BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 oktober 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:02 schreef Ajx het volgende:

[..]

het moet inderdaad niet op remco gespeeld worden, het gaat hier om Eriksen. Hij kan inderdaad heus wel voetballen, maar moet leren om er ook eens de beuk in te kunnen gooien! Zolang hij dat niet doet, kan hij op het bankje even toekijken om het te leren!
Ja maar als Christian de beuk er in gooit doeT hij zich misschien wel pijn.....au au loopt hij volgende week misschien wel met een pleister over die schaafwond.
Laat hem maar lekker op de bank dan hoeft hij niet de beuk er in te gooien.
SERERO EN DIE RUS ER IN EN VLAMMEN GOTVER.......!!!
Enigma
 Enigma - zondag 23 oktober 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:47 schreef remco k het volgende:
Het verschil tussen Ajax en Feyenoord.. Ajax speelt gelijk en is ontstemt en ontevreden, Feyenoord speelt gelijk en is blij en er heerst een hozanna sfeer..
Voor zover ik heb begrepen was er een grafstemming bij Feijenoord, het team dan en niet dat zielige havenvolk dat ze als helden onthaalt vanwege het halen van een punt in Amsterdam en het, inderdaad, geode spel.

Feijenoord beseft terdege dat ze meer hadden kunnen halen. Dus die zwaren behoorlijk ziek.

Was vanmiddag op radio; interview met de Vrij..
qwerto
 qwerto - zondag 23 oktober 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Het enigste wat ik als Feyenoorder toch wel frapant vind is dat een top talent als eriksen in zo'n wedstrijd onzichtbaar is en dat Frank de Boer zo'n bord voor z'n kop heeft dat hij nog steeds niet ziet dat Siem de Jong geen spits is !
kijk Bulykin is geen speler waar je als ajax je elftal op basseerd maar hij heeft bij Ado al bewezen wel precies te weten waar die 2 paaltjes staan waar hij tussen moet mikken !

even goed, als iemand mij voorafgaand aan de wedstrijd de eindstand 1-1 had voorspeld had ik er voor getekend, maar wat me tegen is gevallen is het strijd/passie loze spel van Ajax (met alle respect), op papier is ajax namelijk op pracktisch elke postite Beter bezet dan Feyenoord en juist in een klassieker is het doorgaans zo dat er bijna bovenaardse krachten bij komen

Desalnietemin kijken we gewoon verder en wachten we af tot 29-01-12 (Feyenoord - Ajax)

en laten we hopen dat het een mooie wedstrijd word
Vriendelijke groet Qwerto

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door qwerto --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:32 schreef Enigma het volgende:

[..]

Voor zover ik heb begrepen was er een grafstemming bij Feijenoord, het team dan en niet dat zielige havenvolk dat ze als helden onthaalt vanwege het halen van een punt in Amsterdam en het, inderdaad, geode spel.

Feijenoord beseft terdege dat ze meer hadden kunnen halen. Dus die zwaren behoorlijk ziek.

Volgens mij heb ik je argumenten al goed ontkracht op het Feyenoord forum. Jammer, en tegelijkertijd bedenkelijk, dat je hier op je eigen forum alsnog punten mee probeert te scoren.

Edit: en jammer dat je als slechte verliezer van het voetbal geen fatsoenlijke reactie geeft, en als slechte verliezer van een discussie helemaal niet reageert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Bosifyable --
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:37 schreef qwerto het volgende:
Het enigste wat ik als Feyenoorder toch wel frapant vind is dat een top talent als eriksen in zo'n wedstrijd onzichtbaar is en dat Frank deboer zo'n bord voor z'n kop heeft dat hij nog steeds niet ziet dat Siem de Jong geen spits is !
kijk Bulykin is geen speler waar je als ajax je elftal op basseerd maar hij heeft bij Ado al bewezen wel precies te weten waar die 2 paaltes staan waar hij tussen moet mikken !

even goed, als iemand mij voorafgaand aan de wedstrijd de eindstand 1-1 had voorspeld had ik er voor getekend, maar wat metegen is gevallen is het strijd/passie loze spel van Ajax (met alle respect), op papier is ajax namelijk op practisch elke postite Beter bezet dan Feyenoord en juist in een klassieker is het doorgaans zo dat er bijna bovenaardse krachten bij komen

Desalnietemin kijken we gewoon verder en wachten we af tot 29-01-12 (Feyenoord - Ajax)

en laten we hopen dat het een mooie wedstrijd word
Vriendelijke groet Qwerto
nette reactie waar ik me goed in kan vinden... :)
gefeliciteerd met het punt... :)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 23 oktober 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:05 schreef FR-Douwe het volgende:
ik had beloofd nog even langs te komen na de wedstrijd in dit topic dus hier ben ik. Mooie wedstrijd, ben blij dat Feyenoord Ajax dusdanig onder druk zette dat veel Ajax-spelers niet aan voetballen toekwamen (niet te verwarren met iets als "uit vorm zijn").
Dit gelijkspel is voor mij een aanwijzing dat Feyenoord op de goede weg is, ik vind echter wel dat wij 2 punten hebben verloren. Anderzijds zal ik niet de beroerdste zijn en jullie feliciteren met 1 punt. dat is wel op z'n plek lijkt me.
@ Nummer 10: nee, zie je verkeerd met je felicitatie, zie mijn eerdere reactie hahahaha
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

@ Nummer 10: nee, zie je verkeerd met je felicitatie, zie mijn eerdere reactie hahahaha
achja en toch een puntje? nie erg toch ?? :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door nummer10 --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 22:20   quote  deeplink  
In je eerste alinea geef je je verlies al toe. Daarna veel woorden, wederom weinig inhoud.

