|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
16 oktober 2011 Miralem Sulejmani is zondag vader geworden van een zoon. De buitenspeler van Ajax benutte zaterdag nog een strafschop voor de Amsterdammers in de thuiswedstrijd tegen AZ (2-2) en een dag later hield hij en zijn vriendin Vesna zijn zoontje Luca voor het eerst in zijn armen. De Ajacied moet zijn vriendin en de pasgeborene maandag weer even missen als hij zich met Ajax op Schiphol meldt voor de reis naar Zagreb. Daar speelt Ajax dinsdagavond tegen Dinamo Zagreb in het derde Champions Leagueduel.
Ajax wenst het kersverse gezin veel geluk en gezondheid toe.
Bron: http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Sulejmani-vader-van-zoon.htm
Ik wens Sulejmani en zijn gezin nog veel geluk toe!! :D |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hebben jullie zijn ring misschien gezien?????????????? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hij heeft hem al om!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hij is hem verloren man....ik zag hem gister de hele wedstrijd dat ding lopenzoeken in het gras..................... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 16:55 schreef joduh het volgende:hij is hem verloren man....ik zag hem gister de hele wedstrijd dat ding lopenzoeken in het gras..................... maar gister had hij nog geen kind......hahaahah ONTOPIC |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wat lul je nou met je ontopic???????? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: geen idee....voor de lol |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik weet man... jij? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hier??????begin je weer??????????;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik heb mn mond dicht |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
Daar we een voldoende gescoort ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ???????? wat schrijf je nou?????? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Luca Sulejmani - Topscoorder Eredivisie 25 goals - Ajax - Seizoen 2030-2031 |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja toch.. dan is hij 19/20 jaar en dan moet hij er staan! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hahahha is wel een grappige.... maar ik denk dat ie bij heerenveen begint....;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 17:55 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] hahahha is wel een grappige.... maar ik denk dat ie bij heerenveen begint....;-) nee dat denk ik .. begint in Servië bij een of andere club.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
laten we hopen dat ie beter ken voetballen dan zijn pa............. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: zn pa heeft ons gisteren toch voor een deel een punt bezorgd. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ach ja...miss had ik die penal erin geshoot |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: maar niet zo in de kruising.. haha :P
eindelijk weer genoten van Theo |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Theo speelt veel beter als linkshalf!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zou die nu beter gaan voetballen ??? of juist slechter ?? (kan het nog slechter eigenlijk ???) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 18:04 schreef nummer10 het volgende:zou die nu beter gaan voetballen ??? of juist slechter ?? (kan het nog slechter eigenlijk ???) beter.. tenminste dat is wat ik denk.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
of het gaat net als met suarez.. dat hij veel slechter gaat voetballen.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik schrijf: Theo speelt veel beter als linkshalf!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: het gaat om Debielimani diknek ;p |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ohhhhhhh... hahahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ken jij geen eigen grappen bedenken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gefeliciteerd Sulejmani...
Hopelijk ga je ons nog van veel waarde zijn dit seizoen.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: oh sorry hoor meneer, heb je der patent op? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: heeft die die van jou dan? of van Nenam ofso? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nee van joduh, maar ik zal het in het vervolg niet meer zeggen.. mag niet van Lord Remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 18:12 schreef Grasmaaier het volgende:[..] nee van joduh, maar ik zal het in het vervolg niet meer zeggen.. mag niet van Lord Remco Zeg ik dat?? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: daar heb je een punt |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: niet met die woorden nee, maar de hint begreep ik wel ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: geen hint in mijn tekst, gewoon een vraag, niks meer en niks minder. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: oke, dan habe ich das verkeerd begrepen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahahaha..je bent me er ééntje jij:)))...Sulejmani is het gevaarlijkst vanaf de linkerkant, maar daar staat nu Boerrigter en die haal je er niet uit...ik zou vanaf rechts Ozbiliz als die straks fit is de kans geven...ik zie in Ozbiliz een uitstekende speler...Ozbiliz en Sulejmani moeten samen uitmaken wie de rechterspits word.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 16:55 schreef joduh het volgende:hij is hem verloren man....ik zag hem gister de hele wedstrijd dat ding lopenzoeken in het gras..................... Whahahahha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 18:33 schreef alibabba het volgende:[..] Hahahahaha..je bent me er ééntje jij:)))...Sulejmani is het gevaarlijkst vanaf de linkerkant, maar daar staat nu Boerrigter en die haal je er niet uit...ik zou vanaf rechts Ozbiliz als die straks fit is de kans geven...ik zie in Ozbiliz een uitstekende speler...Ozbiliz en Sulejmani moeten samen uitmaken wie de rechterspits word.. ali???kijk wat je zegt????????????????????????hahahahahahaha
jij zegt:boerrichter haal je er nie uit???????????????? speelde vorig jaar jupilerleague!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DEBILIMANI 16 MILJOEN!!!!!!!!!!!!!
hahahahahahahhaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 18:38 schreef joduh het volgende:[..] ali???kijk wat je zegt????????????????????????hahahahahahaha jij zegt:boerrichter haal je er nie uit???????????????? speelde vorig jaar jupilerleague!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEBILIMANI 16 MILJOEN!!!!!!!!!!!!! hahahahahahahhaha Wil jij Boerrigter er wel uit dan??? Trouwens; gefeliciteerd Mickey!!! |
|
|
|