|
|
remco k
|
|
|
quote: Goede combinaties, ballen verooverd door druk zetten, 2 goede steekpasses, en een aantal hele goede loopacties.. Zelden balverlies, alleen 1 keer dom in de eerste minuut en die vrije trap was niet goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Al heel snel beter als die van mij, en dat kan jij weten.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat heeft Ajax toch een superspitsen !!!!! waar is GVD die Rus voor de Jong en Twitter trut kan alleen maar achteruit twitteren verkopen dis tweetie ~~~~ |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: leg is uit wat eriksen goed heeft gedaan dan, op beslissende momenten elke keer net niet (<; |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Goede combinaties, ballen verooverd door druk zetten, 2 goede steekpasses, en een aantal hele goede loopacties.. Zelden balverlies, alleen 1 keer dom in de eerste minuut en die vrije trap was niet goed.. dit zijn wel beslissende momenten op dit niveau |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lul toch niet zo dom man, alsof iedere speler altijd alles goed doet.. Hij speelt gewoon goed.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote: jazeker - en ze heeft ook nog een geweldige traptechniek!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
kan anita niet op de tenen staan vanderwiel. kan anita op rechts en blind op links beter blind op links dan vanderwiel op rechts dat zegt genoeg lijkt mij als ik dit zeg want ik ben geen fan van blind |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: oei.....hou ik van man..... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Heeft nog lang geduurd. Wat een enorm drama. Die heeft in balbezit geen enkele bal op het goede been op de juiste snelheid ingespeeld, als ie al een medespeler vond.
Bij balbezit van Zagreb gebeurt er geen reet. Laat zich passeren, laat voorzetten geven, gaat niet vol voor de bal. Opzouten met die gast. Ik vind Sulejmani bij vlagen nog redelijk spelen en dat is knap als je zo'n enorme flapdrol achter je hebt staan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:39 schreef weetnietoftochwel het volgende:[..] leg is uit wat eriksen goed heeft gedaan dan, op beslissende momenten elke keer net niet (<; Hij stoort, hij jaagt en loopt zich een slag in de rondte........is heel irritant voor die verdedigers......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Twitterkut is idd weer helemaal superkut vanavond, maar om hem nou in te ruilen voor Blind gaat wel erg ver... |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Lul toch niet zo dom man, alsof iedere speler altijd alles goed doet.. Hij speelt gewoon goed.. lul zelf niet zo dom man ben je pro eriksen, en nee niet iedere speler doet het altijd goed. maar hij speelt de laatste weken niet zijn beste spel maar jij vind het blijkbaar wel. daarvoor kunnen we op dit forum ieder zijn mening geven |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:39 schreef weetnietoftochwel het volgende:[..] leg is uit wat eriksen goed heeft gedaan dan, op beslissende momenten elke keer net niet (<; Je bent niet goed bij je hoofd man!!!! Het spel van Eriksen lijkt simpel, maar het zijn er maar een paar die dat kunnen....het is pure klasse wat ie doet...heel veel spelers moeten de bal eerst aannemen om eerst te kijken en dan pas te passen. Eriksen heeft een medespeler al gezien voordat ie de bal krijgt en als ie de bal krijgt weet ie gelijk de oplossing. Jij weet het echt niet of???? Nee ik weet het zeker!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: En jij zou er verstand van hebben???????????????????? Lul op man.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:44 schreef romano het volgende:Twitterkut is idd weer helemaal superkut vanavond, maar om hem nou in te ruilen voor Blind gaat wel erg ver... ja het gaat wel ver, maar wat vanderwiel heeft laten zien is 3x niks! dat gaat mij te ver!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
