|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: begint pas om 00.00 |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zit me daar ff een portie in te kakken hiero... neem het wel op.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gaat 'n lange nacht worden, vanwege regen vooralsnog uitgesteld tot 02.30 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] vind ik ook maar ik was verrast bij de gezelligheid en gemoedelijkheid onder de honkballers en ouders in het algemeen...Best gezellig zelfs met een biertje hahaha mooi toch. met een biertje in de hand wordt het al gauw gezellig ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't ziet er naar uit dat ze zo meteen gaan starten |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Pff ik begin ook in te dutten.. Zie wel mensen bezig zijn met het veld nu! Hoop hete NL supportsters btw XD |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
En we zijn los! Maar 4 uur te laat XD GO Holland!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
wauw goede prestatie zeg! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
historische overwinning man! nog nooit een Europese ploeg in de finale en dan ook meteen winnen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 09:02 schreef FR-Douwe het volgende:historische overwinning man! nog nooit een Europese ploeg in de finale en dan ook meteen winnen. heb je gekeken? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: helaas niet, wou het opnemen en vanmorgen kijken maar de wedstrijd is vannacht uitgesteld grrrrrrr ga je zonder te kijken wat de stand is je opgenomen programma kijken en dan heb je: niets... :( |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 09:10 schreef FR-Douwe het volgende:[..] helaas niet, wou het opnemen en vanmorgen kijken maar de wedstrijd is vannacht uitgesteld grrrrrrr ga je zonder te kijken wat de stand is je opgenomen programma kijken en dan heb je: niets... :( daar wordt je niet vrolijk van he, dan maar samenvatting kijken... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: baal daar echt van, denk niet dat het in zn geheel opnieuw wordt uitgezonden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: vast niet, was al een wonder dat ze het live uitzonden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Geweldige prestatie! Denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: daar hoef je niet over na te denken kerel.... een hele mooie prestatie........ |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Nog nooit gekeken dat honkbal. Enige wat ik weet is dat ik 3 uur stil sta als we het moeten spelen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 11:32 schreef Quiroz het volgende:Nog nooit gekeken dat honkbal. Enige wat ik weet is dat ik 3 uur stil sta als we het moeten spelen. mag je tegenwoordig niet meer zitten als reserve? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zelfs op de bank motten ze h`m niet:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
latertje geworden, pfffffffffffffffffff . . . . maar op zeker de moeite waard geweest! zoals reeds gemeld, "pitching is the game", Robbie//HELD !!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote: quote: quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 09:02 schreef FR-Douwe het volgende:historische overwinning man! nog nooit een Europese ploeg in de finale en dan ook meteen winnen. quote: quote: quote: quote: +1 |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|