BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NK Dinamo Zagreb - AFC Ajax (Champions League , di 18-10-2011 , 20:45): 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 oktober 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb jij de wedstrijd uberhaubt wel gezien?? Erikssen heeft heel vaakl mee terugverdedigd.
remco zeg nou eens eerlijk dat het wel meer kan dat terug verdedigen toch? Het ligt niet in de aard van eriksen om een duel hard in te gaan maar je moet wel de intentie hebben om die bal te willen veroveren, dat mis ik de afgelopen tijd een beetje bij eriksen maar gistere heeft dat al wel meer laten zien dan ervoor en daar ben ik blij mee!!!
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:55 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Jij bent op dit moment geen haar beter, aangezien jij begint te schelden zodra iemand jouw mening niet deelt en ook nog eens met feiten komt.
Feiten en statistieken doen me niets ik reageer op wat ik nu zie.En dat is dat ik Mr Eriksen niet zo een groot talent vind als sommige zeggen thats it.En ik respecteer jou mening best maar als ik een meningsverschil met iemand heb hoef je daar niet mee te bemoeien.Doe je dat wel zoals eerder vandaag reageer ik daar ook weer op.
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:04 schreef nora het volgende:

[..]

Ha Ha die rottevis uit Katwijk is echt lachwekkend!!!
Kom je een keer langs???
alibabba
 alibabba - woensdag 19 oktober 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 07:57 schreef Rogier het volgende:
Eriksen is een uitstekende JONGE voetballer die ook nog mindere periodes kent. Heel normaal. Hadden vd Vaart en Sneijder ook hoor toen ze nog die leeftijd hadden. Eriksen wordt absoluut een wereldtopper. Maar ach....een Vermaelen was ook niks en werd daarna in England als beste koop van het seizoen gezien.

Voor de rest prima gespeeld.
EENS
joduh
 joduh - woensdag 19 oktober 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

EENS
fijn voor je....
alibabba
 alibabba - woensdag 19 oktober 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:11 schreef joduh het volgende:

[..]

fijn voor je....
Ik ben blij....
joduh
 joduh - woensdag 19 oktober 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:12 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben blij....
mooi gap!ik ben blij voor jou!!!!
alibabba
 alibabba - woensdag 19 oktober 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:13 schreef joduh het volgende:

[..]

mooi gap!ik ben blij voor jou!!!!
Ik ben ook blij met Eriksen en ben blij dat jij blij voor me bent..
joduh
 joduh - woensdag 19 oktober 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben ook blij met Eriksen en ben blij dat jij blij voor me bent..
je kent me ouwe......
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb jij de wedstrijd uberhaubt wel gezien?? Erikssen heeft heel vaakl mee terugverdedigd.
teru meeverdedigen en de bal afjagen is wat anders dan naar iemand toe rennen om vervolgens niks te doen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 oktober 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 20:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

teru meeverdedigen en de bal afjagen is wat anders dan naar iemand toe rennen om vervolgens niks te doen..
dat is idd iets heel anders. maar als je om die redenen spelers er naast wil zetten hou je weinig ajacieden over hoor. veel spelers rennen naar de tegenstander maar doen dan vrij weinig! maar hij doet steeds meer dingen en je leert het niet meteen alles goed te doen he!
Enigma
 Enigma - woensdag 19 oktober 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Ik zal wel weer één van de zeikerds zijn maar ik ben helemaal niet zo kapot van wat Ajax heeft laten zien, sorry..

We hebben gewonnen, ja. We hebben de tweede plek, ja. Meer dan, in ieder geval door mij, verwacht, ja. Maar... waren wij nou zo goed of was Zagreb zo zwak?