En nogmaals, jammer dat je zo slecht tegen je verlies kunt. De betekenis ken je, de context waarin ik het schreef niet. Dat geeft jouw niveau aan, waar ik dan weer boven sta. Niet te verwarren met arrogantie.

Complimenten voor het gebruik van dure woorden en tegelijkertijd goedkope beledigingen. Verschil in niveau.
brel
 brel - zondag 23 oktober 2011 - 22:45   quote  deeplink  
vertongen man van de wedstrijd?
beste wedstrijden dit seizoen met blind als laatste man!
zet vertongen eens op het middeveld!
brel
 brel - zondag 23 oktober 2011 - 22:54   quote  deeplink  
de manier dat vertongen opkomt en zijn kracht in de lucht
doet mij aan rijkaard denken.
verdedigend vind ik hem bij ajax en belgie minder bijzonder.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 22:54 schreef brel het volgende:
de manier dat vertongen opkomt en zijn kracht in de lucht
doet mij aan rijkaard denken.
verdedigend vind ik hem bij ajax en belgie minder bijzonder.
kon je nog wel eens gelijk in hebben. zou het ook wel eens willen zien
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:27 schreef Enigma het volgende:
Daar gaan we dus weer!!

Ik had gehoopt dat we vorige week een kentering hadden gezien die structureel zou zijn, had ook verwacht dat we een gebrand en fel Ajax zouden zien onder leiding van een supergemotiveerd duo, Vertonghen en Janssen. Alles bleek minder waar.

Heb sinds december vorig jaar geen slechtere wedstrijd gezien van Ajax. De winst van afgelopen dinsdag in Kroatië was zoals ik al zei meer het gebrek van Dynamo dan een verdienste van Ajax. Ben niet zo kinderachtig om te roepen dat ik dus weer gelijk had maar het is schrijnend om te zien dat zo'n duur betaald team met zo'n groot potentieel zo extreem wisselvallig is, gewoon pathetisch om te zien..

Als we de wedstrijd nagaan is er één woord waarop we zijn afgetroefd en daar is ook alles mee gezegd: INZET!! Zelfs Theo en ook Jan brachten niet het heilige vuur dat nodig is in deze wedstrijd. Feijenoord was vanaf minuut 1 goed bezig ons vast te zetten in elke linie, deden drie stappen extra voor elkaar en waren gewoon feller. Dat we niet verloren hebben is te danken aan de man van de wedstrijd: Vermeer. Ben absoluut niet overtuigd van hem maar hij heeft ons behoed voor meer puntverlies.. Door falen van een uitermate zwakke verdediging en ook een zwak middenveld is Kenneth geofferd door zijn medespelers, schandalig! Ik durf te stellen dat er binnen het team irritatie is over de rolverdeling en bepaalde spelers die geen kwaad kunnen doen bij de staf of hoofdcoach. Er is nog geen chemie en neimand, maar dan ook niemand wilde vandaag de stap extra doen. Mocht ik dat fout zien en blijkt dat het niks te maken heeft met willen dan kom ik weer terug op wat ik eerder zei, weken terug, is het onkunde en hebben wij dus niet dat uitgebalanceerde en complete team dat door de buitenwacht werd beschreven als doodgeverfde favoriet voor de titel. Ajax was bijna ongenaakbaar omdat we zo'n brede selectei hadden met zoveel kwaliteit.. Niet dus blijkt tot nu toe. Dat mag de staf kwalijk worden genomen. Want zag niet iedereen vorig seizoen dat Siem geen 9 is en ook geen 10 of 8? Wie zag niet dat Sulejmani de grootste miskoop is van Ajax na Gabrich of weet ik hoe die achterlijke Argentijn heet die van Gaal ooit haalde in zijn laatste jaar bij Ajax? Eriksen vind ik een hoofdstuk apart omdat hij a een groot talent is maar b ook veel te kwetsbaar en c door de pers en incompetent publiek tot een soort van levende legende is gemaakt die het überhaupt nog moet gaan maken.. Wil ik graag over discusiëren met bijvoorbeeld Remco die beweert dat ik schijnbaar hoor bij een groepje mensen die weinig tot niet bij de thuiswedstrijden aanwezig is. Knap zielig hoor als je het niet met argumenten kunt winnen. Kom ik zo op terug. vd Wiel is en blijft een jongen die de weelde niet kan dragen van Ajax 1 speler te zijn en dient ook daarom zo snel mogelijk verkocht te worden; is simpelweg niet geschikt voor de absolute top van Nederland laat staan van Europa. Laten we niet vergeten dat hij door zijn zwakke mentaliteit en houding al een keer is weggestuurd naar Haarlem, blijkbaar valt hij terug en is dus geen speler met ruggegraat.. Nogmaals. had meer verwacht, had zlefs op een grote overwinnning gegokt, 5-0 of zo maar Ajax heeft zijn publiek vreselijk voor lul laten zitten en is bezig om zichzelf het lachertje te gaan maken van Nederland; we blijven namelijk inconstant al jaren. hard maar waar. Er is maar één die dat kan veranderen en dat is El Salvador maar die wordt alleen maar tegengewerkt. Maar ook dat zagen we toch aankomen? Wat moet onze heilige 14 met die 4 onbenullen in de Raad?? Drie hebben de ballen verstand van voetbal en de ander is qua intellect en uitstraling zo ver onder Cruijff dat het geen zin heeft voor Johan om daar mee te discussiëren. Geef Johan nou de gehele leiding en het komt goed, anders gaan we de kant op van Feijenoord en dat is wel heel erg.

