordat de bewijslast rond is. Dan hadden we net zo goed de moffen hier kunnen houden 60 jaar terug.
eens
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 oktober 2011 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:58 schreef charlotte het volgende:
6 jaar dat vind ik echt waanzin het had levenslang moeten wezen stelletje klootzakken
Trouwen doe je ook niet verplicht voor levenslang.
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 18 oktober 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 22:58 schreef charlotte het volgende:
6 jaar dat vind ik echt waanzin het had levenslang moeten wezen stelletje klootzakken
+1
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 16:43 schreef KKL het volgende:
De Nijmeegse politie heeft maandag een speciaal rechercheteam geformeerd om het geweld dat NEC-hooligans zondag hebben gebruikt na afloop van de wedstrijd NEC-Vitesse tot op de bodem uit te zoeken.

''Er is massaal geweld gebruikt tegen de politie en politiepaarden'', aldus de politie maandagmiddag.

Het team gaat onder meer videobeelden van camera's in en rond het Goffertstadion bestuderen om meer verdachten aan te kunnen houden. Er zijn al 12 mensen opgepakt.

Bij de rellen raakten vijf politiemensen te paard gewond doordat ze met stenen en stokken werden bekogeld. Een politiebus moest tussen de agenten en de relschoppers gaan staan om de stenenregen op te vangen en de bereden collega's dekking te geven, zo stelt de politie.

NEC-aanhangers wilden na de verloren wedstrijd de supportersbussen van Vitesse bestormen. Ze drongen door een hekkensluis heen, waarmee een veiligheidszone was gebouwd.

De ME en de bereden politie moesten charges uitvoeren om te voorkomen dat NEC'ers de aanhang van Vitesse zouden bereiken.

Aanhoudingen

Negen mannen in de leeftijd van 14 tot en met 39 jaar werden wegens openlijke geweldpleging aangehouden. Een 66-jarige Nijmegenaar werd opgepakt omdat hij een bevel niet opvolgde. Tijdens de wedstrijd werden al twee mensen gearresteerd wegens het afsteken van vuurwerk.

De laatste drie mannen en de jongen van 14 jaar zijn zondagavond weer vrijgelaten, de rest blijft nog vastzitten. De politie gaat proberen immateriële schade en schade aan politiebussen en supportersbussen van Vitesse op hen te verhalen.
------------------------------------------------

AD, Telegraaf, Journaal, RTL Nieuws, Nu, Geen Stijl, Paauw&Witteman, Nieuwsuur, Voetbal Insite, politiek Den Haag, Billboards, politienijmegen.nl.......

Ik hou ze goed in de gaten de komende weken....kijken of dit ook zo massaal wordt uitgelicht.

Wedden van niet.
Nee natuurlijk niet! Wij als fans van Feyenoord hebben al zo'n geweldige naam en daardoor wordt alles uitvergroot helaas. En daar zullen we de komende tientallen jaren nog last van hebben. Alvast bedankt voor de vroegere rellen he............
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 08:55 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens Els
Alleen vind ik wel dat er over de straffen niet gezeurd hoeft te worden
Niet omdat ze terecht zijn of niet, maar toen je een seizoenskaart haalde ging je akkoord met de straffen van de KNVB
Dus als die dan met straffen komt moet je die accepteren

Wel vind ik dat wanneer de straf erop zit het er ook echt op moet zitten
Dan ben je weer "schoon"
Niks schoon.... eens een relschopper altijd een relschopper, dus blijven volgen !!
stray
 stray - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:22   quote  deeplink  
huh????????? alvast bedankt voor de vroegere rellen???????????????
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 06:53 schreef Els het volgende:

[..]