Ik wil helemaal geen reacties uitlokken of provoceren, maar wees nou even realistisch en eerlijk. In de eerste tien minuten mogen we onze lieve Heer op onze blote knietjes danken dat Zagreb, net zoals ons overigens, geen killers heeft. Door met name de glorieuze terugkeer van de zwakste RB sinds jaren van Ajax werden we rechts in in het centrum van de verdediging rechts voor lul gezet door een stel middelmatige voetballers. Schandalig, geen ander woord voor. Had meer verwacht van Zagreb maar ze vielen me zwaar tegen; misschien omdat ik ze ook anders ken maar dit was onthutsend slecht. Als vdebiel dan als een lulletje rozewater wordt gepiepeld en Alderweirald moet het oplossen en ook nog het centrum afdekken vraag je om problemen. Toby is super maar dat we geen goal tegen kregen was een stukje van Vermeer maar vooral onvermogen van Zagreb. Daar mogen we ze dan een hand geven want wij hadden een spits die daar zo mee kan doen en je ziet geen verschil in resultaat. De Jong is ONGESCHIKT als spits! Wat een kansen heeft die gemist en wat mag hij Derk knuffelen en bedanken voor die 1-0 anders was hij de schlemiel van de wedstrijd geworden; krachteloos en inefficiënt. Kan je hard werken maar voor een leeg goal missen zou zelfs Stevie Wonder meer moeite mee hebben dan Siem..

Anita weer supernuttig, Jan herstelt zich wat maar is zoals ik al eerder zei, niet de leider die wij nodig hebben maar ook duidelijk niet meer de leider van Ajax 1.. Hij zal dit moeten accepteren. De echte leider is opgestaan en luistert naar de naam Theo Jansen! Wat een overzicht, wat een passes en wat een bezieling!! Vooral ook wat een vuurpuwer en brok onverzettelijkheid. Hij is overal waar hij moet zijn en neemt steeds meer zijn verantwoordelijkheid, oké hij mist een 100% kans maar dat is vergeven door zijn surplus aan techniek, kracht en spirit. Hij laat het hele team en dan met name gister Eriksen, Sulejmani en Boerrigter beter spelen. Jansen wordt onze nieuwe held, let maar op. Binnen de kortste keren is hij ook de aanvoerder en terecht want hij is een natuurlijke leider die voorop gaat en eindelijk op zijn plaats staat. Enoh, petje af voor zijn beheersing en spelen in belang van het team, heerlijke speler die vanaf nu zich meer moet inhouden maar net als Anita supernuttig kan zijn voor dit team. Misschien technisch minder begaafd maar alleen een team kan winnen, niet elf Cruijffjes.. Sulejmani was gisteren meer gedreven en beter dan het hele seizoen tot nu toe. Compliment voor hem en de Boer. Maar vooral weer voor Theo. De ommekeer voor zijn, Sulejmani's, zwakke houding komt voornamelijk door het opstaan van de echte leider. Ben er echter nagenoeg zeker van dat we tegen Feijenoord of uit bij Roda weer de "normale" Micky zien, keutelbroek spel dus. Het zou mij verbazen als hij dit drie wedstrijden volhoudt. Maar toch, gister was hij redelijk. Derk, samen met Theo TOPPIE!! De Jong, genoeg over gezegd. Klaar mee. Tja komt ie.... Eriksen.... Ik vond hem redelijk, niet goed, redelijk. Hij was weer niet de schakel tussen spits en middenveld. Liet weer te vaak verstek gaan bij balverlies, ook van anderen. Corners ronduit slecht. Hij was wel beter als de laatste weken maar de reden kan ik wel blijven noemen, wordt wat ééntonig; Theo. Hij laat Eriksen beter spelen, mooi voor Eriksen maar het zegt meteen zoveel over hem. Zonder Theo om hem heen was het weer niks geweest. Hij scoort op schitterend aangeven van Bully, perfect doelpunt trouwens waar de klasse vanaf droop, absoluut. Maar nog steeds blijf ik erbij dat hij zandzakkentraining moet hebben en meer gewisseld moet worden. Voor de laatste keer; Messi, Ronaldo, Bergkamp, Cruijff, Maradona, Laudrup.. Ze waren er in één keer en bleven er ook. Waren altijd nagenoeg ongrijpbaar omdat ze hun tegenstander steeds voor zijn met denken en uitvoeren. Hij is meer een geval Modric. Heerlijk soms om naar te kijken maar niet constant en de supertopper die iedereen er van wil maken. Hij wordt heel erg goed, absoluut. Maar nu nog niet en geen speler die in dat illustere rijtje komt. Zet hem nu maar neer in Spanje, Engeland of Italië; hij verzuipt. Heeft nog heel lang nodig. Ik zou zeggen kijk eens naar Bojan Krkic, veel doeltreffender, technischer maar kijk waar hij nu is en wat de media over hem schreef.

