BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom maandag pas, dan ben je eindelijk uitgehuild??...:-)
hahahahaha, dan ben ik pas weer aanspreekbaar na mijn feestje wat de hele nacht heeft geduurd....
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:50 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nee he?! ik kom maandag wel ff langs om te kijken of het uit is gekomen hahahahaha
zondag om half 3 is de perfecte tijd.. ik zeg 5-0
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:50 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nee he?! ik kom maandag wel ff langs om te kijken of het uit is gekomen hahahahaha
Kijk je dan pas op teletext? ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:53 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahahaha, dan ben ik pas weer aanspreekbaar na mijn feestje wat de hele nacht heeft geduurd....
Ben je jarig dan?? Wel lullig op de dag dat je vernederd gaat worden door de grootste club van NL..
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:57   quote  deeplink  
stelletje grapjassen! ik zal maandag rustig aan doen als ik hier kom met de overwinningsgrijns op mn gezicht...
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:57 schreef FR-Douwe het volgende:
stelletje grapjassen! ik zal maandag rustig aan doen als ik hier kom met de overwinningsgrijns op mn gezicht...
Ik dacht dat jij voor Feyenoord was??
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:57 schreef FR-Douwe het volgende:
Of niet..

;-)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 21 oktober 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij voor Feyenoord was??
daarom gozert! 1-2!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 23:59 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

daarom gozert! 1-2!!!!
Ajax speelt thuis hoor..
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat een diehard supporter alles volgt van zijn clubje,en dat hoeft echt niet in het stadion te zijn.. Ik ken ook gasten die iedere wedstrijd gaan, uit thuis en in Europa, maar die nu nog niet eens weten wie Ligeon is ommaar iets te noemen.. Iedereen is op z'n eigen manier diehard supporter.. Jij op de jouwe en een ander op zijn of haar manier..
Denk dat dat handjevol wat alle wedstrijden bezoekt ook dondersgoed weet wie ligeon is ze komen 9-10 ook gewoon op de toekomst geregeld. en supporter die nog nooit in het stadion geweest is is geen supporter in wat heeft die het team ooit ge-support dan? gezing voor de televisie of die paar euro voor het shirtje dat in de kast hangt?
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zaterdag 22 oktober 2011 - 02:45   quote  deeplink  
hoe oud mensen kom op wees een is man, en verlaag je niet tot dit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2011 door weetnietoftochwel --
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 22 oktober 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Dit zijn de wedstrijden waar ik naar uitkijk. Heeerlijk even een pak slaag geven. Van mij mogen Feyenoorders posten bij een Topic Ajax-Feyenoord, dat maakt het alleen maar leuker.
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 09:04 schreef Ajax we love you het volgende:
Dit zijn de wedstrijden waar ik naar uitkijk. Heeerlijk even een pak slaag geven. Van mij mogen Feyenoorders posten bij een Topic Ajax-Feyenoord, dat maakt het alleen maar leuker.
100% eens
joduh
 joduh - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 17:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Denk je echt 5-0 gap?
yep vrind......volle arena....50000 joden.......dinsdag een boost gehad in zagreb.....theo wil wat laten zien.........kakkies hebben de broek al vol ouwe!!!!!!joduuuuuuhh
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Hallo mensen....het is zover....morgenmiddag....Amsterdam ArenA....12:30 uur...AJAX tegen Feyenoord....Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax......altijd mooi...;

Als we naar de ranglijst kijken...Feyenoord 4e.....AJAX 6e....verschil 1 punt in het voordeel van de Rotterdammers...is dat na morgen ook nog zo???? Ik ben overtuigd en zeg van niet....het verschil zal na morgen niet hetzelfde zijn, Ajax laat het gat niet groeien naar 4 punten, maar AJAX zal na morgen 2 punten voorsprong hebben op Feyenoord...BAM!!!!!....AJAX gaat erop klappen en alle schroom van de laatste weken van zich afgooien....