Laten we eens aannemen dat jouw voorstel het haalt, ze krijgen geen 6 jaar,maar een levenslang stadionverbod voor het inslaan van enkele ruiten en het scheppen van een dreigende sfeer voor het Maasgebouw. Wat geef je dan aan een hooligan die een volgende keer het
Maasgebouw binnenkomt en iemand slaat? Door de strafmaat die jij voorstelt is er geen ruimte meer voor een zwaardere straf bij escalatie. Hoe ga je dat oplossen?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 00:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tering jou moeder heeft je echt vaak laten vallen als baby he?
Wat een los ben je toch! Kan je er niet tegen dat ik andere normen en waarden heb?
Els
 Els - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ok, je kan het dus niet oplossen. Jammer dat mensen bij jou geen tweede kans lijken te krijgen. Enig idee hoeveel 2e kansen jij al gehad hebt het afgelopen jaar? Zou je een ander dan ook geen tweede kans geven? Het is het principe van leren, hoe de mensheid verder komt. Doen-fouten maken-beter doen.
van geil
 van geil - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:53 schreef Els het volgende:

[..]

Ok, je kan het dus niet oplossen. Jammer dat mensen bij jou geen tweede kans lijken te krijgen. Enig idee hoeveel 2e kansen jij al gehad hebt het afgelopen jaar? Zou je een ander dan ook geen tweede kans geven? Het is het principe van leren, hoe de mensheid verder komt. Doen-fouten maken-beter doen.
krijg ik ook n tweede kans els???
Laurel
 Laurel - woensdag 19 oktober 2011 - 00:33   quote  deeplink  
Zit me af te vragen of ik een goede kameraad,
die na een flink meningsverschil mijn huis heeft
bestormd en zo door t lint is gegaan dat er
een agent met getrokken pistool aan te pas moest
komen, weer toe zou laten na 6 jaar.
Om te zeggen dat hij er nooit meer in komt is een
ander verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Laurel --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 oktober 2011 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 00:33 schreef Laurel het volgende:
Zit me af te vragen of ik een goede kameraad,
die na een flink meningsverschil mijn huis heeft
bestormd en zo door t lint is gegaan dat er
een agent met getrokken pistool aan te pas moest
komen, weer toe zou laten na 6 jaar.
Om te zeggen dat hij er nooit meer in komt is een
ander verhaal.
Goed punt. Kwestie van vertrouw
Els
 Els - woensdag 19 oktober 2011 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:56 schreef van geil het volgende:

[..]

krijg ik ook n tweede kans els???
Uiteraard. Heb je die nodig dan?
Els
 Els - woensdag 19 oktober 2011 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 00:33 schreef Laurel het volgende:
Zit me af te vragen of ik een goede kameraad,
die na een flink meningsverschil mijn huis heeft
bestormd en zo door t lint is gegaan dat er
een agent met getrokken pistool aan te pas moest
komen, weer toe zou laten na 6 jaar.
Om te zeggen dat hij er nooit meer in komt is een
ander verhaal.
In mijn ogen is er altijd een weg terug.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 19 oktober 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 00:33 schreef Laurel het volgende:
Zit me af te vragen of ik een goede kameraad,
die na een flink meningsverschil mijn huis heeft
bestormd en zo door t lint is gegaan dat er
een agent met getrokken pistool aan te pas moest
komen, weer toe zou laten na 6 jaar.
Om te zeggen dat hij er nooit meer in komt is een
ander verhaal.
als je het zo stelt dan is die 6 jaar niet teveel nee.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een los ben je toch! Kan je er niet tegen dat ik andere normen en waarden heb?
Verwijt de pot de ketel....
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 19 oktober 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Verwijt de pot de ketel....
Lekker makkelijk om zo te reageren! Simpele zieltje zeker.....
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 19 oktober 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:53 schreef Els het volgende:

[..]

Ok, je kan het dus niet oplossen. Jammer dat mensen bij jou geen tweede kans lijken te krijgen. Enig idee hoeveel 2e kansen jij al gehad hebt het afgelopen jaar? Zou je een ander dan ook geen tweede kans geven? Het is het principe van leren, hoe de mensheid verder komt. Doen-fouten maken-beter doen.

