BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar: 'Ik vind dat je je eigen spelers niet moet uitfluiten'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 16 oktober 2011 - 20:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Vlaar: 'Ik vind dat je je eigen spelers niet moet uitfluiten' (FeyenoordTime)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Vlaar: 'Ik vind dat je je eigen spelers niet moet uitfluiten'
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 oktober 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Ik vond ook dat je niet stemt over een trainer, dus loop niet te janken want je hebt je krediet nog niet terug verdient. Volgende week winnen, met minder neem ik geen genoegen.
FR-Han
 FR-Han - zondag 16 oktober 2011 - 23:08   quote  deeplink  
ron blaar moet uitkijken dat hij zijn fikken niet brand met zulke uitspraken na zijn stemming idd
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - zondag 16 oktober 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Ron is aanvoerder en moet het voor z'n team opnemen; dat is nl. zijn taak (naast het voetballen). terecht dat hij dit fluitgedrag afkeurt en ook openlijk uitspreekt. dat gedoe met Mario is misschien een vervelend/vies spel geweest, maar Ron dacht te handelen in het belang van het team en Feyenoord. Kun je vinden wat je vindt, maar hij neemt wel stelling als een leider voor het team (al valt ie daarmee wel z'n trainer af).

btw, als aanvoerder mag hij Jerson ook wel eens flink uitleggen dat je als buitenspeler ook wel eens een bruikbare voorzet mag geven
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 16 oktober 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:08 schreef obiku010 het volgende:
ron blaar moet uitkijken dat hij zijn fikken niet brand met zulke uitspraken na zijn stemming idd
dus hij had moeten zeggen 'ik vind dat je je eigen spelers best mag uitfluiten' ?
Els
 Els - zondag 16 oktober 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:18 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

dus hij had moeten zeggen 'ik vind dat je je eigen spelers best mag uitfluiten' ?
Dat zou wel erg coulant zijn geweest.
Jemaintiendrai
 Jemaintiendrai - zondag 16 oktober 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Ik vind het heel raar, om een super talent van 20, die ook al 3x heeft gescoord, niet dat kleine beetje vertrouwen te geven.

Tuurlijk, zijn voorzetten vandaag waren niet geweldig. Maar toch, ik hou wel van een speler op die positie met dat bravour. let maar op over enige tijd staan die gasten die nu stonden te fluiten het hardst zijn naam te scanderen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 oktober 2011 - 00:05   quote  deeplink  
Ze zakken langzaam aan terug naar hetzelfde labbekakkerige niveau van vorig seizoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 oktober 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 00:05 schreef hotjumper het volgende:
Ze zakken langzaam aan terug naar hetzelfde labbekakkerige niveau van vorig seizoen.
neuh, dat valt wel mee. Al was het vandaag niet best.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 17 oktober 2011 - 00:36   quote  deeplink  
Stiekum ben ik het met Jumper eens!
We spelen niet meer als de eerste 4/5 wedstrijden..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 17 oktober 2011 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 00:36 schreef hoogvliet010 het volgende:
Stiekum ben ik het met Jumper eens!
We spelen niet meer als de eerste 4/5 wedstrijden..
klopt... het is net of ze toen net over hun top heen speelden maar nu weer terugzakken naar een bedroevend niveau.... de uitslag van gisteren verdoezelde veel....
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 oktober 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Het was gisteren goed genoeg
De spelers blijven toch mensen
En als ze zien dat ze het redden zullen ze niet dat beetje extra gaan geven

Maar eigenlijk ben ik het wel met Vlaar eens
Je eigen spelers fluit je niet uit
Zeker niet een talent