De statistieken van deze wedstrijd tot dusverre in de vaderlandse competitie: 55x gespeeld; 30x winst, 14x gelijk en 11x verlies, 130 doelpunten voor en 64 goals tegen. Een overzicht;

Laat ik beginnen om te zeggen dat Ajax éénmaal kampioen werd tegen Feyenoord. Het was een beslissingswedstrijd om de titel op 26-05-1960. Trainer van Ajax destijds was de Engelsman Vic Buckingham ( R.I.P.). Vic Buckingham had een totaal eigen kijk op voetbal en alles wat daaromheen hing. Zo was het eerste wat hij afschafte de saunabezoekjes van de spelers, maar ook de overnachtingen in hotels ter voorbereiding op belangrijke wedstrijden. Heel opmerkelijk was dat hij het nut niet inzag van een warming-up. Dit om te voorkomen dat spelers voor het begin van een wedstrijd oververmoeid zouden raken. Buckingham had verstand van voetbal, want onder zijn leiding werden Co Prins en de gebroeders Groot, Henk en Cees, binnengehaald. Vooral de gebroeders Groot zouden een flinke stempel op de titel drukken. Een titel die werd binnengehaald tegen Feyenoord in het Olympisch Stadion. Feyenoord voelde zich superieur in die beslissingswedstrijd, want in de laatste competitiewedstrijd wonnen de Rotterdammers met 3-0 tegen Ajax in eigen stadion. Ajax begon goed aan de wedstrijd. Kansen waren er voor Prins, Henk Groot en Swart, maar die leidden niet tot de voorsprong voor Ajax. Het was Feyenoord die de leiding nam door het benutten van een penalty, die was gegeven omdat Muller ongelukkig hands had gemaakt. En zo moest Ajax met een 0-1 achtertand aan de 2e helft beginnen. Ajax moest het deze wedstrijd doen zonder de aan zijn enkel geblesseerde Cees Groot. Dat was voor Bleyenberg, die bijna het hele seizoen in het 2e had gespeeld, de kans om zijn klasse te laten zien. Met de gelijkmaker zorgde hij voor de ommekeer in de wedstrijd. Henk Groot en Sjaak Swart kregen de geest en maakten de 2-1 en 3-1. Voor Bleyenberg was dit echter niet genoeg en met 2 treffers maakte hij er een waar Ajax-feest van. De revanche was compleet; Feyenoord moest met een 5-1 nederlaag de terugreis naar Rotterdam beginnen. Zo gebeurde het dus dat de 10e titel van Ajax, de eerste en enige onder leiding van Vic Buckingham ( trainer van Ajax van 1959 t/m 1961 en een half jaar in het seizoen 64'65 ) , werd binnengesleept.

Ajax werd ook kampioen in het seizoen 66'67. Dit kwam mede tot stand door een 5-0 zege tegen de tegenstander van morgen. Cruijff en Swart maakten ieder 2 goals op 13-11-1966. Klaas Nuninga had ook een aandeel die dag. Bij Ajax deed oud-Feyenoorder Theo v.Duivenbode mee en bij Feyenoord oud-Ajacieden Eddy Pieters Graafland ( keeper ) en Wim Jansen. Kraay senior ( Feyenoord ) was ook van de partij en was niet blij:).

Johnny Rep was de gevierde man op 03-03-1973. Deze wedstrijd eindigde in 2-1 en Rep scoorde beide doelpunten. Dit keer deed oud-Ajacied v.Duivenbode bij Feyenoord mee, alsmede Wim Jansen ( ex-Ajax ) en Willem v.Hanegem ( de Kromme ). Arie Haan deed aan Ajax-zijde mee, die de club uit Rotterdam-Zuid trainde in de seizoenen 95'96 en 96'97.

18 september 1983, Ajax - Feyenoord 8-2 in het Olympisch Stadion. Feyenoord wordt helemaal weggespeeld door een jong Ajax. Jesper Olsen speelt Johan Cruijff (die dat jaar bij Feyenoord speelde) door de benen en is betrokken bij 6 van de 8 doelpunten, waarvan er 3 gescoord werden door v.Basten. Jesper Olsen scoorde er zelf 2, Peter Boeve 1. Oud-Feyenoorders Ronald Koeman en Keje Molenaar, die in de 2e helft in het veld was gekomen voor Felix Gasselich, scoorde ook ieder 1 doelpunt.

