|
|
Mikejz93
|
|
|
Dinsdagavond speelt ons aller Ajax de uitwedstrijd bij NK Dinamo Zagreb. Voor Ajax is dit de kans om afstand te nemen in de poule van de Kroatische tegenstander. Ajax heeft in onderlinge wedstrijden met deze tegenstander pas 1 keer verloren, de andere 3 werd met klein verschil gewonnen.
Selectie NK Dinamo Zagreb
Goalkeepers
12 Filip Lončarić 30 Ivan Kelava 31 Oliver Zelenika Defenders
2 Karlo Bručić 3 Luis Ibáñez 4 Josip imunić 11 Ivan Tomečak 13 Tonel 14 ime Vrsaljko 19 Tomislav Barbarić 22 Igor Bićan 24 Domagoj Vida 25 Leandro Cufré 26 Dino kvorc 28 Ante Puljić
Midfielders
5 Adrián Calello 6 Arijan Ademi 7 Jerko Leko 8 Mateo Kovačić 10 Sammir 15 Mathias Chago 16 Milan Badelj 18 Mario itum 20 Mehmed Alispahić 23 Nikola Pokrivač 33 Antun Palić 77 Pedro Morales
Forwards 9 Andrej Kramarić 17 Jakub Sylvestr 21 Fatos Beqiraj 55 Ante Rukavina 99 Ivan Krstanović
Vermoedelijke opstelling Kelava; Ibanez, Tonel, Biscan, Cufre; Sammir,Leko, Callelo, Pokrivac, Badelj; Beqiraj;
Selectie AFC Ajax Goalkeepers
1 Kenneth Vermeer 22 Jasper Cillessen 30 Jeroen Verhoeven 36 Warner Hahn
Defenders 2 Gregory van der Wiel 3 Toby Alderweireld 4 Jan Vertonghen 5 Vurnon Anita 13 André Ooijer 15 Nicolai Boilesen 17 Daley Blind 31 Ruben Ligeon 32 Stefano Denswil 33 Joeri de Kamps 42 Dico Koppers Midfielders
6 Eyong Enoh 8 Christian Eriksen 10 Siem de Jong 16 Theo Janssen 18 Nicolás Lodeiro 25 Thulani Serero 28 Ismaïl Aissati 29 Mats Rits 40 Ouasim Bouy Forwards
7 Miralem Sulejmani 9 Kolbeinn Sigthórsson 11 Lorenzo Ebecilio 19 Dmitri Bulykin 21 Derk Boerrigter 23 Aras Özbiliz 24 Mounir El Hamdaoui 34 Ricardo van Rhijn 35 Viktor Fischer 38 Yener Arica 39 Davy Klaassen 41 Lesley de Sa
Vermoedelijke opstelling Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld,Vertonghen,Anita; Eriksen,Enoh,Janssen; Sulejmani,De Jong,Boerrigter;
Wat denken jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Mikejz93 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Dit hoort Remco eigenlijk te doen maarja...........ik denk 1-4 |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
nouja, ik kan het nooit zo goed als remco, maar wilde hem graag is wat werk uit handen nemen. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:45 schreef Mikejz93 het volgende:nouja, ik kan het nooit zo goed als remco, maar wilde hem graag is wat werk uit handen nemen. iig wel mooi gedaan man!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Leuk van je Mike ;) maar Ricardo van Rhijn is een verdediger ;)
Edit; en Klaassen een AM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
we moeten voor 1 speler oppassen! Milan Badelj.. groot talent.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:47 schreef Grasmaaier het volgende:Leuk van je Mike ;) maar Ricardo van Rhijn is een verdediger ;) Edit; en Klaassen een AM idd en geen aanvaller:P maar dat gebeurt gewoon...... foutje |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
@Grasmaaier, deze selecties komen regelrecht van de uefa site en zo staan ze volgens de UEFA ingeschreven. maar je hebt wel gelijk. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 20:48 schreef Mikejz93 het volgende:@Grasmaaier, deze selecties komen regelrecht van de uefa site en zo staan ze volgens de UEFA ingeschreven. maar je hebt wel gelijk. Hahahahah |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Je doet het eigenlijk voor je beurt.... Maar wel netjes hoor. Verder denk ik een moeilijk avondje, want Dinamo is ook lang niet slecht! Daarnaast herinner ik me nog dat het stadion een erg hectische kan zijn! Maar als we gewoon met de flair en scherpte van de 2de helft van az spelen komt het goed ! Daarnaast vind ik dat Eriksen de komende 3 jaar geen vrije trappen en corners mag nemen, wat doet hij dat slecht zeg!! dat is janssen zijn sterke punt, dus dat moet hij doen! |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ik weet dat ik dit niet hoor te doen, maar ik zou gewoon,zoals eerder gezegd, Remco wat werk uit zijn handen willen nemen. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Dit gaat toch echt nergens over! |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote: wat vind je nergens overgaan? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: JIJ WEER!!! ROT OP MET JE ACHTERLIJKE REACTIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Doe jij alsjeblieft ook even normaal. Waarom hoofdletters? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dat leest wat harder. :-P |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
mensen houd het even bij het topic..jullie dwalen af. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote: Klopt maar probeer het ook inhoudelijk te houden |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
