|
|
Quiroz
|
|
|
Volgende week Diego ipv Cabral s.v.p. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond Diego nou ook niet bepaald geweldig invallen...
Misschien trekt Koeman wel weer de 4-4-2 variant van stal. Spelen ze beide niet. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Doet ie ook. Maar ik denk met Diego en Guidetti |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met Fernandez en Guidetti graag. |
|
|
|
|
DK
|
|
|
4-4-2 met Guidetti en Schakken of Fernandez. een snelle speller om Guidetti is goed! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Walgelijk dat uitfluiten. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
deze jongen heeft er persoonlijk voor gezorgd dat je tegen roda 3 punten pakt, en tegen heerenveen 1 puntje en mensen gaan hem uitfluiten. echt sommige supporters begin ik me echt aan te ergeren. geef die jongen vertrouwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door rcrd -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 17:18 schreef rcrd het volgende:deze jongen heeft er persoonlijk voor gezorgd dat je tegen roda 3 punten pakt, en tegen heerenveen 1 puntje en mensen gaan hem uitfluiten. echt sommige supporters begin ik me echt aan te ergeren. geef die jongen vertrouwen. Gedeeltelijk eens! Hij moet zijn sterallures thuis laten!! Hij heeft dezelfde grote bek en instelling als onze weglopers! Daar zitten we bij Feyenoord niet op te wachten! Als hij zijn instelling veranderd doet het publiek dat ook! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
uitfluiten was echt triest. na een mislukte (egoistische) actie oke begrijpelik, maar ze gingen al fluiten en morren als de aanval bezig was. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is inderdaad diep en dieptriest dat Cabral werd uitgefloten...ik kan me vorig seizoen nog herinneren dat men dat ook bij Schaken en El Ahmadi deed...vorig seizoen werden deze 2 nauwelijks serieus genomen...kijk waar ze nu staan... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 19:20 schreef alibabba het volgende:Het is inderdaad diep en dieptriest dat Cabral werd uitgefloten...ik kan me vorig seizoen nog herinneren dat men dat ook bij Schaken en El Ahmadi deed...vorig seizoen werden deze 2 nauwelijks serieus genomen...kijk waar ze nu staan... dus het werkt ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahaha...ja als je het zo bekijkt ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ach, het is niet goed, maar ik begrijp het wel! Je wordt er toch doodmoe van, hij draait kapt zich zelf dol.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 19:48 schreef hoogvliet010 het volgende:Ach, het is niet goed, maar ik begrijp het wel! Je wordt er toch doodmoe van, hij draait kapt zich zelf dol.. Toch heeft hij vandaag niet slecht gespeeld! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Maar ook niet goed, hij heeft een 5 gespeeld, geef hij die bal (zoals het hoort) af op Schaken speelt hij een 6 |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Hij was echt weer niet best. Alles wat hij 1 x raakt gaat goed, alleen dat doet hij maar 1 op de 100 keer |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik heb toch ook wel een hoop gevaar van hem af zien komen! We moeten dan ook niet alleen kijken naar wat hij fout doet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik heb toch ook wel een hoop gevaar van hem af zien komen! We moeten dan ook niet alleen kijken naar wat hij fout doet! Wel als t meer is dan er goed gaat. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dat ben ik dan el weer eens! Er is ook nog de kant dat er bij Robben ook veel fout gaat!! Misschien wel meer dan goed! |
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
precies, als je zoveel talent hebt moet je er wel zorgvuldig mee omgaan. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik heb toch ook wel een hoop gevaar van hem af zien komen! We moeten dan ook niet alleen kijken naar wat hij fout doet! Mee eens!