Maarja is Vlaar de juiste man om daarover te klagen?
Zoals Hotjumper al zei: je stemt je trainer ook niet weg
Dace73
 Dace73 - maandag 17 oktober 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Supporters mogen laten weten dat ze ontevreden zijn . Maar niet als de speler in kwestie in balbezit beginnen uit te fluiten dat is zielig neuzengedrag.
En hij gaat er ech nie beter van spelen
Was een slechte wedstrijd gisteren en als ze zo tegen de neuzen spelen zie ik het somber in, maar de 3 punten waren het belangrijkste gisteren
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 oktober 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Ik vind dat ze eens een paar ballen moeten groeien
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 oktober 2011 - 09:06   quote  deeplink  
Vlaar heeft toch gewoon gelijk? Het is niet des Feyenoords om eigen spelers uit te fluiten. Ik vond het dan ook mooi dat die fluitisten tegengas kregen door het applaus. Overigens mag Cabral nu wel weer eens gewoon gaan voetballen, want het was wederom niets (tweede helft was het wel wat beter). Hij mag natuurlijk als jonge gast ook wel een dip krijgen, dat is normaal, maar hij gaat van het ene uiterste naar het andere.... Geef die jongen de tijd en pest hem niet weg zoals met Wijnaldum is gebeurd. We moeten onze talenten koesteren!! (maar een straftraining is hiermee ook weer niet uitgebannen!! Na Den Haag hadden ze er van mij wat gekregen....)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 17 oktober 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 09:06 schreef Arie.Klooster het volgende:
Vlaar heeft toch gewoon gelijk? Het is niet des Feyenoords om eigen spelers uit te fluiten. Ik vond het dan ook mooi dat die fluitisten tegengas kregen door het applaus. Overigens mag Cabral nu wel weer eens gewoon gaan voetballen, want het was wederom niets (tweede helft was het wel wat beter). Hij mag natuurlijk als jonge gast ook wel een dip krijgen, dat is normaal, maar hij gaat van het ene uiterste naar het andere.... Geef die jongen de tijd en pest hem niet weg zoals met Wijnaldum is gebeurd. We moeten onze talenten koesteren!! (maar een straftraining is hiermee ook weer niet uitgebannen!! Na Den Haag hadden ze er van mij wat gekregen....)
Wijnaldum weggepest?????? hoe kom je daar nou bij? die gozert heeft alle steun gekregen, ook wel kritische geluiden maar dat moet kunnen. Dat hij daarna de boel naait en dan alles over zich heen krijgt.... tja....
craven
 craven - maandag 17 oktober 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:20 schreef Els het volgende:

[..]

Dat zou wel erg coulant zijn geweest.
Maar niet realistisch
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 oktober 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 09:09 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Wijnaldum weggepest?????? hoe kom je daar nou bij? die gozert heeft alle steun gekregen, ook wel kritische geluiden maar dat moet kunnen. Dat hij daarna de boel naait en dan alles over zich heen krijgt.... tja....
Oja? Misschien hebben de negatieve dingen hem juist doen besluiten te verkassen? Misschien heb ik het ook wel fout en is dat helemaal niet een issue bij hem geweest hoor (in dat geval heb je gelijk), maar ik kan het me heel goed voorstellen...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 17 oktober 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 10:12 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Oja? Misschien hebben de negatieve dingen hem juist doen besluiten te verkassen? Misschien heb ik het ook wel fout en is dat helemaal niet een issue bij hem geweest hoor (in dat geval heb je gelijk), maar ik kan het me heel goed voorstellen...
in mijn beleving is het echte gezeik richting hem (terecht) begonnen nadat hij deze rare overstap maakte..
Els
 Els - maandag 17 oktober 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 09:06 schreef Arie.Klooster het volgende:
........... pest hem niet weg zoals met Wijnaldum is gebeurd. ..........
In het kader van: Een beetje geschiedvervalsing moet kunnen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:07 schreef hotjumper het volgende:
Ik vond ook dat je niet stemt over een trainer, dus loop niet te janken want je hebt je krediet nog niet terug verdient. Volgende week winnen, met minder neem ik geen genoegen.
Daarin tegen kon een 25 jarige wel de verantwoording nemen en dragen dat wat de directie na hield om te doen... VLAAR///HELD!!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 oktober 2011 - 17:29   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Vlaar: 'Ik vind dat je je eigen spelers niet moet uitfluiten'

quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 16:33 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ws wel ja, zeg ook niet dat ze even hard moeten zijn maar heb het meer over de mentaliteit. Dat was bij die mannen wel goed. Dat is denk ik het verschil in wat ik mis. Mannen of jongens...
Scheelt ook jaar of 6 a 7
MMM
 MMM - maandag 17 oktober 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:14 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Ron is aanvoerder en moet het voor z'n team opnemen; dat is nl. zijn taak (naast het voetballen). terecht dat hij dit fluitgedrag afkeurt en ook openlijk uitspreekt. dat gedoe met Mario is misschien een vervelend/vies spel geweest, maar Ron dacht te handelen in het belang van het team en Feyenoord. Kun je vinden wat je vindt, maar hij neemt wel stelling als een leider voor het team (al valt ie daarmee wel z'n trainer af).
Ik ben Ron hier nog steeds enorm dankbaar voor.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 oktober 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Helemaal met Vlaar eens. Je fluit je eigen spelers niet uit. Zeker niet een jongen die nog moet groeien, en dus fouten mag maken.
Ik schaamde me kapot voor de mensen die dit gedaan hebben.
Op dit moment zet ik deze mensen in het zelfde rijtje als die mensen die hun stadion moesten slopen om hun gelijk te krijgen. Je maakt je spelers en club dus kapot.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 18:17 schreef henkie1969 het volgende:
Helemaal met Vlaar eens. Je fluit je eigen spelers niet uit. Zeker niet een jongen die nog moet groeien, en dus fouten mag maken.
Ik schaamde me kapot voor de mensen die dit gedaan hebben.
Op dit moment zet ik deze mensen in het zelfde rijtje als die mensen die hun stadion moesten slopen om hun gelijk te krijgen. Je maakt je spelers en club dus kapot.
Geen woord verkeerd gezegt,100% mee eens net als Met (Feyenoord moet verjo.....)
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 oktober 2011 - 18:22   quote  deeplink  
dank u.... :)
Southside 1908
 Southside 1908 - maandag 17 oktober 2011 - 19:02   quote  deeplink  
Jooooden die fluiten
vries60
 vries60 - maandag 17 oktober 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Werkt absoluut averechts buiten het feit dat het van de gekke is dat je je eigen speler kapot fluit. Waardeloze gasten die dat doen.
Els
 Els - maandag 17 oktober 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 18:17 schreef henkie1969 het volgende:
Helemaal met Vlaar eens. Je fluit je eigen spelers niet uit. Zeker niet een jongen die nog moet groeien, en dus fouten mag maken.
Ik schaamde me kapot voor de mensen die dit gedaan hebben.
Op dit moment zet ik deze mensen in het zelfde rijtje als die mensen die hun stadion moesten slopen om hun gelijk te krijgen. Je maakt je spelers en club dus kapot.
Aha, dus nu moeten ook alle fluiters een stadionverbod van 6 jaar? Het gaat snel, nog een paar wedstrijden en we hebben geen nieuw stadion meer nodig...
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 oktober 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 19:38 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, dus nu moeten ook alle fluiters een stadionverbod van 6 jaar? Het gaat snel, nog een paar wedstrijden en we hebben geen nieuw stadion meer nodig...
Is het nieuwe middel om eredivisie live te stimuleren
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 17 oktober 2011 - 19:55   quote  deeplink  
@LeonFR1908

Excuses aanvaard! kan gebeuren, ik zal in het vervolg wat minder woorden proberen te gebruiken. dan blijft het misschien wat duidelijker ;)

hup Cabral! volgende week 2 assisten op Guidetti en je bent de held van Zuid!
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 oktober 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 19:38 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, dus nu moeten ook alle fluiters een stadionverbod van 6 jaar? Het gaat snel, nog een paar wedstrijden en we hebben geen nieuw stadion meer nodig...
zit liever met 10.000 supporters in een stadion dan met 40.000 mensen die hun club schade toe brengen.
Els
 Els - maandag 17 oktober 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 19:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is het nieuwe middel om eredivisie live te stimuleren
Hahaha, dus krijgen we binnenkort: Deze rel werd mogelijk gemaakt door EL......
Els
 Els - maandag 17 oktober 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 20:27 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zit liever met 10.000 supporters in een stadion dan met 40.000 mensen die hun club schade toe brengen.
Dan zijn we gauw failliet.
craven
 craven - maandag 17 oktober 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 18:17 schreef henkie1969 het volgende:
Helemaal met Vlaar eens. Je fluit je eigen spelers niet uit. Zeker niet een jongen die nog moet groeien, en dus fouten mag maken.
Ik schaamde me kapot voor de mensen die dit gedaan hebben.
Op dit moment zet ik deze mensen in het zelfde rijtje als die mensen die hun stadion moesten slopen om hun gelijk te krijgen. Je maakt je spelers en club dus kapot.
Appels met peren vergelijken....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 19:38 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, dus nu moeten ook alle fluiters een stadionverbod van 6 jaar? Het gaat snel, nog een paar wedstrijden en we hebben geen nieuw stadion meer nodig...
ik vind 6 jaar erug weinig voor uifluiters els...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 20:56 schreef craven het volgende:

[..]