Oud-Ajacieden Arnold Scholten en Rob Witschge hadden op 09-05-1993 het verkeerde shirt aan...Ajax speelde destijds in deze opstelling; Edwin van der Sar, Wim Jonk, Sonny Silooy, Frank de Boer, Danny Blind, Marciano Vink, Tarik Oulida, Dennis Bergkamp, Stefan Pettersson, Marc Overmars, Ronald de Boer. Dan Petersen kwam in het veld voor Ronald de Boer en Seedorf verving Marciano Vink. Scoreverloop; Ronald de Boer 1-0 ('15), Vink 2-0 ('27), Jonk 3-0 ('29), Jonk 4-0 ('66), Blinker 4-1 ('70), Obiku 4-2 ('77), Pettersson 5-2 ('88).

Zoals gezegd, Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax....garant voor prachtgoals;

Laat ik f mijn licht schijnen over de huidige gang van zaken bij AJAX...zoals jullie weten ben ik nooit voorstander geweest dat Ajax de gang naar de beurs heeft gemaakt. Ajax is nu eenmaal beursgenoteerd....het is nu zaak om die fout zoveel mogelijk te verbloemen...JOHAN CRUIJFF heeft een duidelijk doel voor ogen en hij zegt één duidelijk ding; HET VOETBAL MOET OP DE VOORGROND EN DE NEUZEN MOETEN ALLEMAAL IN DEZELFDE RICHTING WIJZEN!!!!! Dat aspect moet binnen Ajax voor iedereen centraal staan en daar wil JOHAN naartoe. Dat is iets wat mij zeer positief stemt....FRANK DE BOER is een man naar mijn hart en hij leert van zijn fouten...DENNIS BERGKAMP en WIM JONK zijn ook mannen die CRUIJFF naar voren heeft geschoven....de Jeugdopleiding zal aangepakt worden met de mensen die EL SALVADOR geschikt acht....binnen Ajax moet men beseffen dat hij de man is waarnaar geluisterd moet worden...hoe sneller men de adviezen van JOHAN opvolgt, des te sneller we kunnen genieten.....ik voorspel een opmars in de komende periode en Feyenoord zal na Zagreb het volgende slachtoffer worden...
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Voor de liefhebbers enkele samenvattingen met prachtige beelden;

joduh
 joduh - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:48   quote  deeplink  
BAM!!!!!!!!!!!!!!!! aliBAMBAM!!!!!!!!!!!!!!!
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:46 schreef alibabba het volgende:
Hallo mensen....het is zover....morgenmiddag....Amsterdam ArenA....12:30 uur...AJAX tegen Feyenoord....Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax......altijd mooi...;

[ filmpje ]

Als we naar de ranglijst kijken...Feyenoord 4e.....AJAX 6e....verschil 1 punt in het voordeel van de Rotterdammers...is dat na morgen ook nog zo???? Ik ben overtuigd en zeg van niet....het verschil zal na morgen niet hetzelfde zijn, Ajax laat het gat niet groeien naar 4 punten, maar AJAX zal na morgen 2 punten voorsprong hebben op Feyenoord...BAM!!!!!....AJAX gaat erop klappen en alle schroom van de laatste weken van zich afgooien....

De statistieken van deze wedstrijd tot dusverre in de vaderlandse competitie: 55x gespeeld; 30x winst, 14x gelijk en 11x verlies, 130 doelpunten voor en 64 goals tegen. Een overzicht;

Laat ik beginnen om te zeggen dat Ajax éénmaal kampioen werd tegen Feyenoord. Het was een beslissingswedstrijd om de titel op 26-05-1960. Trainer van Ajax destijds was de Engelsman Vic Buckingham ( R.I.P.). Vic Buckingham had een totaal eigen kijk op voetbal en alles wat daaromheen hing. Zo was het eerste wat hij afschafte de saunabezoekjes van de spelers, maar ook de overnachtingen in hotels ter voorbereiding op belangrijke wedstrijden. Heel opmerkelijk was dat hij het nut niet inzag van een warming-up. Dit om te voorkomen dat spelers voor het begin van een wedstrijd oververmoeid zouden raken. Buckingham had verstand van voetbal, want onder zijn leiding werden Co Prins en de gebroeders Groot, Henk en Cees, binnengehaald. Vooral de gebroeders Groot zouden een flinke stempel op de titel drukken. Een titel die werd binnengehaald tegen Feyenoord in het Olympisch Stadion. Feyenoord voelde zich superieur in die beslissingswedstrijd, want in de laatste competitiewedstrijd wonnen de Rotterdammers met 3-0 tegen Ajax in eigen stadion. Ajax begon goed aan de wedstrijd. Kansen waren er voor Prins, Henk Groot en Swart, maar die leidden niet tot de voorsprong voor Ajax. Het was Feyenoord die de leiding nam door het benutten van een penalty, die was gegeven omdat Muller ongelukkig hands had gemaakt. En zo moest Ajax met een 0-1 achtertand aan de 2e helft beginnen. Ajax moest het deze wedstrijd doen zonder de aan zijn enkel geblesseerde Cees Groot. Dat was voor Bleyenberg, die bijna het hele seizoen in het 2e had gespeeld, de kans om zijn klasse te laten zien. Met de gelijkmaker zorgde hij voor de ommekeer in de wedstrijd. Henk Groot en Sjaak Swart kregen de geest en maakten de 2-1 en 3-1. Voor Bleyenberg was dit echter niet genoeg en met 2 treffers maakte hij er een waar Ajax-feest van. De revanche was compleet; Feyenoord moest met een 5-1 nederlaag de terugreis naar Rotterdam beginnen. Zo gebeurde het dus dat de 10e titel van Ajax, de eerste en enige onder leiding van Vic Buckingham ( trainer van Ajax van 1959 t/m 1961 en een half jaar in het seizoen 64'65 ) , werd binnengesleept.

