|
|
Oceanu
|
|
|
Het is geen excuus maar telt wel degelijk mee dat Ajax van de 10 gespeelde wedstrijden het hele linkerrijtje al gehad heeft. Tel daar de CL bij en er is wat mij betreft een reden te noemen waarom het niet soepel loopt. Als ik hoor dat vd Wiel vanaf 2009 in meer dan 140 wedstrijden actief is geweest, zegt mij dat genoeg.
Sommige mensen roepen om Cruyff als trainer, is hij met een elftal met Van Basten, Rijkaard, Koeman, Vanenburg etc etc etc kampioen geworden dan ? Nee. Werd Van Gaal met Bergkamp, Jonk, De Boer, Pettersson etc etc in zijn eerste seizoen bij Ajax kampioen dan ? Ook niet. Moraal van dit verhaal: Het komt echt wel goed met Ajax. Geduld en blijf ze steunen, dan keert het tij echt wel. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] pantelic en rommedahl die zijn er niet meer,maar dat was wel goed voetbal. maar toen speelde toby en jan ook al achterin en toen speelde ze de bal ook rond achterin. werd er toen gezeurd? volgens mij niet en zeker niet zo vaak als nu! waarom? omdat je er namelijk op gaat letten als er helemaal niks voorin gebeurd! Als ajax de bal heeft, staan er zo weinig mensen vrij dat je de bal tikkie breed geeft! Waarom lukt het in Zagreb wel en tegen Feyenoord niet? Ik heb een totaal andere eriksen gezien dan tegen Zagreb! ik weet niet waarom Sulejmani op rechts staat! hij is stijf links en moet daarom naar binnen. in een duel verliest hij meestal! goed afstand schot heeft hij niet of hij laat het nooit zien~! Hij is gevaarlijk op links en niet op rechts! We speelden geweldig ja. Met 2 spitsen en alle lange ballen op Suarez. Van rondspelen was weinig sprake volgens mij. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:[..] hij moet gewoon bepaalde spelers eraf halen en een frissewind er door heen gooien, maar daar is DEBOER te eigenwijs voor.. Eriksen - Serero/Lodeiro vdwiel - Ligeon/Anita Dejong - Buly Ik betwijfel of Serero en lodeiro ook hun duels winnen hoor? ik betwijfel of buly evenveel meters loopt dan de jong! vdwiel had 2 jaar geleden al verkocht moeten zijn!! toen konden we nog veel geld voor hem vragen!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:22 schreef Oceanu het volgende:[..] We speelden geweldig ja. Met 2 spitsen en alle lange ballen op Suarez. Van rondspelen was weinig sprake volgens mij. er is niks mis mee met een lange bal! als je met een lange bal iemand voor het doel kan zetten dan gebeurd dat! maar als niemand zich vrij aanbied! dan kan je toch alleen maar terug! het is een ander verhaal als je medespeler wel constant vrij staat maar de pass niet wil geven! dat is zeker fout! je ziet dat je een speler zoals ENOH wel gemist hebt! Die speler kan dan wel niet voetballen maar hij kan er wel invliegen!! strijd leveren als het niet anders kan! want je hoeft duels niet aan te gaan als je voetballend beter bent |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Als je speelt op balbezit, zoals Ajax altijd probeert, krijg je weinig lange ballen. Enoh is echt geweldig als afpakker maar je zegt het zelf ook al: voetballen kan ie niet. Ik wil het nog scherper stellen: Hij is nog niet in staat om Amsterdam CS te raken op 10 meter afstand. Dus of die nou zo enorm gemist werd ......... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Onder andere. Snellere combinaties heeft vrij weinig met inzet te maken. Dat is kwaliteit. Zeg ik.toch? ;) |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
