|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar Renato dit soort shit wordt in het cafe besproken....dus ik ga hier gauw pleitte........mijn gappies waarderen dit niet.........wil je lullen kom naar het cafe......allle dagen welkom |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:Maar Renato dit soort shit wordt in het cafe besproken....dus ik ga hier gauw pleitte........mijn gappies waarderen dit niet.........wil je lullen kom naar het cafe......allle dagen welkom Nenam kom ff naar het cafe |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik denk dat we langzamerhand de ommerkeer van ons AJAX gaan krijgen. Theo staat nu eindelijk eens op de goede plek, en daar gaan we vaak dit seizoen van profiteren. Het probleem voor de komende wedstrijd is juist wie neemt er de plek van Janssen over. Enoh geschorst en Anita staat op de plaats van de geblesseerde Boilesen. Er zijn meerdere oplossingen:
1e Blind als LB(linksback)Anita CM (controlerende middenvelder) 2e Jan LB Blind CV (centrale verdediger)en Anita CM 3e Anita LB Blind CV en Jan CM
Persoonlijk hoop ik op de derde optie. Ik zie Jan al jaren liever als Controlerende Middenvelder. Helaas door gebrek aan Centrale verdedigers is hij een linie gezakt. Ik zou hem graag (zoals 2de helft tegen AZ) op het middenveld zien. Hij heeft het loopvermogen en het inzicht om deze rol ideaal ui te voeren. Dat kan nu tegen Feijenoord mooi een keer geprobeerd worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 oktober 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
3e optie wat mij betreft, hoop dat De Boer het aandurft. Ik geloof namelijk nooit dat hij Blind tegen Cabral zet. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Het is zeer waarschijnlijk dat Blind de man wordt die Enoh gaat vervangen. Wie anders ? Daarnaast is ook duidelijk dat Janssen op zijn aanvallende positie blijft staan.
Dan is dus de vraag of Blind linksback staat, centraal verdediging of centraal middenveld.
Linksback; dat nooit meer. Volgens mij start Koeman gewoon met Cabral als echte rechterspits, dat kun je Blind niet aandoen, hij wordt weg gespeeld.
Dan centraal verdediging; ik denk niet dat de Boer dat doet, tegen AZ is gebleken dat je ons Belgische duo niet uit elkaar moet halen.
Conclusie; ik denk dat Blind met de punt naar achter op het midden gaat spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 oktober 2011 door Cyprioot -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik heb Blind altijd een talent gevonden was altijd in de jeugd in zijn team de betere ,maar ik heb hem nog nooit back zien spelen in de jeugd,en die paar keer centraal achterin bij Ajax 1 heeft hij het niet slecht gedaan,dus ik zou de gok durven wagen om Jantje op het middenveld te zetten en Anita LB en Blind CA . |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Hey mafkees daar maak je geen grapjes over.Het is vreselijk wat daar gebeurt is KLUNS. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 16:20 schreef Cyprioot het volgende:Het is zeer waarschijnlijk dat Blind de man wordt die Enoh gaat vervangen. Wie anders ? Daarnaast is ook duidelijk dat Janssen op zijn aanvallende positie blijft staan. Dan is dus de vraag of Blind linksback staat, centraal verdediging of centraal middenveld. Linksback; dat nooit meer. Volgens mij start Koeman gewoon met Cabral als echte rechterspits, dat kun je Blind niet aandoen, hij wordt weg gespeeld. Dan centraal verdediging; ik denk niet dat de Boer dat doet, tegen AZ is gebleken dat je ons Belgische duo niet uit elkaar moet halen. Conclusie; ik denk dat Blind met de punt naar achter op het midden gaat spelen. Ik ga met jou mee alhoewel ik Jan graag naar ons middenveld ziet verschuiven, denk dat Jan dan voor veel meer gevaar kan gaan zorgen, niet verdedigend natuurlijk maar wanneer hij opkomt. Blind zie ik het liefst helemaal niet meer terug komen.... In ieder geval niet meer in de verdediging, dus doe Blind dan maar als Verdedigende Middenvelder omdat we niemand anders meer hebben.... Haal tegen die Rotterdammers het duo Vertonghen en Alderweireld niet uit elkaar..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: idd, eens.