Ajax werd ook kampioen in het seizoen 66'67. Dit kwam mede tot stand door een 5-0 zege tegen de tegenstander van morgen. Cruijff en Swart maakten ieder 2 goals op 13-11-1966. Klaas Nuninga had ook een aandeel die dag. Bij Ajax deed oud-Feyenoorder Theo v.Duivenbode mee en bij Feyenoord oud-Ajacieden Eddy Pieters Graafland ( keeper ) en Wim Jansen. Kraay senior ( Feyenoord ) was ook van de partij en was niet blij:).

Johnny Rep was de gevierde man op 03-03-1973. Deze wedstrijd eindigde in 2-1 en Rep scoorde beide doelpunten. Dit keer deed oud-Ajacied v.Duivenbode bij Feyenoord mee, alsmede Wim Jansen ( ex-Ajax ) en Willem v.Hanegem ( de Kromme ). Arie Haan deed aan Ajax-zijde mee, die de club uit Rotterdam-Zuid trainde in de seizoenen 95'96 en 96'97.

18 september 1983, Ajax - Feyenoord 8-2 in het Olympisch Stadion. Feyenoord wordt helemaal weggespeeld door een jong Ajax. Jesper Olsen speelt Johan Cruijff (die dat jaar bij Feyenoord speelde) door de benen en is betrokken bij 6 van de 8 doelpunten, waarvan er 3 gescoord werden door v.Basten. Jesper Olsen scoorde er zelf 2, Peter Boeve 1. Oud-Feyenoorders Ronald Koeman en Keje Molenaar, die in de 2e helft in het veld was gekomen voor Felix Gasselich, scoorde ook ieder 1 doelpunt.

Oud-Ajacieden Arnold Scholten en Rob Witschge hadden op 09-05-1993 het verkeerde shirt aan...Ajax speelde destijds in deze opstelling; Edwin van der Sar, Wim Jonk, Sonny Silooy, Frank de Boer, Danny Blind, Marciano Vink, Tarik Oulida, Dennis Bergkamp, Stefan Pettersson, Marc Overmars, Ronald de Boer. Dan Petersen kwam in het veld voor Ronald de Boer en Seedorf verving Marciano Vink. Scoreverloop; Ronald de Boer 1-0 ('15), Vink 2-0 ('27), Jonk 3-0 ('29), Jonk 4-0 ('66), Blinker 4-1 ('70), Obiku 4-2 ('77), Pettersson 5-2 ('88).

[ filmpje ]

