BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NK Dinamo Zagreb - AFC Ajax (Champions League , di 18-10-2011 , 20:45): 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd van Ajax, 90 minuten lang is er door 10 man gevochten als leeuwen, en zelfs van Greg kun je blijkbaar niet zeggen dat hij lui is, maar scherp en goed was hij niet, daarom ook met stip de slechtste man van het veld..

Het veldspel van Ajax was met een heel groot aandeel voor Janssen eindelijk weer eens goed te noemen, en je ziet dat Enoh en met name Erikssen hier heel veel aan hebben en ook direct stukken beter gaan spelen, hopelijk kan het middenveld deze lijn doortrekken en gaat het echte talent van Erikssen door Janssen meer en meer naar voren komen, pas dan kunnen we echt gaan genieten van ons Ajax.. Siem de Jong liet vandaag zien dat hij twee centrale verdedigers heel erg lang en druk bezig kan houden, erg jammer dat hij niet 1 van zijn kansen heeft kunnen verzilveren. Anita Jan en met name Alder waren gewoon goed vandaag en hebben veel fouten van Greg nog goed kunnen maken..

Beste mannen voor mij aan Ajax zijde waren Sulejmani door een aantal zeer goede acties, maar niet geheel onbelangrijk heeft ook hij veel fouten van Greg dichtgelopen om daarna voorin weer aanwezig te zijn, Boerrigter door zijn goal en ook een aantal goede acties, Janssen Enoh en Siem waren erg goed vandaag..

Geen echte man van de wedstrijd omdat ik niet kan kiezen, maar Sulej, Boerrigter, Erikssen en JAnssen mogen die van mij samen delen..

De slechtse man van het veld is duidelijk van der Wiel..

Het mooiste moment waar ik heel blij van wordt is niet een voetballende actie maar de actie van Janssen bij de overtreding op Vertonghen in de laatste minuten, na die overtreding scheld hij die speler zo verschrikkelijk hard de huid vol, heerlijk dat spelers het zo voor elkaar opnemen.
Remcopedia! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd van Ajax, 90 minuten lang is er door 10 man gevochten als leeuwen, en zelfs van Greg kun je blijkbaar niet zeggen dat hij lui is, maar scherp en goed was hij niet, daarom ook met stip de slechtste man van het veld..

Het veldspel van Ajax was met een heel groot aandeel voor Janssen eindelijk weer eens goed te noemen, en je ziet dat Enoh en met name Erikssen hier heel veel aan hebben en ook direct stukken beter gaan spelen, hopelijk kan het middenveld deze lijn doortrekken en gaat het echte talent van Erikssen door Janssen meer en meer naar voren komen, pas dan kunnen we echt gaan genieten van ons Ajax.. Siem de Jong liet vandaag zien dat hij twee centrale verdedigers heel erg lang en druk bezig kan houden, erg jammer dat hij niet 1 van zijn kansen heeft kunnen verzilveren. Anita Jan en met name Alder waren gewoon goed vandaag en hebben veel fouten van Greg nog goed kunnen maken..

Beste mannen voor mij aan Ajax zijde waren Sulejmani door een aantal zeer goede acties, maar niet geheel onbelangrijk heeft ook hij veel fouten van Greg dichtgelopen om daarna voorin weer aanwezig te zijn, Boerrigter door zijn goal en ook een aantal goede acties, Janssen Enoh en Siem waren erg goed vandaag..

Geen echte man van de wedstrijd omdat ik niet kan kiezen, maar Sulej, Boerrigter, Erikssen en JAnssen mogen die van mij samen delen..

De slechtse man van het veld is duidelijk van der Wiel..