Normen en waarden zijn bij mij heilig! Daar val niet over te discussieren. Binnen deze normen en waarden kan je met mij alle kanten op. Dat is heel simpel en duidelijk, voor de meeste dan
Er zijn altijd wel discussies over en weer , maar dat kan bij mij altijd. Al zijn er hier die daar anders over denken. Maar dat heeft er meer mee te maken wat er in het verleden is gebeurt met de desbetreffende personen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om zo te reageren! Simpele zieltje zeker.....
Ok dacht ik pas me aan aan jou beperkte levensvisie want op een echt inhoudelijke reactie heb ik je helaas nog nooit kunnen betrappen. Jij kiest voor populistisch wilderiaanse discussievoering, kijk er dan niet raar van op als mensen zo ook gaan reageren.reageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door hotjumper --
Els
 Els - woensdag 19 oktober 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Normen en waarden zijn bij mij heilig! Daar val niet over te discussieren. Binnen deze normen en waarden kan je met mij alle kanten op. Dat is heel simpel en duidelijk, voor de meeste dan
Er zijn altijd wel discussies over en weer , maar dat kan bij mij altijd. Al zijn er hier die daar anders over denken. Maar dat heeft er meer mee te maken wat er in het verleden is gebeurt met de desbetreffende personen.
En bestaat er in jouw wereld dan ook zoiets als vergeving?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Sinds er door de politiek over "normen en waarden" gesproken wordt is het nog nooit zo slecht met de "normen en waarden" gesteld geweest in Nederland
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:05 schreef hotjumper het volgende:
Sinds er door de politiek over "normen en waarden" gesproken wordt is het nog nooit zo slecht met de "normen en waarden" gesteld geweest in Nederland
normen en waarden en de Balkenendenorm....dat alles is goed voor 2 crisisen in 10 jaar...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 oktober 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:05 schreef hotjumper het volgende:
Sinds er door de politiek over "normen en waarden" gesproken wordt is het nog nooit zo slecht met de "normen en waarden" gesteld geweest in Nederland
Wordt allemaal zo overdreven.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 19 oktober 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:03 schreef Els het volgende:

[..]

En bestaat er in jouw wereld dan ook zoiets als vergeving?
Jazeker, maar helaas niet voor die relschoppers! Daar ben ik heel makkelijk in. Een goed voorbeeld is mijn eigen neefje. Die heeft een ernstige overtreding begaan en toen door de hele familie uitgekots, en nu gaat diezelfde familie hem weer in genade nemen. Behalve ik met mijn familie, hij is 2 maal bij ons aan de deur geweest en ik heb hem er toen netjes op gewezen dat wij niks met hem te maken willen hebben. Hij mag eerst een minimaal 5 jaar proberen om uit de sores te blijven en dan willen we er wel eens over na gaan denken! Maar tot die tijd: Helaas voor hem. En denken jullie nu dat de rest van de familie ons niet meer zien zitten? Nee hoor , die respecteren onze mening. Net zoals wij hun mening respecteren. Wij hebben wat dat betreft wel een heel lang lontje voordat we overstag gaan.
Dus wat dat betreft ben ik wel een moeilijk mens. Maar iedereen weet dat en een ieder gaat er op zijn eigen manier mee om.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 19 oktober 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ok dacht ik pas me aan aan jou beperkte levensvisie want op een echt inhoudelijke reactie heb ik je helaas nog nooit kunnen betrappen. Jij kiest voor populistisch wilderiaanse discussievoering, kijk er dan niet raar van op als mensen zo ook gaan reageren.reageren.
Wilderiaans? Nu is dat iets wat ik echt verafschuwt!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wilderiaans? Nu is dat iets wat ik echt verafschuwt!
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 19 oktober 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jazeker, maar helaas niet voor die relschoppers! Daar ben ik heel makkelijk in. Een goed voorbeeld is mijn eigen neefje. Die heeft een ernstige overtreding begaan en toen door de hele familie uitgekots, en nu gaat diezelfde familie hem weer in genade nemen. Behalve ik met mijn familie, hij is 2 maal bij ons aan de deur geweest en ik heb hem er toen netjes op gewezen dat wij niks met hem te maken willen hebben. Hij mag eerst een minimaal 5 jaar proberen om uit de sores te blijven en dan willen we er wel eens over na gaan denken! Maar tot die tijd: Helaas voor hem. En denken jullie nu dat de rest van de familie ons niet meer zien zitten? Nee hoor , die respecteren onze mening. Net zoals wij hun mening respecteren. Wij hebben wat dat betreft wel een heel lang lontje voordat we overstag gaan.
Dus wat dat betreft ben ik wel een moeilijk mens. Maar iedereen weet dat en een ieder gaat er op zijn eigen manier mee om.
je lijkt op mijn buurman.... star, overtuigd van z'n eigen gelijk. Is schijnheilig en altijd uit op eigen gewin ook al gaat dat ten koste van anderen....

