|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 21:56 schreef weetnietoftochwel het volgende:[..] is dit het eenigste wat je kan zeggen irritant ventje, ik had je vader kunnen zijn mennekuh Ik hou me in pik................... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: is goed man, als jij dat denkt.. dan is dat prima. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
juist eriksen dat wil ik zien!! een duel aangaan!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
nou twitterkutje heeft eens een goede voorzet |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
wajjooo eens een goeie voorzet van vanderwiel!! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: prima ik ook niks aan het handje. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: komt ie goed mee weg....... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha laat hem ouwe! Hij is het niet waard om je op te fokken!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha was ook mijn gedachte ouwe!! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
jammer theo.. je hebt al genoeg goed gedaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet Ajax toch allemaal voor de goal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
KOM OP ERIKSSEN, WAT ID DAT NOU GVD>.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: kan altijd meer goeie dingen gedaan worden!! hoe meer hoe beter! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klasse Enoh, Sulej en Alder.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Trouwens Enoh speelt weer een puike partij! Een echte stofzuiger vandaag! Heel erg belangrijk ook! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
man, hoeveel kansen moeten ze krijgen zeg!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Hij is soms geniaal en soms veel te laconiek |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ENOH wat een fantastische speler.. misschien wat voor Real Madrid? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onzin, wat hij daar doet mag niet gebeuren... Als Erikssen het had gedaan was je weer over hem heen gevallen met allemaal onzin.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wat is je voorspelling??? En hoeveel geld heb je er op staan?? ;-) |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: ik snap er niks meer van eerst speelt hij goed, en nu is het weer g.v.d snap er echt geen zak meer van |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: ok mag geen mening meer geven of wat |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik wed nooit met geld, maar in het verleden al teveel meegemaakt dat de andere club dan in de blessuretijd nog op gelijk komt! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Onzin, wat hij daar doet mag niet gebeuren... Als Erikssen het had gedaan was je weer over hem heen gevallen met allemaal onzin.. hij doet het met rechts.. dus logisch dat het niet zo goed is |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: tuurlijk wel zeg ik toch niet |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:04 schreef weetnietoftochwel het volgende:[..] ik snap er niks meer van eerst speelt hij goed, en nu is het weer g.v.d snap er echt geen zak meer van wat boeit jou het nou?
de ene minuut kan iemand er niets van, daarna prachtige pass en het is weer bijna een held! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik wed nooit met geld, maar in het verleden al teveel meegemaakt dat de andere club dan in de blessuretijd nog op gelijk komt! Hahaha weet ik man! Was maar een grappie!! Maar hopelijk scoren ze inderdaad gauw een 2e, want ik hou het amper meer van de spanning!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:04 schreef weetnietoftochwel het volgende:[..] ik snap er niks meer van eerst speelt hij goed, en nu is het weer g.v.d snap er echt geen zak meer van Hij speelt gewoon goed, maar zo'n pass mag nooit gebeuren. Of snap je dat ook niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die eerste balaanname was met links en zwaar beroerd... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] wat boeit jou het nou? de ene minuut kan iemand er niets van, daarna prachtige pass en het is weer bijna een held! bijna ? is niet helemaal ik vindt hem de laatste weken echt slecht. maar dat zal wel aan mijn liggen dan. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] wat boeit jou het nou? de ene minuut kan iemand er niets van, daarna prachtige pass en het is weer bijna een held! Helemaal juist man! En soms gebruik je de term GVD om extra uitdrukking te geven aan je post!! Daarom staat er bij mij zo vaak GVD! ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:04 schreef weetnietoftochwel het volgende:[..] ik snap er niks meer van eerst speelt hij goed, en nu is het weer g.v.d snap er echt geen zak meer van Eriksen speelt een goeie wedstrijd maar soms kan je op een goeie speler ook een keer kritiek uiten! daar is niks mis mee!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Eriksen speelt een goeie wedstrijd maar soms kan je op een goeie speler ook een keer kritiek uiten! daar is niks mis mee!! +1 |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: en dit doet hij al de laatste weken of snap jij het niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax laat het nu rusten, ze zetten veel minder druk en dat kan nog wel eens heel duur worden.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Iedereen kan wel eens een foutje maken, ook een speler die goed in de wedstrijd zit. maar op die positie van eriksen had hij nooit die fout moeten maken want dan breng je je team in gevaar |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Kom op Ajax maak het nou eens af. Zal je strax zien dat.........laat maar, ik wil er niet aan denken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:10 schreef baco74 het volgende:Kom op Ajax maak het nou eens af. Zal je strax zien dat.........laat maar, ik wil er niet aan denken. Waaraan??? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onzin, hij speelt vandaag gewoon een prima wesdtrijd, zowel aan de bal als zonder bal.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:09 schreef remco k het volgende:Ajax laat het nu rusten, ze zetten veel minder druk en dat kan nog wel eens heel duur worden.. Eens, laatste linie blijft ook verder terug hangen. Dan wordt het veld te groot. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik ga het niet zeggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Slechte wissel... NU gaat de Jong weer het middenveld in en moet Erikssen weer vanaf een positie spelen die niet voor hem is..
GVD De Boer.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
vanderwiel toch!!! hij brengt het team te vaak in de problemen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:12 schreef remco k het volgende:Slechte wissel... NU gaat de Jong weer het middenveld in en moet Erikssen weer vanaf een positie spelen die niet voor hem is.. GVD De Boer.. als Derk geblesseerd is, dan is dat niet meer dan logisch |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:12 schreef remco k het volgende:Slechte wissel... NU gaat de Jong weer het middenveld in en moet Erikssen weer vanaf een positie spelen die niet voor hem is.. GVD De Boer.. nee de jong vanaf rechts en sulejmani op links!! |
|
|
|