Appels met peren vergelijken....
idd maar de straffen mogen ze gelijk trekken van mij...kippevel over mijn hele lichaam gisteren en dat was niet van dat allerbeste legioen van nederland..
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 oktober 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

idd maar de straffen mogen ze gelijk trekken van mij...kippevel over mijn hele lichaam gisteren en dat was niet van dat allerbeste legioen van nederland..
Show publiek?
Els
 Els - maandag 17 oktober 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik vind 6 jaar erug weinig voor uifluiters els...
Wel grappig voor iemand die Gudde inperking van de vrijheid van meningsuiting in de Kuip verwijt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:39 schreef Els het volgende:

[..]

Wel grappig voor iemand die Gudde inperking van de vrijheid van meningsuiting in de Kuip verwijt.
Vrijheids van menings uiting is dan wel vanuit mijn oogpunt in het belang van Feyenoord..
Ga jij straks maar schelden als Cabral niet bijtekend en voor weinig naar bv Twente gaat!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Show publiek?
Vak DD mogen ze in iedergeval afzagen en in de maas pleuren....
Els
 Els - maandag 17 oktober 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vrijheids van menings uiting is dan wel vanuit mijn oogpunt in het belang van Feyenoord..
Ga jij straks maar schelden als Cabral niet bijtekend en voor weinig naar bv Twente gaat!
Dan ga ik fluiten, dat weet je, ik ben nog steeds in training....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:59 schreef Els het volgende:

[..]

Dan ga ik fluiten, dat weet je, ik ben nog steeds in training....
Maar jij mag alles van mij,de rest moet opzouten hahahaha

Daar gaat mij geloofwaardigheid,bedankt Els...!!! ;)
de flh
 de flh - maandag 17 oktober 2011 - 23:18   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-17230/#322362
de flh
 de flh - maandag 17 oktober 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Show publiek?
Alleen 020-publiek fluit z'n eigen spelers uit.[punt]

En dat 'seven nation army' kunnen ze meteen ook in hun aars steken. Dan zijn ze het bruine leger ipv het legioen.

Tief ff gauw op.

http://www.youtube.com/watch?v=Lw6g4kPJsDY
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 oktober 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Kijk, dat fluiten klopt natuurlijk niet, maar de spelers zijn wat mij betreft de laatste die daar wat over mogen zeggen na het afgelopen seizoen.
de flh
 de flh - maandag 17 oktober 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 23:27 schreef hotjumper het volgende:
Kijk, dat fluiten klopt natuurlijk niet, maar de spelers zijn wat mij betreft de laatste die daar wat over mogen zeggen na het afgelopen seizoen.
Eens, maar je kan het ook omdraaien. Voorzitter van het Legioen, ScF, de voorzitter, de Alg. directeur, de Technisch directeur en de trainer hadden er allemaal wat van kunnen zeggen..

Maar niemand durft op te staan en dan moet de aanvoerder het maar weer doen.

Zeg maar dag tegen je clubcultuur.

'Optiefen met die uitfluiters'
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 18 oktober 2011 - 00:02   quote  deeplink  
Fuut fieuw
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 oktober 2011 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 23:23 schreef de flh het volgende:

[..]

Alleen 020-publiek fluit z'n eigen spelers uit.[punt]

En dat 'seven nation army' kunnen ze meteen ook in hun aars steken. Dan zijn ze het bruine leger ipv het legioen.

Tief ff gauw op.

http://www.youtube.com/watch?v=Lw6g4kPJsDY
Ik hoor liever Bro hymn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Vlaar////held!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 oktober 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 19:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vlaar////held!!!!
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar: 'Ik vind dat je je eigen spelers niet moet uitfluiten'









0.0064361