BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NK Dinamo Zagreb - AFC Ajax (Champions League , di 18-10-2011 , 20:45): 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:20 schreef joduh het volgende:

[..]

whwhahahahahahhaahahahahahah meen je niet?????????????shit man!!!!!! jansen op 9!!!!!!!!!!!!
En Eriksen met nummer 99 op de tribune whahahaha.Of met nummer 10 bij FC BAL OP HET DAK.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 19 oktober 2011 - 09:33   quote  deeplink  
ach om een lang verhaal kort te houden,3 punten mee naar mokum de rest is niet belangrijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door verbrande harry --
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 19 oktober 2011 - 09:34   quote  deeplink  
wel een speler die ik wil aan halen,van der wiel...wat heeft die bufnukkel?
Rogier
 Rogier - woensdag 19 oktober 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Och Guyt...jje hebt werkelijk geen enkel verstand van voetbal. Ajax mag in zijn handen knijpen met zo'n talent als Eriksen. Heeft een wat mindere periode maar is zo goed, en wordt nog veel beter. Snel draaien, houd goed de bal bij, steekpasjes zijn vaak goed. Absolute wereldtopper in spe....alleen nog JONG ! En jonge spelers wisselen goede met slechte wedstrijden. Dacht je dat een jonge bergkamp ,Tsjeu-la Ling of van Basten iedere week weer super waren ? Natuurlijk niet.

Maargoed....volgens mij ben je 16 en kijk je pas een jaar of 3 voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Rogier --
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 09:55   quote  deeplink  
mee verdedigen ??? jagen ??? heb eriksen weinig zien jagen eerlijk gezegt, of bedoel je naar de bal toehobbelen ?? jagen is wat janssen deed, slidings nemen, bal afpakken, kan me alleen paar momenten herinderen dat hij de bal afpakte omdat iemand anders jaagde.... kan er niks aan doen, vond hem niet goed en dat is mijn mening...
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 09:40 schreef Rogier het volgende:
Och Guyt...jje hebt werkelijk geen enkel verstand van voetbal. Ajax mag in zijn handen knijpen met zo'n talent als Eriksen. Heeft een wat mindere periode maar is zo goed, en wordt nog veel beter. Snel draaien, houd goed de bal bij, steekpasjes zijn vaak goed. Absolute wereldtopper in spe....alleen nog JONG ! En jonge spelers wisselen goede met slechte wedstrijden. Dacht je dat een jonge bergkamp ,Tsjeu-la Ling of van Basten iedere week weer super waren ? Natuurlijk niet.

vind je ?? zoon omhoog gevallen persoon staat ook een serero in de weg.. ben zeer benieuwd hoe die is naast janssen.. denk iets meer vechtlust en meer mooie ballen eerlijk gezegt..
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 09:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

In jou ogen is Eriksen heilig Remco.
Volgens mij uit ik regelmatig kritiek op hem als hij iets fout doet, zo gister ook..

Ik heb uberhaubt geen lieveling of heilige speler bij ajax, maar vind hem gewoon op basis van wat ik zie een van de beteren van deploeg.
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 09:29 schreef Guyt het volgende:

[..]

