BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 oktober 2011 - 01:27   quote  deeplink  
Er moet een coach zijn die spelers kan afbranden als iemand slecht speelt.
Denk dat Henk ten Cate als assistent wel gaat werken omdat hij dat goed kan. dat heeft hij bij barca bewezen om een goeie motivator te zijn.
Ajx
 Ajx - woensdag 26 oktober 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 01:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

remco zei toch niet dat serero niet kon ballen. hij kan geen duels winnen. maar iedereen kan een duel winnen zelfs eriksen. ALLEEN MOET ER GEWERKT WORDEN!! DUS ZET ZE NIET OP DE BANK MAAR STUUR ZE NAAR EEN WERK KAMP IN SIBERIË. dan weten ze meteen wat werken is en weten ze ook meteen dat ze blij moeten zijn dat ze prof voetballer zijn.
Is verrekte koud in Siberie dacht ik, of je ze daar nou warm voor kan maken.....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 oktober 2011 - 15:29   quote  deeplink  
dat laat me koud jongens!
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 10:20 schreef Breijan het volgende:

[..]

Makkelijk?! Ik vond het overduidelijk. Kijk hoe Vertonghen liep te verdedigen. Op z'n dooie akkertje. Dat heeft niks te maken met de kans krijgen, maar puur met inzet. Als je niet in vorm bent, ok, maar ren dan in godesnaam de longen uit je lijf en maak het je tegenstander moeilijk. Hetzelfde voor Sulejmani. Misschien dat hij een slaaptekort heeft vanwege zijn pasgeboren baby, maar het was slappe hap.
Het gaat al veel verder terug in de tijd. We zijn ook geen kampioen geworden door overdonderend spel. Twente thuis (kampioenswedstrijd) was een van de weinige goede wedstrijden die ik Ajax heb zien spelen.
Ik heb al vaker gezegd. We hebben teveel jochies in het team die de verantwoordelijkheden (nog) niet kunnen dragen. We missen overduidelijk een baas, een leider op het veld. Vertonghen is nog niet zover, Janssen zal zich meer moeten laten gelden en Ooijer zit op de bank. Er is niemand die het boeltje oppakt en het vuur uit de schenen loopt. Dus je hebt iemand nodig met ervaring, die moeiteloos in de basis kan optreden en een Ajax hart heeft ... tadaa... Chris Chivu!
De Boer en Bergkamp zijn zeker wel van waarde voor Ajax. Een goede coach is niet iemand die loopt te tieren en te stressen langs de lijn. Maar ook De Boer maakt fouten, het is tenslotte een beginnend trainer.
Inderdaad man, en dan zetten we Vertonghen opde bank..
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Neh, schoppers hoeven we niet. Maar gasten die nét wat steviger durven spelen zijn best welkom. Ofwel, de Zeeuw had nooit getransfereerd mogen worden.
Dat roep ik al vanaf de dag dat ie weg ging.. Een middenveld met Janssen de Zeeuw en Erikssen is volgensmij niet verkeerd, De Zeeuw had een drive en de dynamiek die verder niemand bij Ajax heeft..
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Als je het tegen mij hebt:
Ben niet tegen Spijkerman, maar daarintegen vraag ik me wel af wat zijn inbreng tot nu toe is geweest..
Wat was de inbreng van Cocu tijdens het WK als assistent??
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:50 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Gezellig. En wie hebben we zoal in de aanval die "de hand" van Dennis toont?
Hoelang is hij daar al mee bezig bij het eerste??
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 23:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dus met een beetje wilskracht en inzet zijn we er.....?????
Ja 100% zeker, en de hiërarchie in het elftal klopt niet..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 01:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

remco zei toch niet dat serero niet kon ballen. hij kan geen duels winnen. maar iedereen kan een duel winnen zelfs eriksen. ALLEEN MOET ER GEWERKT WORDEN!! DUS ZET ZE NIET OP DE BANK MAAR STUUR ZE NAAR EEN WERK KAMP IN SIBERIË. dan weten ze meteen wat werken is en weten ze ook meteen dat ze blij moeten zijn dat ze prof voetballer zijn.
Natuurlijk kan Serero duels winnen, is figuurlijk geen kleintje....hebben ze binnen gehaald mocht Eriksen verkocht worden....Serero wordt een grote let maar op
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 01:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Er moet een coach zijn die spelers kan afbranden als iemand slecht speelt.
Denk dat Henk ten Cate als assistent wel gaat werken omdat hij dat goed kan. dat heeft hij bij barca bewezen om een goeie motivator te zijn.
Naast Verbeek zijn van Gaal en Ten Cate hele goede motivators, alleen zijn dit geen assistenten meer dus niet van toepassing.
De hoofdtrainer(de Boer) moet de jongens op scherp zetten niet een assistent dat zijn meer veldtrainers.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 26 oktober 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat was de inbreng van Cocu tijdens het WK als assistent??
Geen idee..
Heb niet heel erg opgelet bij het WK..
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 19:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Geen idee..
Heb niet heel erg opgelet bij het WK..
Dat bedoel ik, wat is er uberhaubt van te zien wat een assistent doet??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

0.0124700