|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou ja , dan maar voor een plek bij de eerste 8 |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: het zou je eigenste kind maar is zijn, zielig geval |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Daarom zeg ik: nooit aan kinderen beginnen, voordat je het weet komen ze in opstand.
Typisch gevalletje lastige puber |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:14 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Daarom zeg ik: nooit aan kinderen beginnen, voordat je het weet komen ze in opstand. Typisch gevalletje lastige puber borderline, niet doen dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door weetnietoftochwel -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
KUTZOOI KUTWEDSTRIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
feyenoord had de overwinning verdient. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: +1234567890987654321 |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Klopt wat een kut wedstrijd van ajax. De beste keuze die frank gemaakt heeft: vd wiel eraf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen enkele speler een voldoende verdient, ook de invallers waren dramatisch en lieten niks meer zien dan hun voorgangers.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
De grote jongens bij AJAX staan maar niet op potverdomme!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Eerlijk statement. Was wel ff spannend nog na de gelijkmaker. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Ik wil Johan Cruijf gewoon weer als trainer :P |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ik wil louis van Gaal als trainer :) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
En Messi wil ik in de spits |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: En chr. ronaldo op rechts ;) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
We moeten het met deze selectie doen heren en ik ben nog steeds van mening dat we individueel de spelers hebben. Alleen is het nog lang geen team als bijvoorbeeld AZ op dit moment, maar er is niks zo veranderlijk als voetbal. Vandaag is het niks en volgende week kan het fantastisch zijn (zolang greg eens niet meedoet natuurlijk :) ) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
jezus christus gods zoon de verlosser.. wat een wanvertoning |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Het slechtste ajax wat in lange tijd heb gezien ,echt een schande . De Boer mag ook wel is wat meer naar zichzelf kijke, ongemotiveerde kutzooi |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Hoe kan je dit nog oplossen?? We kunnen wel op spelers gaan zeiken, maar het is gewoon overduidelijk dat het als team niet loopt. En als dat het geval is kijk je toch naar de trainer. Ik heb nog steeds enorm veel vertrouwen in de Boer, maar hij zal nu toch moeten gaan laten zien dat hij echt het Ajax spel wil spelen. En dan heb ik het niet over het spel in balbezit, maar vooral het druk zetten als je de bal niet hebt. Ik vraag me dan af, zou de Boer nou opdracht geven om wat afwachtend te spelen, of volgen de spelers zijn opdracht om druk te zetten niet op? Ik vond het in ieder geval een goed signaal om die dubbele wissel toe te passen, want hoe goed Chris ook kan voetballen, hij zet gewoon echt nauwelijks druk naar voren. En Sulejmani blijft toch ook wat lui ogen hoor. Een trainerswissel lijkt me niet de oplossing, maar er moet wel een keer iemand die spelers een schop onder hun hol geven en ze uitleggen hoe je druk hoort te zetten als je een Ajaxshirt mag dragen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:29 schreef AFCA MARCO het volgende:We moeten het met deze selectie doen heren en ik ben nog steeds van mening dat we individueel de spelers hebben. Alleen is het nog lang geen team als bijvoorbeeld AZ op dit moment, maar er is niks zo veranderlijk als voetbal. Vandaag is het niks en volgende week kan het fantastisch zijn (zolang greg eens niet meedoet natuurlijk :) ) Is de kwaliteit misschien niet overschat? En die van Feyenoord onderschat? Is Koeman tactisch misschien niet (veel) sterker dan de Boer? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:37 schreef ktotheb het volgende:Hoe kan je dit nog oplossen?? We kunnen wel op spelers gaan kankeren, maar het is gewoon overduidelijk dat het als team niet loopt. En als dat het geval is kijk je toch naar de trainer. Ik heb nog steeds enorm veel vertrouwen in de Boer, maar hij zal nu toch moeten gaan laten zien dat hij echt het Ajax spel wil spelen. En dan heb ik het niet over het spel in balbezit, maar vooral het druk zetten als je de bal niet hebt. Ik vraag me dan af, zou de Boer nou opdracht geven om wat afwachtend te spelen, of volgen de spelers zijn opdracht om druk te zetten niet op? Ik vond het in ieder geval een goed signaal om die dubbele wissel toe te passen, want hoe goed Chris ook kan voetballen, hij zet gewoon echt nauwelijks druk naar voren. En Sulejmani blijft toch ook wat lui ogen hoor. Een trainerswissel lijkt me niet de oplossing, maar er moet wel een keer iemand die spelers een schop onder hun hol geven en ze uitleggen hoe je druk hoort te zetten als je een Ajaxshirt mag dragen. aub geen kanker!! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:29 schreef AFCA MARCO het volgende:We moeten het met deze selectie doen heren en ik ben nog steeds van mening dat we individueel de spelers hebben. Alleen is het nog lang geen team als bijvoorbeeld AZ op dit moment, maar er is niks zo veranderlijk als voetbal. Vandaag is het niks en volgende week kan het fantastisch zijn (zolang greg eens niet meedoet natuurlijk :) ) Is de kwaliteit misschien niet overschat? En die van Feyenoord onderschat? Is Koeman tactisch misschien niet (veel) sterker dan de Boer? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: excuus, heb het aangepast! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Siert je pik..........begon al te borrelen bij me |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: NENAM IS BACK!!! je bent toch niet gegaan he??!?!?!??! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Als Jol nu nog trainer was werd ie aan alle kanten aangewezen als de schuldige. de Boer mag daarintegene maar door blijven gaan met fouten maken! Van mij mag ie oprotten! Die man heeft Ajax helemaal niet beter laten voetballen. Het gaat alleen maar slechter.Elke keer dat getik achterin begint me op mn zenuwen te werken. Publiek wilde dat ook niet zien was wel te merken in het stadion! Weer totaal geen inzet! En wanneer gaat Ajax nou eens spelers halen die waardige vervangers zijn voor de basisspelers. Wat hebben we in godsnaam aan een LUKOKI!!! HELEMAAL NIKS NADA NOPPES!!!! Ik kijk er niet eens meer naar uit om Ajax te gaan kijken. Zelfs vandaag hadik er geen zin inomdat ik toch al wist dat het weer een wanvertoning ging worden. Je speelt tegen Feyenoord in eigen Arena en je laat dit zien. Frank....goed gedaan joh. Wat stuur je die spelers toch elke week weer met bezieling het veld in. En alles is weer hun schuld natuurlijk he. Kijk zelf eens in de spiegel zou ik zeggen!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mensen, je bent echt een retard als jen nu de boer gaat afzeiken en zeggen dat hij op moet rotten.. Frankie doet het prima, zet Theo op zijn plekkie neer, gebruikt Daley niet als LB en zo zijn er nog wel meer zaken.
