|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 18:00 schreef remco k het volgende:[..] De tweede helft tegen AZ was hij belangrijk en gevaarlijk omdat hij op die plek kwam, niet omdat hij daar al speelde, ik heb het wel vaker gezegd en ik snap wat jij wilt en bedoeld, maar Jantje als CDM gaat echt niet werken ben ik bang, als hij daar namelijk al staat is de verassing er compleet uit.. Weet iemand trouwens hoe het met de blessure van Boilesen staat?? nog 1.5 week eruit |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote: Moet zeggen 5-0 zou me niks verbazen. Die kakerlakken staan nu wel leuk maar die punten hadden ze ook gewoon moeten hebben als je dat programma ziet.
Als Ajax zo speelt als tegen Zagreb of AZ 2e helft en ballen er inschieten is 5-0 geeneens een vreemde uitslag. Wel jammer weer geen uitpupliek in de arena , alhoewel de sfeer toch weer heerlijk zal zijn mis je dat toch wel een paar kakkerlakken om tegen te brullen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
lijkt me niet, fnoord is niet minder geworden dan vorig jaar en wij niet sterker, dus ik denk 2-1 of een 3-1 |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 18:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:lijkt me niet, fnoord is niet minder geworden dan vorig jaar en wij niet sterker, dus ik denk 2-1 of een 3-1 Ik vind zeker wel dat we een sterker team hebben staan dan vorig jaar alleen tot aan AZ 2e helft is het er nog niet uitgekomen. Maar als ze zo spelen als tegen Zagreb overloop je die kakkerlakken wel die hebben gewoon een heel matig elftal wat een goede serie heeft gehad in een heel makkelijk programma. Maar we zullen zien ben benieuwd jammer van het gemis van sigt en boilesen. Want de jong is in de spits tot nu toe gewoon simpelweg dramatich te noemen. ( moet eerlijk zeggen nooit fan van de jong geweest vind hem gewoon een net niet speler die te licht is voor ajax, maar das mijn mening) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik hoop op Vertonghen als VM en Ooijer op de plek van Verthongen. Janssen en Eriksen daarvoor en Boeli in de spits en Siem op de bank, dan gaan we zeker winnen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
denk niet dat het zo makelijk zal gaan als meeste hier denken. al hoop ik het wel. is toch een wedstrijd opzich. en laten we eerst maar eens afwachten of ajax echt uit de dip is. een leuke wedstrijd zegt nog niks over de wedstrijden die nog komen. maar laten we hopen dat zagreb de omslag was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
de bal is rond, een 1-2 zou volstaan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wat kom je doen hier stink kakkerlak???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat heeft hij je misdaan?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: neuzen is wat anders dan posten...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik dacht dat jij hier een ban had kerel?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb gevraagd of die even opgeheven kan worden om een mededeling te doen.. Maar Remko het komt er niet uit in schrift.hahaha Remco ik ben alweer weg man,doe de groeten aan Pietje Bully Nenam Freaky en de echte ouwe garden van dit forum oh en doe Hasjkop ook de groeten |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hekel aan die gasten die je alleen maar voor de wedstrijd ziet.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk ff naar je post terug hoelang je hier zit.Ik denk dat ik al 2 jaar eerder dan jou hier actief was op dit forum...Dus ik geef je gelijk,doodziek word je ervan.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kijk ff naar je post terug hoelang je hier zit.Ik denk dat ik al 2 jaar eerder dan jou hier actief was op dit forum...Dus ik geef je gelijk,doodziek word je ervan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 1-2
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: kom zondagavond maar weer ff NEUZEN...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kijk ff naar je post terug hoelang je hier zit.Ik denk dat ik al 2 jaar eerder dan jou hier actief was op dit forum...Dus ik geef je gelijk,doodziek word je ervan.. Zegt geen ene reet Leon.........als er één een echte die hard jood is.......is het Joduh wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha nou als we verloren hebben ga ik aan de drank.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zegt geen ene reet Leon.........als er één een echte die hard jood is.......is het Joduh wel voor mij zijn jullie dat allemaal,anders had je wel voor wat anders gekozen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha praat geen poep ...