Het mooiste moment waar ik heel blij van wordt is niet een voetballende actie maar de actie van Janssen bij de overtreding op Vertonghen in de laatste minuten, na die overtreding scheld hij die speler zo verschrikkelijk hard de huid vol, heerlijk dat spelers het zo voor elkaar opnemen.
vergeet vermeer niet te noemen want die heeft ook goed gedaan!!
verder kan ik er niks aan toevoegen!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wgheghe inderdaad.. ik zeg volgende wedstrijden gewoon ligeon erin ??
Ik zeg, helemaal eens ouwe!! Laat twitterkut maar een paar weken de bank warmhouden!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dit slaat echt nergens op..
nee, tis gewoon de keiharde waarheid.. noem mij maar 3 mooie openings/steekballen, die ik van janssen wel heb gezien, en dan bedoel ik niet de 20 terugtik balletjes, en gevaarlijke bal verliezen die hij had... sorry niet onder de indruk, tis dat Buly de mooie bal gaf anders had die jongen vandaag 0.0 rendement gehad als nummer10
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:54 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik zeg, helemaal eens ouwe!! Laat twitterkut maar een paar weken de bank warmhouden!!
da dacht ik ook...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
nahja ik ga pitten... remco en sommige anderen die nu eriksen de hemel inprijzen om zijn TOP optreden, maak mij maar een filmpje met 4 goeie acties, of mooie openingsballen of mooie steekballen.. en dan zonder die 1 mooie combinatie, en de goal.. dus 4 die ik niet heb gezien
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

vergeet vermeer niet te noemen want die heeft ook goed gedaan!!
verder kan ik er niks aan toevoegen!!
eens
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee, tis gewoon de keiharde waarheid.. noem mij maar 3 mooie openings/steekballen, die ik van janssen wel heb gezien, en dan bedoel ik niet de 20 terugtik balletjes, en gevaarlijke bal verliezen die hij had... sorry niet onder de indruk, tis dat Buly de mooie bal gaf anders had die jongen vandaag 0.0 rendement gehad als nummer10
eriksen heeft genoeg goeie dingen gedaan, alleen is dat heel moeilijk te zien voor sommige supporters omdat hij betrokken was bij het begin van de aanval!! hij liep meer vrij dan ervoor dat is zeer positief!! Eriksen gaat idd beter voetballlen naast Theo
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:

duidelijk mee eens remco..... :)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
soms gaat het ook om het bewegen van een speler. ik vond dat hij meer zonder de bal moest gaan lopen en dat heeft hij vandaag gedaan!! dus doorzetten deze hap en dan niet terug valllen in het langzame niveau!
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:
OW WAT IS DIE ERIKSSEN TOCH SLECHT...
omdat ie hem nou maakt blabla
joduh
 joduh - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:02   quote  deeplink  
nou nou nou nou......eriksen maakt een goal en moet je weer horen???????????
de spelbepaler van ons ajax maakt over 90 min 1 goal (niet eens de winnende) laat voor de rest weer geen kut zien!!!!en gelijk is hij weer allejekus goed en schitteren etc etc bla bla bla bla bla.....
zwakste schakel:ERIKSEN!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

eriksen heeft genoeg goeie dingen gedaan, alleen is dat heel moeilijk te zien voor sommige supporters omdat hij betrokken was bij het begin van de aanval!! hij liep meer vrij dan ervoor dat is zeer positief!! Eriksen gaat idd beter voetballlen naast Theo
Sorry hoor.. hij liep vrij... ZOOOOOW kheb een jongentje in mijn elftal F11. (6 jaar) alles speelt op elkaar en hij komt vrij.. is het nu de nieuwe messi ? heb extra op hem gelet maar kan me nie bekoren
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:02 schreef joduh het volgende:
de spelbepaler van ons ajax maakt over 90 min 1 goal (niet eens de winnende) laat voor de rest weer geen kut zien!!!!en gelijk is hij weer allejekus goed en schitteren etc etc bla bla bla bla bla.....
en Wiel... ben het niet altijd eens met joduh maar nu toch echt wel
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:04   quote  deeplink  
AJax lekker 2e nanananna
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:04 schreef Ajax Is The Best het volgende:
AJax lekker 2e nanananna
dat is dan weer het possitieve... :)
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:05   quote  deeplink  
op en top ajax
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die bal op Janssen, een bal op de Jong, een steekpass op Sulejmani en Boerrigter..Het afjagen vaan heel veel ballen, druk zetten, en zelfs een aantal duels gewonnen.. Vrije trappen, corners en een aantal aanvallende balletjes waren heel slecht, maar doet niks af aan zijn goede wedstrijd..