Alleen een hersenloze gaat grappen over kindermisbruik maken.....wat misschien wel het ergste is op aarde!
Doodknuppelen die #!*%@^hond!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 11:27 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik denk dat we langzamerhand de ommerkeer van ons AJAX gaan krijgen. Theo staat nu eindelijk eens op de goede plek, en daar gaan we vaak dit seizoen van profiteren. Het probleem voor de komende wedstrijd is juist wie neemt er de plek van Janssen over. Enoh geschorst en Anita staat op de plaats van de geblesseerde Boilesen. Er zijn meerdere oplossingen: 1e Blind als LB(linksback)Anita CM (controlerende middenvelder) 2e Jan LB Blind CV (centrale verdediger)en Anita CM 3e Anita LB Blind CV en Jan CM Persoonlijk hoop ik op de derde optie. Ik zie Jan al jaren liever als Controlerende Middenvelder. Helaas door gebrek aan Centrale verdedigers is hij een linie gezakt. Ik zou hem graag (zoals 2de helft tegen AZ) op het middenveld zien. Hij heeft het loopvermogen en het inzicht om deze rol ideaal ui te voeren. Dat kan nu tegen Feijenoord mooi een keer geprobeerd worden. De tweede helft tegen AZ was hij belangrijk en gevaarlijk omdat hij op die plek kwam, niet omdat hij daar al speelde, ik heb het wel vaker gezegd en ik snap wat jij wilt en bedoeld, maar Jantje als CDM gaat echt niet werken ben ik bang, als hij daar namelijk al staat is de verassing er compleet uit..
Weet iemand trouwens hoe het met de blessure van Boilesen staat?? |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
We gaan winnen met 6-1 ,, ff laten zien wie de beste zijn! |
|
|
|
|
BG
|
|
|
Weten jullie wie de laatste hattrick maakte tijdens Ajax-Feyenoord? Geef je antwoord op: https://www.facebook.com/pages/Balgevoel/164036883676017
Ik denk trouwens dat het 2-1 wordt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] idd, eens. Alleen een hersenloze gaat grappen over kindermisbruik maken.....wat misschien wel het ergste is op aarde! Doodknuppelen die #!*%@^hond!!! KLABAMMMMMMMMMM |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Anita blijft deze wedstrijd in elk geval nog wel staan, maar wanneer komt Boilesen eigenlijk terug? En hebben we niet nog een jeugdspeler ofzo die daar kan spelen? Want Blind kan natuurlijk niet, daar zijn we het in elk geval over eens. Maar Vertonghen blijft centraal staan, en dan kan toch een jeugdspeler daar komen? Is dat erg dan? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 18:00 schreef remco k het volgende:[..] De tweede helft tegen AZ was hij belangrijk en gevaarlijk omdat hij op die plek kwam, niet omdat hij daar al speelde, ik heb het wel vaker gezegd en ik snap wat jij wilt en bedoeld, maar Jantje als CDM gaat echt niet werken ben ik bang, als hij daar namelijk al staat is de verassing er compleet uit.. Weet iemand trouwens hoe het met de blessure van Boilesen staat?? Mee eens, je moet Jan en Toby niet uit elkaar gaan halen. Dan maar Blind erin, het is niet anders.