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
calimero,zo kut om altijd de mindere te zijn he???hahahahahahahah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
btw hoeveel sterren hebben jullie??? |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 18:42 schreef Ajax we love you het volgende:Ik hoop op Vertonghen als VM en Ooijer op de plek van Verthongen. Janssen en Eriksen daarvoor en Boeli in de spits en Siem op de bank, dan gaan we zeker winnen. Moet zeggen lijkt me ook een heerlijke opstelling! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mindere van wat?Geloof mij ik voel mij zejer niet minder hoor hahaha
En sterretjes krijgen me kindertjes straks met oud en nieuw...
Ik heb wel een ster btw ,een bruyne....
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: denk als je zo trots op jou stad bent je beter een ander filmtje had kunnen tonen. want na het bekijken van deze ben ik toch wel heel gelukkig dat ik in de enige echte stad AMSTERDAM ben geboren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2011 door bully -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:35 schreef bully het volgende:[..] denk als je zo trots op jou stad bent je beter een ander filmtje had kunnen tonen. want na het bekijken van deze ben ik toch wel heel gelukkig dat ik in de enige echte stad AMSTERDAM ben geboren trots moet je zijn ,en op jou verzoek... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Wat een vriendelijkheid toch weer allemaal tegen elkaar! Maar ik dacht dat dit het Ajax forum was? En dat hier 010'ers en andere clubliefhebbers hier alleen op een fatsoenlijke manier mogen posten? En als ze dat niet doen, een ban moeten krijgen? Maar ik hoop dat we hem rond half 3 hier nog te zien gaan krijgen, om op de westrijd terug te kijken als een eerlijke vent! Maar ik denk dat we wel winnen, tegen 010 winnen we altijd, zeker in de ArenA!! P.s. joduh, we hebben er 3, en die kakkerlakken maar 1tje! |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 19:18 schreef bully het volgende:denk niet dat het zo makelijk zal gaan als meeste hier denken. al hoop ik het wel. is toch een wedstrijd opzich. en laten we eerst maar eens afwachten of ajax echt uit de dip is. een leuke wedstrijd zegt nog niks over de wedstrijden die nog komen. maar laten we hopen dat zagreb de omslag was. Mijn idee hoop dat ze nu inzien dat je als team moet doordekken en vanaf minuut 1 erop moet knallen en dat ze anders zelfs bij vvv punten verliezen. maar als eerder gezegd als ze er zo opgaan als eigenlijk vanaf 2e helft az dan kan 010 geen probleem zijn. en verwacht ik zeker een ruime overwinning ( of weer een x aantal keer houtwerk ons ook niet vreemd de laaste jaren) |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote: Als er normaal over voetbal gepraat word geen probleem toch? juist leuk 010 over de vloer. voor ajax- 010. vooral omdat er in de media nogal wat geroepen is clasie/ el ... denk toch dat ze zich vreselijk overschatten ( eitje van een programma gehad ) maar we zullen zien wij zich lam drinken van plezier en wie van verdriet. |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zegt geen ene reet Leon.........als er één een echte die hard jood is.......is het Joduh wel en dit is gebaseerd op??? Dat hij een echte liefde voor Ajax heeft geloof ik 100% maar om nou zo'n quote eruit te gooien. De echte die hard zit altijd in het stadion uit en thuis europees en beker. zijn er maar weinig. |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:42 schreef Ajx het volgende:Wat een vriendelijkheid toch weer allemaal tegen elkaar! Maar ik dacht dat dit het Ajax forum was? En dat hier 010'ers en andere clubliefhebbers hier alleen op een fatsoenlijke manier mogen posten? En als ze dat niet doen, een ban moeten krijgen? Maar ik hoop dat we hem rond half 3 hier nog te zien gaan krijgen, om op de westrijd terug te kijken als een eerlijke vent! Maar ik denk dat we wel winnen, tegen 010 winnen we altijd, zeker in de ArenA!! P.s. joduh, we hebben er 3, en die kakkerlakken maar 1tje! Mijn idee zolang het op een fatsoenlijke manier gaat prima toch juist leuk.
p.s zal op de tijd vooruit lopen over 15 jaar hebben wij er 4 en de kakkerlakken nog steeds 1 ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:42 schreef Ajx het volgende:Wat een vriendelijkheid toch weer allemaal tegen elkaar! Maar ik dacht dat dit het Ajax forum was? En dat hier 010'ers en andere clubliefhebbers hier alleen op een fatsoenlijke manier mogen posten? En als ze dat niet doen, een ban moeten krijgen? Maar ik hoop dat we hem rond half 3 hier nog te zien gaan krijgen, om op de westrijd terug te kijken als een eerlijke vent! Maar ik denk dat we wel winnen, tegen 010 winnen we altijd, zeker in de ArenA!! P.s. joduh, we hebben er 3, en die kakkerlakken maar 1tje! Daar heb ik geen problemen mee zo`n nabeschouwing maar je weet hoe het gaat...
