|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Strak plan......... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
2-0 denk ik . Maar ik hoop 5-0 !!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dagelijks? Hoe wou je het dan oplossen dan? Kan nu in één keer Blind er helemaal niets meer van? Enoh is geschorst, Janssen moet je laten staan, dus Anita komt dan als verdedigende middenvelder....dan zal er toch een linksback opgesteld moeten worden...Boilesen 1, Anita 2, wie 3? Het kan niet zo zijn dat je het vertrouwen in die jongen nu volledig opzegt....gewoon vertrouwen geven en opstellen...tegen Feyenoord is iedereen 100% gemotiveerd dus Blind zal meegezogen worden...speelt ie een goede wedstrijd heb je win-win...speelt ie niet goed heb je win-verlies....stel je hem nu niet op is die jongen helemaal verloren... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Nee want dan zou het VDM zijn....ben je trouwens nog boos op me??? Ik had je gister toch aardig op de kast....je schold me zelfs uit voor homo...hahahahahaha....je had het er een paar maanden geleden nog over....die Ali word nooit kwaad man zei je.....nu zijn de rollen omgedraaid....1-0 voor mij...hahahahahaha.. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote: Nee, jij hebt er lekker verstand van, pipo, door Ooijer op te stellen. En ik heet Romano. Romana was voor mijn sex operatie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Want?? En wie dan wel?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 19:06 schreef alibabba het volgende:[..] Dagelijks? Hoe wou je het dan oplossen dan? Kan nu in één keer Blind er helemaal niets meer van? Enoh is geschorst, Janssen moet je laten staan, dus Anita komt dan als verdedigende middenvelder....dan zal er toch een linksback opgesteld moeten worden...Boilesen 1, Anita 2, wie 3? Het kan niet zo zijn dat je het vertrouwen in die jongen nu volledig opzegt....gewoon vertrouwen geven en opstellen...tegen Feyenoord is iedereen 100% gemotiveerd dus Blind zal meegezogen worden...speelt ie een goede wedstrijd heb je win-win...speelt ie niet goed heb je win-verlies....stel je hem nu niet op is die jongen helemaal verloren... Misschien Blind als controleur?? Hij is wel opgeleid als middenvelder en als centrale verdediger.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 19:37 schreef remco k het volgende:[..] Misschien Blind als controleur?? Hij is wel opgeleid als middenvelder en als centrale verdediger.. Dat zou idd ook nog een optie zijn....Anita gewoon linksback en Blind verdedigende middenvelder... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:33 schreef Grasmaaier het volgende:Vermeer, vd Wiel, Toby, Opa, Anita, Jantje, Eriksen, Janssen, Mickey 'luca' Sulejmani, De Jong, Boerrigter jij zegt dat romano geen verstand heeft van voetbal? maar om opa in de basis te laten beginnen gaat mij een beetje ver!! OPA was de slechtste speler van het veld tegen AZ, ja niet eens vanderwiel nee OPA was het slechtste. OPA is een leuke mentor maar voetballen kan hij al 3 jaar niet meer!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
waarom weer schuiven in het elftal?? waarom geen jeugdspeler?? gewoon een speler van Jong AJAX, dat team heb je toch niet voor niks of wel soms??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zondag, 10:00uur Leidscheplein......iemand? Ik ben er zeker, ga goed veel bier klokken en ik ga HELEMAAL LOS als we winnen!!
Zelf denk ik 2-0 en ik zeg eerlijk, ik ben er niet echt gerust op, die varkens kunnen best aardig ballen de laatste weken en koemannetje weet dondersgoed hoe wij spelen.
Borst vooruit, straffe blik en beuken!!
Janssen en Boerrigter zullen deze wedstrijd zeer belangrijk zijn, let maar op!!!
J O D E N ! ! ! ! ! ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 19:06 schreef alibabba het volgende:[..] Dagelijks? Hoe wou je het dan oplossen dan? Kan nu in één keer Blind er helemaal niets meer van? Enoh is geschorst, Janssen moet je laten staan, dus Anita komt dan als verdedigende middenvelder....dan zal er toch een linksback opgesteld moeten worden...Boilesen 1, Anita 2, wie 3? Het kan niet zo zijn dat je het vertrouwen in die jongen nu volledig opzegt....gewoon vertrouwen geven en opstellen...tegen Feyenoord is iedereen 100% gemotiveerd dus Blind zal meegezogen worden...speelt ie een goede wedstrijd heb je win-win...speelt ie niet goed heb je win-verlies....stel je hem nu niet op is die jongen helemaal verloren... eens.. maar Blind vd Cabral ?? mmmmmmm dan liever Vertonghen doorschuiven en dan Blind Centraal achterin dus
Vdwiel (bleh) Alder Blind Anita Vertonghen Eriksen Janssen Sul dejong boeri
en dat is puur omdat ik blind centraal beter vind dan op LB tegen een Cabral |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 20:15 schreef nummer10 het volgende:[..] eens.. maar Blind vd Cabral ?? mmmmmmm dan liever Vertonghen doorschuiven en dan Blind Centraal achterin dus Vdwiel (bleh) Alder Blind Anita Vertonghen Eriksen Janssen Sul dejong boeri en dat is puur omdat ik blind centraal beter vind dan op LB tegen een Cabral anita tegen een speler die buitenom gaat is wel een probleem hoor!! hij heeft daar altijd een probleem mee!! dus beter boillesen |
|
|
|
|
ross
|
|
|
boileesen is toch geblesseerd? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:41 schreef alibabba het volgende:Vermeer, Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Anita, Janssen, Eriksen, Boerrigter, de Jong, Sulejmani. 3-0 +1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee man, die speelt al weken.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: klopt maar hij heeft 11 oktober wel de loop training hervat dus miss kan het al denk ik van niet hoor
maar theo als VM moet je maar tegen AGOVV proberen en niet tegen feyenoord! nu anita en enoh eigenlijk niet beschikbaar zijn. wordt het blind of een jeugdspeler andere opties zijn er niet! met OPA erin kan je beter nog met 10 man spelen dus die valt ook af!