Laat ik f mijn licht schijnen over de huidige gang van zaken bij AJAX...zoals jullie weten ben ik nooit voorstander geweest dat Ajax de gang naar de beurs heeft gemaakt. Ajax is nu eenmaal beursgenoteerd....het is nu zaak om die fout zoveel mogelijk te verbloemen...JOHAN CRUIJFF heeft een duidelijk doel voor ogen en hij zegt één duidelijk ding; HET VOETBAL MOET OP DE VOORGROND EN DE NEUZEN MOETEN ALLEMAAL IN DEZELFDE RICHTING WIJZEN!!!!! Dat aspect moet binnen Ajax voor iedereen centraal staan en daar wil JOHAN naartoe. Dat is iets wat mij zeer positief stemt....FRANK DE BOER is een man naar mijn hart en hij leert van zijn fouten...DENNIS BERGKAMP en WIM JONK zijn ook mannen die CRUIJFF naar voren heeft geschoven....de Jeugdopleiding zal aangepakt worden met de mensen die EL SALVADOR geschikt acht....binnen Ajax moet men beseffen dat hij de man is waarnaar geluisterd moet worden...hoe sneller men de adviezen van JOHAN opvolgt, des te sneller we kunnen genieten.....ik voorspel een opmars in de komende periode en Feyenoord zal na Zagreb het volgende slachtoffer worden...
Leuke post had al zin, maar kan nu al helemal niet meer wachten ( kan er ook aan liggen dat de 24hr to go nu wel erg dichtbij komt.
baco74
 baco74 - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:07   quote  deeplink  
TOPJOB, ALI/////HELD.
Kriebels in me buik van de mooie beelden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Ali HELD!!!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:38   quote  deeplink  
heeeerlijk weer ALIPEDIA!
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:56   quote  deeplink  
5-0 jongens

wie zit er op 426 zondag?
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Lekker alibabba
Enigma
 Enigma - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Hallo luitjes.

Ik heb misschien, met nadruk op misschien één kaart over voor morgen. Ben er zelf natuurlijk wel maar heb drie seizoenskaarten en één persoon kan zeer waarschijnlijk, door nare omstandigheden, niet mee.

Het gaat om een superplaats, zeer dicht op het veld in fanatiek vak.

Als er iemand is die nog geen kaart heeft en er graag heen wil laat het dan even weten. Als het dan kan wil ik graag een mede Ajacied helpen. Prijs komen we waarschijnlijk wel uit. Nogmaals, niet 100 % zeker, weet ik vanmiddag. Geen privé bericht sturen want ik kan niet inloggen op dat adres.

Voel de spanning al heerlijk toenemen, hoop echt dat Ajax een keerpunt heeft gehad tegen AZ, en wie weet hoe deze wedstrijd toch weer de boost kan zijn voor velen. Als ze zich maar niet laten afbluffen door fysiek geweld.

Succes morgen mannen!!

O ja, ik had Enoh erbij gezet, beetje dom natuurlijk vanwege schorsing, haha. Damn! Word nu al nerveus voor de wedstrijd, kom Ajax!! Slopen die kakkerlakken!!

ps: bij reacties, vragen voor eventuele kaart.. ik kan pas later vandaag reageren omdat ik nu eerst verplichtingen heb..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2011 door Enigma --
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 oktober 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Thanks all for the compliments:) en nu maar hopen op die driepunter..
ross
 ross - zaterdag 22 oktober 2011 - 14:40   quote  deeplink  
geweldig Ali!! trouwens eerst zei ik 2-0 nu verander ik mijn voorspelling naar 4-0 :)
Ajx
 Ajx - zaterdag 22 oktober 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Als we maar winnen, hoe maakt niet uit!! Liefst met mooi voetbal natuurlijk, maar ik denk dat we 100 % gaan winnen. Ben na Zagreb ook echt onder de indruk van wat we kunnen(behalve de kansen afronden) we speelden met aardig wat druk naar voren en aardig positiespel. Als Eriksen nou ook nog wat strijd gaat tonen, Janssen gewoon speelt zoals hij de laatste 1.5 wedstrijd speelt, Anita speelt als vorig jaar met de punt achteruit, Jan en Toby de boel dicht houden en er misschien nog eentje binnenprikken, Koppers cabralletje zijn mondje dicht laat houden, Gregje zijn vorm weer wat hervindt. In de aanval moeten Mickey en Derk de acties gaan maken en dan komen ze er 10 van de 10 keer wel langs, en dan Siemeke iets scherper is dan afgelopen wedstrijd tegen Zagreb, dan wordt het 6-0!!