Hij staat trouwens helemaal niet op 10, maar naast Janssen die uiteindelijk ook gewoon 0,0 rendement had, heeft die dan ook slecht gespeeld??
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:58 schreef nummer10 het volgende:
nahja ik ga pitten... remco en sommige anderen die nu eriksen de hemel inprijzen om zijn TOP optreden, maak mij maar een filmpje met 4 goeie acties, of mooie openingsballen of mooie steekballen.. en dan zonder die 1 mooie combinatie, en de goal.. dus 4 die ik niet heb gezien
Die tellen niet mee ofzo??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Sorry hoor.. hij liep vrij... ZOOOOOW kheb een jongentje in mijn elftal F11. (6 jaar) alles speelt op elkaar en hij komt vrij.. is het nu de nieuwe messi ? heb extra op hem gelet maar kan me nie bekoren
ja, wie weet!! ik hoop het voor je dan kan je zeggen dat je een messi onder je hoeden hebt gehad!!

ik zou toch maar beter kijken!! hij heeft beter gespeeld dan de afgelopen tijd maar dat geld voor het hele team eigenlijk!! behalve vanderwiel natuurlijk!

eriksen moest zich meer bemoeien met het spel en dat heeft hij vandaag gedaan. dan gaan er wel wat dingen fout maar veel gaat er wel goed!! vergeet niet dat een terug speel bal ook fout kan gaan!! zie vanderwiel of een filmpje van enoh met zulke passes!!
joduh
 joduh - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:08   quote  deeplink  
spelbepaler!de messi van ajax!!!!!! 1 goal die er niet meertoe deed.........1 goeie steekbal.......onze nummer 10!!!!!!! oprottuh!!!!janssen op 10!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Inderdaad man, Erikssen en v/d Wiel waren samen de slechste van het veld.. Als je dat serieus meent vraag ik je waarom je ooit voor Ajax hebt gekozen?? Erikssen is in alles een echte Ajax middenvelder, en wel van een hele hoge kwaliteit..
alibabba
 alibabba - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Eriksen is veel slimmer dan de meeste voetballers...het lijkt allemaal heel simpel omdat hij het simpel doet lijken...de meeste spelers hebben 3 handelingen nodig en Eriksen heeft bij dezelfde situatie 1 handeling nodig...
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij werd er al geroepen dat hij heel goed speelde voor die goal..

Kun je godverdomme niet gewoon blij zijn met de overwinning met goed voetbal i.p.v. altijd dat achtelijke negatieve gedrag????
joduh
 joduh - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
hebben jullie makaar weer gevonden homos???????????
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
hij speelt goed en niet vanwege dat doelpunt maar vanwege zijn acties en slimmigheden!!
joduh
 joduh - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij werd er al geroepen dat hij heel goed speelde voor die goal..

Kun je godverdomme niet gewoon blij zijn met de overwinning met goed voetbal i.p.v. altijd dat achtelijke negatieve gedrag????
ben heel blij met de overwinning man!!!!!!!!! wordt ziek van dat gehemel in prijs van die puistekop......................
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:08 schreef joduh het volgende:
spelbepaler!de messi van ajax!!!!!! 1 goal die er niet meertoe deed.........1 goeie steekbal.......onze nummer 10!!!!!!! oprottuh!!!!janssen op 10!!!!!!!!!!!!!!
De 2-0 die er niet meer toe doet met nog 10 minuten?? te spelen??? en daarna roepen dat hij van 10 af moet en Janssen op 10 moet?? Kijk jij uberhaubt wel eens Ajax?? WE SPELEN NAMELIJK HELEMAAL NIET MET EEN 10, maar met twee aanvallende middenvelders naast elkaar kerel.. Als je dan zo'n uitgesproken mening hebt, zorg er dan wel eens een keer voor dat je iets kan onderbouwen en in ieder geval weet in welk systeem je ploeg speelt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:09 schreef joduh het volgende:
heeft iemand deze wedstrijd opgenomen en kan je die dan sturen naar joduh want hij heeft de wedstrijd niet helemaal goed bekeken!!
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:09 schreef joduh het volgende:
Net zoals JIJ, NUMMER 10 EN GUYT???
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:10 schreef joduh het volgende:

[..]

ben heel blij met de overwinning man!!!!!!!!! wordt ziek van dat gehemel in prijs van die puistekop......................
Dat was ook helemaal niet geroepen als men hier gewoon normaal had gedaan over hem, je hebt het zelf uitgelokt.. En deed men afgelopen weekend niet precies hetzelfde bij JAnssen??
alibabba
 alibabba - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:10 schreef joduh het volgende:

[..]