volgens mij is de inhoud wel duidelijk. Wedstrijd, Spelers en niet de randzaken eromheen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Jammer? Hij houdt er gewoon rekening mee dat jij JC nog hebt zien debuteren in de Meer. Respect voor ouderen heet dat. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
On topic: speelt Kramarić? |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote: zoals het er nu naar uit ziet niet, Beqiraj speelt hoogstwaarschijnlijk, maar Sylvestr en Rukavina staan hoger in de Pikorde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Mikejz93 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij weet ik dat niet. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dat snap ik, dat Rukeenvinger hoger in zijn pikorde staat. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Tja, Beqiraj. Hij heb z'n momenten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gister nog een pilsje met hem gepakt, best een aardige gast ware het niet dat hij de taal niet spreekt.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
opvallende spelers zijn; Sammir en Tonel, Beqiraj heeft zo zn momenten inderdaad. maar Rukavina en Sylvestr kunnen op een goede avond net zo gevaarlijk zijn. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik vind Krstanović wat statisch, door de bank genomen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
mag ik wat vragen? Waarom doet Pema zo raar? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat moet je hem vragen.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja het was ook op hem gericht, maar misschien dat een van jullie t weet.. ken hem namelijk niet |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Oh, en dan moeten wij het maar weer oplossen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vroeger was dat wel anders he,, Gewoon pof op de knokkels.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dat zeg ik niet man, maar misschien dat iemand van jullie weet wat er met hem aan het handje is.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: tja, vroeger leefde ik nog niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rustig grasmaaiertje, het is maar humor.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: weet ik ook wel.. maar wil wel gewoon weten wat er met die pema aan de hand is :P hahaha |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 22:16 schreef Grasmaaier het volgende:[..] weet ik ook wel.. maar wil wel gewoon weten wat er met die pema aan de hand is :P hahaha ik weet niet wt hem bezielt. misschien kan hij er niet tegen dat ik graag wat werk uit iemand handen wil halen zodat hij wat tijd heeft voor zichzelf. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Jij leefde vroeger ook nog niet zeker? |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote: nee ik ben pas 18 jaar op de wereld. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hee nog een bijna leeftijdsgenoot ;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 22:18 schreef Mikejz93 het volgende:[..] ik weet niet wt hem bezielt. misschien kan hij er niet tegen dat ik graag wat werk uit iemand handen wil halen zodat hij wat tijd heeft voor zichzelf. tja, wat is erop tegen om dit topic te maken> |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ajax kan met een goeie instelling elke tegenstander lastig maken. Maar de laatste tijd beginnen ze met een slechte instelling. Het wordt eens tijd dat ze zo beginnen hoe ze de wedstrijd eindigen. Als ze dat doen dan winnen ze wel, maar als ze net zo beginnen van de laatste tijd dan wordt het 3x niks! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
romano
|
|
|
DZ is echt een maatje te groot voor Ajax. Misschien dat er in de Arena een gelijkspel uitgesleept kan worden - that's all. Maar het goede nieuws is: gen Europese verplichtingen meer na de winterstop. Dus er kan dan voldoende energie worden getankt om die 12 punten achterstand die we tegen die tijd op PSV hebben, goed te maken. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 23:30 schreef romano het volgende:DZ is echt een maatje te groot voor Ajax. Misschien dat er in de Arena een gelijkspel uitgesleept kan worden - that's all. Maar het goede nieuws is: gen Europese verplichtingen meer na de winterstop. Dus er kan dan voldoende energie worden getankt om die 12 punten achterstand die we tegen die tijd op PSV hebben, goed te maken. Ik vraag het je 1x heel vriendelijk.. ben je Ajacied? Zo nee, zou je je dan kunnen begeven op een ander forum.. en neem die onzin met je mee..
de enige topper is Badelj |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Ik ben mijn hele leven al ajacied, zultkop. Maar ik ken het verschil tussen realisme en blinde liefde. Jij kennelijk niet. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 23:34 schreef romano het volgende:Ik ben mijn hele leven al ajacied, zultkop. Maar ik ken het verschil tussen realisme en blinde liefde. Jij kennelijk niet. mooi gezegd |
|
|
|