Spelers: Vermeer, uitstekend. Had ik niet verwacht maar hij was echt goed bezig, uittrappen vind ik minder goed. Greg; zeg ik niks meer over, ik hoorde bij de fluiters toen hij eruit ging en ook daarvoor, waardeloos figuur. Hoop dat hij terug knokt maar verwacht niks meer van hem dan alleen een tweet dat hij aan het chillen is in The Sinners. Aldeweirald; prima maar moet twee posities dekken en dus gele kaart en kapot van inspanning. Vertonghen; blijft kwakkelen qua vorm. Geweldig dat hij gelijk maat maar stond ook veel te kutten. Koppers of zo, de lb, prima debuut. Werd wat moe maar hield zich goed staande. Verwacht dat hij de LB gaat worden en Boilesn straks de plaats van Jan krijgt als die vertrekt. Anita viel wat tegen maar toch voldoende. Wat kun je verwachten van iemand die door het hele team gegooid wordt en een RB achter zich heeft die loopt te twitteren en facebooken? Eriksen, geloof me of niet vandaag voldoende in de eerste helft daarna viel hij weg en dat kwam vooral door het goed spel van het mv van Feijenoord en het gemis aan een klik tussen hem en Micky en Siem.. Dus de zwakte in de sachakel tussen mv en VH. Theo, vond ik één van zijn zwakkere wedstrijden spelen. Vond te weinig Derk en hield zich teveel in voor zijn doen, hij moet de aanjager zijn en desnoods een kaart pakken om vuur in de strijd te gooien. Wel geweldige corners maar kreeg geen kans om te schieten omdat Koeman hem goed liet bespelen door maar leifst twee tot drie man zodra hij bij de zestien in de buurt kwam met een bal. Daar had veel meer winst uit geboekt moeten worden met Derk aanspelen en Siem plus Eriksen vrijlopen; gemiste kans. Theo een voldoende, maar geen hoge. Micky.. Blessure vooraf? Had hij niet moeten spelen. Anyway, ik zag geen verschil tussen deze Micky en die van vorige week en de weken daarvoor. Of had hij al die tijd al een blessure? Ben helemaal klaar metmister disco-wisselvallig. Moet met vd Wiel zware zandzakkentraining krijgen en is even een paar maal op bank beginnen. Als dat niet helpt, opzouten met die gast. Hebben we wle meer gemotiveerde jongens voor, vraag Lukoki maar! Dat is een RB zoals we willen; actie maken, durf, flair en voorzetten geven. Zet aub die jongen vaker erin en geef die een kans. Is goed voor hem en hopelijk ook goed voor Micky want die heeft voor de rest geen echte concurrentie. Siem is schijnbaar onaantastbaar bij Frank maar was voor mij de zwakste man, op vdWiel na, de afgelopen weken. Komt niks goeds vanaf, slecht aanspeelbaar, veel balverlies en is geen winner. Lekker ballen bij Utrecht of Twente waar de druk minder is maar niet bij ons. Zal nooit een grote worden. Derk was ok, werd helaas steeds minder betrokken, net als Theo trouwens.. Toch moet hij nu wel iets meer doorontwikkelen en vaker een bal afgeven voor de goal. Deed hij wel paar keer maar Siem was nergens te bekennen waar hij wel moest zijn en Micky al helemaal niet. En daar gaan we weer Eriksen. In de eerste helft was hij best wel aanwezig en probeerde wat mee te jagen, maar dat zit niet in zijn aard en dus zal hij daar veel moeten leren. Toch zag je vleugjes van klasse in zijn spel die niet werden begrepen door onze 9 en 7 maar dat is op zich niet vreemd want dat wisten we al; probleem bekend zeg maar.. Met Sigthorson erbij verwacht ik daar meer van. Helaas werd hij vooral op fysiek en mentaal vlak uit de wedstrijd gespeeld en was hij te snel onder de indruk van zijn tegenstanders. Toch had ik graag gezien dat niet hij maar Siem was gewisseld. Ik denk dat Eriksen misschien een bevlieging had kunnen krijgen en of zelf had gescoord of een ander als Bullykin of Theo vrij had kunnen zetten voor de goal. Maar dat hij gewisseld werd is een teken dat er nu wel dingen gaan veranderen. Misschien was Siem ook gewisseld als Vermeer geen rood had gekregen, we zullen het nooit weten maar ik betwijfel het.. Siem kan weinig verkeerd doen bij de Boer, vreemd.. Bullykin viel goed in, won elk duel maar had geen steun meer om zich heen en dat had alles te maken met de zwakke instelling en GEEN INZET, GEEN VUUR, GEEN GELOOF en ANGST om te verliezen van een, overigens redelijk goed spelend Feijenoord. Cillisen deed wat hij moest doen. Vind het echt sneu voor Vermeer.

