|
|
joduh
|
|
|
heb er een goed gevoel bij,..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 18:59 schreef romano het volgende:Ik begrijp dat we vanavond weer met Enoh spelen als punt naar achteren. Gaan ze het nou nooit zien daar bij Ajax? Enoh kan het niet! De enige goede punt naar achteren die we hebben is Anita. Ik zie dan nog liever Blind als linksback ipv Anita (ik geef toe, dat is ook vragen om moeilijkheden) dan Enoh op de plek waar hij straks gaat spelen. 4-1 voor Zagreb is zo'n gekke prognose nog niet. wat is je punt nou? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: nee bij jou op je bolle lelijke kop schijten..... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: dat enoh niet goed genoeg is voor ajax denk ik. maar dat is blind ook niet dus of je nou met blind of met enoh speelt het is alle bij even kut. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 20:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] dat enoh niet goed genoeg is voor ajax denk ik. maar dat is blind ook niet dus of je nou met blind of met enoh speelt het is alle bij even kut. nee,het verschil tussen Enoh en Blind is heel duidelijk vriend.. Enoh is verbeterd ten opzichte van vorig jaar en dat jaar ervoor.. blind zal nooit kunnen voetballen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Glijd zo van die kale klats af man..
FF serieus mensen, geniet van deze avond ondanks al onze verschillen op dit forum zijn we allemaal ECHTE AJACIEDEN...
Veel plezier, op na een 2-0 overwinning.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 20:42 schreef Grasmaaier het volgende:[..] nee,het verschil tussen Enoh en Blind is heel duidelijk vriend.. Enoh is verbeterd ten opzichte van vorig jaar en dat jaar ervoor.. blind zal nooit kunnen voetballen Daarom is hij ook profvoetballer.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: het niveau van Ajax zal hij nooit aankunnen.. lastig he, begrijpend lezen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zo begint al weer lekker. Waarom continu dat gekut achterin!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 20:42 schreef Grasmaaier het volgende:[..] nee,het verschil tussen Enoh en Blind is heel duidelijk vriend.. Enoh is verbeterd ten opzichte van vorig jaar en dat jaar ervoor.. blind zal nooit kunnen voetballen dat vind ik ook, bij enoh zit er progressie en bij blind (nog) niet! maar veel mensen zien de progressie niet bij enoh! natuurlijk is anita beter dan enoh maar anita heb je op andere positie ook nodig helaas! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
gewoon die bal naar voren rammen klaar.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 20:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] dat vind ik ook, bij enoh zit er progressie en bij blind (nog) niet! maar veel mensen zien de progressie niet bij enoh! natuurlijk is anita beter dan enoh maar anita heb je op andere positie ook nodig helaas! Enoh voetbalt 10x beter dan 2 jaar geleden.. alleen zijn passes zijn nog niet top |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
is toch godveredomme niet te geloven he.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
vermeer kan niet voetballen, vermeer kan alleen heel goed keepen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
en dan wil Ajax altijd een meevoetballende keeper. we zien het |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ligt het aan mij of wil de bal niet ver rollen? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
niet alleen enoh kan niet passen maar vermeer en vanderwiel kunnen dat niet |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kut SIEM!!! Die bal moet er gewoon in!! Droplul!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
wtff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
elke demente baviaan had hem erin geschoten |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ze blijven maar kutten achterin!! Elk team weet inmiddels wel dat als de bal terug wordt gespeeld op Vermeer ze direct druk moeten zetten. Vermeer lijkt dan erg nerveus over te komen!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
nou wie oh wie zou hem zetten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rare beslissing volgens mij |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: siem scoort hem 9 van de 10 keer ook alleen nu niet! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Lekkere vrije trap ook weer! Krijgt hem niet eens voorbij de muur!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja klopt.. nerveus is ie gewoon |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
twitter/facebook kutje is ook weer bezig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
V/D Wiel heeft echt nog niks goed gedaan volgens mij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goh wat speelt die Erikssen toch slecht zegm niet normaal man.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: die speelt idd beter dan de afgelopen tijd. dat zeg nog niet dat hij goed speelde de afgelopen tijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: sarcatisch hoop ik toch? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
alle ballen op de jong!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: op Eyong 'tarka' Enoh zul je bedoelen hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan Ajax niet beter 3-3-3 gaan spelen en v/d Wiel eraf halen?? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ik haalde vd wiel nou al er uit maar maar maar |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als de Boer nu slim is laat hij Mickey en Derk constant ruilen van positie, voor het einde van de eerste helft is die linksback er met rood vanaf.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
vanderwiel is echt slecht bezig!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zonde van de Jong, veel pech bij deze.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Wat een verademing.. die voorzetten van Derk |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat spelen ze toch al??? Je moet gewoon v.d. Wiel niet meerekenen. Doe ik al maanden niet meer!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat spelen ze toch al??? Je moet gewoon v.d. Wiel niet meerekenen. Doe ik al maanden niet meer!! hahahahahahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|