|
|
remco k
|
|
|
'Nieuwe' rol Janssen bevalt trainer De Boer Theo Janssen speelde zaterdag tegen AZ misschien wel zijn beste wedstrijd tot nu toe voor Ajax. Niet geheel toevallig leek dit samen te hangen met een meer aanvallende rol voor de middenvelder, zag ook Frank de Boer.
Janssen kwam afgelopen zomer voor drie miljoen euro over van FC Twente, waar hij als aanvallende middenvelder veel indruk had gemaakt. De Boer maakte van de linkspoot echter een verdedigende middenvelder maar in die rol wist de spelmaker nooit zijn niveau te halen.
Tegen AZ speelde Janssen in zijn 'Twente-rol' een goede wedstrijd. De kans lijkt dan ook klein dat De Boer hem op korte termijn opnieuw voor de defensie zal posteren. "Al wisten we natuurlijk dat hij dit kan. Of Theo nu ook op die positie blijft staan? Ik zou gek zijn als ik met hem ga rouleren op een moment dat hij goed functioneert." |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou hij het dan toch echt eindelijk met ons allen eens zijn..??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hopelijk Boilesen ook weer snel fit zodat Anita achter Janssen en Erikssen kan gaan spelen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: I Hope so!!!! De Boer is gewoon een eigenwijze klootzak wat betreft de positie van Janssen!!! Hoe lang roept heel Nederland dat janssen verkeerd staat ????? Denk zo'n 8 wedstrijden!!! is ongeveer 10 weken.....Straks wordt hij nog trainer van het jaar....whahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: persoonlijk zie ik dan nog liever serero een keer met Janssen, kvind eriksen nou ook nie echt bepaald goed.. maar daar verschillen wij van mening.. af en toe doet hij iets leuks, maar gewoon veel en veel te weinig dreiging gaat er van hem uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 23:33 schreef nummer10 het volgende:[..] persoonlijk zie ik dan nog liever serero een keer met Janssen, kvind eriksen nou ook nie echt bepaald goed.. maar daar verschillen wij van mening.. af en toe doet hij iets leuks, maar gewoon veel en veel te weinig dreiging gaat er van hem uit Hoe leg je dan die 6 assists en 2 goals van Erikssen uit.. Dat is gemiddeld bijna 1 per wedstrijd, ik zie Serrero of wie dan ook dat niet 123 laten zien.. Maar goed, Erikssen is bij de Boer gelukkig onomstreden en daar gaat het hier ook niet om..
Zou het dan eindelijk zo zijn dat de Boer Janssen naast Erikssen gaat laten spelen (ook voor Erikssen zou dit trouwens beter zijn).. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn god hoeveel punten heeft onze eigenwijze Frankie Ajax misschien gekost,al weken roept heel Nederland gooi Jansen naar voren en zet Anita of Enoh er achter hij mag wel zijn excuus aanbieden aan Nora want Nora en zijn forum makkers lopen dat al weken te verkondigen .Excuus aanvaard Frank |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het wel meevallen met die punten.. Ajax heeft nu al heel wat moeilijke wedstrijden gehad waaronder ook Heracles uit en Groningen uit, tel daar de drie zware wedstrijden tegen AZ TWente en PSV bij op.. dan zijn die 6 puntjes achterstand echt niet onoverkomelijk. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 11:04 schreef remco k het volgende:Ik vind het wel meevallen met die punten.. Ajax heeft nu al heel wat moeilijke wedstrijden gehad waaronder ook Heracles uit en Groningen uit, tel daar de drie zware wedstrijden tegen AZ TWente en PSV bij op.. dan zijn die 6 puntjes achterstand echt niet onoverkomelijk. Klopt ze hadden een bere moeilijk progamma want vlak de CL wedstrijden niet uit,maar het gaat ook niet om die 6 punten die kunnen ze wel weer inhalen als Frank deze opstelling houd ,maar hij had het eerder moeten uit proberen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