Je bent geen vriend van Eriksen..:)
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Trouwens heel positief is dat Ajax op doelsaldo nu tweede staat, als we komende wedstrijd tegen DZ ook met een aantal goals verschil winnen, kan je aan een gelijkspel tegen Lyon genoeg hebben om tweede te worden..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:16   quote  deeplink  
ik prijs helemaal niemand de hemel in want ik wil dat hij op de grond blijft voetballen!!

als iemand een goeie wedstrijd speelt dan zeg ik er wat van!! als iemand een slechte wedstrijd speelt dan zeg ik er ook wat van!! dan maakt het voor mij niet uit of het een goeie of een slechte speler is!! het gaat erom wat je laat zien!! ik heb liever dat een slechte speler zich 100% geeft dan een goeie speler die op 50% alles doet
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

De 2-0 die er niet meer toe doet met nog 10 minuten?? te spelen??? en daarna roepen dat hij van 10 af moet en Janssen op 10 moet?? Kijk jij uberhaubt wel eens Ajax?? WE SPELEN NAMELIJK HELEMAAL NIET MET EEN 10, maar met twee aanvallende middenvelders naast elkaar kerel.. Als je dan zo'n uitgesproken mening hebt, zorg er dan wel eens een keer voor dat je iets kan onderbouwen en in ieder geval weet in welk systeem je ploeg speelt.
Dat je er nog serieus op ingaat man. Vind ik knap van je. Ik kan me niet eens voorstellen dat anderen deze mening hebben over Eriksen.
joduh
 joduh - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

whwhahahahahahhaahahahahahah meen je niet?????????????shit man!!!!!! jansen op 9!!!!!!!!!!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:20 schreef joduh het volgende:

[..]

whwhahahahahahhaahahahahahah meen je niet?????????????shit man!!!!!! jansen op 9!!!!!!!!!!!!
ja en eriksen als doelman!! vanderwiel als centrale verdediger. dan gaat ajax degraderen als ze zo gaan spelen!!
thomASS
 thomASS - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:37   quote  deeplink  
Goeie wedstrijd! Gvanderwiel shame on you
nora
 nora - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Lul op man de zwakste schakel is twietie veruit !!!
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:19 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Dat je er nog serieus op ingaat man. Vind ik knap van je. Ik kan me niet eens voorstellen dat anderen deze mening hebben over Eriksen.
Iedereen heeft recht op zijn/haar mening, en Joduh dus zeker ook. en een normale discussie over Erikssen is niks mis mee, sommigen vinden hem niet goed, gelukkig vind het merendeel hem heel goed..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 oktober 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:36 schreef remco k het volgende:
Hoeveel pech kan de Jong hebben in een wedstrijd zeg.. 6 goede mogelijkheden heeft Ajax gekregen, we hadden echt voor moeten staan... Spel is wederom aan de bal prima, met Janssen en Erikssen naast elkaar als prima koppel, moet ook eerlijk zeggen dat Enoh tot nu toe prima speelt..

Boerrigter is de beste aanvaller vandaag, maar Sulejmani speelt zeker niet slecht, vrijwel iedere speler zet veel druk op de bal bij verlies en hierdoor veroveren we de bal heel snel weer..

Slechtse man van het veld is v/d Wiel met stip op 1, hij is vandaag de enige reden dat onze ploeg af en toe heel onzeker overkomt met zijn rare passes, het is simpelweg dramatisch wat die jongen doet, en iedere forumbezoeker zal zijn plaats beter kunnen invullen..
200% mee eens!
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou en joduh eens.Goeie goal voor de rest was het niks .Wat raakt hij veel ballen kwijt waaruit weer een uit braak. kwam voor zagreb sorry maar 110% anti .eriksen
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen heeft recht op zijn/haar mening, en Joduh dus zeker ook. en een normale discussie over Erikssen is niks mis mee, sommigen vinden hem niet goed, gelukkig vind het merendeel hem heel goed..
Foutje Remko het merendeel vind Eriksen helemaal niet zo goed.Dat zie jij in je droomwereld.
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 00:18 schreef Guyt het volgende:

[..]