dus wordt het blind of een jeugdspeler? maak niet uit of je anita verschuift of niet. er moet namelijk iemand worden vervangen dan kijken we even niet naar de positie! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die is wel geblesseerd.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik was sarcastisch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: nee hij is geblesseerd en volgende week staat hij er weer!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb mijn post ff aangepast.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Enoh is geschorst dus die moet worden vervangen!
even de opties doorlichten. 1. Boulykin vervangt enoh( Siem terug op het middenveld en Theo als VM) 2. Blind vervangt enoh (Anita op de plek van Enoh en blind als linksback) 3. Blind vervangt enoh (Blind speelt op de positie van Enoh) 4. Ooijer vervangt enoh (Ooijer op zijn positie en jan schuift door) 5. Ooijer vervangt enoh (Ooijer op zijn positie en jan gaat linksback spelen en anita als VM) 6. Jeugdspeler vervangt enoh( Jeugdspeler op de positie van enoh) 7. Jeugdspeler vervangt enoh( Jeugdspeler als linksback en anita op VM)
Mijn conclusie getrokken uit de opties: 1 valt af en iedereen weet waarom. 4 en 5 vallen af omdat ooijer geen speler meer is maar meer een mentor. beste stuurlui staan aan wal, dus laat hem daar ook maar staan.
dan heb ik 2,3,6 en 7 over. ik wil blind wel de kans geven, net zoveel als de jeugdspeler. want blind heeft nooit echt de kans gehad.
ik ben benieuwd wat jullie denken en miss heeft iemand nog meer opties?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 20:15 schreef nummer10 het volgende:[..] eens.. maar Blind vd Cabral ?? mmmmmmm dan liever Vertonghen doorschuiven en dan Blind Centraal achterin dus Vdwiel (bleh) Alder Blind Anita Vertonghen Eriksen Janssen Sul dejong boeri en dat is puur omdat ik blind centraal beter vind dan op LB tegen een Cabral Ik heb er nog eens over nagedacht en dan is de optie die Remco straks aanhaalde helemaal niet zo'n verkeerde....tegen Cabral zou ik idd Anita met zijn snelheid laten spelen, maar ik zou Vertonghen gewoon langs Alderweireld laten spelen...Jantje gaat nu steeds beter spelen op die positie sinds Janssen iets naar voren speelt...dan zou Blind de controlerende middenvelder moeten worden vind ik en ik denk dat die rol hem wel toegedicht is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Waarom quote je me dan? ;-) |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Opstelling simpel aanpassen waar we ook nog beter mee uit zullen komen: Vermeer/Cilissen Ligeon - Wiel (doet pijn aan me vingers) - Aldeweirald - Vertonghen Enoh/Anita Eriksen Jansen Sulejmani Siem Derk
Kun je Ooijer nog ruilen met Wiel, en liever Buly dan Siem maar dat zal wel niet gebeuren.
Mocht Ajax inderdaad zoals Jansen aangeeft direct elke tegenstander bij de keel grijpen dan verwacht ik dat we Feijenoord helemaal wegblazen. Alles zal afhangen van de constantheid van Eriksen en Sulejmani. Nu kunnen we dan zien of het vechters kunnen zijn die jagen, druk zetten en de onzekerheid een keer af kunnen zetten..
Verwacht wel een bikkelharde wedstrijd waarbij Enoh voor de wedstrijd wat Valium moet gebruiken.. En houd die pokkezweed van de kakkies in de gaten; vies gemeen mannetje. Hoop dat Aldeweirald hem in de eerste 5 minuten even duidelijk maakt dat er niks te halen is.
Loop verdorie op krukken nu dus extra vroeg aanwezig want wil geen seconde missen in de AreA van deze match. Ik denk/hoop op 5-0
Is zeker mogelijk omdat de ratten uit Ratterdam denken dat ze een kans maken en dus overmoedig zullen zijn, kom maar op stelletje stinkdieren!