tot februari speelt Theo op de positie die wij hem graag zien spelen. tot februari is namelijk siggie geblesseerd en staat Siem in de spits. Als Theo goed blijft spelen en siggie is weer terug dan ben ik benieuwd wie er dan spelen. Eriksen laat zich te weinig zien. hij heeft dan wel 6 assist en 2 goals op zijn naam staan, dat is idd meer dan andere spelers. Hij wilt ook die de assist geven, maar zet hij een aanval op vanuit de verdediging? nee is mijn mening. eriksen staat te veel diep als ajax de bal heeft. hij moet de aanval opzetten en niet de ene laatste draaischijf zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 11:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:tot februari speelt Theo op de positie die wij hem graag zien spelen. tot februari is namelijk siggie geblesseerd en staat Siem in de spits. Als Theo goed blijft spelen en siggie is weer terug dan ben ik benieuwd wie er dan spelen. Eriksen laat zich te weinig zien. hij heeft dan wel 6 assist en 2 goals op zijn naam staan, dat is idd meer dan andere spelers. Hij wilt ook die de assist geven, maar zet hij een aanval op vanuit de verdediging? nee is mijn mening. eriksen staat te veel diep als ajax de bal heeft. hij moet de aanval opzetten en niet de ene laatste draaischijf zijn. Dat zou hij juist niet moeten doen, iets minder diep mag best, maar hij moet juist niet de aanval gaan opbouwen.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 23:33 schreef nummer10 het volgende:[..] persoonlijk zie ik dan nog liever serero een keer met Janssen, kvind eriksen nou ook nie echt bepaald goed.. maar daar verschillen wij van mening.. af en toe doet hij iets leuks, maar gewoon veel en veel te weinig dreiging gaat er van hem uit Eens, Eriksen speelt al weken waardeloss bij Ajax, terwijl hij bij Denemarken toch vrij aardig moet hebben gespeeld? Daarom zo blij over zijn wissel tegen az |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik hoop dan eindelijk dat ik mijn mening over Janssen kan gaan bijstellen. Laat het hem eerst maar eens een aantal wedstrijden tonen dat hij de extra kwaliteiten bezit die wij nodig hebben. Tot gisteren was het namelijk niet echt eruit gekomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 11:50 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik hoop dan eindelijk dat ik mijn mening over Janssen kan gaan bijstellen. Laat het hem eerst maar eens een aantal wedstrijden tonen dat hij de extra kwaliteiten bezit die wij nodig hebben. Tot gisteren was het namelijk niet echt eruit gekomen. Mee eens, al ben ik wel van zijn kwaliteiten overtuigd, enkel de positie waar hij speelde klopt niet, en ik twijfel of hij een Ajacied kan worden... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 11:52 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens, al ben ik wel van zijn kwaliteiten overtuigd, enkel de positie waar hij speelde klopt niet, en ik twijfel of hij een Ajacied kan worden... We zullen afwachten de komende tijd! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 11:50 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik hoop dan eindelijk dat ik mijn mening over Janssen kan gaan bijstellen. Laat het hem eerst maar eens een aantal wedstrijden tonen dat hij de extra kwaliteiten bezit die wij nodig hebben. Tot gisteren was het namelijk niet echt eruit gekomen. possitie, zoals velen al eerder hebben gezegt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 11:52 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens, al ben ik wel van zijn kwaliteiten overtuigd, enkel de positie waar hij speelde klopt niet, en ik twijfel of hij een Ajacied kan worden... kwou dat iedereen met een beleving speelde van Janssen, kan een eriksen nog veel van leren... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: We zullen zien! Afwachten of het nu wel gaat lopen! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 11:04 schreef remco k het volgende:Ik vind het wel meevallen met die punten.. Ajax heeft nu al heel wat moeilijke wedstrijden gehad waaronder ook Heracles uit en Groningen uit, tel daar de drie zware wedstrijden tegen AZ TWente en PSV bij op.. dan zijn die 6 puntjes achterstand echt niet onoverkomelijk. Het klopt dat die 6 punten niet echt onoverkomelijk zijn maar het had echt niet gehoeven, in die wedstrijden werd vaak de schuldige vinger naar Janssen gestoken, wel of niet terecht.... Als we vanaf het begin met Janssen op zijn Twentepositie waren begonnen hadden we op minder dan 6 punten gestaan. We kunnen dus stellen dat niet Ajax maar Frank 6 punten achterstand heeft op de koploper.... |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
a joh het zijn maar 6 punten |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Frank heeft het licht helemaal niet gezien. Hij moest nu wel Janssen daar neerzetten. Maar als Sigthorsson weer fit is gaat Janssen weer lekker naar achteren hoor. Janssen heeft gelukkig laten zien dat ie daar hoor te spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 13:21 schreef Ajax_fan het volgende:Frank heeft het licht helemaal niet gezien. Hij moest nu wel Janssen daar neerzetten. Maar als Sigthorsson weer fit is gaat Janssen weer lekker naar achteren hoor. Janssen heeft gelukkig laten zien dat ie daar hoor te spelen. Tijdens de wedstrijd zag hij het licht wel! Getuige zijn opmerkingen naar de pers over Janssen. Janssen weer naar achteren ??? We staan al 6 punten achter hoor! Wanneer heeft hij dit laten zien??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik ben blij dat Frank zo praat.....EINDELIJK!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 13:21 schreef Ajax_fan het volgende:Frank heeft het licht helemaal niet gezien. Hij moest nu wel Janssen daar neerzetten. Maar als Sigthorsson weer fit is gaat Janssen weer lekker naar achteren hoor. Janssen heeft gelukkig laten zien dat ie daar hoor te spelen. Dat is toch niet wat de Boer zelf nu zegt of wel?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 12:38 schreef nummer10 het volgende:[..] kwou dat iedereen met een beleving speelde van Janssen, kan een eriksen nog veel van leren... Helemaal niet te vergelijken.. andere stylisten die ik ook al noemde hadden ook een prima beleving enkel is dat bij sommige spelers overduidelijk te zien en bij anderen niet.. Ik denk dat er met de beleving van Erikssen niet veel mis is, hij is een van de weinigen die constant druk probeert te zetten, maar daar hoor je niemand over, als hij een bal verliest gaat hij niet bij de pakken neer zitten zoals een Greg dat regelmatig doet..
Niks mis met de instelling van een Erikssen.. En met Janssen naast hem gaat het op ten duur ook voor hem makkelijker worden, nu had hij constant de Jong naast zich en die bakt er op het middenveld zelden iets van.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik hoop dat je gelijk hebt remco.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Dat nu Janssen op de juiste plek staat is denk ik iedereen wel overeens, maar het probleem zit al in de volgende competitie wedstrijd. Enoh is geschorst en Anita speelt links back op de plaats van Boilesen. Hoe gaat hij dit oplossen? Verder ben ik benieuwd, dat als Sigtorsson weer hersteld is. Gaat hij dat de Jong op de bank zetten? Ben erg benieuwd hoe de technische staf dit 'luxe' probleem gaat oplossen.