Interesseert me geen reed Nora ik ben niet gecharmeerd en ben niet de enige.En nu de Deense Pinokkio een keer heb gescoord moeten we in de polonaise achte de domme analisten en jullie aan lopen.Nou oprotten met je domme gebral.Ik zie ook elke wedstrijd en zie dat hij in een wedstrijd soms maar 1 goed passje heb dat is verdomme veel te weinig ja.En dan maar niet te spreken over het balverlies dat die kneus lijd.Op die momenten geeft hij de tegenstander zo counters weg dan mag je blij zijn dat de rest dat oplost anders verlies je daar en is hij de schlemiel van de wedstrijd.En flikker nou eens op om steeds te zeiken over wie er allemaal zegt dat hij zo goed is.Alleen maar om je gelijk te halen dat is zo zwak.Loop jij er lekker achter aan ik heb een eigen mening over dat joch.
Janssen lijdt ook iedee wesdtrijd (ook gister en afgelopen zondag) balverlies dat een counter kan inlijden. dat is normaal bij middenvelders die aanvallend zijn ingesteld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Interesseert me geen reed Nora ik ben niet gecharmeerd en ben niet de enige.En nu de Deense Pinokkio een keer heb gescoord moeten we in de polonaise achte de domme analisten en jullie aan lopen.Nou oprotten met je domme gebral.Ik zie ook elke wedstrijd en zie dat hij in een wedstrijd soms maar 1 goed passje heb dat is verdomme veel te weinig ja.En dan maar niet te spreken over het balverlies dat die kneus lijd.Op die momenten geeft hij de tegenstander zo counters weg dan mag je blij zijn dat de rest dat oplost anders verlies je daar en is hij de schlemiel van de wedstrijd.En flikker nou eens op om steeds te zeiken over wie er allemaal zegt dat hij zo goed is.Alleen maar om je gelijk te halen dat is zo zwak.Loop jij er lekker achter aan ik heb een eigen mening over dat joch.
Gaat er niet om dat hij een keer scoort, gaat erom dat hij gewoon een hele goede wedstrijd heeft gespeeld. Slechts 2 keer gevaarlijk balverlies waar hij 1 keer de bal zelf terugveroverd en 1 keer doet Sulejmani dat. Janssen lijdt 4 keer gevaarlijk balverlies, scoort niet, geen assists maar speelt wel een betere wedstrijd dan Erikssen?? Die snap ik niet. Zeker niet omdat Erikssen commentaar krijgt op zijn balverlies terwijl Janssen het vaker leed..
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 09:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind je ?? zoon omhoog gevallen persoon staat ook een serero in de weg.. ben zeer benieuwd hoe die is naast janssen.. denk iets meer vechtlust en meer mooie ballen eerlijk gezegt..
Blijkbaar vind heel Ajax dat niet. En gelukkig maar.. Overigens is juist bij Serrero het terugverdedigen een probleem, dat haalde de Boer een tijd geleden aan als reden dat hij niet speelde..
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 10:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat er niet om dat hij een keer scoort, gaat erom dat hij gewoon een hele goede wedstrijd heeft gespeeld. Slechts 2 keer gevaarlijk balverlies waar hij 1 keer de bal zelf terugveroverd en 1 keer doet Sulejmani dat. Janssen lijdt 4 keer gevaarlijk balverlies, scoort niet, geen assists maar speelt wel een betere wedstrijd dan Erikssen?? Die snap ik niet. Zeker niet omdat Erikssen commentaar krijgt op zijn balverlies terwijl Janssen het vaker leed..
janssen meer bal verlies die gevaarlijk werden wel getelt 1 omdat hij de bal liet lopen omdat hij dacht dat iemand anders achter hem stond ?? en dan kom je aan met assists en doelpunten ?? wees realistisch remco AUB.. de crossballen die janssen geeft om het spel open te breken. van links naar rechts, de steekballen die hij geeft de manier van jagen/slidings nemen/erop klappen.. de wil om te winnen, en zo kan ik nog wel even doorgaan, kan eriksen nog erg veel van leren.. en het ging toch niet om scoren of assists ? was toch zijn fantastisch doorjagen, en het vrij lopen ?? nee sorry remco, tis niks en tot nu toe wordt het ook niet wat.. zo gauw hij iets goeds gaat doen in MIJN ogen, en tegen feyenoord ook weer PAAR mooie balletjes geeft en ECHT door jaagd. zou ik erop terug komen
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 10:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar vind heel Ajax dat niet. En gelukkig maar.. Overigens is juist bij Serrero het terugverdedigen een probleem, dat haalde de Boer een tijd geleden aan als reden dat hij niet speelde..
tjah het heeft ook ff bij de boer geduurt voordat hij door had waar janssen moest staan. maaruh jij denkt dat heel ajax het zelfde denkt als F de boer ?? denk dat je er dan mooi naast zit kerel.. dus heel ajax wou janssen ook als verdedigende middenvelder ?? en nog maals.. ERIKSEN VERDEDIGD NIET MEE TERUG !!!! hij loopt naar de bal toe en de tegenstander maar JAAGT NIET !!! dat is een heel verschil man, hij rent er naar toe blijft 3 meter er vandaan staan, en vervolgens mogen ze nog gewoon passes geven
nora
 nora - woensdag 19 oktober 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Je hebt verschillende soorten voetballers de waterdragers enoh/Anita/de Jong/Nigel de Jong/ Brama enz. en je hebt de vedettes of vedettes in wording dat zijn types als Eriksen/Messi/Snijder v/d Vaart/Ronaldo/van Persie/Robben die verdedigen slecht mee terug zij maken fouten maar maken ook het verschil en de waterdragers doen het vuile werk voor de vedettes en zo krijg je een goed team een team alleen met vedettes wordt geen kampioen een team met alleen waterdragers(werkers) wordt ook geen kampioen dus zit niet zo stom te lullen dat Eriksen slidingen moet gaan nemen en geen fouten meer mag maken,dan kan hij ook geen beslissende steekballen meer geven.
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 09:40 schreef Rogier het volgende:

Och Rogier wie ben jij om te zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb he??? Kneus dat zegt meer over jou domheid dan mij verstand van voetbal.En waarom??? Ik vind Eriksen niet goed genoeg lulletje de behanger dat is een mening.Heeft niks met domheid te maken.Weet je wat oerdom is dat je geen eigen mening heb en achter de meute (die steeds kleiner word)aanhobbelt wat betreft Eriksen.Oeps jij heb geen karakter en laat je leven ik heb medelij met je.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 19 oktober 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

Och Rogier wie ben jij om te zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb he??? Kneus dat zegt meer over jou domheid dan mij verstand van voetbal.En waarom??? Ik vind Eriksen niet goed genoeg lulletje de behanger dat is een mening.Heeft niks met domheid te maken.Weet je wat oerdom is dat je geen eigen mening heb en achter de meute (die steeds kleiner word)aanhobbelt wat betreft Eriksen.Oeps jij heb geen karakter en laat je leven ik heb medelij met je.
Ow, dus als je een mening hebt, die toevallig de meerderheid ook heeft, heb je geen karakter?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Hasjkoph --
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Nora je kan/mag Eriksen niet vergelijken met deze grootheden /Messi/Snijder v/d Vaart/Ronaldo/van Persie/Robben .Hij komt in de verste verte niet in de buurt.
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ow, dus als je een mening hebt, die toevallig de meerderheid ook heeft, heb je geen karakter?
Als je bijvoorbaat je grote smoel opentrekt dat iemand er geen verstand van heb heb je geen karakter en ben je de domheid zelf.
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Welke meerderheid???? Ik weet niet waar jij vandaan komt maar de plek waar ik woon zijn ze helemaal niet zo laaiend over hem.
nora
 nora - woensdag 19 oktober 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:45 schreef Guyt het volgende:
Nora je kan/mag Eriksen niet vergelijken met deze grootheden /Messi/Snijder v/d Vaart/Ronaldo/van Persie/Robben .Hij komt in de verste verte niet in de buurt.
Vedette in wording hij heeft dat in zich om zo,n grote speler te worden en hij is ook zo,n type voetballer met zijn 19 jaar al basis intern. en dit soort spelers verdedigen altijd slecht mee terug en daarom is het zo belangrijk dat je de kilometervreters zoals Brama en Enoh/Anita achter je hebt staan die jou foutjes gorigeren,en die spelers die hebben wij altijd bij Ajax gehad en hopelijk nog heel lang aub geen elftal met 11 eenheids worsten.
nora
 nora - woensdag 19 oktober 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:48 schreef Guyt het volgende:

[..]

Welke meerderheid???? Ik weet niet waar jij vandaan komt maar de plek waar ik woon zijn ze helemaal niet zo laaiend over hem.
He Guyt snel verhuizen man !!!
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:59 schreef nora het volgende:

[..]

