|
|
cc-tje
|
|
|
Fijne vent! Het was zijn debuut, maar hij zag het goed. Vink (en andere op dezelfde "Zeist"manier fluitende scheidsrechters...)neem hier een voorbeeld aan!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
eens! voor het eerst in 3 jaar het gevoel dat er weer een goede scheidsrechter aankomt. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
hahahaha, lekker makkelijk.. Hij kan het ook moeilijk kut gedaan hebben met 2 pingels en een rode kaart (Voor een licht vergrijp) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Man deed weinig fout, eerlijk is eerlijk. Waren gewoon 2 pingels. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2011 - 11:21 schreef kuipje het volgende:hahahaha, lekker makkelijk.. Hij kan het ook moeilijk kut gedaan hebben met 2 pingels en een rode kaart (Voor een licht vergrijp) ik ben natuurlijk zo subjectief als wat maar denk dat hij er gisteren niet naast zat. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Pingels (terecht) geven is tegenwoordig ook een kunst Net als het geven van een (terechte) rode kaart |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gözübüyük maakte minder fouten dan die 22/21 spelers om hem heen. |
|
|
|
|
Boma
|
|
|
Scheids was prima, terechte kaarten en terechte strafschoppen. Liep kort op het spel en heeft alles van dichtbij gezien. Liet zichzelf door emotionele spelers niet van de wijs brengen, TOP !! |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
Tot dat hij volgende wedstrijd, een penalty niet geeft. Is hij weer de klootzak van het weekend. Niet te vroeg te veel eer geven aan deze man |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Ben het er wel mee eens dat het terecht was, maar als we een penalty tegen hadden gekregen voor hetzelfde vergrijp. Was er geen topic gekomen dat de scheids zo goed was ;) Maar dan was het kkl |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2011 - 12:26 schreef kuipje het volgende:[..] Ben het er wel mee eens dat het terecht was, maar als we een penalty tegen hadden gekregen voor hetzelfde vergrijp. Was er geen topic gekomen dat de scheids zo goed was ;) Maar dan was het kkl heb je ook weer gelijk in hahaha maar hij heeft iets meer dan andere scheidsen op dit moment. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
we hadden over de scheidsrechter gister niets te klagen laat ik het hier maar bij houden... |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
als er nog discussie is of de pingels terecht waren dan snap ik het niet meer. Want volgens mij mag j egeen hands maken. dat was overduidelijk. En iemand naar de grond trekken mag ook niet. als hij niet naar de grond wordt getrokken kan hij aannemen draaien en scoren.
En die twee gele kaarten waren ook terecht. Ik hoorde iemand gisteren zeggen het gaat er niet om hoeveel hij ermaakt het gaat om de manier en ernst van de overtreding. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Idd erg goed gefloten, mag ook wel eens gezegd worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
prima scheidsrechter,,,met de looks |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat is jouw persoonlijke voorkeur dan... |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Luinge??? Hahahahahahhaahhahaahaha
Of het is sarcastisch of je hebt een selectief geheugen!!! Ik herinner vooral de woorden van ons oud-trainer (v.Hanegem) over Luinge. (en de toen door hem gefloten wedstrijd natuurlijk!) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dit was nu echt een 'thuisfluiter' , gewoon een waardeloze scheidsrechter!! Gelukkig wel een goeie voor Feyenoord............ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Penalty's waren terecht en de rode kaart (2 keer geel) voor Musa ook. Dus? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:09 schreef lijdensweg het volgende:Dit was nu echt een 'thuisfluiter' , gewoon een waardeloze scheidsrechter!! Gelukkig wel een goeie voor Feyenoord............ O ja, joh? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:09 schreef lijdensweg het volgende:Dit was nu echt een 'thuisfluiter' , gewoon een waardeloze scheidsrechter!! Gelukkig wel een goeie voor Feyenoord............ oke |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Lekkerding. Geen grap, maar goede scheids tot nu toe. ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:09 schreef lijdensweg het volgende:Dit was nu echt een 'thuisfluiter' , gewoon een waardeloze scheidsrechter!! Gelukkig wel een goeie voor Feyenoord............ Waar baseer je dat op? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:09 schreef lijdensweg het volgende:Dit was nu echt een 'thuisfluiter' , gewoon een waardeloze scheidsrechter!! Gelukkig wel een goeie voor Feyenoord............ fijn dat je er weer bent Lijdensweg, heb je ongefundeerde opmerkingen gemist... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2011 - 12:26 schreef kuipje het volgende:[..] Ben het er wel mee eens dat het terecht was, maar als we een penalty tegen hadden gekregen voor hetzelfde vergrijp. Was er geen topic gekomen dat de scheids zo goed was ;) Maar dan was het kkl Nee, dan had ik het ook gedaan! Als ik vind dat er een van onze jongens een kaart verdiend had dan ontken ik dat niet. Daar zijn gelukkig de herhalingen voor. Nee, dit is geen Blom, wegenreef, Luinge, Nijhuis of Blom... Blom kunnen we volgende week weer uitfluiten, Thuis vanaf de bank, in de kroeg of in de voetbalkantine. Knvb... BEDANKT!!!(mede mogelijk gemaakt door de zogenaamde supporters en hun meelopers... echte suporters voelen zich niet aangesproken hoop ik, die bedoel ik hier niet!) |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:09 schreef lijdensweg het volgende:Dit was nu echt een 'thuisfluiter' , gewoon een waardeloze scheidsrechter!! Gelukkig wel een goeie voor Feyenoord............ Jij bent echt een lijdensweg hoor! Hij heeft goed gefloten en misschien zelfs wel te goed... maar om het een thuisfluiter te noemen, nee. hij floot waneer het wel en niet nodig was. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:09 schreef lijdensweg het volgende:Dit was nu echt een 'thuisfluiter' , gewoon een waardeloze scheidsrechter!! Gelukkig wel een goeie voor Feyenoord............ Licht eens toe i.p.v. van wat te roepen... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Hij deed het gewoon goed, mogen de "Zeistfluiters" een groot voorbeeld aan nemen! Güz = Held!!! |
|
|
|