En die eerste kans van Siem, die MOET ie afleggen op Boerrigter... |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hij stoort, hij jaagt en loopt zich een slag in de rondte........is heel irritant voor die verdedigers...... storen en jagen ok maar daar koop je niks voor, je moet er staan als het moet en op sommige momenten de beslissende en dan drijft hij het te vaak door. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik denk serieus dat vd.Wiel een ziekte heeft!!!! Wat is die aan het doen zeg!!!! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:45 schreef alibabba het volgende:[..] Je bent niet goed bij je hoofd man!!!! Het spel van Eriksen lijkt simpel, maar het zijn er maar een paar die dat kunnen....het is pure klasse wat ie doet...heel veel spelers moeten de bal eerst aannemen om eerst te kijken en dan pas te passen. Eriksen heeft een medespeler al gezien voordat ie de bal krijgt en als ie de bal krijgt weet ie gelijk de oplossing. Jij weet het echt niet of???? Nee ik weet het zeker!!!! succes jullie met je eriksen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: heel vaaag .. maar toen keek ik nog niet zo vaak voetbal.. was ik pas 7 he.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:37 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] 15 jaar geleden was Litmanen perfect. De tijden van 95 en 96 ouwe!! Dus dat is 15 jaar geleden! ;-) ja toen was ik 1/2 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
En waarom word er nooit geswitched tussen Sulejmani en Boerrigter????? ONBEGRIJPELIJK!!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:45 schreef alibabba het volgende:[..] Je bent niet goed bij je hoofd man!!!! Het spel van Eriksen lijkt simpel, maar het zijn er maar een paar die dat kunnen....het is pure klasse wat ie doet...heel veel spelers moeten de bal eerst aannemen om eerst te kijken en dan pas te passen. Eriksen heeft een medespeler al gezien voordat ie de bal krijgt en als ie de bal krijgt weet ie gelijk de oplossing. Jij weet het echt niet of???? Nee ik weet het zeker!!!! Bla bla bla zzzzzzzzzzzzzz!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
vandaag speelt eriksen een van zijn betere wedstrijden van de laatste tijd! het gaat er niet om wat hij de laatste tijd heeft laten zien maar wat hij nu laat zien! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: lul zelf op homo...eriksen brengt weer niks meer!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
GOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sulejmani fantastisch.... Boerigter FANTASTISCH.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Goede actie van Sulejmani, prima afgerond. Nu doorduwen en er nog 2 bij prikken. Goed voor het doelsaldo |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
jongens nu doorpakken en niet laten terugzakken |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: en nu juigen voor sulejmani
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2011 door weetnietoftochwel -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hihihi...hij is boos op me....hahahahahaha... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: jonge.. alstjeblieft.. ik juich alleen voor DERK.. hij scoort, miralem niet.. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: kijk nog iemand met visie |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: ben je echt zo dom wie geeft de assist sulejmani toch niet praten |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hoezo niet??? Je mag best kritiek hebben op spelers! Ik juich voor Ajax. Vind V.d. Wiel een drama maar als hij scoort, juich ik net zo hard!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: zonder miralem had derk die kans niet gehad. dus allebij verdiende de kredits |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zwem ff door zaadje..........hier ga jij niet scoren.....irritant ventje |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: zeg je nou dat ik niet moet praten? je vraagt me wat speknek..
ja ik ben dom, en daar bem ik trots op.. maar als sulejmani die bal had gehad.. had hij hem niet gescoord |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja en??? Mag je dan geen kritiek geven op je spelers. Ik juich voor Ajax in het algemeen als ze scoren. Niet des persoons. Van der Wiel voetbalt al weken drama, lever ik continu kritiek op maar als hij scoort juich ik omdat AJAX scoort!! En vind ik Greg niet ineens een held ofzo!! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: is dit het eenigste wat je kan zeggen irritant ventje, ik had je vader kunnen zijn mennekuh |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
oooh janssen weer een prachtige pass |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:55 schreef Grasmaaier het volgende:[..] zeg je nou dat ik niet moet praten? je vraagt me wat speknek.. ja ik ben dom, en daar bem ik trots op.. maar als sulejmani die bal had gehad.. had hij hem niet gescoord hoe weet jij dat zo zekr miss had hij hem wel gescoord? |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:55 schreef Grasmaaier het volgende:[..] zeg je nou dat ik niet moet praten? je vraagt me wat speknek.. ja ik ben dom, en daar bem ik trots op.. maar als sulejmani die bal had gehad.. had hij hem niet gescoord laat zitten DERK held |
|
|
|