BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike teleurgesteld

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 02 februari 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Mike teleurgesteld

Ook Huub heeft zich bij het kleine gezelschap aan de eettafel gevoegd. Mike heeft de gitaar erbij gepakt en Huub en Claire genieten van de klanken en de chocola die de Tilburgse op tafel heeft gezet. Mike is nog steeds teleurgesteld dat hij niet mee mocht met het optreden van Jaap. Het bleek dat de grote Miljonair de voormalig zwerver een valse belofte heeft gedaan, dat hij daadwerkelijk mee mocht. En dit terwijl Mike Jaap daarvoor een staatslot in ruil heeft gegeven. Zou Mikey nog op te vrolijken zijn vanavond?

bron: tien.tv
Liefje
 Liefje - zaterdag 02 februari 2008 - 23:21   quote  deeplink  
Ik vind Mike de laatste tijd een beetje veranderen ten nadele van hemzelf, hij investeert niet meer zoveel in zijn plannen buiten de Kooi, en geniet mijn inziens teveel van het miljonairs-leven, hij moet toch juist beseffen dat het zo voorbij kan zijn, ga toch je rijbewijs proberen te halen, ga verder voor een baan, nee, wat doet hij nu, hij drinkt en verveelt zich net zo als de anderen, foei Mike !
johan13
 johan13 - zondag 03 februari 2008 - 06:44   quote  deeplink  
mikey is de hele week aan het werk geweest. s'ochtends vroeg weg en na 17:00 uur terug. mag hij dan niet van zijn weekend genieten net als iedereen die door de week werk en in het weekend geniet.

ik zou hetzelfde doen na een week werken, jij niet dan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike teleurgesteld

0.0052931