Maar goed het feit dat hij nu ook in ziet dat Janssen ook voor ons van grote waarde kan zijn is goed nieuws. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2011 - 10:54 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Dat nu Janssen op de juiste plek staat is denk ik iedereen wel overeens, maar het probleem zit al in de volgende competitie wedstrijd. Enoh is geschorst en Anita speelt links back op de plaats van Boilesen. Hoe gaat hij dit oplossen? Verder ben ik benieuwd, dat als Sigtorsson weer hersteld is. Gaat hij dat de Jong op de bank zetten? Ben erg benieuwd hoe de technische staf dit 'luxe' probleem gaat oplossen. Maar goed het feit dat hij nu ook in ziet dat Janssen ook voor ons van grote waarde kan zijn is goed nieuws. khoop dat hij dan dejong eruit knikkert.. anita als controleur, maar ik vrees dat hij janssen weer naar achter zet, of misschien dejong daar wel gaat proberen... :x |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2011 - 12:20 schreef nummer10 het volgende:[..] khoop dat hij dan dejong eruit knikkert.. anita als controleur, maar ik vrees dat hij janssen weer naar achter zet, of misschien dejong daar wel gaat proberen... :x Ik denk het niet, mocht het zo zijn dat Ajax de sterren van de hemel gaat spelen met Janssen en Erikssen naast elkaar, dan gaat hij dat niet meer veranderen.. MOcht de Jong het heel goed gaan doen, dan kan het maar zo eens zijn dat Siggie kind van de rekening wordt |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2011 - 12:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het niet, mocht het zo zijn dat Ajax de sterren van de hemel gaat spelen met Janssen en Erikssen naast elkaar, dan gaat hij dat niet meer veranderen.. MOcht de Jong het heel goed gaan doen, dan kan het maar zo eens zijn dat Siggie kind van de rekening wordt dan moet de jong er tot de winter minsten 5/10 inschieten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
De Jong gaat er 2 maken tegen fnoord........voel het an mn boner! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Het zou heel mooi zijn, maar jezus waarom was hij zo blind en eigenwijs al die tijd? Elke idioot kon zien dat dit beter was voor iedereen, ben alleen wel benieuwd wat er met Siem gaat gebeuren, op een of andere manier speelt hij altijd? Ik snap dat echt niet. De boer heeft blijkbaar een zwak voor hem. We hadden al 10 punten los kunnen staan als hij dit vanaf dag 1 had gedaan. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Geef mij maar gewoon Boelie. Die Siem was tegen Zagreb gewoon weer kut in de spits. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heeft Frank wel het licht gezien.....?!@#!?&^%$#?! Heb toch wel wat vragen over de Boer...... * Zet al weken Janssen op de verkeerde positie terwijl de hele wereld brult dat hij verkeerd staat.... * Stelt Siem altijd op en wisselt hem nooit.... * Ziet in Eriksen in een rol zoals Messie bij Barcelona..... * Koeman zei dagen geleden al hoe hij precies ging voetballen tegen Ajax en dat hij succes ging boeken daarmee....Waar was het antwoord van de Boer????? * Moet De Boer in taktisch opzicht nog veel leren ???? * Kan de Boer zijn jongens wel op scherp zetten voor de wedstrijd ????? * Loopt de Boer voor de wedstrijd niet teveel genoegzaam voor de camera's ?????
En zo kan ik er nog wel een paar bedenken want..... Zit Bergkamp niet te lief naast de boer mee te knikken.....ja Frank....nee Frank..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Heeft Frank wel het licht gezien.....?!@#!?&^%$#?! Heb toch wel wat vragen over de Boer...... * Zet al weken Janssen op de verkeerde positie terwijl de hele wereld brult dat hij verkeerd staat.... * Stelt Siem altijd op en wisselt hem nooit.... * Ziet in Eriksen in een rol zoals Messie bij Barcelona..... * Koeman zei dagen geleden al hoe hij precies ging voetballen tegen Ajax en dat hij succes ging boeken daarmee....Waar was het antwoord van de Boer????? * Moet De Boer in taktisch opzicht nog veel leren ???? * Kan de Boer zijn jongens wel op scherp zetten voor de wedstrijd ????? * Loopt de Boer voor de wedstrijd niet teveel genoegzaam voor de camera's ????? En zo kan ik er nog wel een paar bedenken want..... Zit Bergkamp niet te lief naast de boer mee te knikken.....ja Frank....nee Frank..... Ze hadden het er gister bij Studio Voetbal ook nog over....ik vind Bergkamp flets ogen en dat valt me al weken op..de Boer ziet in Siem echt een grote speler, maar gister had ie hem echt moeten wisselen...hij word dan weer naar het middenveld gezet..ik begrijp dat echt niet.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Heeft Frank wel het licht gezien.....?!@#!?&^%$#?! Heb toch wel wat vragen over de Boer...... * Zet al weken Janssen op de verkeerde positie terwijl de hele wereld brult dat hij verkeerd staat.... * Stelt Siem altijd op en wisselt hem nooit.... * Ziet in Eriksen in een rol zoals Messie bij Barcelona..... * Koeman zei dagen geleden al hoe hij precies ging voetballen tegen Ajax en dat hij succes ging boeken daarmee....Waar was het antwoord van de Boer????? * Moet De Boer in taktisch opzicht nog veel leren ???? * Kan de Boer zijn jongens wel op scherp zetten voor de wedstrijd ????? * Loopt de Boer voor de wedstrijd niet teveel genoegzaam voor de camera's ????? En zo kan ik er nog wel een paar bedenken want..... Zit Bergkamp niet te lief naast de boer mee te knikken.....ja Frank....nee Frank..... Zowel de Boer als grotendeels van de selectie komen net kijken. Is het zo gek dat men (inschattings)fouten maakt? Is het zo gek dat het elftal wisselvallig speelt?