Ben blij met punten en hoop dat Ajax dit doorzet. Alles hangt nu af van Real thuis, Real uit bij de Stokbroden en natuurlijk Zagreb in de ArenA. We hebben het in eigen hand maar toch ben ik bang dat we hooguit derde worden. Tweede zou heel fijn zjn, vooral voor het geld dat we hard nodig zullen hebben indien we geen kampioen zouden worden dit jaar.

Kortom, fijn dat we gewonnnen hebben maar ik ben er niet kapot van. Mochten we in Frankrijk winnen dan word ik helemaal gek van blijdschap, dat zou wat betekenen.
En nu eerst de kakkerlakken verdelgen zondag.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Tja komt ie.... Eriksen.... Ik vond hem redelijk, niet goed, redelijk. Hij was weer niet de schakel tussen spits en middenveld. Liet weer te vaak verstek gaan bij balverlies, ook van anderen. Corners ronduit slecht. Hij was wel beter als de laatste weken maar de reden kan ik wel blijven noemen, wordt wat ééntonig; Theo. Hij laat Eriksen beter spelen, mooi voor Eriksen maar het zegt meteen zoveel over hem. Zonder Theo om hem heen was het weer niks geweest. Hij scoort op schitterend aangeven van Bully, perfect doelpunt trouwens waar de klasse vanaf droop, absoluut. Maar nog steeds blijf ik erbij dat hij zandzakkentraining moet hebben en meer gewisseld moet worden. Voor de laatste keer; Messi, Ronaldo, Bergkamp, Cruijff, Maradona, Laudrup.. Ze waren er in één keer en bleven er ook. Waren altijd nagenoeg ongrijpbaar omdat ze hun tegenstander steeds voor zijn met denken en uitvoeren. Hij is meer een geval Modric. Heerlijk soms om naar te kijken maar niet constant en de supertopper die iedereen er van wil maken. Hij wordt heel erg goed, absoluut. Maar nu nog niet en geen speler die in dat illustere rijtje komt. Zet hem nu maar neer in Spanje, Engeland of Italië; hij verzuipt. Heeft nog heel lang nodig. Ik zou zeggen kijk eens naar Bojan Krkic, veel doeltreffender, technischer maar kijk waar hij nu is en wat de media over hem schreef.

compleet mee eens Enigma.
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 15:21 schreef joduh het volgende:

[..]

hey joduh!!!helemaal eens met je man,ik vind eriksen 3x niks!!!!!!!!!!!!!!
Whahahaha, je bent een domme klootzak, maar dit is wel geweldig..
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 21:24 schreef Enigma het volgende:
Ik zal wel weer één van de zeikerds zijn maar ik ben helemaal niet zo kapot van wat Ajax heeft laten zien, sorry..

We hebben gewonnen, ja. We hebben de tweede plek, ja. Meer dan, in ieder geval door mij, verwacht, ja. Maar... waren wij nou zo goed of was Zagreb zo zwak?

