|
|
De Spot
|
|
|
Mij basisplaats is nog Fer te zoeken.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Jullie hebben nog gelijk ook....ach ik hou wel van een beetje leedvermaak... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, dat sowieso.... zou mooi zijn als hij in de Kuip nog op de bank zit... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Is goed voor zijn ontwikkeling!!! Hhehehehehehe! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog erger, Landzaat krijgt de voorkeur.. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Nou Landzaat...ongelofelijk ook... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Leroy Fer zat zaterdag bij FC Twente in de gewonnen wedstrijd bij RKC (4-0) opnieuw op de bank. Hij moet geduld hebben, zei trainer Co Adriaanse over de van Feyenoord overgekomen middenvelder. Leroy heeft te maken met zware concurrentie. Dus is het nu een kwestie van even wachten voor hem.
is een dure bakzitter aan het worden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ach meneer wou zich ontwikkelen, was de realiteit even uit het oog verloren... |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
introduseerd mij geen ene reet,is een niet feyenoorder |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Hahaha ik rol op me rug van het lachen.. Sportieve verbetering, me reet.. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
DK
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 09:28 schreef D@@N het volgende:Leroy Fer zat zaterdag bij FC Twente in de gewonnen wedstrijd bij RKC (4-0) opnieuw op de bank. Hij moet geduld hebben, zei trainer Co Adriaanse over de van Feyenoord overgekomen middenvelder. Leroy heeft te maken met zware concurrentie. Dus is het nu een kwestie van even wachten voor hem. is een dure bakzitter aan het worden HAHA, idd net goed!!! |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
twente wou hem toch zo graag en nu hebben ze hem haha we zijn er niet slechter van geworden toch sportief niet en financieel niet goed gedaan men.van Geel |
|
|
|