He Guyt snel verhuizen man !!!
Rot zelf op stom wijf.
Die grote bek van je optyfte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Guyt --
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Degene die mij gister zeer positief opviel was echt Eyong Enoh.
Breijan
 Breijan - woensdag 19 oktober 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Talenten krijgen steeds minder tijd om te rijpen en dat is jammer! We verwachten dat Eriksen week in week uit TOP speelt, maar dat gaat helaasniet. Eriksen heeft alles in zich om een grote speler te worden.
Waar Siem en Theo gisteren opzichtig faalden bleef deze jongen uiterst koel en beheerst en scoorde de 2-0. Met de wedstrijden tegen AC Milan en met Denemarken tegen Portugal op het netvlies, weet ik zeker dat Ajax een supertalent in huis heeft, nu nog wat geduld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Breijan --
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 12:08 schreef Breijan het volgende:
Talenten krijgen steeds minder tijd om te rijpen en dat is jammer! We verwachten dat Eriksen week in week uit TOP speelt, maar helaas dat gaat niet. Eriksen heeft alles in zich om een grootste speler te worden. Waar Siem en Theo opzichtig faalden bleef deze jongen koel en beheerst en scoorde de 2-0.
Met de wedstrijden tegen AC Milan en met Denemarken tegen Portugal op het netvlies, weet ik zeker dat Ajax een supertalent in huis heeft, nu nog wat geduld.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brandje
 Brandje - woensdag 19 oktober 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Talenten krijgen steeds minder tijd om te rijpen en dat is jammer! We verwachten dat Eriksen week in week uit TOP speelt, maar dat gaat helaasniet. Eriksen heeft alles in zich om een grote speler te worden.
Waar Siem en Theo gisteren opzichtig faalden bleef deze jongen uiterst koel en beheerst en scoorde de 2-0. Met de wedstrijden tegen AC Milan en met Denemarken tegen Portugal op het netvlies, weet ik zeker dat Ajax een supertalent in huis heeft, nu nog wat geduld.
Deels eens. Je kan en mag best slecht spelen als je een talent bent maar de eerste helft was gewoon dramatisch. Slappe ballen die niet aankomen, totaal geen inzet en dat mag niet!! De tweede helft herstelde hij zich aardig.
Ik ben echt een groot fan van Eriksen maar hij moet wel beseffen dat hij er wel keihard voor moet blijven werken
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
faalde ? wat noem jij falen dan... de mooie crossballen, de inzet, de vechtlust, het opkomen voor je medespelers, de steekballen, de slidings, het zien van het spel, het vooruit denken, geen 1 van die dingen op 1 goal na en misschien 2 steekballetjes, heb ik niet gezien bij eriksen...
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
3 wedstrijden in 1.5 jaar.. waarvan 2 in het nationale elftal dus wel geteld 1 goeie wedstrijd voor ons aller ajax, sorry te weinig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door nummer10 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 oktober 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

tjonge wat ben je gebrand op je eigen gelijk te halen!! als iemand een paar slechte wedstrijden speelt en daarna een goeie wedstrijd, wat overheerst er dan bij jouw?
dat negatieve zeker, zo te lezen. Idd voor de wedstrijd tegen DZ was hij niet in zijn goeie doen, maar tegen DZ wel!! hij leed al minder balverlies, hij was opbouwend zeer van belang.
mensen kijken alleen naar wie de assist maakt of het doelpunt maar wat er vooraf gebeurd heeft niemand er meer over!! Zijn rendement is nog wat aan de lage kant dat ben ik wel met je eens maar hij liep al vaker vrij dan ooit!! hij kwam vaker aan de bal dan ooit!! Dus er zit een opbouw in(voorlopig). Hij kan idd beter, maar dat kan Ronaldo ook en is dat dan opeens ook een slechte speler??
Breijan
 Breijan - woensdag 19 oktober 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 12:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

3 wedstrijden in 1.5 jaar.. waarvan 2 in het nationale elftal dus wel geteld 1 goeie wedstrijd voor ons aller ajax, sorry te weinig..
Nou hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld, toch? Daarbij zijn alle trainers erg lovend over deze jongen. Jol zei zelfs dat het in potentie de beste nummer 10 ooit zou kunnen worden.

