BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Contractontbinding voor enoh NU

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
romano
 romano - zondag 16 oktober 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Ik heb het helemaal gehad met Enoh. Hij is net zo ergerlijk als Emanuelson een paar jaar geleden. Die jongen hoort niet voor een club als Ajax te spelen tenzij in het zaterdagmiddagteam. Ongebrijpelijk dat zijn contract onlangs verlengd is.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 oktober 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Huh??? Alleen maar omdat die jongen gisteren een rode kaart kreeg. Zeer nuttige voetballer!
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Grappig, iedereen roept altijd dat Enoh zo onbesuisd is en zo verschrikkelijk vaak rode kaarten pakt..

GISTER WAS ZIJN EERSTE RODE KAART IN DIENST BIJ AJAX, EN DIE WAS NOG ONTERECHT OOK
romano
 romano - zondag 16 oktober 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Nee, ging niet om die rode kaart, maar om die onnadenkende actie van hem op het middenveld waardoor az de 0-2 kon maken. Enoh is een bron van onrust en er zit geen enkele verbetering in zijn spel.
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:38 schreef romano het volgende:
Nee, ging niet om die rode kaart, maar om die onnadenkende actie van hem op het middenveld waardoor az de 0-2 kon maken. Enoh is een bron van onrust en er zit geen enkele verbetering in zijn spel.
Wie had er dan moeten spelen gister...
Ajx
 Ajx - zondag 16 oktober 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Ik had het liefst Anita daar gezien, en dan een jeugdspeler als linksback. Maar je kon er wel een beetje op wachten, hij pakt altijd domme kaarten, en dan zijn eerste toch wel vroeg, en dan zo dom die tweede pakken.... Maar heeft hij er echt nog maar 1 gekregen??!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 oktober 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:38 schreef romano het volgende:
Tuurlijk, maakte gisteren een foutje en mag gelijk oprotten!! Tering dan houden we geen speler meer over!! Enoh is heel belangrijk als stopper. Zijn passes zijn van mindere kwaliteit, maar ik heb liever hem op die positie staan, dat bijvoorbeeld Janssen!
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:45 schreef Ajx het volgende:
Ik had het liefst Anita daar gezien, en dan een jeugdspeler als linksback. Maar je kon er wel een beetje op wachten, hij pakt altijd domme kaarten, en dan zijn eerste toch wel vroeg, en dan zo dom die tweede pakken.... Maar heeft hij er echt nog maar 1 gekregen??!!
Anders zeg ik het toch niet, ook het aantal gele kaarten val best mee, Vertonghen pakt er meer..
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:46 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maakte gisteren een foutje en mag gelijk oprotten!! Tering dan houden we geen speler meer over!! Enoh is heel belangrijk als stopper. Zijn passes zijn van mindere kwaliteit, maar ik heb liever hem op die positie staan, dat bijvoorbeeld Janssen!
Helemaal mee eens.. Als iedere speler op een foutje bestraft zou worden, dan houden we inderdaad niks over..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 oktober 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:45 schreef Ajx het volgende:
Ja dit is zijn eerste rode kaart bij Ajax. Maar bij beide overtredingen vind ik de kaart overdreven en niet in de lijn van het spel. Waarom de 1 bij een overtreding wel geel en een ander niet. Maakt niet uit en roep niet dat we door de scheids hebben verloren, maar wederom is duidelijk dat scheidsrechters niet consequent fluiten. Heb gisteren meer voorbeelden gezien bij wedstrijden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 oktober 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.. Als iedere speler op een foutje bestraft zou worden, dan houden we inderdaad niks over..
Tering Remco, dan moeten wij straks aan de bak man!! ;-)
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:50   quote  deeplink  
En ja hij lijdt daar compleet onnodig balverlies, maar het is 20 meter op de helft van AZ, het zegt veel over de rest van de organisatie dat alles en iedereen verder wordt uitgespeeld..

Ook niet ok dat een verdediger daar de ingooi neemt..
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tering Remco, dan moeten wij straks aan de bak man!! ;-)
Ik ga wel keepen man, ik ben lui en wil niet te ver lopen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 oktober 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ga wel keepen man, ik ben lui en wil niet te ver lopen..
Whahahaha worden Nenam en ik de beulen van de verdediging. Hebben de supporters hier op het forum eindelijk eens wat te zeiken over ons. Pakken geregeld een rode kaart. Trap elk persoon welke voorbij mij wil komen direct onderuit!! ;-)
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahaha worden Nenam en ik de beulen van de verdediging. Hebben de supporters hier op het forum eindelijk eens wat te zeiken over ons. Pakken geregeld een rode kaart. Trap elk persoon welke voorbij mij wil komen direct onderuit!! ;-)
Of de bal erlangs of de man erlangs, maar nooit beiden.. Was dat niet het motto van Japie ..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 oktober 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Of de bal erlangs of de man erlangs, maar nooit beiden.. Was dat niet het motto van Japie ..
Inderdaad man!! Mooi motto om te hanteren!!
remco k
 remco k - zondag 16 oktober 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:53 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad man!! Mooi motto om te hanteren!!
Zouden een aantal spelers bij ons best mogen hebben ja,een van der Wiel als verdediger bijvoorbeeld heeft helemaal niks van deze mentaliteit..

Misschien eens oefenen op overtredingen maken..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 oktober 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Zouden een aantal spelers bij ons best mogen hebben ja,een van der Wiel als verdediger bijvoorbeeld heeft helemaal niks van deze mentaliteit..

Misschien eens oefenen op overtredingen maken..
Helemaal mee eens man. Twitterkut is te lief en toont totaal geen agressie. Zag je in de wedstrijd tegen Madrid ook. Toen Enoh er bij kwam en liet zien aan Van der Wiel hoe je een speler moest afstoppen. Was gewoon trots op Enoh toen!! Whahaha
nummer10
 nummer10 - zondag 16 oktober 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 11:34 schreef remco k het volgende:
Grappig, iedereen roept altijd dat Enoh zo onbesuisd is en zo verschrikkelijk vaak rode kaarten pakt..

GISTER WAS ZIJN EERSTE RODE KAART IN DIENST BIJ AJAX, EN DIE WAS NOG ONTERECHT OOK
inderdaad..... EENS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Contractontbinding voor enoh NU

0.0115451