edit: heb na de opmerking van FR-Henk nog eens nagedacht... er zijn omstandigheden dat ik hem er ook niet meer in zou laten, alleen zijn dat omstandigheden waarbij ook mijn familie hem er niet meer in zou laten.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door FR-Elmo --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 oktober 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jazeker, maar helaas niet voor die relschoppers! Daar ben ik heel makkelijk in. Een goed voorbeeld is mijn eigen neefje. Die heeft een ernstige overtreding begaan en toen door de hele familie uitgekots, en nu gaat diezelfde familie hem weer in genade nemen. Behalve ik met mijn familie, hij is 2 maal bij ons aan de deur geweest en ik heb hem er toen netjes op gewezen dat wij niks met hem te maken willen hebben. Hij mag eerst een minimaal 5 jaar proberen om uit de sores te blijven en dan willen we er wel eens over na gaan denken! Maar tot die tijd: Helaas voor hem. En denken jullie nu dat de rest van de familie ons niet meer zien zitten? Nee hoor , die respecteren onze mening. Net zoals wij hun mening respecteren. Wij hebben wat dat betreft wel een heel lang lontje voordat we overstag gaan.
Dus wat dat betreft ben ik wel een moeilijk mens. Maar iedereen weet dat en een ieder gaat er op zijn eigen manier mee om.
jij hebt echt nooit liefde gehad. daardoor weet je niet wat vergeving is. dat je de relschoppers niet vergeeft prima. maar dat je je eigen bloed niet vergeeft maakt je een ontzettende droevige gast. denk trouwens dat je neefje beter af is zonder je. ik hoop dat hij dat zelf ook zo voeld. maakt het makkelijker voor hem
Laurel
 Laurel - woensdag 19 oktober 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om zo te reageren! Simpele zieltje zeker.....
Lijdensweg is als van gaal: je ergert je groen en geel aan
zo iemand maar je lacht je ook helemaal gek. En dan heb
ik t niet over lachen zoals bij Hans Teeuwen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 oktober 2011 - 19:16   quote  deeplink  
The hard way, Lijdensweg.
Vind dit soort dingen in letters lastiger. Kan me wél iets voorstellen bij jouw actie jegens je neef.
Helaas word daar ook zo snel over geoordeeld. Vergeving is niet altijd makkelijk.
Twee kanten aan een verhaal, nietwaar?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 oktober 2011 - 19:18   quote  deeplink  