Foutje Remko het merendeel vind Eriksen helemaal niet zo goed.Dat zie jij in je droomwereld.
Maandloontje erop dat meer dan 50% van Nl hem wel goed vind???

Pass op Janssen, de Jong 2keer, Sulejmani en Boerrigter vandaag niet gezien?? Diverse geweldige loopacties waar hij net verkeerd wordt aangespeeld, en het terugverdedigen bij balverlies is ook geweldig goed.. Vandaag zeker bij de beste mensen van Ajax.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 oktober 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik weet niet wat de merendeel voor jouw betekend. Eriksen is een goeie voetballer anders zou die niet worden gevolgd door grote clubs!! Dat eriksen de laatste tijd slecht heeft gepresteerd lijkt mij ook duidelijk. Want weinig dingen doen is ook slecht spelen in mijn ogen! of je moet roy makaay heten dan hoef je weinig dingen te doen, alleen scoren!
maar Eriksen heeft vandaag laten zien dat hij wel degelijk goed kan spelen!
als je dat niet gezien hebt, kijk de wedstrijd van minuut tot minuut na! dan kan je maar tot 1 conclusie komen dat eriksen beter gespeeld heeft dan de afgelopen tijd!!
eriksen doet het vaak nog te lichtzinnig met zijn passes! We zeggen ook niet dat hij tussen sneijder en messi staat qua voetbal, daarvoor moet hij nog te veel leren!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 oktober 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Vandaag was hij een van de betere van ajax maar dat kan tegen feyenoord al weer heel anders zijn!! dat heb je met jonge gasten!!
Rogier
 Rogier - woensdag 19 oktober 2011 - 07:57   quote  deeplink  
Eriksen is een uitstekende JONGE voetballer die ook nog mindere periodes kent. Heel normaal. Hadden vd Vaart en Sneijder ook hoor toen ze nog die leeftijd hadden. Eriksen wordt absoluut een wereldtopper. Maar ach....een Vermaelen was ook niks en werd daarna in England als beste koop van het seizoen gezien.

Voor de rest prima gespeeld.
nora
 nora - woensdag 19 oktober 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dan moet je de kranten even lezen en de analisten even vragen wat ze van Eriksen vinden dan kan je vanzelf je excuus maken t/o mensen die wel verstand van voetbal hebben.
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad man, Erikssen en v/d Wiel waren samen de slechste van het veld.. Als je dat serieus meent vraag ik je waarom je ooit voor Ajax hebt gekozen?? Erikssen is in alles een echte Ajax middenvelder, en wel van een hele hoge kwaliteit..
In jou ogen is Eriksen heilig Remco.
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 09:13 schreef nora het volgende:

[..]

Dan moet je de kranten even lezen en de analisten even vragen wat ze van Eriksen vinden dan kan je vanzelf je excuus maken t/o mensen die wel verstand van voetbal hebben.
Interesseert me geen reed Nora ik ben niet gecharmeerd en ben niet de enige.En nu de Deense Pinokkio een keer heb gescoord moeten we in de polonaise achte de domme analisten en jullie aan lopen.Nou oprotten met je domme gebral.Ik zie ook elke wedstrijd en zie dat hij in een wedstrijd soms maar 1 goed passje heb dat is verdomme veel te weinig ja.En dan maar niet te spreken over het balverlies dat die kneus lijd.Op die momenten geeft hij de tegenstander zo counters weg dan mag je blij zijn dat de rest dat oplost anders verlies je daar en is hij de schlemiel van de wedstrijd.En flikker nou eens op om steeds te zeiken over wie er allemaal zegt dat hij zo goed is.Alleen maar om je gelijk te halen dat is zo zwak.Loop jij er lekker achter aan ik heb een eigen mening over dat joch.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NK Dinamo Zagreb - AFC Ajax (Champions League , di 18-10-2011 , 20:45): 0-2

0.0109548