Dankzij het gestuntel van de andere "tobclubs" is alles nog niet verloren maar november en december worden weer eens bepalend voor ons verloop vd competitie. Ben toch bang voor grote achterstand binnekort of Frank moet nu wel nog het heilige vuur erin krijgen. Kunnen we alleen maar op hopen, meer niet. En dat een aantal spelers dan onder de indruk zijn van het altijd kritische Ajax publiek zegt meer over hun belastbaarheid dan ons geduld en begrip. Vergeet niet dat je een vermogen neerlegt om wedstrijden te bezoeken van Ajax plus de merchandising die we allemaal sponsoren, van onze club. Lang in de rij staan om binnen te komen, je hapje en drankje, het toejuichen en steunen van Ajax, ook als het soms, met nadruk soms, minder gaat. Verliezen mag, gelijkspelen ook maar dan wel met inzet en alles geven voor dat heilige rood-witte shirt. Ze verdienen een gods vermogen, daar eisen wij inzet en goed voetbal voor terug, kun je dat niet dan moet je naar Rotterdam, Eindhoven of Enschede. Wij zijn Ajax, het team bestaat uit voorbijgangers, wij niet. Al vanaf jong af aan staan wij achter Ajax, we laten er veel voor weg, maar wij zijn er wel altijd, dus even iets meer respect voor je supporters lijkt me op zijn plaats. AJAX is van ONS, en EL SALVADOR!!

Even nog Eriksen. Er wordt nu heel kinderachtig gedaan over al dan niet wedstrijden bezoeken of verstand dan wel inzicht hebben over kwaliteiten maar volgens mij twijfelt niemand aan zijn talent. Wel zijn er verschillen van inzicht over zijn ontwikkeling en overschatte beschrijvingen. Als hij nou vandaag een voortrkkersrol had genomen en inderdaad ons over het dooie punt had geholpen had je kunnen zeggen dat er meerderen naast zitten maar je bent toch stekeblind als je beweert dat hij een nieuwe Messi o.i.d. is? Hij is retegoed getalenteerd, ja, maar talent is niet alles. Ik vergelijk hem met een auto; Een auto met Rolls Royce techniek, de motor van een 1200 Fiat Panda maar de carrosserie van een Golf en belastbaarheid van een Daewoo. Deze auto moet naar de garage en door een paar meester monteurs onder handen worden genomen en onder andere gechiptuned worden. Dan kan er wat moois van komen en anders komt hij er niet en zijn veel geldwolven schuldig aan groot talent- en kapitaalvernietiging. En mocht je mij ook bedoelen, Remco, met je denegrerende opmerking over mensen die anders denken dan jou over Eriksen. Kan ik je mededelen dat ik wel erg vaak bij Ajax ben, waarschijnlijk meer dan jou als ik kijk naar je berichten tijdens wedstrijden.. Doe je dat vanuit het stadion of thuis? Maakt niet uit hoor, ben je voor mij niet minder door, maar ga dan niet zulke pathetische opmerkingen plaatsen die geen hout snijden. En nee, ik wil je daarmee niet beledigen of of wie dan ook provoceren maar soms moet je niet en koste van alles je gelijk willen krijgen, vooral niet als je dat niet hebt. Mocht ik jou of anderen hiermee kwetsen dan bij voorbaat sorry, gewoon mijn mening meer niet.

Hebben nu twee keer Roda uit in één week, houd mijn hart vast..

Succes jongens van de week.
Wat ik poste gaat over het niet zien van talent en heeft niks met het wel niet bezoeken van wedstrijden te maken, als dat zo over is gekomen heb ik het verkeerd gepost, want ik heb zelf een verschrikkelijke hekel aan mensen die op die manier iets duidelijk proberen te maken..

Voor de rest van je post, ik ben het helemaal met je eens..

Ik denk dat slechts 1 woord genoeg is om de boel te kantelen, en dat is "bezieling".
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 22:45 schreef brel het volgende:
Ik ben er normaal fel tegen omdat ik denk dat we de belgen niet uit elkaar moeten halen..

Maar dit is best een mogelijkheid om te proberen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 23 oktober 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Ik snap het niet meer..
We spelen eindelijk in de goede opstelling en dan zo falen.. Ik weet niet wat er moet gaan gebeurem. Ik hoop dat het snel veranderd, maar zou niet weten hoe..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 oktober 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 22:45 schreef brel het volgende:
Dat waren de wedstrijden in het begin van het seizoen toen Jan nog geblesseerd was.
In het begin van het seizoen is er nog genoeg gedrevenheid...bezieling....
Die bezieling is er nu niet meer.....
Kan Frank die gedrevenheid terug in de groep brengen ???? Kan Bergkamp dit?????