Ajax, sloop die gasten!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Enigma -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Opbokken ouwe....... |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Renate Bos,
hoeveel steekjes heb je los?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb het gedroomd, het word de revanche van Koeman |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niks van mee gekregen in mijn parallelle wereld..............kolder dus |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oeps ben weer weg....sorry |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is dat ik wakker werd anders was het misschien 1-3 geworden |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 21:24 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb er nog eens over nagedacht en dan is de optie die Remco straks aanhaalde helemaal niet zo'n verkeerde....tegen Cabral zou ik idd Anita met zijn snelheid laten spelen, maar ik zou Vertonghen gewoon langs Alderweireld laten spelen...Jantje gaat nu steeds beter spelen op die positie sinds Janssen iets naar voren speelt...dan zou Blind de controlerende middenvelder moeten worden vind ik en ik denk dat die rol hem wel toegedicht is.. bijna het zelfde als mij alleen staat bij remco blind op het midden bij mij centraal achterin... als dit de 11 maar worden vind ik het best.. als Janssen maar niet meer naar achter gaat ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Veel rukken schijnt toch niet zo goed voor je te zijn.........wied ook niet...............lopen er geen leuke meisje rond op dat schoolplein van je....ga daar is werk van maken.............. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee het hofnarretje is gesloten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kijk nu vind ik ik jou een tering tyfus tietebek..........en ben je volgens nog een kakkerlak ook.......wat een triest figuur ben jij.......zal godverdoome je kind wezen eikel............ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat je van me vind zal me een worst zijn, jij begint tegen me te zeiken, dan kan ik jouw ook op stang jagen. ben je al snel. Natuurlijk wens je geen ouder dat toe en al zeker het kind niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 22:06 schreef RenatoBos het volgende:Wat je van me vind zal me een worst zijn, jij begint tegen me te zeiken, dan kan ik jouw ook op stang jagen. ben je al snel. Natuurlijk wens je geen ouder dat toe en al zeker het kind niet. Op een Ajax forum Feijenoord op winst zetten.......is vragen om moeilijkheden...........en dan zo'n hofnarretje erbij slepen ga ik los ouwe...ok Opnieuw dan...voor welke club ben jij dan.............wie ben jij dan............zo beter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beter, thanks respect. Ook bij stroomt roodwit bloed door mijn aderen en ik heb een zwak voor Chelsea.
Ik werd wakker van de wekker moest gaan werken. Die Koeman gaat het slim aanpakken geloof me. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 22:20 schreef RenatoBos het volgende:Beter, thanks respect. Ook bij stroomt roodwit bloed door mijn aderen en ik heb een zwak voor Chelsea. Ik werd wakker van de wekker moest gaan werken. Die Koeman gaat het slim aanpakken geloof me. Ach wat weet Koeman van deze spelers........is altijd een brood trainer geweest..ik geloof daar niet in..........komt wel goed..............3-1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman heeft natuurlijk wel kijk op voetbal. Kent zijn eigen kwaliteiten. Maar wat doe jij dan in dat parallelle wereldje van je?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 22:27 schreef RenatoBos het volgende:Koeman heeft natuurlijk wel kijk op voetbal. Kent zijn eigen kwaliteiten. Maar wat doe jij dan in dat parallelle wereldje van je?? Verstoppen ouwe..............alleen maar verstoppen,zonder middellen......voel ik mij prettig bij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffff krijg ik nie voor elkaar. Moet dan toch wel van het padje zijn. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Verstoppen ouwe..............alleen maar verstoppen,zonder middellen......voel ik mij prettig bij Whahahahahahaahahhahaha... pik je bent een pik en je hebt een pik en je blijft een pik pik! :P ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoooo heeft dat arsenal mazzel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 19:37 schreef remco k het volgende:[..] Misschien Blind als controleur?? Hij is wel opgeleid als middenvelder en als centrale verdediger.. Het zou misschien geen verkeerde optie zijn alhoewel hij niet met druk om kan gaan. Maar goed denk je nu echt dat frank Blind als controleur weg zet ??? Nee dus maar wel goed bedacht in deze. Ik zie overigens geen andere invulling voor Blind, iemand zonder zelfvertrouwen moet je bijvoorbeeld eerst in oefenpotjes of in de beker opstellen. Mag voor mij verkocht worden overigens hij zal helaas nooit zijn pappa worden.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:41 schreef alibabba het volgende:Vermeer, Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Anita, Janssen, Eriksen, Boerrigter, de Jong, Sulejmani. 3-0 Deze opstelling zal Frank waarschijnlijk in het veld brengen, hou mijn hart dan wel vast voor blind.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb geen padje....!!!!Verders stelt het niet zoveel voor hoor..............kan me heel goed afsluiten voor dingen...............en vaak heb ik schijt aan alles en iedereen......er is er een op dit forum,waarvoor ik fight,kill and die.en diegene weet dat dondersgoed ....... |
|
|
|