|
|
biba1970
|
|
|
verthongen schuift in maar die prutser ziet het gewoon niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat spelen ze toch al??? Je moet gewoon v.d. Wiel niet meerekenen. Doe ik al maanden niet meer!! Ajax rekent er nog wel op en dat maakt het extreem gevaarlijk.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Real staat overigens 1-0 voor! Ajax moet die punten nu pakken!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad man. Dat hebben we de afgelopen weken veelvuldig kunnen aanschouwen. Maar twitterkutje zit liever te facebooken en hyven!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb tot nu toe eens zitten letten op van der Wiel, maar hij heeft al een stuk of 20 balcontacten gehad, waarvan hij 15 keer een ander in de problemen brengt door een klote pass.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad man. Dat hebben we de afgelopen weken veelvuldig kunnen aanschouwen. Maar twitterkutje zit liever te facebooken en hyven!! Ik denk niet dat hij het express doet kerel.. Gewoon hopeloos uit vorm houd ik het op.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wederom niks aan de hand.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:09 schreef remco k het volgende:Ik heb tot nu toe eens zitten letten op van der Wiel, maar hij heeft al een stuk of 20 balcontacten gehad, waarvan hij 15 keer een ander in de problemen brengt door een klote pass.. En dan hebben mensen het vaak over Anita, maar Greg doet het een stuk beroerder!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ehahahahaha lul niet man!! Dacht even dat mijn televisie achterliep! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Scheids fluit echt heel erg raar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een seconde of 8 bij ZIGGO |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
net zon van der wiel voorzet |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ow das mooi, want ik heb KPN!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op v/d Wiel na oogt iedereen eens een keer scherp bij Ajax, erg jammer dat we nog niet voorstaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Maar als ik die v.d. Wiel op iemand zie afstormen in het strafschopgebied dan houd ik mijn hart vast!! Tering wat kan die gast dom inkomen! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
zagreb is daarbij een slechte ploeg |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
welke speler kan er voor vanderwiel komen? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik ben me al aan het warmlopen!! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
komen ook lekker veel voorzetten van rechts...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt wat die v/d Wiel aan het doen is .. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
aub niet de jong geblesseerd. speelde erg goed |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
de jong eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, zijn we het eens een keer eens... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon ok, niet erg goed.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoop toch niet dat we hem er zelf af moeten halen of wel soms... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kut twitterhoer!! Ga eens voetballen godverdomme! Dat gekut gaat ons nog punten kosten!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
tjonge jongen. wat is vanderwiel een drama zeg! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
WISSELEN! de wiel eruit en koppers erin |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jezus Eriksen!! Iets strakker inpassen mag ook wel!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
jezus de jong.. een bal schieten is lastig |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
wielke laat de wedstrijd kantelen gvd ben net een paar dagen van de intensive care maar mijn bloeddruk schiet omhoog van die klootzak |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
waarom kan die speler op links een voorzet geven? wanneer zet vanderwiel zijn poot voor de bal! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH DE JONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH KIJK GEWOON NAAR EEN LACHFILM ALS HIJ DE BAL HEEFT MAN!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
loop dan naar die eerste paal stelletje bavianen |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik zie middelmatig Ajax... scheidsrechter soms in de war+veel balverlies leiden |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
geeven aan boerrigter homo |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jezus Sulli speel eens een keer af!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
zit er een jongeling op de bank? voor vanderwiel? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:23 schreef joduh het volgende:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH DE JONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH KIJK GEWOON NAAR EEN LACHFILM ALS HIJ DE BAL HEEFT MAN!!!!!!!!!!!!! Ik doe dat meer bij v.d. Wiel. O nee dat is onmogelijk, want die komt zelden aan de bal!! ;-) |
|
|
|