Heeft totaal niet met Blind of posities te maken, knokken gotver!!!!!
bully
 bully - maandag 24 oktober 2011 - 03:33   quote  deeplink  
iedereen heeft nu commentaar op de boer.
maar vonden meeste van jullie dit vorig seisoen niet zelf de beste keus?
liepen jullie na de wedstrijd tegen ac milaan en aan het eind van vorig seisoen niet te juichen om hem?
is dit niet de het beleid wat cruif wil gaan voeren?
alles door oudvoetballers het beleid de trainers enz.
ook al hebben ze totaal geen ervaring.
geeneen trainer zal het bij ons redden want niemand krijgt de kans.
ik had mijn bedenkingen bij zijn aanstelling omdat ik nooit voorstander van onervaren trainer ben.
maar weet wel dat we de boer nu een kans moeten geven want denk niet dat er momenteel iemand is die het wel kan.
dat hebben zovelen voor hem wel bewezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door bully --
Guyt
 Guyt - maandag 24 oktober 2011 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 03:33 schreef bully het volgende:
liepen jullie na de wedstrijd tegen ac milaan en aan het eind van vorig seisoen niet te juichen om hem?
ik had mijn bedenkingen bij zijn aanstelling omdat ik nooit voorstander van onervaren trainer ben.
maar weet wel dat we de boer nu een kans moeten geven want denk niet dat er momenteel iemand is die het wel kan.
Als dit het beleid is gaat het keihard berg afwaarts.Dit zal Cruijff zo niet bedoelen ,geloof er geen barts van.AJAX gaat naar de klote i.p.v dat je een stijgende lijn ziet.En natuurlijk was iedereeen enthausiast na Milan.Was ook een geweldige wedstrijd.Maar nu gaat het het hele seizoen al voor geen meter.Nu sta je verdomme na 10 wedstrijden op een 6de plek en met 8 pnt minder dan de koploper.Gek he dat mensen beginnen te morren.Maarre geef jij de Boer lekker de kans om zo door te gaan bij mij begint het flink op te raken.Het is AJAX en dat kan/wil ik niet kapot laten maken.Ja ik ben woest over de instelling van niks lijkt wel of ze het geen reet interesseert nou dan rot je toch op.Met of zonder Frank.Laat Cruijff er zelf eens gaan staan i.p.v van een afstandje.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben er normaal fel tegen omdat ik denk dat we de belgen niet uit elkaar moeten halen..

Maar dit is best een mogelijkheid om te proberen..
denk dat vandaag juist de uitgelzen kans was. door de schorsing van enoh.. had ik ook ergens in een opstelling gezet op het forum

vdwiel/ligeon alder blind anita
vertonghen
eriksen janssen
sulejmani Buly boeri
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 07:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Als dit het beleid is gaat het keihard berg afwaarts.Dit zal Cruijff zo niet bedoelen ,geloof er geen barts van.AJAX gaat naar de klote i.p.v dat je een stijgende lijn ziet.En natuurlijk was iedereeen enthausiast na Milan.Was ook een geweldige wedstrijd.Maar nu gaat het het hele seizoen al voor geen meter.Nu sta je verdomme na 10 wedstrijden op een 6de plek en met 8 pnt minder dan de koploper.Gek he dat mensen beginnen te morren.Maarre geef jij de Boer lekker de kans om zo door te gaan bij mij begint het flink op te raken.Het is AJAX en dat kan/wil ik niet kapot laten maken.Ja ik ben woest over de instelling van niks lijkt wel of ze het geen reet interesseert nou dan rot je toch op.Met of zonder Frank.Laat Cruijff er zelf eens gaan staan i.p.v van een afstandje.
mawah denk nie eens dat het aan de boer ligt kerel.. je ziet dat sommige (niet naast de schoenlopende jongens) er wel voor willen gaan, maar zolang deze jongens erin staan speel je met maximaal 8 man. en da wil gewoon niet
Guyt
 Guyt - maandag 24 oktober 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 09:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mawah denk nie eens dat het aan de boer ligt kerel.. je ziet dat sommige (niet naast de schoenlopende jongens) er wel voor willen gaan, maar zolang deze jongens erin staan speel je met maximaal 8 man. en da wil gewoon niet
Tuurlijk ligt dat ook wel aan de Boer nummer10.Hij is medeverantwoordelijk.
Breijan
 Breijan - maandag 24 oktober 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
ik had beloofd nog even langs te komen na de wedstrijd in dit topic dus hier ben ik. Mooie wedstrijd, ben blij dat Feyenoord Ajax dusdanig onder druk zette dat veel Ajax-spelers niet aan voetballen toekwamen (niet te verwarren met iets als "uit vorm zijn").
Dit gelijkspel is voor mij een aanwijzing dat Feyenoord op de goede weg is, ik vind echter wel dat wij 2 punten hebben verloren. Anderzijds zal ik niet de beroerdste zijn en jullie feliciteren met 1 punt. dat is wel op z'n plek lijkt me.
Ajax kwam niet aan voetballen toe omdat teveel spelers geen zin hadden en na de winst in de CL te gemakkelijk dachten. Met 10 man kwam Ajax opeens wel aan voetballen toe. Het is leuk voor je dat jullie weer aan het opkrabbelen zijn, maar een Ajax met meer inzet, had jullie met een dik pak slaag naar huis gestuurd.
Ajx
 Ajx - maandag 24 oktober 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja maar als Christian de beuk er in gooit doeT hij zich misschien wel pijn.....au au loopt hij volgende week misschien wel met een pleister over die schaafwond.
Ja, maar dan kan Frank pleisters plakken. Maar ik bedoel, of hij gooit de beuk er eens een keer in, of hij moet bij Frank komen zitten. Serero was toch zo goed? We hadden toch zo een brede selectie? Laten zien dan!
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 10:44   quote  deeplink  
eens.... ajx

of Lodeiro mag van mij ook wel eens..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 24 oktober 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Zo zie je maar weer dat de selectie lang niet zo breed is al men denkt.

Geven je beste spelers niet thuis, dan wordt het ontzettend lastig en dat is precies de reden waarom we er voetballend niet uitkwamen.

Het begon al achterin. Waar normaal een enkeling wekelijks faalt (van der Wiel) deed deze keer Vertonghen het geen haar beter. Achteraf blijkt dus dat hij ziek was en eigenlijk niet eens had kunnen en moeten spelen. Alderweireld speelde niet zijn beste pot, maar zakte niet volledig door het eis. En Koppers kan en mag je natuurlijk niets verwijten.