Hoe het met mijn blessure is weet ik niet ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=19301
Het debuut van Dico Koppers bij Ajax komt steeds dichterbij. De 19-jarige Ajacied mag hopen op speelminuten tegen feyenoord komende zondag. Nu Eyong Enoh een schorsing uitzit, is de kans reëel dat trainer Frank de Boer gelegenheidsback Vurnon Anita terugzet op zijn vertrouwde positie als verdedigende middenvelder. AjaxF-side.NL Theo Janssen terughalen naar die plek is moeilijker voorstellen nu de Arnhemmer de laatste twee wedstrijden een uitstekende indruk achterliet. Daardoor is de linksbackpositie vacant en komt Koppers nadrukkelijk in beeld. Eerst keus op die positie, Nicolai Boilesen is nog niet hersteld van zijn hamstringblessure die hem nog minimaal anderhalve week langs de kant houdt.
Koppers zat deze week al bij de A-selectie van Ajax voor het Champions League-duel met Dinamo Zagreb. In de Kroatische hoofdstad mocht de verdediger warmlopen. 'En hij zou er als eerste in komen, omdat Vurnon lichte klachten had. Uiteindelijk viel het mee', aldus Frank de Boer die tegen feyenoord ook eventueel een beroep kan doen op Daley Blind. In hem ziet de trainer echter meer een centrale verdediger.
In vergelijking met de wedstrijden tegen AZ en Dinamo Zagreb is de ziekenboeg er niet leger op geworden. Naast de langer geblesseerden Kolbeinn Sigthórsson (enkel) en Bruno Silva (schouder) komt het duel met feyenoord ook nog te vroeg voor Nicolai Boilesen (hamstring), Aras Özbiliz (enkel), Lorenzo Ebecilio (hamstring) en Thulani Serero (buik). |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 11:00 schreef Hasjkoph het volgende:http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=19301Het debuut van Dico Koppers bij Ajax komt steeds dichterbij. De 19-jarige Ajacied mag hopen op speelminuten tegen feyenoord komende zondag. Nu Eyong Enoh een schorsing uitzit, is de kans reëel dat trainer Frank de Boer gelegenheidsback Vurnon Anita terugzet op zijn vertrouwde positie als verdedigende middenvelder. AjaxF-side.NL Theo Janssen terughalen naar die plek is moeilijker voorstellen nu de Arnhemmer de laatste twee wedstrijden een uitstekende indruk achterliet. Daardoor is de linksbackpositie vacant en komt Koppers nadrukkelijk in beeld. Eerst keus op die positie, Nicolai Boilesen is nog niet hersteld van zijn hamstringblessure die hem nog minimaal anderhalve week langs de kant houdt. Koppers zat deze week al bij de A-selectie van Ajax voor het Champions League-duel met Dinamo Zagreb. In de Kroatische hoofdstad mocht de verdediger warmlopen. 'En hij zou er als eerste in komen, omdat Vurnon lichte klachten had. Uiteindelijk viel het mee', aldus Frank de Boer die tegen feyenoord ook eventueel een beroep kan doen op Daley Blind. In hem ziet de trainer echter meer een centrale verdediger. In vergelijking met de wedstrijden tegen AZ en Dinamo Zagreb is de ziekenboeg er niet leger op geworden. Naast de langer geblesseerden Kolbeinn Sigthórsson (enkel) en Bruno Silva (schouder) komt het duel met feyenoord ook nog te vroeg voor Nicolai Boilesen (hamstring), Aras Özbiliz (enkel), Lorenzo Ebecilio (hamstring) en Thulani Serero (buik). mooi man.. niet het hele team omgooien! gewoon een talent erin! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik kan Koppers niet goed genoeg. Kan hij de snelle Cabral aan? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 11:00 schreef Hasjkoph het volgende:http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=19301Het debuut van Dico Koppers bij Ajax komt steeds dichterbij. De 19-jarige Ajacied mag hopen op speelminuten tegen feyenoord komende zondag. Nu Eyong Enoh een schorsing uitzit, is de kans reëel dat trainer Frank de Boer gelegenheidsback Vurnon Anita terugzet op zijn vertrouwde positie als verdedigende middenvelder. AjaxF-side.NL Theo Janssen terughalen naar die plek is moeilijker voorstellen nu de Arnhemmer de laatste twee wedstrijden een uitstekende indruk achterliet. Daardoor is de linksbackpositie vacant en komt Koppers nadrukkelijk in beeld. Eerst keus op die positie, Nicolai Boilesen is nog niet hersteld van zijn hamstringblessure die hem nog minimaal anderhalve week langs de kant houdt. Koppers zat deze week al bij de A-selectie van Ajax voor het Champions League-duel met Dinamo Zagreb. In de Kroatische hoofdstad mocht de verdediger warmlopen. 