Ik wil helemaal geen reacties uitlokken of provoceren, maar wees nou even realistisch en eerlijk. In de eerste tien minuten mogen we onze lieve Heer op onze blote knietjes danken dat Zagreb, net zoals ons overigens, geen killers heeft. Door met name de glorieuze terugkeer van de zwakste RB sinds jaren van Ajax werden we rechts in in het centrum van de verdediging rechts voor lul gezet door een stel middelmatige voetballers. Schandalig, geen ander woord voor. Had meer verwacht van Zagreb maar ze vielen me zwaar tegen; misschien omdat ik ze ook anders ken maar dit was onthutsend slecht. Als vdebiel dan als een lulletje rozewater wordt gepiepeld en Alderweirald moet het oplossen en ook nog het centrum afdekken vraag je om problemen. Toby is super maar dat we geen goal tegen kregen was een stukje van Vermeer maar vooral onvermogen van Zagreb. Daar mogen we ze dan een hand geven want wij hadden een spits die daar zo mee kan doen en je ziet geen verschil in resultaat. De Jong is ONGESCHIKT als spits! Wat een kansen heeft die gemist en wat mag hij Derk knuffelen en bedanken voor die 1-0 anders was hij de schlemiel van de wedstrijd geworden; krachteloos en inefficiënt. Kan je hard werken maar voor een leeg goal missen zou zelfs Stevie Wonder meer moeite mee hebben dan Siem..

Anita weer supernuttig, Jan herstelt zich wat maar is zoals ik al eerder zei, niet de leider die wij nodig hebben maar ook duidelijk niet meer de leider van Ajax 1.. Hij zal dit moeten accepteren. De echte leider is opgestaan en luistert naar de naam Theo Jansen! Wat een overzicht, wat een passes en wat een bezieling!! Vooral ook wat een vuurpuwer en brok onverzettelijkheid. Hij is overal waar hij moet zijn en neemt steeds meer zijn verantwoordelijkheid, oké hij mist een 100% kans maar dat is vergeven door zijn surplus aan techniek, kracht en spirit. Hij laat het hele team en dan met name gister Eriksen, Sulejmani en Boerrigter beter spelen. Jansen wordt onze nieuwe held, let maar op. Binnen de kortste keren is hij ook de aanvoerder en terecht want hij is een natuurlijke leider die voorop gaat en eindelijk op zijn plaats staat. Enoh, petje af voor zijn beheersing en spelen in belang van het team, heerlijke speler die vanaf nu zich meer moet inhouden maar net als Anita supernuttig kan zijn voor dit team. Misschien technisch minder begaafd maar alleen een team kan winnen, niet elf Cruijffjes.. Sulejmani was gisteren meer gedreven en beter dan het hele seizoen tot nu toe. Compliment voor hem en de Boer. Maar vooral weer voor Theo. De ommekeer voor zijn, Sulejmani's, zwakke houding komt voornamelijk door het opstaan van de echte leider. Ben er echter nagenoeg zeker van dat we tegen Feijenoord of uit bij Roda weer de "normale" Micky zien, keutelbroek spel dus. Het zou mij verbazen als hij dit drie wedstrijden volhoudt. Maar toch, gister was hij redelijk. Derk, samen met Theo TOPPIE!! De Jong, genoeg over gezegd. Klaar mee. Tja komt ie.... Eriksen.... Ik vond hem redelijk, niet goed, redelijk. Hij was weer niet de schakel tussen spits en middenveld. Liet weer te vaak verstek gaan bij balverlies, ook van anderen. Corners ronduit slecht. Hij was wel beter als de laatste weken maar de reden kan ik wel blijven noemen, wordt wat ééntonig; Theo. Hij laat Eriksen beter spelen, mooi voor Eriksen maar het zegt meteen zoveel over hem. Zonder Theo om hem heen was het weer niks geweest. Hij scoort op schitterend aangeven van Bully, perfect doelpunt trouwens waar de klasse vanaf droop, absoluut. Maar nog steeds blijf ik erbij dat hij zandzakkentraining moet hebben en meer gewisseld moet worden. Voor de laatste keer; Messi, Ronaldo, Bergkamp, Cruijff, Maradona, Laudrup.. Ze waren er in één keer en bleven er ook. Waren altijd nagenoeg ongrijpbaar omdat ze hun tegenstander steeds voor zijn met denken en uitvoeren. Hij is meer een geval Modric. Heerlijk soms om naar te kijken maar niet constant en de supertopper die iedereen er van wil maken. Hij wordt heel erg goed, absoluut. Maar nu nog niet en geen speler die in dat illustere rijtje komt. Zet hem nu maar neer in Spanje, Engeland of Italië; hij verzuipt. Heeft nog heel lang nodig. Ik zou zeggen kijk eens naar Bojan Krkic, veel doeltreffender, technischer maar kijk waar hij nu is en wat de media over hem schreef.