Mede omdat Vertonghen niet in de wedstrijd zat, kwamen de middenvelders totaal niet in het spelletje voor. Daar hebben spelers als Eriksen zwaar onder te lijden.

Nee, zodra wij worden vast gezet en onze middenvelders worden geelimineerd dan komen we ontzettend moeilijk aan voetballen toe. De benodigde ruimtes ontstaan niet of nauwelijks waardoor a) spelers als Boerrigter de ruimtes niet kunnen benutten b) spelers als Eriksen en Janssen de ballen niet zodanig kunnen neerleggen dat er een speler vrij voor de keeper staat.

Maar goed, hoewel het ontzettend klote is, is dit wel inherent aan de ploeg die wij hebben en de weg die wij zijn ingeslagen bij het aantrekken van de Boer 1 jaar terug (laten we dat niet vergeten). Het is niet zo omdat we vorig seizoen toevallig aan het langste eind trokken dat alle problemen wat betreft de selectie en spelopvatting verdwenen zijn. Integendeel, ook dit heeft tijd nodig.

Wat mij betreft zijn er maar 3 spelers die een voldoende gehaald hebben.

1) Vermeer.. In de steek gelaten door de 9 spelers in het veld, en hield ons een aantal keer op de been. Ook de rode kaart is slim. (cijfer : 8)

2) Koppers.. Niet altijd even sterk en slim. Maar hij heeft het toch aardig gedaan (cijfer :6)

3) Cillesen.. Hoewel hij niet al te veel te doen heeft gehad straalt hij wel ontzettend veel rust uit. Dat sloeg deels over op de verdediging want na de rode kaart van Vermeer konden we ineens wel voetballend de oplossingen vinden. (niets ten nadelen van Vermeer) (Cijfer : 6.5)

De rest speelden bagger.

Vertonghen .. Slechte pot van dit seizoen. Begrijpelijk gezien het feit dat hij ziek was.

Eriksen.. Niet gezien. Mede door het niet kunnen opbouwen van de achterhoede. Helaas

Sulejmani .. Deed ie mee?

Anita .. Idem.. Totaal niet gezien.

van der Wiel.. Same shit different day. Waardeloos, inspiratieloos. Concentratie probleem? Is hij Ajax zat? Zeg het maar... Tekenend was zijn wissel. Al verdiend geen enkel Ajacied om zo het veld te verlaten. Al begrijp ik de reactie van een deel van het publiek wel degelijk.

Conclusie:

- Selectie niet zo breed als men denkt.
- Wisselvalligheid inherent een spelersgroep en trainer
- Stekspelers geven niet thuis (om verschillende redenen)
- Zodra wij er voetballend niet uitkomen, en dus het middenveld niet in het spelletje voorkomt krijgen wij het ontzettend lastig.

Frank de Boer heeft nog flink veel werk aan de winkel. Maar laten we AUB wel reeel blijven, en niet gelijk te wijzen naar de trainer. Hij is in December precies 1 jaar bezig als hoofdtrainer van een 1e elftal. En niet de minste, namelijk Ajax 1.

Laten we aub reeel blijven en niet gelijk wijzen naar (jeugd)spelers die het team niet weten te dragen. Hoewel Eriksen al een tijdje in het eerste elftal zit, is hij pas 19. Dat lijken veel mensen helaas te vergeten.

Laten we reeel blijven, en het team steunen. Want dan, alleen dan zullen de koppies weer omhoog gaan. En alleen dan, zal de ArenA weer een onneembare vesting worden voor de bezoekers.

Want eerlijk is eerlijk, de sfeer en de hele stemming was gistermiddag waardeloos.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 oktober 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Zo....afgekoeld!

Mogge mannen, laten we eens lekker positief doen vandaag!

Valt me meteen op hoeveel kakkerlakken nu opeens in ONS topic komen reageren, nu ze na 5 jaar weer een niet verloren hebben.....

Eerlijk gezegt had ik wel respect voor de spelers van fnoord, niet bang, hielden niet in en gingen voor de winst. ZONDER AANHANG!

Ajax daarentegen zoekt nu smoesjes, jantje had een griepje...??? kut op!, was gewoon de spanning, het gevoel was er gewoon niet dit keer!

Ik ben dus echt niet blij met 1 punt he! GATVERDAMME AJAX, nu heb ik een griepje door jullie wanvertoning!!

De Jong er af, Greg 2 weken vrij geven, Verdediging apart trainen deze week, Boerrigter alvast laten tanken vòòr de wedstrijd, micky vragen of hij zin heeft om te spelen, zo niet--> Dr af! Eriksen 6 maanden met Davids naar de sportschool sturen en dan weer opstellen, Mij als controleur in dienst nemen om dit alles te controleren!!

KUTWEEK WORDT DIT!!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 03:33 schreef bully het volgende:
Helemaal mee eens..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 07:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hij staat er toch??? Wat verwacht je dan??dat hij weer trainer gaat worden??? Dat slaat toch nergens op en is ook niet reeel om van hem te verwachten..

Maar wie moet er dan de nieuwe trainer worden als jij de Boer weg zou willen hebben??

Ik kan enkel van Gaal verzinnen, maar die gaat niks doen als Cruijff hier binnen zit..

Mijn mening is dus gewoon om de Boer de tijd te gunnen, en hem minimaal dit seizoen en komend seizoen nog te laten zitten..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb Serrero toch wel aardig gevolgd, maar die heb ik ook nog nooit een duel zien winnen..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:32 schreef Enigma het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over de spelers..
soccer
 soccer - maandag 24 oktober 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 10:25 schreef Breijan het volgende:

[..]