Ik vind overigens wel dat alle vrije trappen en corners gewoon voor Theo moeten zijn. Die is wat dat betreft een stuk constanter en gevaarlijker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Breijan --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 oktober 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:48 schreef Guyt het volgende:

[..]

Rotterdam zeker?? Spijt mij zeer hoor maar als ik 1 letter verander van jouw naam dan kom ik toch op een feyenoorder/utrechter G=K. dat zegt nog niet dat je geen ajacied zou zijn maar ik vond het leuk om het toch even te noemen!! Vroeger zo 7 jaar geleden toen messi nog in Nederland speelde, ja in Nederland!! Hij speelde toen mee met Argentinie onder de 21.
In Nederland was toen het WK. Wat ik er mee wil zeggen is dat hij toen ook niet zo goed speelde als nu! maar een kenner zag dat hij wel heel goed was voor zijn leeftijd. Maar hij maakte wel fout op fout. Argentinie vloog ook er snel uit!! Hoe meer fouten iemand maakt, hoe sneller hij dat leert om dat niet meer te doen. dat is gewoon hoe een mens leert!!
trial en error! Ik wil hem niet vergelijken met messi, want daar valt niet mee te vergelijken. maar iedereen is als hij jong is niet meteen heel goed. dan bedoel ik met heel goed dat hij geen fout meer maakt!! Natuurlijk moet Eriksen wat dingen leren, gelukkig maar want anders had hij niet meer bij ajax gespeelt!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 oktober 2011 - 13:48   quote  deeplink  
volgens mij hebben een aantal mensen hier een andere wedstrijd op hun netvlies!!

Eriksen was tegen DZ bepalend omdat hij meer bij de opbouw was betrokken dan ervoor!!
dan kan je geen assist geven want je kan niet op 2 plekken tegelijk zijn!
Eriksen al meer inzet toonde dan ervoor!! hij won zelfs een aantal duels, ook al is dat nog weinig.

Maar wat nog niet is kan nog komen!! hij heeft een goed inzicht, een fantasische pass.
soms is hij wat te laconiek en soms is hij niet scherp.
hij mag van mij ook wel wat meer gaan trainen op zijn vrije trap en corners want die zijn echt matig!!
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 13:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Rotterdam zeker?? Spijt mij zeer hoor maar als ik 1 letter verander van jouw naam dan kom ik toch op een feyenoorder/utrechter G=K. dat zegt nog niet dat je geen ajacied zou zijn maar ik vond het leuk om het toch even te noemen!! Vroeger zo 7 jaar geleden toen messi nog in Nederland speelde, ja in Nederland!! Hij speelde toen mee met Argentinie onder de 21.
In Nederland was toen het WK. Wat ik er mee wil zeggen is dat hij toen ook niet zo goed speelde als nu! maar een kenner zag dat hij wel heel goed was voor zijn leeftijd. Maar hij maakte wel fout op fout. Argentinie vloog ook er snel uit!! Hoe meer fouten iemand maakt, hoe sneller hij dat leert om dat niet meer te doen. dat is gewoon hoe een mens leert!!
trial en error! Ik wil hem niet vergelijken met messi, want daar valt niet mee te vergelijken. maar iedereen is als hij jong is niet meteen heel goed. dan bedoel ik met heel goed dat hij geen fout meer maakt!! Natuurlijk moet Eriksen wat dingen leren, gelukkig maar want anders had hij niet meer bij ajax gespeelt!!
Vergelijk me nooit meer met Kuyt.Hij komt welis waar uit hetzelfde dorp als ik maar ik heb werkelijk waar niets met hem te maken.Ik ken Dirk ook van vroeger en hij was de grootste AJACIED van ons dorp
KATWIJK.Zie nog zo sn AJAX dekbedje buitenhangen.Ook liep hij altijd in AJAX teneus.Dat terzijde er is geen mens zonder fouten er is geen voetballer die in 1 wedstrijd niet iets fout doed.Maar je kan blijven praten wat je wil ik ben niet gecharmeerd en jij wel.Dat kan ieder zn eigen mening.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 oktober 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 14:01 schreef Guyt het volgende:

[..]