Ben blij met punten en hoop dat Ajax dit doorzet. Alles hangt nu af van Real thuis, Real uit bij de Stokbroden en natuurlijk Zagreb in de ArenA. We hebben het in eigen hand maar toch ben ik bang dat we hooguit derde worden. Tweede zou heel fijn zjn, vooral voor het geld dat we hard nodig zullen hebben indien we geen kampioen zouden worden dit jaar.

Kortom, fijn dat we gewonnnen hebben maar ik ben er niet kapot van. Mochten we in Frankrijk winnen dan word ik helemaal gek van blijdschap, dat zou wat betekenen.
En nu eerst de kakkerlakken verdelgen zondag.
Respect voor jou en je mooie stukje weer.
Guyt
 Guyt - woensdag 19 oktober 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Tja komt ie.... Eriksen.... Ik vond hem redelijk, niet goed, redelijk. Hij was weer niet de schakel tussen spits en middenveld. Liet weer te vaak verstek gaan bij balverlies, ook van anderen. Corners ronduit slecht. Hij was wel beter als de laatste weken maar de reden kan ik wel blijven noemen, wordt wat ééntonig; Theo. Hij laat Eriksen beter spelen, mooi voor Eriksen maar het zegt meteen zoveel over hem. Zonder Theo om hem heen was het weer niks geweest. Hij scoort op schitterend aangeven van Bully, perfect doelpunt trouwens waar de klasse vanaf droop, absoluut. Maar nog steeds blijf ik erbij dat hij zandzakkentraining moet hebben en meer gewisseld moet worden. Voor de laatste keer; Messi, Ronaldo, Bergkamp, Cruijff, Maradona, Laudrup.. Ze waren er in één keer en bleven er ook. Waren altijd nagenoeg ongrijpbaar omdat ze hun tegenstander steeds voor zijn met denken en uitvoeren. Hij is meer een geval Modric. Heerlijk soms om naar te kijken maar niet constant en de supertopper die iedereen er van wil maken. Hij wordt heel erg goed, absoluut. Maar nu nog niet en geen speler die in dat illustere rijtje komt. Zet hem nu maar neer in Spanje, Engeland of Italië; hij verzuipt. Heeft nog heel lang nodig. Ik zou zeggen kijk eens naar Bojan Krkic, veel doeltreffender, technischer maar kijk waar hij nu is en wat de media over hem schreef.

Eens.
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

remco zeg nou eens eerlijk dat het wel meer kan dat terug verdedigen toch? Het ligt niet in de aard van eriksen om een duel hard in te gaan maar je moet wel de intentie hebben om die bal te willen veroveren, dat mis ik de afgelopen tijd een beetje bij eriksen maar gistere heeft dat al wel meer laten zien dan ervoor en daar ben ik blij mee!!!
Ik kijk bij een speler niet over 1nacht ijs, en kijk naar potentie, ik ben echt heel tevreden over hem..
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 22:20   quote  deeplink  
:) kga er nie eens meer op in.... :)
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:04 schreef Guyt het volgende:

[..]