Ajax kwam niet aan voetballen toe omdat teveel spelers geen zin hadden en na de winst in de CL te gemakkelijk dachten. Met 10 man kwam Ajax opeens wel aan voetballen toe. Het is leuk voor je dat jullie weer aan het opkrabbelen zijn, maar een Ajax met meer inzet, had jullie met een dik pak slaag naar huis gestuurd.
Je reageert nu wel heel makkelijk. Kwamen ze misschien niet aan voetballen toe omdat ze de kans niet kregen? Of als ze inderdaad geen zin hadden ligt dat dan niet aan de technische staf? Het was zo ook al tegen groningen , AZ en psv. En waarom zitten de Boer en Bergkamp als twee dooie mussen naast elkaar? Bergkamp misschien opgedrongen door JC? Ik denk dat er veel meer aan de hand is dan dat iemand hier weet?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 oktober 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 12:04 schreef soccer het volgende:

[..]

Je reageert nu wel heel makkelijk. Kwamen ze misschien niet aan voetballen toe omdat ze de kans niet kregen? Of als ze inderdaad geen zin hadden ligt dat dan niet aan de technische staf? Het was zo ook al tegen groningen , AZ en psv. En waarom zitten de Boer en Bergkamp als twee dooie mussen naast elkaar? Bergkamp misschien opgedrongen door JC? Ik denk dat er veel meer aan de hand is dan dat iemand hier weet?
Stoken doe je maar in je kachel pikkepijper!

Wegwezen!
soccer
 soccer - maandag 24 oktober 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 12:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wegwezen!
ik stel alleen vragen! En als die je niet aanstaan lees je ze toch niet. En als je er een goed antwoord op geeft dan zal ik dat graag toegeven dat het zo is.
soccer
 soccer - maandag 24 oktober 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 12:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wegwezen!
ik stel alleen vragen! En als die je niet aanstaan lees je ze toch niet. En als je er een goed antwoord op geeft dan zal ik dat graag toegeven dat het zo is.
Guyt
 Guyt - maandag 24 oktober 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij staat er toch??? Wat verwacht je dan??dat hij weer trainer gaat worden??? Dat slaat toch nergens op en is ook niet reeel om van hem te verwachten..

Maar wie moet er dan de nieuwe trainer worden als jij de Boer weg zou willen hebben??

Ik kan enkel van Gaal verzinnen, maar die gaat niks doen als Cruijff hier binnen zit..

Mijn mening is dus gewoon om de Boer de tijd te gunnen, en hem minimaal dit seizoen en komend seizoen nog te laten zitten..
Mijn geduld raakt op Remco.Is toch niet zo gek.Nog steeds woest voor de blamage van gister.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 oktober 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij moet gewoon bepaalde spelers eraf halen en een frissewind er door heen gooien, maar daar is DEBOER te eigenwijs voor..

Eriksen - Serero/Lodeiro
vdwiel - Ligeon/Anita
Dejong - Buly
Helemaal mee eens, knal die gasten eruit als ze niet presteren, nu weten ze dat ze volgende week toch weer spelen, dus waarom je enorm inzetten, ze sparen zichzelf liever voor alvast de volgende wedstrijd. Er is totaal geen concurrentie op deze manierr en ook voor de "concurentie" is dat niet bepaald motiverend. De Boer moet nog veel leren.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 15:20   quote  deeplink  
mjah las net da Ozbiliz weer fit is, en sulejmani waarschijnlijk niet kan spelen...
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, knal die gasten eruit als ze niet presteren, nu weten ze dat ze volgende week toch weer spelen, dus waarom je enorm inzetten, ze sparen zichzelf liever voor alvast de volgende wedstrijd. Er is totaal geen concurrentie op deze manierr en ook voor de "concurentie" is dat niet bepaald motiverend. De Boer moet nog veel leren.
klopt..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 oktober 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Ik kan niet anders zeggen dat Feyenoord geweldig heeft gespeeld. Ze hadden veel meer verdiend, ze streden voor elke meter en waren heel gemotiveerd. Ik hoop voor jullie dat dit Koeman effect nog lang zal duren. Achteraf mogen we blij zijn met een puntje en dat de schade met de medeconcurrenten niet nog erger is geworden. (op AZ na dan)
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 24 oktober 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Heeft niet zozeer met de vaardigheden van de Boer te maken.. Maar meer met de spelers die je achter de hand hebt.

Lodeiro viel in een bekerwedstrijd tegen amateurs al door de mand.... Dat zal F de Boer ook niet ontgaan zijn...
alibabba
 alibabba - maandag 24 oktober 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Laat ik de driehoek de Jong/Eriksen/Janssen voorop stellen....dat werkte van geen kant en daar lag het grootste manco mijns inziens...het constant voetballend proberen op te lossen werkt averechts bij de achterste linie, want ze kunnen dit niet goed uitvoeren omdat ze bang zijn om te falen...het heeft puur te maken met instelling, concentratie en vertrouwen...

Vertonghen denkt dat ie echt goed is en speelt zo enorm arrogant....hij verwacht dat het hem allemaal komt aanwaaien en loopt als een wijf te voetballen...Janssen moet de leider worden van dit elftal en daar moet de hele spelersgroep zich van bewust worden..waarom de Jong weer mocht blijven staan is mij een enorm raadsel...in deze had ik Eriksen dus laten staan want hij ziet tenminste nog een oplossing waaruit gescoord kan worden..Vermeer ontpopt zich als wereldkeeper en hij pakt echt punten voor een elftal!!
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:13 schreef Guyt het volgende:

[..]