It makes baby Jesus cry...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 19 oktober 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jazeker, maar helaas niet voor die relschoppers! Daar ben ik heel makkelijk in. Een goed voorbeeld is mijn eigen neefje. Die heeft een ernstige overtreding begaan en toen door de hele familie uitgekots, en nu gaat diezelfde familie hem weer in genade nemen. Behalve ik met mijn familie, hij is 2 maal bij ons aan de deur geweest en ik heb hem er toen netjes op gewezen dat wij niks met hem te maken willen hebben. Hij mag eerst een minimaal 5 jaar proberen om uit de sores te blijven en dan willen we er wel eens over na gaan denken! Maar tot die tijd: Helaas voor hem. En denken jullie nu dat de rest van de familie ons niet meer zien zitten? Nee hoor , die respecteren onze mening. Net zoals wij hun mening respecteren. Wij hebben wat dat betreft wel een heel lang lontje voordat we overstag gaan.
Dus wat dat betreft ben ik wel een moeilijk mens. Maar iedereen weet dat en een ieder gaat er op zijn eigen manier mee om.
Jij hebt nooit geen liefde gehad, misbruikt, mishandeld, gepest, vernederd en uiteindelijk ook nog een hersenbeschadiging opgelopen!
Jij spoort echt niet!
Je eigen bloed verloochenen is het laatste wat ik ooit zal doen.
Iedereen maakt fouten en sommigen grotere dan de anderen.
Zonder fouten te maken leer je nooit wat.
Jij bent echt zo'n verschrikkelijke moraalridder!
Els
 Els - woensdag 19 oktober 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jazeker, maar helaas niet voor die relschoppers! Daar ben ik heel makkelijk in. Een goed voorbeeld is mijn eigen neefje. Die heeft een ernstige overtreding begaan en toen door de hele familie uitgekots, en nu gaat diezelfde familie hem weer in genade nemen. Behalve ik met mijn familie, hij is 2 maal bij ons aan de deur geweest en ik heb hem er toen netjes op gewezen dat wij niks met hem te maken willen hebben. Hij mag eerst een minimaal 5 jaar proberen om uit de sores te blijven en dan willen we er wel eens over na gaan denken! Maar tot die tijd: Helaas voor hem. En denken jullie nu dat de rest van de familie ons niet meer zien zitten? Nee hoor , die respecteren onze mening. Net zoals wij hun mening respecteren. Wij hebben wat dat betreft wel een heel lang lontje voordat we overstag gaan.
Dus wat dat betreft ben ik wel een moeilijk mens. Maar iedereen weet dat en een ieder gaat er op zijn eigen manier mee om.
Tja.
De meest waardevolle les die ik van mijn vader heb geleerd, is dat je nooit een dief moet zijn van jezelf. Wat hij daarmee bedoelt, is dat als je principes of je karakter, of je stijfkoppigheid tussen jou en iets wat je gelukkig maakt in staan, je je karakter of principes opzij moet zetten. Omdat niets ter wereld belangrijker is dan gelukkig zijn.
Ik hoop dat de instelling die jij hier tentoon spreidt, jou en je gezin gelukkig maakt.
Vergeving krijg je trouwens niet omdat je het verdient, maar omdat je het nodig hebt.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 20:19 schreef Els het volgende:

[..]

Tja.
De meest waardevolle les die ik van mijn vader heb geleerd, is dat je nooit een dief moet zijn van jezelf. Wat hij daarmee bedoelt, is dat als je principes of je karakter, of je stijfkoppigheid tussen jou en iets wat je gelukkig maakt in staan, je je karakter of principes opzij moet zetten. Omdat niets ter wereld belangrijker is dan gelukkig zijn.
Ik hoop dat de instelling die jij hier tentoon spreidt, jou en je gezin gelukkig maakt.
Vergeving krijg je trouwens niet omdat je het verdient, maar omdat je het nodig hebt.
Wij zijn dolgelukkig beste Els. Mijn vrouw heeft vanuit haar principes dezelfde opvatting als die ik zelf heb, en mijn kinderen weten niet beter. Laatste paar weken ben ik bezig met een reünie voor de gehele familie, en daar gaat wel lekker veel tijd in zitten. Dat wordt waarschijnlijk pas in 2018. Dit omdat er familie overal vandaan moet komen en we moeten nu alleen nog een plek bedenken wat een beetje centraal ligt. En er zullen zeker nog wel woordenwisselingen met onze kinderen komen daar zijn we ook niet bang voor en onze kinderen mogen straks hun eigen opvattingen eraan over houden. En juist dat is precies wat je zegt: Je moet nooit een dief van jezelf zijn , en als ik dan andere principes ga hanteren zou ik zeker niet lekker in mijn vel zitten.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 19:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij hebt nooit geen liefde gehad, misbruikt, mishandeld, gepest, vernederd en uiteindelijk ook nog een hersenbeschadiging opgelopen!
Jij spoort echt niet!
Je eigen bloed verloochenen is het laatste wat ik ooit zal doen.
Iedereen maakt fouten en sommigen grotere dan de anderen.
Zonder fouten te maken leer je nooit wat.
Jij bent echt zo'n verschrikkelijke moraalridder!
Ach een ieder heeft zijn eigen principes!! En inderdaad iedereen maakt fouten, dus is er nog een toekomst? Jij zal je eigen bloed niet verloochenen, doe ik ook niet gauw! Laat dat duidelijk zijn. En wat mijn neefje heeft gedaan is voor mij 1 van de ernstigste overtreding die je kan begaan. Dus ga nu mij niet lopen beoordelen over iets waar je verder niks vanaf weet. Ik zal je 1 tip geven: incest
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Ik sta volledig achter je keuze, met deze wetenschap
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 19:03 schreef obiku010 het volgende:

[..]

jij hebt echt nooit liefde gehad. daardoor weet je niet wat vergeving is. dat je de relschoppers niet vergeeft prima. maar dat je je eigen bloed niet vergeeft maakt je een ontzettende droevige gast. denk trouwens dat je neefje beter af is zonder je. ik hoop dat hij dat zelf ook zo voeld. maakt het makkelijker voor hem
Lees maar even waar het over gaat! Dan oordeel je misschien anders? En anders ben je voor mij ook een figuur van niks. Ik zal ten alle tijden er moeite mee hebben om mijn neefje te vergeven! Ja dat wil ik wel toegeven.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach een ieder heeft zijn eigen principes!! En inderdaad iedereen maakt fouten, dus is er nog een toekomst? Jij zal je eigen bloed niet verloochenen, doe ik ook niet gauw! Laat dat duidelijk zijn. En wat mijn neefje heeft gedaan is voor mij 1 van de ernstigste overtreding die je kan begaan. Dus ga nu mij niet lopen beoordelen over iets waar je verder niks vanaf weet. Ik zal je 1 tip geven: incest
Duidelijke reden. Geen uitleg nodig.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach een ieder heeft zijn eigen principes!! En inderdaad iedereen maakt fouten, dus is er nog een toekomst? Jij zal je eigen bloed niet verloochenen, doe ik ook niet gauw! Laat dat duidelijk zijn. En wat mijn neefje heeft gedaan is voor mij 1 van de ernstigste overtreding die je kan begaan. Dus ga nu mij niet lopen beoordelen over iets waar je verder niks vanaf weet. Ik zal je 1 tip geven: incest
Touché!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 23 oktober 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niks schoon.... eens een relschopper altijd een relschopper, dus blijven volgen !!
Dus als ik het goed begrijp, eens een jankert altijd een jankert? mooi kut voor je dan.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 oktober 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 10:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp, eens een jankert altijd een jankert? mooi kut voor je dan.
Niet voor mij hoor...........meer voor jou dan , als ik je reactie lees
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach een ieder heeft zijn eigen principes!! En inderdaad iedereen maakt fouten, dus is er nog een toekomst? Jij zal je eigen bloed niet verloochenen, doe ik ook niet gauw! Laat dat duidelijk zijn. En wat mijn neefje heeft gedaan is voor mij 1 van de ernstigste overtreding die je kan begaan. Dus ga nu mij niet lopen beoordelen over iets waar je verder niks vanaf weet. Ik zal je 1 tip geven: incest
Dan hierbij mijn excuses.
Gelijk zijn geslacht eraf hakken dan!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zes jaar stadionverbod is waanzin









0.0088739