Vergelijk me nooit meer met Kuyt.Hij komt welis waar uit hetzelfde dorp als ik maar ik heb werkelijk waar niets met hem te maken.Ik ken Dirk ook van vroeger en hij was de grootste AJACIED van ons dorp
KATWIJK.Zie nog zo sn AJAX dekbedje buitenhangen.Ook liep hij altijd in AJAX teneus.Dat terzijde er is geen mens zonder fouten er is geen voetballer die in 1 wedstrijd niet iets fout doed.Maar je kan blijven praten wat je wil ik ben niet gecharmeerd en jij wel.Dat kan ieder zn eigen mening.
oke dat doe ik dan ook niet meer. maar ik ben helemaal niet gecharmeerd van eriksen!! als iemand iets fout doet dan zeg ik er wat van! als hij wel iets goed doet dan zeg ik dat ook maar waar ik mij aan stoor is dat mensen in het fouten blijven hangen en het goeie niet meer zien!! omgekeerd geld dan net zo zeer, ook al speelt hij de sterren van de hemel dan moet je hem wel op wijzen wat hij fout doet en dat doe ik!! sommige mensen denken dat hij alles fout doet en andere zeggen dat hij alles goed doet, maar dat kan helemaal niet want niemand is perfect! dus wees kritisch op de fouten en wees positief wat hij wel goed doet aub..
joduh
 joduh - woensdag 19 oktober 2011 - 15:17   quote  deeplink  
ok man,de ene vind eriksen geweldig en de ander vind hem gewoon 3x niks!!!!!!!
klaar!
joduh
 joduh - woensdag 19 oktober 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 15:17 schreef joduh het volgende:
ok man,de ene vind eriksen geweldig en de ander vind hem gewoon 3x niks!!!!!!!
klaar!
hey joduh!!!helemaal eens met je man,ik vind eriksen 3x niks!!!!!!!!!!!!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 19 oktober 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 15:21 schreef joduh het volgende:

[..]

Je maakt wel vrienden met jezelf ;-)
joduh
 joduh - woensdag 19 oktober 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 15:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je maakt wel vrienden met jezelf ;-)
hahahah ;-)
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 19 oktober 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

whahahahahaha, goede manier
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahahahaha hij is leuk!!!!
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Joduh goeie humor heb je whahaha.
nora
 nora - woensdag 19 oktober 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 12:00 schreef Guyt het volgende:

[..]

Rot zelf op stom wijf.
Die grote bek van je optyfte.
Als je het niet meer weet ga je schelden zielig mannetje !!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 19 oktober 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Laten we deze jongen aub beschermen tegen dit soort ongein. Hebben we eindelijk een speler die de potentie heeft om de spelmaker van Ajax 1 te worden, krijgen we dit.

Dat het er niet altijd even goed uitkomt heeft met meerdere factoren te maken.

1) Zijn leeftijd en ervaring
2) Vorm van het elftal
3) Spelers om zijn heen

Vooral het laatste is ontzettend belangrijk voor een Eriksen. Hij moet bewegende mensen om zich heen hebben die ook nog eens gevoel hebben om de ruimtes te benutten.

Daarnaast heeft hij behoefte aan een speler naast hem met voetballende kwaliteiten.

Je zult zien dat hij veel beter zal spelen met spelers als Janssen naast 'm. Dat heeft nu echter weer een aantal wedstrijden nodig gezien het feit dat ze nu voor het eerst naast elkaar spelen. Daar kan Eriksen zelf echter niets aan doen, daarvoor moet je bij Frank zijn.