Mijn geduld raakt op Remco.Is toch niet zo gek.Nog steeds woest voor de blamage van gister.
Dat kan ik snappen kerel.. Alleen denk ik dat het gemiddelde verwachtingspatroon van de supporters wat aan de hoge kant is..
moa
 moa - maandag 24 oktober 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zo....afgekoeld!

Mogge mannen, laten we eens lekker positief doen vandaag!

Valt me meteen op hoeveel kakkerlakken nu opeens in ONS topic komen reageren, nu ze na 5 jaar weer een niet verloren hebben.....

Eerlijk gezegt had ik wel respect voor de spelers van fnoord, niet bang, hielden niet in en gingen voor de winst. ZONDER AANHANG!

Ajax daarentegen zoekt nu smoesjes, jantje had een griepje...??? kut op!, was gewoon de spanning, het gevoel was er gewoon niet dit keer!

Ik ben dus echt niet blij met 1 punt he! GATVERDAMME AJAX, nu heb ik een griepje door jullie wanvertoning!!

De Jong er af, Greg 2 weken vrij geven, Verdediging apart trainen deze week, Boerrigter alvast laten tanken vòòr de wedstrijd, micky vragen of hij zin heeft om te spelen, zo niet--> Dr af! Eriksen 6 maanden met Davids naar de sportschool sturen en dan weer opstellen, Mij als controleur in dienst nemen om dit alles te controleren!!

KUTWEEK WORDT DIT!!!!!!!
Och och och, we zijn er elk jaar toch?
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 24 oktober 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kan ik snappen kerel.. Alleen denk ik dat het gemiddelde verwachtingspatroon van de supporters wat aan de hoge kant is..
Dat is inderdaad het probleem dit moment.

Men denkt na het behalen van het kampioenschap van vorig jaar dat we het lek boven zijn. Echter zal dat nog wel een tijdje duren gezien de selectie en de vrij onervaren trainer.

Desalniettemin zal ik de Boer altijd blijven steunen.
moa
 moa - maandag 24 oktober 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 10:25 schreef Breijan het volgende:

[..]

Ik snap dat je gefrustreerd bent over het getoonde spel, maar je kan niet serieus menen dat er ook maar 1 speler op het veld stond die "geen zin" had in de wedstrijd van het jaar. Misschien heeft ajax op dit moment gewoon niet de kwaliteit die jij verwacht?
Breijan
 Breijan - maandag 24 oktober 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 17:01 schreef moa het volgende:

[..]

Ik snap dat je gefrustreerd bent over het getoonde spel, maar je kan niet serieus menen dat er ook maar 1 speler op het veld stond die "geen zin" had in de wedstrijd van het jaar. Misschien heeft ajax op dit moment gewoon niet de kwaliteit die jij verwacht?
Dat stadium ben ik inmiddels wel voorbij.
Maar op Vermeer na, heb ik weinig spelers kunnen betrappen op inzet!
Vertonghen is het beste voorbeeld. Zonder inzet matig, met inzet opeens een heel ander verhaal. En ik weet zeker dat met meer inzet Feyenoord had verloren.
moa
 moa - maandag 24 oktober 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 17:46 schreef Breijan het volgende:

[..]

Dat stadium ben ik inmiddels wel voorbij.
Maar op Vermeer na, heb ik weinig spelers kunnen betrappen op inzet!
Vertonghen is het beste voorbeeld. Zonder inzet matig, met inzet opeens een heel ander verhaal. En ik weet zeker dat met meer inzet Feyenoord had verloren.
Ik weet niet of dat perse alleen maar inzet is, het was denk ik ook de tactiek van ajax die gewoon niet goed werkte, ajax had eigenlijk de hele wedstrijd geen antwoord op het spel van feyenoord. Een beetje zoals in de wedstrijd ajax-az.
alibabba
 alibabba - maandag 24 oktober 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Als je telkens ziet dat het met 10 man beter gaat....het versterkt mijn gevoel dat de achterste linie niet in zijn element is dat de Boer wil om het telkens voetballend op te lossen...Ajax gaat met 10 man 1 op 1 spelen en dan zie je het beter worden...ik denk dat dat komt omdat iedereen dan precies weet wat ie moet doen..zoals Perez het gister zei zou het dus een oplossing zijn om gelijk te beginnen om 1 op 1 te spelen....hoe zien jullie dat???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 10:37 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ja, maar dan kan Frank pleisters plakken. Maar ik bedoel, of hij gooit de beuk er eens een keer in, of hij moet bij Frank komen zitten. Serero was toch zo goed? We hadden toch zo een brede selectie? Laten zien dan!
Mannentaal!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 24 oktober 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Wat vond men hier van Koppers?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 12:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb Serrero toch wel aardig gevolgd, maar die heb ik ook nog nooit een duel zien winnen..
Omdat hij te weinig aan spelen toekomt Remco...

Vraag maar aan de supporters van Ajax Cape town of onze serero kan ballen...overigens hebben we nog Rits en Lodeiro.
Als iemand verzaakt (wel of niet in vorm) dient hij gewisseld te worden, wordt zo'n speler echt niet slechter van.
Gebeurt al in de jeugd, Toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

0.0137088