Maar, de SPELERS, want een arrogantie, wat een kwallen, Jan, Greg, meer. ik houd niet van namen noemen maar wat een kwallen,, NIET NORMAAL, je krijgt er toch voor betaald. Verliezen vind ik niet erg, onder 1 voorwaarde. Dat is, als je maar inzet toont en je best doet. Ik ben jeugdtrainer van een voetbal team, en dat zeg ik altijd tegen die knullen van 10/11.. Moet er nog bijkomen dat onze ajacieden er dik voor betaald worden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:22 schreef remco k het volgende:Geen enkele speler een voldoende verdient, ook de invallers waren dramatisch en lieten niks meer zien dan hun voorgangers.. zoek je nu een excuus voor die KUT ERIKSEN ??? toen die eruit ging en zaalvoetballer Sulejmani werd er teminste meer gedaan dan voor de tijd.. jammer dat Deboer de wissels ophad anders had die dejong er ook wel afgemogen.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De Boer kan beter een motivatie coach erbij halen want het lijkt erop dat Ajax pas wakker wordt zodra ze achter staan... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:47 schreef Johnnyafca het volgende:Mensen, je bent echt een retard als jen nu de boer gaat afzeiken en zeggen dat hij op moet rotten.. Frankie doet het prima, zet Theo op zijn plekkie neer, gebruikt Daley niet als LB en zo zijn er nog wel meer zaken. Maar, de SPELERS, want een arrogantie, wat een kwallen, Jan, Greg, meer. ik houd niet van namen noemen maar wat een kwallen,, NIET NORMAAL, je krijgt er toch voor betaald. Verliezen vind ik niet erg, onder 1 voorwaarde. Dat is, als je maar inzet toont en je best doet. Ik ben jeugdtrainer van een voetbal team, en dat zeg ik altijd tegen die knullen van 10/11.. Moet er nog bijkomen dat onze ajacieden er dik voor betaald worden. Frankie doet het prima??? Als Jol trainer was had je ook opgerot gezegd! Frank mag dan wel Ajacied zijn maar kijk eens naar de laatste 9 competitie wedstrijden.......DAT IS NIET PRIMA!!! Hij moetnet als alle andere trainers behandeld worden en niet de hand bovenhet hoofd gehouden worden puur omdat ie Ajacied is. Ik heb maar 3 wedstrijden gezien waarin ik genoten heb sinds de Boer er is! Onder Jol met Pantelic en Rommedahl zat ik elke week te genieten!Nu zitten we 90 minuten te kijken naar hoe vaak Vertonghen en Alderweireld met een slakkengang de bal naar elkaar en Vermeer toe tikken. WALGELIJK! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:52 schreef nummer10 het volgende:[..] zoek je nu een excuus voor die KUT ERIKSEN ??? toen die eruit ging en zaalvoetballer Sulejmani werd er teminste meer gedaan dan voor de tijd.. jammer dat Deboer de wissels ophad anders had die dejong er ook wel afgemogen.. Al had de BOer 80 wissels. De Jong is zn lievelingetje...die haalt ie er niet uit. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:58 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Frankie doet het prima??? Als Jol trainer was had je ook opgerot gezegd! Frank mag dan wel Ajacied zijn maar kijk eens naar de laatste 9 competitie wedstrijden.......DAT IS NIET PRIMA!!! Hij moetnet als alle andere trainers behandeld worden en niet de hand bovenhet hoofd gehouden worden puur omdat ie Ajacied is. Ik heb maar 3 wedstrijden gezien waarin ik genoten heb sinds de Boer er is! Onder Jol met Pantelic en Rommedahl zat ik elke week te genieten!Nu zitten we 90 minuten te kijken naar hoe vaak Vertonghen en Alderweireld met een slakkengang de bal naar elkaar en Vermeer toe tikken. WALGELIJK! Cilessen.. Vermeer doet volgende week niet mee :P |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
k heb gewoon genoeg van paar CAPSONES FLIKKERS bij ons in het elftal.. en dat zijn met name Eriksen en VDwiel De Jong Sulejmani ik zeg dan ook als fit teminste Ligeon, Ozbiliz Serero en Buly een eerlijke kans geven !!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ajax heeft de beste spelers van de eredivisie maar dat betekend nog niet dat ajax de betere team heeft! ze willen niet gaan strijden voor elkaar, elk duel werd verloren en sommige(vanderwiel) durfde de duels niet eens aan, bang om te verliezen. er werd ook niet vooruit verdedigd, pas toen ajax achterkwam en met 10 man stond gingen ze voor elkaar strijden, werd er ook weer vooruit verdedigd. het is raar dat het altijd zo gebeurd dat er een rode kaart of een tegengoal moet vallen willen ze voor elkaar gaan strijden. alsof ze denken dat ze nu harder moeten lopen omdat je met 10 man staat! Nee!! je moet altijd zo hard lopen!! je moet strijden ook al ben je daar fysiek niet voor aangelegd, laat het te minste zien dat je wilt strijden voor elkaar! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tjah PA je hebt ook spelers die TE licht zijn en dan nog niet eens knokken, Eriksen.. god allemachtig man als je Clasie nog niet eens van de bal kan zetten en dan word je ook nog HET WONDERKIND van ajax genoemd.. nou aub zeg.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:09 schreef nummer10 het volgende:[..] vind het woord niet eens zo heel sterk eigenlijk.. integendeel.. Feyenoord heeft niks gewonnen, ajax wel verloren want eerlijk is eerlijk, feyenoord was ook niet al te best, ze hadden alleen wat meer inzet Feyenoord had wel de snellere combinaties, en daarbij ook de brutaliteit de bal af te pakken van wie dan ook. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:08 schreef nummer10 het volgende:tjah PA je hebt ook spelers die TE licht zijn en dan nog niet eens knokken, Eriksen.. god allemachtig man als je Clasie nog niet eens van de bal kan zetten en dan word je ook nog HET WONDERKIND van ajax genoemd.. nou aub zeg.. Clasie is een balvaste jongen hoor, zet je niet zomaar van de bal. Is (nog) geen wereldklasse, maar geen schande van hem een duel te verliezen, echt niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat zeg ik toch ?? verloren op inzet... niet op voetbal kwaliteit |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:11 schreef Bosifyable het volgende:[..] Clasie is een balvaste jongen hoor, zet je niet zomaar van de bal. Is (nog) geen wereldklasse, maar geen schande van hem een duel te verliezen, echt niet. nahja is niet alleen clasie leuke voetballer, maar Eriksen heeft het gewoon niet in mijn ogen, ook geen wonder dat De Boer hem vlak na Rust er af haalde (toch teken van onvrede).. had die al paar wedstrijden eerder moeten doen.. same shit voor sulejmani en vdwiel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik kan me de toenemende kritiek op de Boer voorstellen. Er zit geen enkele bezieling meer in het spel bij jullie team. Hij keert het tij niet. Benieuwd naar z'n commentaar. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:17 schreef FR-Henk het volgende:Ik kan me de toenemende kritiek op de Boer voorstellen. Er zit geen enkele bezieling meer in het spel bij jullie team. Hij keert het tij niet. Benieuwd naar z'n commentaar. hij moet gewoon bepaalde spelers eraf halen en een frissewind er door heen gooien, maar daar is DEBOER te eigenwijs voor..
Eriksen - Serero/Lodeiro vdwiel - Ligeon/Anita Dejong - Buly |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:58 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Frankie doet het prima??? Als Jol trainer was had je ook opgerot gezegd! Frank mag dan wel Ajacied zijn maar kijk eens naar de laatste 9 competitie wedstrijden.......DAT IS NIET PRIMA!!! Hij moetnet als alle andere trainers behandeld worden en niet de hand bovenhet hoofd gehouden worden puur omdat ie Ajacied is. Ik heb maar 3 wedstrijden gezien waarin ik genoten heb sinds de Boer er is! Onder Jol met Pantelic en Rommedahl zat ik elke week te genieten!Nu zitten we 90 minuten te kijken naar hoe vaak Vertonghen en Alderweireld met een slakkengang de bal naar elkaar en Vermeer toe tikken. WALGELIJK! pantelic en rommedahl die zijn er niet meer,maar dat was wel goed voetbal. maar toen speelde toby en jan ook al achterin en toen speelde ze de bal ook rond achterin. werd er toen gezeurd? volgens mij niet en zeker niet zo vaak als nu! waarom? omdat je er namelijk op gaat letten als er helemaal niks voorin gebeurd! Als ajax de bal heeft, staan er zo weinig mensen vrij dat je de bal tikkie breed geeft! Waarom lukt het in Zagreb wel en tegen Feyenoord niet? Ik heb een totaal andere eriksen gezien dan tegen Zagreb! ik weet niet waarom Sulejmani op rechts staat! hij is stijf links en moet daarom naar binnen. in een duel verliest hij meestal! goed afstand schot heeft hij niet of hij laat het nooit zien~! Hij is gevaarlijk op links en niet op rechts! |
|
|
|