Hij moet wat slimmer zijn en de bal wat vaker afleggen maar het komt helemaal goed met hem
Fluiten is kansloos! hoort niet bij Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Uiteindelijk +nog 1! Uitfluiten van eigen spelers hoort niet! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Cabral was de enige met de actie sowieso.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat uitfluiten is niet produktief. Cabral moet nou wel eens wat meer overzicht gaan tonen. Zoals ie nu voetbalt is niet produktief genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
cabral deed veel,,dus ook veel fout.. maar was gewoon de beste van de drie aanvallers,,,, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:47 schreef van geil het volgende:cabral deed veel,,dus ook veel fout.. maar was gewoon de beste van de drie aanvallers,,,, +1 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:35 schreef FR-Henk het volgende:Dat uitfluiten is niet produktief. Cabral moet nou wel eens wat meer overzicht gaan tonen. Zoals ie nu voetbalt is niet produktief genoeg. Mogen zijn medespelers hem ook wel wat meer/harder/strenger op aanspreken! Het lijkt wel bijna of ze zich bij voorbaat neerleggen bij zijn egoïstische acties. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: +2 Alhoewel Guidetti een belangrijke rol heeft in dit Feyenoord! Jammer dat hij nog geen velddoelpunt heeft gescoord! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:47 schreef van geil het volgende:cabral deed veel,,dus ook veel fout.. maar was gewoon de beste van de drie aanvallers,,,, Vond Guidetti beter.
Schaken was onzichtbaar en Cabral had enkele goede acties maar heeft te weinig met de ruimte gedaan.
Kritiek op Cabral zit hem eerder in het feit dat hij vandaag een aantal keer wel heel opzichtig voor eigen succes ging. Dat er acties mislukken, ok. Dat is inherent aan een jonge buitenspeler. Maar dat hij net te vaak voor de verkeerde oplossing koos en nauwelijks een bruikbare voorzet heeft afgeleverd dat mag en moet hij zichzelf aanrekenen.
Maar nogmaals, ik sta absoluut niet achter het uitfluiten van eigen spelers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kan me hier wel redelijk in vinden:
JanDirkStoutenJan Dirk Stouten
Voor mijn eigen beeld heb ik vandaag de statistieken van Cabral bijgehouden. In de 1e helft kreeg hij 25 keer de bal: 11x balverlies...1/4
26 minutes ago
..12x redelijke/sobere voortzetting,2x goed (assist Guidetti,strafsch.). In 2e helft 23x balbezit:12x balverlies,10x sobere/redelijke ...2/4
25 minutes agoFavoriteRetweetReply
..1x een goede actie. Illustratief: hij zag een minuut na de 1-0 (waarbij hij belangrijk was) 2 vrije medespelers over het hoofd. 3/4
23 minutes ago
Mijn stelling: Cabral is een goede speler die nog heel veel beter kan en en moet. Benieuwd naar jullie reacties! Twexit tot donderdag. 4/4
22 minutes ago |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ben benieuwd naar de statistieken van guidetti |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: maak er werk van hoogvliet!!!wil n hoogzwangere els zien op dit forum |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:47 schreef van geil het volgende:cabral deed veel,,dus ook veel fout.. maar was gewoon de beste van de drie aanvallers,,,, Hoe kom je daar nou bij !? Guidetti: 2 penalties afgedwongen en benut + 1 prima assist op El Ahmadi Cabral was vandaag een drama, om gek van te worden. Haalt het tempo eruit, ziet medespelers over het hoofd, maakt verkeerde keuzes. Doet maar wat of gaat juist teveel nadenken. Het leek vandaag in ieder geval echt nergens op. Maar dat uitfluiten helpt natuurlijk ookl niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Haha ik zat hier gister ff dat uitfluiten goed te praten, maar dat mag natuurlijk nooit gebeuren bij Feyenoord....... Eigenlijk moeten we Cabral koesteren, iemand die de 1 tegen 1 duels niet schuwt en iemand die een mannetje kan passeren, we moeten trots zijn op dit ventje en hem niet wegjagen! Namens heel headliner:
SORRY JERSON! WE HOUDEN VAN JE!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij heeft ons dit seizoen al punten gekost met zijn egoïstische speelstijl. Kijk uitfluiten is niet goed maar iemand moet hem echt even op zijn plaats zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 23:46 schreef de kromme2 het volgende:[..] Hoe kom je daar nou bij !? Guidetti: 2 penalties afgedwongen en benut + 1 prima assist op El Ahmadi Cabral was vandaag een drama, om gek van te worden. Haalt het tempo eruit, ziet medespelers over het hoofd, maakt verkeerde keuzes. Doet maar wat of gaat juist teveel nadenken. Het leek vandaag in ieder geval echt nergens op. Maar dat uitfluiten helpt natuurlijk ookl niet. heb je zelf wel ns gevoetbald??? |
|
|
|