Maar bovenal, SCHERP BEGINNEN EN ER VOLLE BAK OPKLAPPEN!! Kakkerlakjes ziujn echt niet zo goed, in tegenstelling tot wij!! Forza Amsterdam!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 22 oktober 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:46 schreef alibabba het volgende:

[ filmpje ]

[ filmpje ]

ALIPEDIA//////////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 22 oktober 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Toch mooi hè, deze wedstrijd speelt altijd het meest bij alle Joduh.
Ook bij die feyenoorders . Heerlijk gewoon.
Ga morgen genieten in Den Helder, veel feyenoorders daar. Boel oude marine vrinden.
Gewoon lekker elkaar de huid vol schelden.
Heb er zin in
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 22 oktober 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 16:31 schreef FsideVak129 het volgende:
Ga morgen genieten in Den Helder, veel feyenoorders daar. Boel oude marine vrinden.
Heb er zin in
suc6 ;-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 22 oktober 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Heb er zin in
Kijk. Zo hoort voetbal kijken te zijn!
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 oktober 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Wat ik her en der lees is dat Koppers de linksback-positie gaat invullen? Ik ken die jongen alleen van gezicht, maar zijn er die hem goed kunnen beoordelen? Ik heb er zowiezo weer een heerlijk gevoel bij als die jonge jochies weer voor de leeuwen worden gegooid...de vorige week durfde de Boer het niet aan met Ligeon...daar heeft ie spijt van gehad denk ik en dat wil ie nu rechtzetten...klasse FRANK!!!

Daley Blind zal dan niet meer als linksback gebruikt gaan worden...Frankie ziet in hem een centrale verdediger...ik word steeds positiever...Cruijff en zijn manschappen gaan met de jeugdopleiding aan de gang en het voetbalaspect komt steeds sterker naar voren!!!
Ajx
 Ajx - zaterdag 22 oktober 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 17:14 schreef alibabba het volgende:
Wat ik her en der lees is dat Koppers de linksback-positie gaat invullen? Ik ken die jongen alleen van gezicht, maar zijn er die hem goed kunnen beoordelen? Ik heb er zowiezo weer een heerlijk gevoel bij als die jonge jochies weer voor de leeuwen worden gegooid...de vorige week durfde de Boer het niet aan met Ligeon...daar heeft ie spijt van gehad denk ik en dat wil ie nu rechtzetten...klasse FRANK!!!

Daley Blind zal dan niet meer als linksback gebruikt gaan worden...Frankie ziet in hem een centrale verdediger...ik word steeds positiever...Cruijff en zijn manschappen gaan met de jeugdopleiding aan de gang en het voetbalaspect komt steeds sterker naar voren!!!
jep, iedereen gaat ervan uit dat dat Anita terug op middenveld komt te staan. Koppers gaat dan de linksback positie op zich nemen, maar zijn tegenstander daar is toch niks, heeft alleen een grote bek, meer niet. Maar ene Joeri de Kamps, een verdedigende middenvelder, zit ook bij de selectie, dus misschien neemt hij de positie over van Enoh, omdat Frank het niet aandurft met cabralletje
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 oktober 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 17:27 schreef Ajx het volgende:

[..]

jep, iedereen gaat ervan uit dat dat Anita terug op middenveld komt te staan. Koppers gaat dan de linksback positie op zich nemen, maar zijn tegenstander daar is toch niks, heeft alleen een grote bek, meer niet. Maar ene Joeri de Kamps, een verdedigende middenvelder, zit ook bij de selectie, dus misschien neemt hij de positie over van Enoh, omdat Frank het niet aandurft met cabralletje
Die Cabral is wel een aardige speler vind ik...raar dat ie altijd rechts staat met zijn linkerbeen...ik denk niet dat Kamps dan in één keer die positie gaat invullen..geloof ik niet...ik denk dan eerder dat Koppers als linksback speelt en Anita op het middenveld...ik ken de voetbalkwaliteiten van Koppers helemaal niet...Gery Vink was er op Ajax TV wel over te spreken dus we zullen zien..
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:

Zo hoort het.. Zonder de een zou de ander er niet zo groot zijn..
Ajx
 Ajx - zaterdag 22 oktober 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 17:32 schreef alibabba het volgende:

[..]