'En hij zou er als eerste in komen, omdat Vurnon lichte klachten had. Uiteindelijk viel het mee', aldus Frank de Boer die tegen feyenoord ook eventueel een beroep kan doen op Daley Blind. In hem ziet de trainer echter meer een centrale verdediger. In vergelijking met de wedstrijden tegen AZ en Dinamo Zagreb is de ziekenboeg er niet leger op geworden. Naast de langer geblesseerden Kolbeinn Sigthórsson (enkel) en Bruno Silva (schouder) komt het duel met feyenoord ook nog te vroeg voor Nicolai Boilesen (hamstring), Aras Özbiliz (enkel), Lorenzo Ebecilio (hamstring) en Thulani Serero (buik). Lorenzo Ebecilio hoeft er van mij helemaal niet meer in.Erg zwakke speker heb je na mij idee helemaal niks aan.Te licht voor AJAX.Maar wat heb ik zin in zondag kan niet wachten. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Cabral aankunnen? Die gast geeft alleen maar slechte voorzetten met veel ruimte |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik was nogal neagtief overr Ajax laatste tijd, maar heb zo'n gevoel dat er een omslag is en dat we feyenoord een keiharde nederlaag toe gaan brengen. 4-0 |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote: Verdedigende middenvelder ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
RB positie voor vd Wiel......YES!!!!
Of betekent dat geen Reserve Bank?
8) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik hoop het laatste.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Gappie! alles wous? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, gaat wel lekker man! Nog paar daagies vrij.. Met jou alles wel? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zeker wel!
Heb ook al weekend, nu 3 dagen zuipen en dus die zondag om 9uur op leidscheplein!!
Hoop ooit eens een paar van jullie daar te zien! Ik zit altijd in café KOOPER.
roep je gewoon ff APIK, VUILE HOMO!!!
Dan vind ik je wel ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 14:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Zeker wel! Heb ook al weekend, nu 3 dagen zuipen en dus die zondag om 9uur op leidscheplein!! Hoop ooit eens een paar van jullie daar te zien! Ik zit altijd in café KOOPER. roep je gewoon ff APIK, VUILE HOMO!!! Dan vind ik je wel ;) Haha, ik ben iig in het stadion! Ik weet alleen hoe Grasmaaier eruit en Joduh had een keer iets laten zien met 3 sterren erop (tatoe) :P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik weet ook wel hoe een grasmaaier eruit ziet hoor!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Enoh is een echte grasmaaier! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Joduh is een echte grasNaaier! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Steekt zo zn lul in de grond!
:D |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik vind het meer een sotfzuiger :P Koop nu: De Enoh 3000!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: black market? enho?
de echte heet Enoh 3000, bij blokker voor 3 tientjes :) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ik heb mezelf geupgrade met de ENOH 4000 chip.. ga nu 10x zo snel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 14:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] black market? enho? de echte heet Enoh 3000, bij blokker voor 3 tientjes :) Zo beter? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Heb je meer zuigende apparaten in huis????????????
:D |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 14:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] black market? enho? de echte heet Enoh 3000, bij blokker voor 3 tientjes :) Zo beter? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: WAAR HEBT GE DIE VANDAAN DAN EH? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hij heeft een zus had die gezegd.. Dus.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
5-0 simpel.................... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
,,,,,,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|