|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ozbiliz was voor mij de revelatie van vorig seizoen, hij kan een hele grote worden!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:36 schreef alibabba het volgende:Laat ik de driehoek de Jong/Eriksen/Janssen voorop stellen....dat werkte van geen kant en daar lag het grootste manco mijns inziens...het constant voetballend proberen op te lossen werkt averechts bij de achterste linie, want ze kunnen dit niet goed uitvoeren omdat ze bang zijn om te falen...het heeft puur te maken met instelling, concentratie en vertrouwen... Vertonghen denkt dat ie echt goed is en speelt zo enorm arrogant....hij verwacht dat het hem allemaal komt aanwaaien en loopt als een wijf te voetballen...Janssen moet de leider worden van dit elftal en daar moet de hele spelersgroep zich van bewust worden..waarom de Jong weer mocht blijven staan is mij een enorm raadsel...in deze had ik Eriksen dus laten staan want hij ziet tenminste nog een oplossing waaruit gescoord kan worden..Vermeer ontpopt zich als wereldkeeper en hij pakt echt punten voor een elftal!! Aliklopthelemaal |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is inderdaad heerlijk om je frustatie van je af te kunnen schrijven,nu van mijn kant iedereen heeft het over de breedte van de selectie,nou volgens mij is onze selectie redelijk breed alleen moet je die mensen wel een kans geven,nu hoor ik alleen maar dat er geen concurentie is voor Sulejmani en de Jong en v/d Wiel en op het middenveld ,als we even gaan kijken wie wij amper zien maar best wel eens een kans mogen hebben . Doel Vermeer en Gillesen en beneden niveau Pizza R.Verd.v/d Wiel /Silva geblessserd en die jongen die tegen Noordwijk speelde(magertjes) Midden achter Aldeweireld/Vertongen/Blind/Ooier. L.Verd.Boilessen/Koppens en helaas verkocht Bunnet Groningen.(2 jongens van 19 dus erg jong) Middenveld.Enoh/Anita/Jansen/Eriksen/lodeiro/Serero Afrikaansspeler van het jaar,en mister No Body de Jong (verkopen0 aub Voor Lukoki/Derek Boerigher/Ebicilio/Obiliz/Bulykin/Sigthorsson/Sulejmani
Volgens mij zijn wij breed genoeg maar worden deze mensen niet gebruikt als het geweldig zou gaan denk zou ik ook niet wisselen maar zoals het nu gaat mag je voor mij best andere spelers een kans geven,mensen zoals de Jong worden nu al vanaf augustus opgesteld en geloof mij bij geen een andere trainer had deze man nog gespeeld,waarom krijgt Bulykin geen kans heeft het vorig jaar uitstekend gedaan en de Jong bakt er al maanden niks van,en als Bulykin een kans krijgt moet dat niet 1 wedstrijd zijn maar een aantal,hij scoorde tegen PSV en heeft daar een punt voor ons gepakt en tegen Dynamo gaf hij een prima pas aan Eriksen gisteren was elke kopbal ook voor hem en kreeg vrijetrappen mee dus geef hem een kans en zet de Jong gewoon op de bank.a.s woensdag spelen wij tegen Roda voor de beker ik hoop dat de Boer een aantal van deze breedte spelers laat spelen en als die het goed doen laat je ze gewoon staan,misschien dat onze duur betaalde basis spelers is gaan nadenken over hun funcioneren en weer het heilige vuur krijgen,maar als je niks doet blijven zij zo gemakzuchtig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Omdat hij te weinig aan spelen toekomt Remco... Vraag maar aan de supporters van Ajax Cape town of onze serero kan ballen...overigens hebben we nog Rits en Lodeiro. Als iemand verzaakt (wel of niet in vorm) dient hij gewisseld te worden, wordt zo'n speler echt niet slechter van. Gebeurt al in de jeugd, Toch? Rits is te jong om het elftal op sleeptouw te nemen, en Serrero heb ik toch al aardig wat minuten gezien, en niet te vergeten dat hier aardig wat wedstrijden op band liggen van capetown.. En ook daar gooit hij de beuk er niet in, het is geen man van duels, maar net als Erikssen een speler die de bal aan de voeten moet hebben.. En Lodeiro is het verhaal niet anders.. Als we beukers op het middenveld willen hebben moeten ze een paar schoppers halen, maar dat is niet wat ik wil zien.. Ajax komt voetballend te kort tegen op papier mindere ploegen, dat is gewoon een feit, dat in combinatie met een beetje wilskracht en inzet is wat er mist.. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 12:04 schreef soccer het volgende:[..] Je reageert nu wel heel makkelijk. Kwamen ze misschien niet aan voetballen toe omdat ze de kans niet kregen? Of als ze inderdaad geen zin hadden ligt dat dan niet aan de technische staf? Het was zo ook al tegen groningen , AZ en psv. En waarom zitten de Boer en Bergkamp als twee dooie mussen naast elkaar? Bergkamp misschien opgedrongen door JC? Ik denk dat er veel meer aan de hand is dan dat iemand hier weet? Makkelijk?! Ik vond het overduidelijk. Kijk hoe Vertonghen liep te verdedigen. Op z'n dooie akkertje. Dat heeft niks te maken met de kans krijgen, maar puur met inzet. Als je niet in vorm bent, ok, maar ren dan in godesnaam de longen uit je lijf en maak het je tegenstander moeilijk. Hetzelfde voor Sulejmani. Misschien dat hij een slaaptekort heeft vanwege zijn pasgeboren baby, maar het was slappe hap. Het gaat al veel verder terug in de tijd. We zijn ook geen kampioen geworden door overdonderend spel. Twente thuis (kampioenswedstrijd) was een van de weinige goede wedstrijden die ik Ajax heb zien spelen. Ik heb al vaker gezegd. We hebben teveel jochies in het team die de verantwoordelijkheden (nog) niet kunnen dragen. We missen overduidelijk een baas, een leider op het veld. Vertonghen is nog niet zover, Janssen zal zich meer moeten laten gelden en Ooijer zit op de bank. Er is niemand die het boeltje oppakt en het vuur uit de schenen loopt. Dus je hebt iemand nodig met ervaring, die moeiteloos in de basis kan optreden en een Ajax hart heeft ... tadaa... Chris Chivu! De Boer en Bergkamp zijn zeker wel van waarde voor Ajax. Een goede coach is niet iemand die loopt te tieren en te stressen langs de lijn. Maar ook De Boer maakt fouten, het is tenslotte een beginnend trainer. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 10:20 schreef Breijan het volgende:[..] Makkelijk?! Ik vond het overduidelijk. Kijk hoe Vertonghen liep te verdedigen. Op z'n dooie akkertje. Dat heeft niks te maken met de kans krijgen, maar puur met inzet. Als je niet in vorm bent, ok, maar ren dan in godesnaam de longen uit je lijf en maak het je tegenstander moeilijk. Hetzelfde voor Sulejmani. Misschien dat hij een slaaptekort heeft vanwege zijn pasgeboren baby, maar het was slappe hap. Het gaat al veel verder terug in de tijd. We zijn ook geen kampioen geworden door overdonderend spel. Twente thuis (kampioenswedstrijd) was een van de weinige goede wedstrijden die ik Ajax heb zien spelen. Ik heb al vaker gezegd. We hebben teveel jochies in het team die de verantwoordelijkheden (nog) niet kunnen dragen. We missen overduidelijk een baas, een leider op het veld. Vertonghen is nog niet zover, Janssen zal zich meer moeten laten gelden en Ooijer zit op de bank. Er is niemand die het boeltje oppakt en het vuur uit de schenen loopt. Dus je hebt iemand nodig met ervaring, die moeiteloos in de basis kan optreden en een Ajax hart heeft ... tadaa... Chris Chivu! De Boer en Bergkamp zijn zeker wel van waarde voor Ajax. Een goede coach is niet iemand die loopt te tieren en te stressen langs de lijn. Maar ook De Boer maakt fouten, het is tenslotte een beginnend trainer. Voor dat ervarene hebben we gelukkig Hennie Spijkerman erbij gehaald heh |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Dat is volgens mij iets te kort door de bocht. Hennie heeft inderdaad ervaring, maar niet op het hoogste niveau en dat speelt mee in de acceptatie van zijn mening tegenover Frank en Dennis. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 16:57 schreef Ztjes het volgende:[..] Dat is volgens mij iets te kort door de bocht. Hennie heeft inderdaad ervaring, maar niet op het hoogste niveau en dat speelt mee in de acceptatie van zijn mening tegenover Frank en Dennis. Waar komt hij eigenlijk vandaan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Koppers deed het zeer verdienstelijk vond ik...het is natuurlijk heel lastig om je te laten gelden in een team wat niet loopt...hij heeft wel lef en branie dat mannetje.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Hij was keeper bij Zwolle en Go Ahead. Hennie is trainer van Zwolle, Emmen en Haarlem geweest. Hiermee dwing je niet echt gezag uit bij spelers als Frank en Dennis in de Hiërarchie van de voetbalwereld. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 23:42 schreef remco k het volgende:[..] Als we beukers op het middenveld willen hebben moeten ze een paar schoppers halen, maar dat is niet wat ik wil zien. Neh, schoppers hoeven we niet. Maar gasten die nét wat steviger durven spelen zijn best welkom. Ofwel, de Zeeuw had nooit getransfereerd mogen worden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 19:52 schreef alibabba het volgende:[..] Koppers deed het zeer verdienstelijk vond ik...het is natuurlijk heel lastig om je te laten gelden in een team wat niet loopt...hij heeft wel lef en branie dat mannetje.. Vond dat ook.. Vond ht ook één van de betere aan onze kant, denk ik.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:09 schreef Ztjes het volgende:[..] Hij was keeper bij Zwolle en Go Ahead. Hennie is trainer van Zwolle, Emmen en Haarlem geweest. Hiermee dwing je niet echt gezag uit bij spelers als Frank en Dennis in de Hiërarchie van de voetbalwereld. Weet ook totaal niet wat zijn inbreng hier is.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Kom op zeg, heeft nu Spijkerman het weer gedaan? De Boer heeft zelf ervoor gekozen hem als assistent naast hem te zetten, dus met hiërarchie heeft het al helemaal niets van doen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Koppers deed het zeker goed, dacht eigenlijk dat we wedstrijd met zijn 9 en moesten uitspelen toen hij kramp kreeg! Maar was zeker niet slecht. Maar wanneer komt Boilesen eigenlijk terug? Zo onderhand wordt dat toch wel eens tijd! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:Kom op zeg, heeft nu Spijkerman het weer gedaan? De Boer heeft zelf ervoor gekozen hem als assistent naast hem te zetten, dus met hiërarchie heeft het al helemaal niets van doen. Als je het tegen mij hebt: Ben niet tegen Spijkerman, maar daarintegen vraag ik me wel af wat zijn inbreng tot nu toe is geweest.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:38 schreef Ajx het volgende:Koppers deed het zeker goed, dacht eigenlijk dat we wedstrijd met zijn 9 en moesten uitspelen toen hij kramp kreeg! Maar was zeker niet slecht. Maar wanneer komt Boilesen eigenlijk terug? Zo onderhand wordt dat toch wel eens tijd! Ik denk datie aankomend weekend weer kan spelen.. Maar weet dat niet zeker.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Assistent trainer. Wat wens je extra... dat ie broodjes smeert in de rust ofzo? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, maar wat heeftie gedaan dat iets beter is gegaan? Nogmaals, ben alleen nieuwsgierig.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wat heeft Dennis gedaan dat iets beter is gegaan? Wat heeft Frank gedaan dat iets beter is gegaan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:Wat heeft Dennis gedaan dat iets beter is gegaan? Wat heeft Frank gedaan dat iets beter is gegaan? Dennis weet ik ook niet, zou ik ook wel willen weten. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Als je het tegen mij hebt: Ben niet tegen Spijkerman, maar daarintegen vraag ik me wel af wat zijn inbreng tot nu toe is geweest.. Spijkerman is degene die ervaring heeft in het voetbal. Daarnaast vind iedereen binnen Ajax hem een vakman, zullen ze toch hun redenen voor hebben? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Gaat veel individueel met spelers in de aanvallende sferen trainen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Weet je, het benieuwt mij meer wat die drie hebben gedaan dat dit team er niet vanaf het begin tegenaan kan kleunen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:48 schreef Ajx het volgende:[..] Spijkerman is degene die ervaring heeft in het voetbal. Daarnaast vind iedereen binnen Ajax hem een vakman, zullen ze toch hun redenen voor hebben? Tuurlijk, maar zou het wel willen weten.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Moet je even bellen met frankie? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Gezellig. En wie hebben we zoal in de aanval die "de hand" van Dennis toont? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan heb je honderden De Boers.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Of je belt JC op, die zal je toch niet zoveel hebben?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Die hep geen mobiel... zegt ie. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
De trainersgroep moet volgens mij bestaan uit een ervaren gelouterde assistent, die de ajax-speelwijze bewaakt (bijv. Gerard van der Lem). Dennis Bergkamp is als assistent niet volledig inzetbaar, omdat hij geen wedstrijden kan bekijken of mee gaan coachen als de afstand te ver is i.v.m. zijn vliegangst. De basis moet gewoon staan en dan krijgt een jonge coach te kans om te groeien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Van der Lem is een clown man... leuk voor het klaverjassen en de flauwe grappen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Dit zijn de resultaten van Gerard:
1989/'90 Nederlands landskampioen Ajax 1991/'92 Europa Cup III Ajax 1991/'92 Nederlandse supercup Ajax 1992/'93 Nederlandse beker Ajax 1993/'94 Nederlands landskampioen Ajax 1993/'94 Nederlandse supercup Ajax 1994/'95 Europa Cup I Ajax 1994/'95 Nederlands landskampioen Ajax 1994/'95 Nederlandse supercup Ajax 1995 wereldbeker clubteams Ajax 1995/'96 Europese supercup Ajax 1995/'96 Nederlands landskampioen Ajax 1997/'98 Europese supercup Barcelona 1997/'98 Spaans landskampioen Barcelona 1997/'98 Spaanse beker Barcelona 1998/'99 Spaans landskampioen Barcelona 2005/'06 Johan Cruijff Schaal Ajax 2005/'06 Nederlandse beker
Toch wel iets bereikt als assistant-trainer. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Lul op met van der Lem man... als voetballer een drol en als assistent zwaar leunend op Louis. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:Lul op met van der Lem man... als voetballer een drol en als assistent zwaar leunend op Louis. Ik heb hem als voorbeeld gegeven en het mag best iemand anders zijn. Maar wel een ajaxied in hart en nieren als ervaren assistant met wel veel ervaring op hoog niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Van der Lem een Ajacied in hart en nieren?