Hoewel hij gisteren niet zijn beste wedstrijd in het shirt van Ajax speelde, had hij wel degelijk zijn aandeel in de winst. Naast het feit dat hij de 2-0 voor zijn rekening nam was hij ook een van de schakels in de opbouw. Met name zijn rust en overzicht speelden een grote rol in de tweede helft.

Kritisch zijn mag, maar kom dan niet met argumenten van

"vertel mij eens de momenten van de steekpass, doorjagen of slidings op de bal".

Dat kereltje is pas 19 jaar, en je mag en kan niet verwachten dat hij week in week uit een 7 haalt. Daarvoor is hij nog te jong en speelt het elftal te wisselvallig.

Plus het feit dat de trainer ook niet gehaal vrijuit gaat in dezen.
Want hij had natuurlijk vanaf de voorbereiding al met Janssen en Eriksen naast elkaar kunnen spelen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Booya4Afca --
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 19 oktober 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 15:42 schreef nora het volgende:

[..]

Ach hij zal wel een jaar of 12-14 zijn. Dat hoop ik voor em althans anders heeft hij nog veel te leren wat betreft het omgaan met mensen die een andere mening (kunnen) hebben.
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 15:42 schreef nora het volgende:

[..]

HOERRRRRRRRRRRRRRR
JIJ BENT ZIELIG WANT JE RESPECTEERD EEN ANDER ZN MENING NIET.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Guyt --
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 15:51 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Ach hij zal wel een jaar of 12-14 zijn. Dat hoop ik voor em althans anders heeft hij nog veel te leren wat betreft het omgaan met mensen die een andere mening (kunnen) hebben.
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
WAAR BEMOEI JE JE MEE KNEUS.

Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 19 oktober 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 15:54 schreef Guyt het volgende:

[..]

HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Point proven...
nora
 nora - woensdag 19 oktober 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

HOERRRRRRRRRRRRRRR
Ha Ha die rottevis uit Katwijk is echt lachwekkend!!!
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 10:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

janssen meer bal verlies die gevaarlijk werden wel getelt 1 omdat hij de bal liet lopen omdat hij dacht dat iemand anders achter hem stond ?? en dan kom je aan met assists en doelpunten ?? wees realistisch remco AUB.. de crossballen die janssen geeft om het spel open te breken. van links naar rechts, de steekballen die hij geeft de manier van jagen/slidings nemen/erop klappen.. de wil om te winnen, en zo kan ik nog wel even doorgaan, kan eriksen nog erg veel van leren.. en het ging toch niet om scoren of assists ? was toch zijn fantastisch doorjagen, en het vrij lopen ?? nee sorry remco, tis niks en tot nu toe wordt het ook niet wat.. zo gauw hij iets goeds gaat doen in MIJN ogen, en tegen feyenoord ook weer PAAR mooie balletjes geeft en ECHT door jaagd. zou ik erop terug komen
Jij vind het niks, dat is iets heel anders als dat het niks is.. zoals ik al eerder aangaf ben ik in dit geval heel erg blij met de mening van de Boer en het overgrote deel Ajacieden
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah het heeft ook ff bij de boer geduurt voordat hij door had waar janssen moest staan. maaruh jij denkt dat heel ajax het zelfde denkt als F de boer ?? denk dat je er dan mooi naast zit kerel.. dus heel ajax wou janssen ook als verdedigende middenvelder ?? en nog maals.. ERIKSEN VERDEDIGD NIET MEE TERUG !!!! hij loopt naar de bal toe en de tegenstander maar JAAGT NIET !!! dat is een heel verschil man, hij rent er naar toe blijft 3 meter er vandaan staan, en vervolgens mogen ze nog gewoon passes geven
Heb jij de wedstrijd uberhaubt wel gezien?? Erikssen heeft heel vaakl mee terugverdedigd.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 19 oktober 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

HOERRRRRRRRRRRRRRR
Jij bent op dit moment geen haar beter, aangezien jij begint te schelden zodra iemand jouw mening niet deelt en ook nog eens met feiten komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Booya4Afca --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NK Dinamo Zagreb - AFC Ajax (Champions League , di 18-10-2011 , 20:45): 0-2

0.0117831