Die Cabral is wel een aardige speler vind ik...raar dat ie altijd rechts staat met zijn linkerbeen...ik denk niet dat Kamps dan in één keer die positie gaat invullen..geloof ik niet...ik denk dan eerder dat Koppers als linksback speelt en Anita op het middenveld...ik ken de voetbalkwaliteiten van Koppers helemaal niet...Gery Vink was er op Ajax TV wel over te spreken dus we zullen zien..
Zou natuurlijk gek zijn als hij zou zeggen dat ze er niks van kunnen(dat Vink dat zou zeggen over de spelers). Ik weet verder ook niks meer dan jij dat weet over die 2 jonge gasten, maar ga ervan uit dat het prima spelers zijn...
Ajx
 Ajx - zaterdag 22 oktober 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

1 post hier en ik ben weer weg:
Reageer niet op die visbek Fabrizio. Zit ook bij ons Forum (onder een andere naam, Gelici) dit te posten.
Normale mensen die rustig posten, niks geks zeggen en af en toe uitgelachen willen worden, mogen hier van mij gerust meer posten hoor, maak je niet druk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 oktober 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 19:22 schreef Ajx het volgende:

[..]

Normale mensen die rustig posten, niks geks zeggen en af en toe uitgelachen willen worden, mogen hier van mij gerust meer posten hoor, maak je niet druk.
Van mij ook!!!........maar niet in het Cafe
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 22 oktober 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

1 post hier en ik ben weer weg:
Reageer niet op die visbek Fabrizio. Zit ook bij ons Forum (onder een andere naam, Gelici) dit te posten.
goh jij bent lekker opgerot,lekker rustig hierro...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 17:14 schreef alibabba het volgende:

Eens (mooi stukje eerder geschreven Ali)alleen hoop ik niet dat Blind ooit centrale verdediger wordt. Hoop dat Frank hem dit bespaard wordt dan net als op de linksback positie voorbij gelopen. Kan misschien wel voetballen maar is mijn inziens te onzeker...
Zal het niveau van pa nooit halen...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens (mooi stukje eerder geschreven Ali)alleen hoop ik niet dat Blind ooit centrale verdediger wordt. Hoop dat Frank hem dit bespaard wordt dan net als op de linksback positie voorbij gelopen. Kan misschien wel voetballen maar is mijn inziens te onzeker...
Zal het niveau van pa nooit halen...
vond hem als CV best aardig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Te weinig wedstrijden op die positie voor Ajax1 zien uitkomen dus dat is naar mijn inziens te weing om hem te beoordelen, gehuurd door FC Groningen speelde hij heel aardig als rechtsback.
Persoonlijk zou ik huiverig zijn moest hij Vertonghen vervangen.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 23:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Te weinig wedstrijden op die positie voor Ajax1 zien uitkomen dus dat is naar mijn inziens te weing om hem te beoordelen, gehuurd door FC Groningen speelde hij heel aardig als rechtsback.
Persoonlijk zou ik huiverig zijn moest hij Vertonghen vervangen.
ervaring.. kvond eerlijk gezegt vertonghen eerder ook geen toppertje.. zelfde voor Vermealen maar je zag ze groeien toen ze de kans kregen.. en iedereen kent het verhaal ook van Vermealen.. ik zeg als de tijd er rijp voor is.. Blind een eerlijke kans geven als CV.. alles is beter dan Ooijer toch ?
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 23 oktober 2011 - 09:42   quote  deeplink  
Uitgeslapen en tijd voor eerste biertje.

gegroet gappies, 't is een mooie dag.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 23 oktober 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 09:42 schreef FsideVak129 het volgende:
Uitgeslapen en tijd voor eerste biertje.

gegroet gappies, 't is een mooie dag.
en hij word nog veeeeeeeel moooooooier...hehe
Blade85
 Blade85 - zondag 23 oktober 2011 - 10:43   quote  deeplink  
hmmz zit in mallorca gellukkig wel een cafe gevonden waar ik kan kijken:D:D nulletje of 6:P
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 23 oktober 2011 - 11:07   quote  deeplink  
GUIDETTI is ziek! xd ahahahahahahahahah
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 23 oktober 2011 - 11:08   quote  deeplink  
dus hij speelt niet tegen Ajax.. hoogstwaarschijnlijk Fernandez in de spits.. moet toch een stuk makkelijker zijn voor Jantje en Toby
biba1970
 biba1970 - zondag 23 oktober 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 10:43 schreef Blade85 het volgende:
hmmz zit in mallorca gellukkig wel een cafe gevonden waar ik kan kijken:D:D nulletje of 6:P
lekker weetje in mallorca???????
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Laten we hopen op een mooie dag.. grote cijfers zouden heel mooi zijn, maar in eerste instantie maar "gewoon" de 3 punten in A'dam houden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

0.0090401