Speler Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten Land 1973/75 FC Amsterdam 66 8 Nederland 1975/77 Roda JC 66 10 Nederland 1977/80 Feyenoord 72 9 Nederland 1979/80 Sparta 10 1 Nederland 1980/84 FC Utrecht 86 17 Nederland Totaal 298 45 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:Lul op met van der Lem man... als voetballer een drol en als assistent zwaar leunend op Louis. GERARD VD.LEM/////////HELD |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Er word veel te vaak uitgegaan van het negatieve vind ik...waarom zou je die man geen compliment geven? Onder v.Gaal was hij de assistent...het waren prachtige tijden en daar maakte hij onderdeel van uit...ik vind dat wanneer je niet 100% weet waarom bijvoorbeeld iemand slecht functioneert, je niet uit moet gaan van het negatieve...ik ken mensen die werden betiteld als luilakken, maar jaren later bleek dat ze een ziekte onder de leden hadden...je moet altijd uitgaan van het positieve vind ik, bij twijfel over iets of iemand... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 23:42 schreef remco k het volgende:[..] Rits is te jong om het elftal op sleeptouw te nemen, en Serrero heb ik toch al aardig wat minuten gezien, en niet te vergeten dat hier aardig wat wedstrijden op band liggen van capetown.. En ook daar gooit hij de beuk er niet in, het is geen man van duels, maar net als Erikssen een speler die de bal aan de voeten moet hebben.. En Lodeiro is het verhaal niet anders.. Als we beukers op het middenveld willen hebben moeten ze een paar schoppers halen, maar dat is niet wat ik wil zien.. Ajax komt voetballend te kort tegen op papier mindere ploegen, dat is gewoon een feit, dat in combinatie met een beetje wilskracht en inzet is wat er mist.. Dus met een beetje wilskracht en inzet zijn we er.....????? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Neh, schoppers hoeven we niet. Maar gasten die nét wat steviger durven spelen zijn best welkom. Ofwel, de Zeeuw had nooit getransfereerd mogen worden. Misschien wel ja, ze moeten kerels binnen halen die het duel aangaan. Jammer dat deze wel bij feijenoord rond liepen afgelopen zondag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Als je het tegen mij hebt: Ben niet tegen Spijkerman, maar daarintegen vraag ik me wel af wat zijn inbreng tot nu toe is geweest.. Eens hasjkoph dat vraag ik me ook af.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:49 schreef Ikke_tikkie het volgende:Weet je, het benieuwt mij meer wat die drie hebben gedaan dat dit team er niet vanaf het begin tegenaan kan kleunen. Dat klopt weer wel..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Omdat hij te weinig aan spelen toekomt Remco... Vraag maar aan de supporters van Ajax Cape town of onze serero kan ballen...overigens hebben we nog Rits en Lodeiro. Als iemand verzaakt (wel of niet in vorm) dient hij gewisseld te worden, wordt zo'n speler echt niet slechter van. Gebeurt al in de jeugd, Toch? remco zei toch niet dat serero niet kon ballen. hij kan geen duels winnen. maar iedereen kan een duel winnen zelfs eriksen. ALLEEN MOET ER GEWERKT WORDEN!! DUS ZET ZE NIET OP DE BANK MAAR STUUR ZE NAAR EEN WERK KAMP IN SIBERIË. dan weten ze meteen wat werken is en weten ze ook meteen dat ze blij moeten zijn dat ze prof voetballer zijn. |
|
|
|