Denk je door het behalen van het kampioenschap vorig seizoen dat al het gekloot de afgelopen 10 jaar is opgelost?
Komop man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 15:57 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Zowel de Boer als grotendeels van de selectie komen net kijken. Is het zo gek dat men (inschattings)fouten maakt? Is het zo gek dat het elftal wisselvallig speelt? Denk je door het behalen van het kampioenschap vorig seizoen dat al het gekloot de afgelopen 10 jaar is opgelost? Komop man.. +1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik ben wel benieuwd hoe hij die gasten weer aan het voetballen krijgt ? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 15:57 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Zowel de Boer als grotendeels van de selectie komen net kijken. Is het zo gek dat men (inschattings)fouten maakt? Is het zo gek dat het elftal wisselvallig speelt? Denk je door het behalen van het kampioenschap vorig seizoen dat al het gekloot de afgelopen 10 jaar is opgelost? Komop man.. Wij zijn Ajax en omringen het 1e elftal met alleen maar trainers, etc. die het nog moeten leren. Wie denkt nog dat dit op korte termijn iets gaat opleveren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 17:18 schreef Ztjes het volgende:[..] Wij zijn Ajax en omringen het 1e elftal met alleen maar trainers, etc. die het nog moeten leren. Wie denkt nog dat dit op korte termijn iets gaat opleveren. Waarom moet het op korte termijn dan?? Ik snap dat je dat graag wilt zoals iedereen, maar Ajax is gewoon niet meer de topCLUB die het altijd is geweest, en er zal gebouwd moeten blijven worden totdat het goed is en zelfs dan moeten we opletten dat we niet weer afglijden.. Als alle supporters dar nu eens achter gaan staan en accepteren hoe het zit en met z'n allen gaan staan achter de weg die wordt ingeslagen, misschien dat we dan ooit weer die topclub kunnen worden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 15:57 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Zowel de Boer als grotendeels van de selectie komen net kijken. Is het zo gek dat men (inschattings)fouten maakt? Is het zo gek dat het elftal wisselvallig speelt? Denk je door het behalen van het kampioenschap vorig seizoen dat al het gekloot de afgelopen 10 jaar is opgelost? Komop man.. dat zijn maar twee items die jij nu aansnijdt, hoe zit het met de overige 5 ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ze zullen nu zeker wel moeten, excuses tellen niet meer! |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Het wordt tijd dat de boer gaat rouleren met spelers dacht dat ie dat zelf had aangegeven in het begin van het seizoen? Als een speler niet kan opbrengen of kan geven in een wedstrijd moet hij het lef tonen om een de Jong naar de kant te halen al helemaal als het gaat om vd Wiel die al maanden niet kan opbrengen wat van hem verwacht wordt nee gewoon laten staan wat ten koste ging van behoorlijk wat punten. Er moet druk worden gelegd op spelers die mentaal niet kunnen opbrengen als ze er moeten staan door ze keihard op de bank te zetten basisspeler of niet. In mijn ogen heeft de Boer dat lef niet hoe kan het anders in godsnaam dat de Jong er nog steeds staat hij raakte echt geen bal bijna ieder balcontact bij hem was balverlies. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:56 schreef remco k het volgende:[..] Waarom moet het op korte termijn dan?? Ik snap dat je dat graag wilt zoals iedereen, maar Ajax is gewoon niet meer de topCLUB die het altijd is geweest, en er zal gebouwd moeten blijven worden totdat het goed is en zelfs dan moeten we opletten dat we niet weer afglijden.. Als alle supporters dar nu eens achter gaan staan en accepteren hoe het zit en met z'n allen gaan staan achter de weg die wordt ingeslagen, misschien dat we dan ooit weer die topclub kunnen worden.. Hij bedoeld op korte termijn omdat we niet meer punten kunnen en mogen verspelen..... Er moet natuurlijk wel iets gebeuren we zijn met dit elftal niet voor niets kampioen geweest vorig jaar. En waar iedereen het over eens was...we hadden goed ingekocht... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:08 schreef Ciler het volgende:Het wordt tijd dat de boer gaat rouleren met spelers dacht dat ie dat zelf had aangegeven in het begin van het seizoen? Als een speler niet kan opbrengen of kan geven in een wedstrijd moet hij het lef tonen om een de Jong naar de kant te halen al helemaal als het gaat om vd Wiel die al maanden niet kan opbrengen wat van hem verwacht wordt nee gewoon laten staan wat ten koste ging van behoorlijk wat punten. Er moet druk worden gelegd op spelers die mentaal niet kunnen opbrengen als ze er moeten staan door ze keihard op de bank te zetten basisspeler of niet. In mijn ogen heeft de Boer dat lef niet hoe kan het anders in godsnaam dat de Jong er nog steeds staat hij raakte echt geen bal bijna ieder balcontact bij hem was balverlies. Hij zal nu wel moeten, nog meer punten verliezen kost hem de kop! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:56 schreef remco k het volgende:[..] Waarom moet het op korte termijn dan?? Ik snap dat je dat graag wilt zoals iedereen, maar Ajax is gewoon niet meer de topCLUB die het altijd is geweest, en er zal gebouwd moeten blijven worden totdat het goed is en zelfs dan moeten we opletten dat we niet weer afglijden.. Als alle supporters dar nu eens achter gaan staan en accepteren hoe het zit en met z'n allen gaan staan achter de weg die wordt ingeslagen, misschien dat we dan ooit weer die topclub kunnen worden.. Alleen ik zie geen vooruitgang de laatste tiental jaren. Rond een jonge hoofdtrainer moet minimaal een ervaren assistent zijn en bijv. geen Bergkamp (zeer gewaardeerde speler), maar het kan toch niet dat een assistent trainer niet bij verre wedstrijden niet inzetbaar is. Wij hebben geen vaste basis en als wij bij de nieuwe aanstellingen hier geen rekening mee houden, hoe kun je dan iets opbouwen!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:12 schreef Ztjes het volgende:[..] Alleen ik zie geen vooruitgang de laatste tiental jaren. Rond een jonge hoofdtrainer moet minimaal een ervaren assistent zijn en bijv. geen Bergkamp (zeer gewaardeerde speler), maar het kan toch niet dat een assistent trainer niet bij verre wedstrijden niet inzetbaar is. Wij hebben geen vaste basis en als wij bij de nieuwe aanstellingen hier geen rekening mee houden, hoe kun je dan iets opbouwen!! dacht dat spijkerman oud/ervaren genoeg was.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:12 schreef Ztjes het volgende:[..] Alleen ik zie geen vooruitgang de laatste tiental jaren. Rond een jonge hoofdtrainer moet minimaal een ervaren assistent zijn en bijv. geen Bergkamp (zeer gewaardeerde speler), maar het kan toch niet dat een assistent trainer niet bij verre wedstrijden niet inzetbaar is. Wij hebben geen vaste basis en als wij bij de nieuwe aanstellingen hier geen rekening mee houden, hoe kun je dan iets opbouwen!! Eens! |
|
|
|