|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maar daar zit ook niets bij!!! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Oud genoeg inderdaad, maar ik bedoel een oudere ervaren trainer op topniveau en niet een ex-trainer van Haarlem. Andere functies waren assistent of technisch directeurs functies. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou echt te triest voor woorden zijn.. De Boer moet de kans krijgen en de supporters moeten leren begrijpen dat het nog wel eens een tijdje kan gaan duren voordat we weer echt goed gaan voetballen.. Eerst moet ht bedrijf Ajax eens goed worden doorgelicht en de juiste mensen op de juiste plek komen te zitten, te veel mensen hebben nu wat te zeggen of kunnen druk uit oefenen.. En dat is wat de Boer en iedere andere trainer in de afgelpenjaren de kop heeft gekost.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:15 schreef remco k het volgende:[..] Zou echt te triest voor woorden zijn.. De Boer moet de kans krijgen en de supporters moeten leren begrijpen dat het nog wel eens een tijdje kan gaan duren voordat we weer echt goed gaan voetballen.. Eerst moet ht bedrijf Ajax eens goed worden doorgelicht en de juiste mensen op de juiste plek komen te zitten, te veel mensen hebben nu wat te zeggen of kunnen druk uit oefenen.. En dat is wat de Boer en iedere andere trainer in de afgelpenjaren de kop heeft gekost.. Beetje beleving en druk zetten met z'n allen, het is gewoon frustratie, omdat het met 10 man blijkbaar wel kan en ook als we achterkomen, dan kunnen ze het wel? De vraag is hoe kan dat? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Is Serero alweer fit? Misschien moet hij de kans krijgen op het middenveld.
Serero Janssen
Eriksen |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 15:19 schreef AFC M&M het volgende:Is Serero alweer fit? Misschien moet hij de kans krijgen op het middenveld. Serero Janssen Eriksen LODEIROOO OH OOOHOH |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: De Jong en scoren misschien als wij een Rugby doel neerzetten. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Iemand heeft eens gezegd dat de Boer verliefd is op de Jong nou het begint er steeds meer op te lijken ha ha |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
weetje waar je pas echt kotsmisselijk van wordt!? dat mensen nu alles alweer op de boer gaan afschuiven! De Boer is en blijft gewoon een hele goede trainer! vorig jaar was hij de gevierde man en nu het iets minder gaat moet hij de laan alweer uit?? om ziek van te worden! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Maar goed ik vind wel dat we geduld moeten hebben met de Boer ik denk dat hij het wel kan alleen is hij in mijn ogen nog niet hard genoeg en zal hij mensen eerder moeten wisselen bij onvoldoende inzet want zonder inzet win je geen wedstrijd dus Fankie de beuk er in als ze weer verzaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door nora -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 15:30 schreef AFCAMylife het volgende:weetje waar je pas echt kotsmisselijk van wordt!? dat mensen nu alles alweer op de boer gaan afschuiven! De Boer is en blijft gewoon een hele goede trainer! vorig jaar was hij de gevierde man en nu het iets minder gaat moet hij de laan alweer uit?? om ziek van te worden! Keurig omschreven!!
+31 mee eens dus! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 15:30 schreef AFCAMylife het volgende:weetje waar je pas echt kotsmisselijk van wordt!? dat mensen nu alles alweer op de boer gaan afschuiven! De Boer is en blijft gewoon een hele goede trainer! vorig jaar was hij de gevierde man en nu het iets minder gaat moet hij de laan alweer uit?? om ziek van te worden! of hij goede trainer is zal nog moeten blijken. maar ben het er wel mee eens dat iedereen het nu op hem heeft gemunt. terwijl ze hem vorig jaar nog de bejubelde. maar dit tegenstrijdige is niet vreemd . dit is zo bij elke trainer gebeurd de laatste jaren. en velen zeggen dan deze moet de kans krijgen maar als het iets minder gaat draait dat weer om. ik was niet blij met zijn aanstelling omdat ik hem te onervaren vond. maar hij heeft mij wel verrast om eindelijk de jonge garde een kans tegeven. en hoop dat hij gewoon de kans krijgt en van zijn fouten kan leren want alweer een trainer weg sturen is zeker niet de oplossing. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nee zeer zeker GEEN trainers wissel de Boer mag best nog foutjes maken alleen hoop ik dat hij het team zoals in het begin weer aanvallender kan laten spelen,als ik AZ of Twente zie aanvallen zie ik dat de aanvallers altijd ondersteund worden door de middenvelders ,als ik Boerighter het strafschopgebied in zie gaan moet ik altijd om de hoek van de tv kijken of er daar misschien ajacieden aankomen want hij moet heel vaak wachten of hij geeft een hogebal voor het doel en dan staat alleen Sulejmani daar om dat de Jong nog bezig is met naar voren te rennen,misschien ook iets voor Frank gooi die Rus er is een paar wedstrijden in slechter kan het toch niet Frankieboy??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door nora -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
geef die jongen een kans :( |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 14:21 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Beetje beleving en druk zetten met z'n allen, het is gewoon frustratie, omdat het met 10 man blijkbaar wel kan en ook als we achterkomen, dan kunnen ze het wel? De vraag is hoe kan dat? Puur omdat het dan 1 op 1 word......iedereen weet wat te doen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 15:30 schreef AFCAMylife het volgende:weetje waar je pas echt kotsmisselijk van wordt!? dat mensen nu alles alweer op de boer gaan afschuiven! De Boer is en blijft gewoon een hele goede trainer! vorig jaar was hij de gevierde man en nu het iets minder gaat moet hij de laan alweer uit?? om ziek van te worden! EENS!!!!!! |
|
|
|