En Clasie baseerd zijn uitspraken op z`n jeugdperiode en Excelsior... Ik zou niet weten waarom Feyenoord nu zal winnen maar ik ga er vanuit dat de bal rond is en hoop dus op 1-2,logisch |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Daar heb ik geen problemen mee zo`n nabeschouwing maar je weet hoe het gaat... En Clasie baseerd zijn uitspraken op z`n jeugdperiode en Excelsior... Ik zou niet weten waarom Feyenoord nu zal winnen maar ik ga er vanuit dat de bal rond is en hoop dus op 1-2,logisch misschien hierom? http://forum.headliner.nl/topic-23552/p11/ |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:50 schreef You're Ajax het volgende:[..] en dit is gebaseerd op??? Dat hij een echte liefde voor Ajax heeft geloof ik 100% maar om nou zo'n quote eruit te gooien. De echte die hard zit altijd in het stadion uit en thuis europees en beker. zijn er maar weinig. Knap dat jij dat kan zien vanaf je comp......gelukkig zit hij nu in rustiger vaarwater en ben blij voor hem..........hij is geen 16 ouwe....heeft genoeg meegemaakt......ken hem ook wat langer dan jij |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
wtf man... het lijkt hier steeds meer op een feyenoord forum.. ga terug man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:50 schreef You're Ajax het volgende:[..] en dit is gebaseerd op??? Dat hij een echte liefde voor Ajax heeft geloof ik 100% maar om nou zo'n quote eruit te gooien. De echte die hard zit altijd in het stadion uit en thuis europees en beker. zijn er maar weinig. Ik denk eerder dat een diehard supporter alles volgt van zijn clubje,en dat hoeft echt niet in het stadion te zijn.. Ik ken ook gasten die iedere wedstrijd gaan, uit thuis en in Europa, maar die nu nog niet eens weten wie Ligeon is ommaar iets te noemen.. Iedereen is op z'n eigen manier diehard supporter.. Jij op de jouwe en een ander op zijn of haar manier.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Praat de man die hier zelf ook net is.. Leon is een goede gast, die mits hij niet wordt geprovoceerd gewoon normaal zal blijven posten.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb gevraagd of die even opgeheven kan worden om een mededeling te doen.. Maar Remko het komt er niet uit in schrift.hahaha Remco ik ben alweer weg man,doe de groeten aan Pietje Bully Nenam Freaky en de echte ouwe garden van dit forum oh en doe Hasjkop ook de groeten Ik ben ook oude garde man! ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Praat de man die hier zelf ook net is.. Leon is een goede gast, die mits hij niet wordt geprovoceerd gewoon normaal zal blijven posten.. ja wat maakt het uit dat ik hier net ben? Leon is een feyenoorder en die hoort hier dus in mijn opinie niet.. dat is mijn mening.. klaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:21 schreef Grasmaaier het volgende:[..] ja wat maakt het uit dat ik hier net ben? Leon is een feyenoorder en die hoort hier dus in mijn opinie niet.. dat is mijn mening.. klaar Ja en mijn mening is dat jij hier nieuw bent en een ander die mede dit Headlinerforum groot heeft gemaakt met wat meer respect mag en behoort te behandelen.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:25 schreef remco k het volgende:[..] Ja en mijn mening is dat jij hier nieuw bent en een ander die mede dit Headlinerforum groot heeft gemaakt met wat meer respect mag en behoort te behandelen.. dit is toch gewoon het AJAX forum.. die heeft hij niet groot gemaakt hoop ik toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dit is een onderdeel dat over Ajax gaat op het HEADLINDER forum... Kijk eens voor de grap in je URL, daar staat het woord Ajax niet eens in.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
volgens mij heb ik hier nog helemaal geen voorspelling gedaan, bij deze dan: 1-2. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Niet voorspelbaar hoor ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nee he?! ik kom maandag wel ff langs om te kijken of het uit is gekomen hahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom maandag pas, dan ben je eindelijk uitgehuild??...:-) |
|
|
|