|
|
Grasmaaier
|
|
|
THEO///HELD ENOH///HELD BOERRIGTER///HELD
ERIKSEN///SUKKEL SULEJMANI///SUKKEL |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Janssen een linie vooruit is echt een verademing..Ook Erikssen gaat er stukken beter van spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Leg eens uit wat Erikssen fout heeft gedaan dan??? Die speelt namelijk echt een hele goede wedstrijd.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
derk toch.. de bal laag houden is ook een vak |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:26 schreef remco k het volgende:[..] Leg eens uit wat Erikssen fout heeft gedaan dan??? Die speelt namelijk echt een hele goede wedstrijd.. idd |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gaat verliezen vandaag, als je zelf zo verschrikkelijk veel kansen mist gan je hem om je oren krijgen, zo zit voetbal nu eenmaal in elkaar.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vindt Eriksen zo slecht niet |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:26 schreef remco k het volgende:[..] Leg eens uit wat Erikssen fout heeft gedaan dan??? Die speelt namelijk echt een hele goede wedstrijd.. de bal speelt hij net te kort telkens.. en het duurt net iets te lang.. oke, SEMI-SUKKEL ;p |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
godsamme man, schiet die bal er toch eens gewoon in! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is gewoon een penalty... 200% |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Boudewijn... ben je voor Ajax? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook voetbal kijken?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ik krijg bijna een harde van het spel van janssen.. zo goed |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:27 schreef remco k het volgende:Ajax gaat verliezen vandaag, als je zelf zo verschrikkelijk veel kansen mist gan je hem om je oren krijgen, zo zit voetbal nu eenmaal in elkaar.. Helemaal eens gap! Begin er ook voor te vrezen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siempie verdient wel een goal mensen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee in Europees verband is hij voor elke club! En daarnaast heeft hij geen voorkeur! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou wel zonde zijn, want je moet nu al gewoon met 3-1 voor staan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
IK BEN V/D WIEL NU WEL ZAT HOOR>. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nu al? Dan moet je nog nat zijn van wat Litmanen in het verleden heeft laten zien. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: toen was ik nog niet geboren lieve schat ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
eriksen en theo zijn goed bezig. siem speelt ook een goeie wedstrijd alleen had hij de 1ste kans moeten maken!
enoh speelt een goeie wedstrijd alleen in het begin had hij wat foutjes,
DE ENIGE SUKKEL IS VANDERWIEL!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: +1 , wat speelt die man slecht zeg... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou is meneer vies zeg.... Hij heeft op de grond gelegen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: LITMANEN/////////SUPER HERO |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nu pas??? Ik was hem al zat toen de wedstrijd begon!! Optyfen met die twitterkut!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ben jij jonger dan 15 dan???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij speelt prima, maar je kan het ook overdrijven zeg.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ben voor geen specifieke club (tenzij Van Gaal een Nederlandse club gaat trainen), maar wel een groot algemene voetballiefhebber. Ik ben dus altijd voor de Nederlandse club als die tegen een buitenlandse club moet!
Donderdag hoop ik dus ook dat AZ, PSV en Twente alle drie winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nu pas??? Ik was hem al zat toen de wedstrijd begon!! Optyfen met die twitterkut!!! Kan el hamdoui niet gewoon rechtsback :P Ik zweer dat die het beter zou doen daar |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nee ;-) maar zijn perfecte spel was toch niet in zijn laatste tijd bij Ajax? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad man, maar het grootste probleem bij Ajax ligt bij Greg!! Als die niet op zijn vingers wordt getikt gaat via die zijde een doelpunt vallen. Let maar op mijn woorden!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: -.- 't spijt me (alweer) .. ik zal in het vervolg even nadenken met wat ik zeg |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ZO RUST MAN....WIEL ERUIT,DEBILIMANI ERUIT,ERIKSEN ERUIT EN DE JONG ERUIT!!!!!!!!!!!! 0-4 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Echt waar man, had ik niet verwacht. Maareh je kan me als Ajacied echt niet vertellen dat je Litmanen nog nooit in actie hebt gezien. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:26 schreef remco k het volgende:[..] Leg eens uit wat Erikssen fout heeft gedaan dan??? Die speelt namelijk echt een hele goede wedstrijd.. leg eens uit wat hij goed heeft gedaan. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Hoeveel kansen heeft De Jong nodig om een doelpunt te maken? Tien? Twintig? Ik zou zeggen: Bulikyn erin, of mijn schoonmoeder. Die maken ze namelijk wel. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:34 schreef baco74 het volgende:[..] Echt waar man, had ik niet verwacht. Maareh je kan me als Ajacied echt niet vertellen dat je Litmanen nog nooit in actie hebt gezien. wat denk jij dan.. heb al die filmpjes terug gekeken vriend.. boah wat een speler.. maar heb hem niet echt ''live'' meegemaakt |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:27 schreef remco k het volgende:Ajax gaat verliezen vandaag, als je zelf zo verschrikkelijk veel kansen mist gan je hem om je oren krijgen, zo zit voetbal nu eenmaal in elkaar.. uuuuh das logisch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoeveel pech kan de Jong hebben in een wedstrijd zeg.. 6 goede mogelijkheden heeft Ajax gekregen, we hadden echt voor moeten staan... Spel is wederom aan de bal prima, met Janssen en Erikssen naast elkaar als prima koppel, moet ook eerlijk zeggen dat Enoh tot nu toe prima speelt..
Boerrigter is de beste aanvaller vandaag, maar Sulejmani speelt zeker niet slecht, vrijwel iedere speler zet veel druk op de bal bij verlies en hierdoor veroveren we de bal heel snel weer..
Slechtse man van het veld is v/d Wiel met stip op 1, hij is vandaag de enige reden dat onze ploeg af en toe heel onzeker overkomt met zijn rare passes, het is simpelweg dramatisch wat die jongen doet, en iedere forumbezoeker zal zijn plaats beter kunnen invullen.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:35 schreef romano het volgende:Hoeveel kansen heeft De Jong nodig om een doelpunt te maken? Tien? Twintig? Ik zou zeggen: Bulikyn erin, of mijn schoonmoeder. Die maken ze namelijk wel. jammer dat hij maar 1 x een 100% kans had en de rest gewoon goed gekopt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:35 schreef romano het volgende:Hoeveel kansen heeft De Jong nodig om een doelpunt te maken? Tien? Twintig? Ik zou zeggen: Bulikyn erin, of mijn schoonmoeder. Die maken ze namelijk wel. lekkere schoonmoeder???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vind jou een irritant ventje........met je neutraliteit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:35 schreef Grasmaaier het volgende:[..] wat denk jij dan.. heb al die filmpjes terug gekeken vriend.. boah wat een speler.. maar heb hem niet echt ''live'' meegemaakt In 2002 ook niet?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: 15 jaar geleden was Litmanen perfect. De tijden van 95 en 96 ouwe!! Dus dat is 15 jaar geleden! ;-) |
|
|
|