Feiten en statistieken doen me niets ik reageer op wat ik nu zie.En dat is dat ik Mr Eriksen niet zo een groot talent vind als sommige zeggen thats it.En ik respecteer jou mening best maar als ik een meningsverschil met iemand heb hoef je daar niet mee te bemoeien.Doe je dat wel zoals eerder vandaag reageer ik daar ook weer op.
Is daar een forum niet voor??
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 20:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik vind dat hij genoeg afjaagt, als je dan over het jagen wil klagen, doe dat dan over Siem en Boerrigter, die zetten werkelijk nooit druk op een tegenstander, ook Sulejmani trouwens niet, al verdedigt die wel altijd terug..
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 21:44 schreef nummer10 het volgende:

compleet mee eens Enigma.
Hij hoeft ook helemaal niet de schakel tussen middenveld en aanval te zijn..

Krikic?? Die vind ik juist pas een eeuwig talent aan het worden..
Enigma
 Enigma - woensdag 19 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij en de Ajaxfilosofie moet hij dat toch echt wel zijn hoor kerel. Of staat hij nu opeens spits? Je hebt het zelf steeds erover dat hij van die mooie steekballen geeft toch? Ik vind dat overigens wel meevallen maar dat is weer een andere discussie. Hij moet 7 van de 10 keer de spitsen lanceren en dat noem ik een schakel tussen mv en aanval. ander punt: zou ik misschien bedoelen dat Eriksen wel eens hetzelfde voor zou kunnen gelden als Krikc? Waarbij Krikc al even iets meer gepresteerd had en ook hoger werd aangeschreven? Inderdaad kunnen beiden wel eens eeuwige talenten blijken. Zie onze Dani van '98..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Enigma --
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

wat hij hier bedoeld is die was ook zo de hemel in geprezen zoals Eriksen nu.. maar die is er ook niet gekomen...
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 23:03 schreef Enigma het volgende:

[..]

Volgens mij en de Ajaxfilosofie moet hij dat toch echt wel zijn hoor kerel. Of staat hij nu opeens spits? Je hebt het zelf steeds erover dat hij van die mooie steekballen geeft toch? Ik vind au overigens wel meevallen maar dat is weer een andere discussie. Hij moet 7 van de 10 keer de spitsen lanceren en dat noem ik een schakel tussen mv en aanval. ander punt: zou ik misschien bedoelen dat Eriksen wel eens hetzelfde voor zou kunnen gelden als Krikc? Waarbij Krikc al even iets meer gepresteerd had en ook hoger werd aangeschreven? Inderdaad kunnen beiden wel eens eeuwige talenten blijken. Zie onze Dani van '98..
Steekballen geven en de verbinding zijn tussen zijn 2 verschillende dingen in mijn ogen, Erikssen en Janssen spelen naast elkaar en dat is een compleet ander systeem dan wat Ajax normaal altijd speelt.. Krikic heeft iets meer gepresteerd??? Hij mocht regelmatig invallen bij een fantasistisch draaiend Barcelona, en Erikssen speelt vanaf het begin bij een moelijk draaiend Ajax..
nora
 nora - woensdag 19 oktober 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Als Krikic bij Ajax had gevoetbald had hij waarschijnlijk een hoop geld opgeleverd want bij Ajax had hij wel gevoetbald en daar wordt je beter van en niet van op de bank zitten.
joduh
 joduh - donderdag 20 oktober 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, je bent een domme klootzak, maar dit is wel geweldig..
bedankt man!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 20 oktober 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 11:08 schreef joduh het volgende:

[..]

bedankt man!
Bedank je mij ook weer een gappie?

Ik mis je! :(
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 20 oktober 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Jezus Christus oftewel Johan Cruijff.

de wedstrijd niet gezien en ik ga dit topic ook niet terug lezen.
Telegraaf.nl heeft me genoeg verteld en laten zien.

De kakkerlakken gaan helemaal kapot zondag.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 11:34   quote  deeplink  
dat zowieso... :D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NK Dinamo Zagreb - AFC Ajax (Champions League , di 18-10-2011 , 20:45): 0-2

0.0162470