toevallig kon ik er vandaag niet bij zijn bij ajax feyenoord maar heb me voor het eerst in men leven geschaamd voor de mensen die in het stadion zaten! Je bent toch wel een zware mongool als je je eigen spelers uitfluit en gaat klappen als een speler gewisseld wordt die momenteel even in een dip zit! dit soort jongens moeten dan juist gesteund en toegezongen worden! diep en diep triest! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Gewoon een bal over een paar meter naar een medespeler passen heeft niks met inzet te maken maar gaat toch steeds grandioos mis. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:31 schreef Oceanu het volgende:Als je speelt op balbezit, zoals Ajax altijd probeert, krijg je weinig lange ballen. Enoh is echt geweldig als afpakker maar je zegt het zelf ook al: voetballen kan ie niet. Ik wil het nog scherper stellen: Hij is nog niet in staat om Amsterdam CS te raken op 10 meter afstand. Dus of die nou zo enorm gemist werd ......... als iemand vrij staat en alleen bereikbaar is met een lange bal dan geef je die lange bal! na die lange bal heb je toch ook balbezit als je die lange bal goed uitvoert. als niemand op het middenveld een bal afpakt en voorin ook niet! paar spelers achterin het ook niet lukt om een bal af te pakken zoals gvdwiel? welke spelers moeten het dan doen? hoeveel spelers zijn er dan al niet gepasseerd? als je de bal niet kan afpakken dan win je de wedstrijd niet! dan moet je wachten op de fout van de tegenstander of hij moet naast schieten wil je de wedstrijd winnen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:37 schreef AFCAMylife het volgende:toevallig kon ik er vandaag niet bij zijn bij ajax feyenoord maar heb me voor het eerst in men leven geschaamd voor de mensen die in het stadion zaten! Je bent toch wel een zware mongool als je je eigen spelers uitfluit en gaat klappen als een speler gewisseld wordt die momenteel even in een dip zit! dit soort jongens moeten dan juist gesteund en toegezongen worden! diep en diep triest! Dan moeten ze verdomme voetballen ,logisch dat je uitgefloten word.Flikker op man vreselijk slecht ,zitten verdomme 53000 man in een stadion die een vermogen betalen om de wedstrijd bij te wonen.Dan laten ze zo een wanvertoning zien.Ik schaam me voor het slechte spel van AJAX. Totaal geen inzet gezien vandaag ja na de rode kaart en de 0-1 achterstand gaven ze ff gas.Moeten ze vanaf de 1ste minuut doen.Ze verdienen een vermogen dus moeten niet zo vreselijk laks/lui zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] pantelic en rommedahl die zijn er niet meer,maar dat was wel goed voetbal. maar toen speelde toby en jan ook al achterin en toen speelde ze de bal ook rond achterin. werd er toen gezeurd? volgens mij niet en zeker niet zo vaak als nu! waarom? omdat je er namelijk op gaat letten als er helemaal niks voorin gebeurd! Als ajax de bal heeft, staan er zo weinig mensen vrij dat je de bal tikkie breed geeft! Waarom lukt het in Zagreb wel en tegen Feyenoord niet? Ik heb een totaal andere eriksen gezien dan tegen Zagreb! ik weet niet waarom Sulejmani op rechts staat! hij is stijf links en moet daarom naar binnen. in een duel verliest hij meestal! goed afstand schot heeft hij niet of hij laat het nooit zien~! Hij is gevaarlijk op links en niet op rechts! Toen speelden ze niet ellenlang de bal rond achterin. de Boer heeft dat erin geramd dat ze zo moeten spelen. Nou het werkt niet het werkt alleen maar op de zenuwen. Meerdere analisten hebben ook vaak genoeg laten zien dat ze die bal wel af kunnen spelen maar het niet durven of niet willen en dan maar weer tikkie terug of breed eruit gooien. Zo irritant. Eriksen is al weken uit vorm en begint op mij een beetje de indruk te wekken dat ie zichzelf ook steeds beter gaat vinden. Hij gaat steeds zelf lopen dribbelen en verliest de bal vaak. Sulejmani moet idd niet op rechts maar ja waar moet je Boerrigter dan laten. de Jong is al helemaal ruk maar dat wil de Boer al helemaal niet horen over zn lievelingetje. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:22 schreef Oceanu het volgende:[..] We speelden geweldig ja. Met 2 spitsen en alle lange ballen op Suarez. Van rondspelen was weinig sprake volgens mij. Het was in ieder geval beter te pruimen dan dit slakkentempo voetbal met continu verkeerde passes wat ze nu laten zien. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik betwijfel of Serero en lodeiro ook hun duels winnen hoor? ik betwijfel of buly evenveel meters loopt dan de jong! vdwiel had 2 jaar geleden al verkocht moeten zijn!! toen konden we nog veel geld voor hem vragen!! de meters wat ze lopen zou mij een WORST zijn echt waar, Huntelaar maakte ook geen meters maar schoot ze er wel in... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:37 schreef AFCAMylife het volgende:toevallig kon ik er vandaag niet bij zijn bij ajax feyenoord maar heb me voor het eerst in men leven geschaamd voor de mensen die in het stadion zaten! Je bent toch wel een zware mongool als je je eigen spelers uitfluit en gaat klappen als een speler gewisseld wordt die momenteel even in een dip zit! dit soort jongens moeten dan juist gesteund en toegezongen worden! diep en diep triest! Hoe kan je in hemelsnaam spelers ytoezingen die totaal maar dan ook totaal geen inzet tonen!!!! Kom op man! Er staan daar een stelletje verwende overbetaalde nep vedettes in het veld die het al teveel vinden om wat extra inzet te tonen! Die ga ik niet toejuichen. Ik ga ook geen speler toejuichen die keer op keer zo slap de duels in gaat en dan nog net doet alsof het hem niet interesseert en het 2 minuten later gewoon weer doet ( vd Wiel ! ) Het werd eens tijd dat de spelers eens zouden voelen hoe het publiek over ze denkt. Misschien dringt het dan wel eens door! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:43 schreef Guyt het volgende:[..] Dan moeten ze verdomme voetballen ,logisch dat je uitgefloten word.Flikker op man vreselijk slecht ,zitten verdomme 53000 man in een stadion die een vermogen betalen om de wedstrijd bij te wonen.Dan laten ze zo een wanvertoning zien.Ik schaam me voor het slechte spel van AJAX. Totaal geen inzet gezien vandaag ja na de rode kaart en de 0-1 achterstand gaven ze ff gas.Moeten ze vanaf de 1ste minuut doen.Ze verdienen een vermogen dus moeten niet zo vreselijk laks/lui zijn. Je bent toch glory hunter of wel?! je hebt zeker wel staan juigen toen ajax kampioen werd ofniet? teon was het spel ook alles behalve indrukwekkend! een club supporteren betekent in goede en slechte tijden achter je club staan! maar dat schijnen nog heel veel mensen te moeten leren! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:47 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Hoe kan je in hemelsnaam spelers ytoezingen die totaal maar dan ook totaal geen inzet tonen!!!! Kom op man! Er staan daar een stelletje verwende overbetaalde nep vedettes in het veld die het al teveel vinden om wat extra inzet te tonen! Die ga ik niet toejuichen. Ik ga ook geen speler toejuichen die keer op keer zo slap de duels in gaat en dan nog net doet alsof het hem niet interesseert en het 2 minuten later gewoon weer doet ( vd Wiel ! ) Het werd eens tijd dat de spelers eens zouden voelen hoe het publiek over ze denkt. Misschien dringt het dan wel eens door! Die mensen weten echt wel wat ze verkeerd doen! dus onzin om dan te gaan klappen etc bij een wissel! als je een speler toezingt krijgt het zelfvertrouwen etc! waardoor ze automatisch meer inzet tonen! je maakt een speler op deze manier alleen amar onzeker! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:37 schreef AFCAMylife het volgende:toevallig kon ik er vandaag niet bij zijn bij ajax feyenoord maar heb me voor het eerst in men leven geschaamd voor de mensen die in het stadion zaten! Je bent toch wel een zware mongool als je je eigen spelers uitfluit en gaat klappen als een speler gewisseld wordt die momenteel even in een dip zit! dit soort jongens moeten dan juist gesteund en toegezongen worden! diep en diep triest! wat is triest? hoe vanderwiel speelt of hoe hij toegezongen/uitgefloten wordt. vanderwiel gaf zelf al aan niet goed te spelen, maar hij verbeterd zichzelf niet en word nu door iedereen voorbij gelopen alsof hij er niet staat! ik denk dat dat diep triest is! als je al door schaken voorbij wordt gelopen zonder maar iets te doen dan ben je voor mij niks waard hoor! natuurlijk is het ook triest dat je spelers uitfluit maar het helpt blijkbaar ook niet als we ze gaan toejuichen want dat doen de supporters altijd al! je moet het ook verdienen om toegejuicht te worden, niet omdat je ajacied bent maar omdat je goed speelt! het is triest hoe ajax speelt, dan mogen de supporters ook een keer triest bezig zijn. de spelers maken er zelf naar om uitgefloten te worden! je gaat een speler niet verbeteren door met een methode van pappen en nat houwen maar dat doe je door streng en rechtvaardig te zijn! de supporters waren streng en rechtvaardig! want hoe vanderwiel speelt hoort niet bij ajax! dan vind ik het rechtvaardig om een speler uit te fluiten ook al zit hij in een dip! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben terug uit de ArenA. Oh oh oh wat deed het spel van Ajax pijn aan mijn ogen. Grote delen van de wedstrijd werd Ajax volledig weggespeeld door Feyenoord. We moeten eerlijk zijn: Feyenoord speelde een uitermate goede wedstrijd. Tactisch erg sterk. Dat kan coach Frank de Boer in zijn zak steken. Bovendien had Feyenoord-coach, Ronald Koeman, het enkele dagen geleden al aangekondigd: Feyenoord zou Ajax al vroeg gaan storen in de opbouw. Nou, dat hebben zij perfect gedaan. En wat deed Frank de Boer? Eh, eh eh... Ik heb hem het eerst half uur nadrukkelijk gevolgd in de dugout. Hij zat alleen maar nee te schudden en wegwerpgebaren naar zijn spelers te maken. Maar ingrijpen deed hij niet! Ik denk dat onze Frank nog maar eens een aanvullende cursus "tactiek" moet gaan volgen. Hij kan in de leer bij Ronald Koeman, Gertjan Verbeek of bij Co Adriaanse. Van hen kan hij nog heel veel leren op tactisch gebied. Een pluspunt was wel dat hij eindelijk eens de opnieuw falende (tikkie breed, tikkie terug) Eriksen en Van der Wiel durfde te wisselen. Maar er waren nog een aantal speler rijp om gewisseld te worden. En na de terechte rode kaart voor Kenneth Vermeer waren zijn mogelijkheden duidelijk minder. Wie voldeden wel? Opnieuw Derk Boerrichter en Kenneth Vermeer. Die laatste heeft een aantal zekere doelpunten voorkomen. Verder liepen er veel te veel slome lamzakken in het veld om het Feyenoord vanmiddag echt moeilijk te maken. Ik ben blij met Theo Janssen in zijn aanvallende rol. Eindelijk, maar het feit, dat hij de eerste 8 wedstrijden in een verdedigende rol werd gedwongen, heeft Ajax veel punten gekost. Dat was ook al zo'n tactische blunder van Frank de Boer. Waarom hij Siem de Jong handhaaft als spits is en blijft voor mij een raadsel. Siem is geen spits en Siem wordt geen spits, ondanks het feit dat hij zo nu en dan zijn doelpuntje meepakt. Hij heeft echt niet het neusje voor de goal, hij loopt verkeerd en heeft een beperkte techniek en handelingssnelheid. Zolang Siem in de spits staat gaan we nog veel punten verliezen, juist ook omdat we achterin veel te veel doelpunten tegen krijgen. Met dit alles zeg ik niet, dat Frank de Boer moet opstappen. Frank is Ajacied en blijft Ajacied, maar hij moet wel tactisch sterker worden en zijn eigenwijsheid overboord gooien. Zo doorgaan betekent dat wij het nog moeilijk genoeg krijgen om Europees voetbal (Europa League !!) zeker te stellen. Ook durf ik heel eerlijk vandaag Feyenoord een groot compliment te maken. Zij hebben - eveneens met veel jeugdspelers - een uitstekende wedstrijd gespeeld en ik denk dat zij achteraf zullen vinden, dat er voor hen meer dan een gelijkspel in heeft gezeten vandaag. Eerlijk is eerlijk! Met het programma van de afgelopen 10 wedstrijden, heeft Ajax nu 9 punten (!) minder dan het vorige seizoen, gemeten naar dezelfde 10 tegenstanders. Ik word daar nou niet echt vrolijk van... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:44 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Toen speelden ze niet ellenlang de bal rond achterin. de Boer heeft dat erin geramd dat ze zo moeten spelen. Nou het werkt niet het werkt alleen maar op de zenuwen. Meerdere analisten hebben ook vaak genoeg laten zien dat ze die bal wel af kunnen spelen maar het niet durven of niet willen en dan maar weer tikkie terug of breed eruit gooien. Zo irritant. Eriksen is al weken uit vorm en begint op mij een beetje de indruk te wekken dat ie zichzelf ook steeds beter gaat vinden. Hij gaat steeds zelf lopen dribbelen en verliest de bal vaak. Sulejmani moet idd niet op rechts maar ja waar moet je Boerrigter dan laten. de Jong is al helemaal ruk maar dat wil de Boer al helemaal niet horen over zn lievelingetje. het werkt wel als je het goed uitvoert! hoog baltempo! een bal aannemen en dan een pass geven is geen hoog baltempo. hoog baltempo is namelijk door 1 keer de bal te raken! dat is natuurlijk gevaarlijk achterin maar het is nu veel gevaarlijker dan dat de tegenstander druk gaat zetten! ik erger mij niet aan dat de bal rond gespeeld achterin maar op de manier waarop! daar erger ik mij aan! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:45 schreef nummer10 het volgende:[..] de meters wat ze lopen zou mij een WORST zijn echt waar, Huntelaar maakte ook geen meters maar schoot ze er wel in... huntelaar zetten wel druk en ik vraag mij af of boulykin dat een hele wedstrijd vol houd! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] huntelaar zetten wel druk en ik vraag mij af of boulykin dat een hele wedstrijd vol houd! dat deed die bij een ADO ook dus waarom bij ons niet ?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:58 schreef Pietje het volgende:Ik ben terug uit de ArenA. Oh oh oh wat deed het spel van Ajax pijn aan mijn ogen. Grote delen van de wedstrijd werd Ajax volledig weggespeeld door Feyenoord. We moeten eerlijk zijn: Feyenoord speelde een uitermate goede wedstrijd. Tactisch erg sterk. Dat kan coach Frank de Boer in zijn zak steken. Bovendien had Feyenoord-coach, Ronald Koeman, het enkele dagen geleden al aangekondigd: Feyenoord zou Ajax al vroeg gaan storen in de opbouw. Nou, dat hebben zij perfect gedaan. En wat deed Frank de Boer? Eh, eh eh... Ik heb hem het eerst half uur nadrukkelijk gevolgd in de dugout. Hij zat alleen maar nee te schudden en wegwerpgebaren naar zijn spelers te maken. Maar ingrijpen deed hij niet! Ik denk dat onze Frank nog maar eens een aanvullende cursus "tactiek" moet gaan volgen. Hij kan in de leer bij Ronald Koeman, Gertjan Verbeek of bij Co Adriaanse. Van hen kan hij nog heel veel leren op tactisch gebied. Een pluspunt was wel dat hij eindelijk eens de opnieuw falende (tikkie breed, tikkie terug) Eriksen en Van der Wiel durfde te wisselen. Maar er waren nog een aantal speler rijp om gewisseld te worden. En na de terechte rode kaart voor Kenneth Vermeer waren zijn mogelijkheden duidelijk minder. Wie voldeden wel? Opnieuw Derk Boerrichter en Kenneth Vermeer. Die laatste heeft een aantal zekere doelpunten voorkomen. Verder liepen er veel te veel slome lamzakken in het veld om het Feyenoord vanmiddag echt moeilijk te maken. Ik ben blij met Theo Janssen in zijn aanvallende rol. Eindelijk, maar het feit, dat hij de eerste 8 wedstrijden in een verdedigende rol werd gedwongen, heeft Ajax veel punten gekost. Dat was ook al zo'n tactische blunder van Frank de Boer. Waarom hij Siem de Jong handhaaft als spits is en blijft voor mij een raadsel. Siem is geen spits en Siem wordt geen spits, ondanks het feit dat hij zo nu en dan zijn doelpuntje meepakt. Hij heeft echt niet het neusje voor de goal, hij loopt verkeerd en heeft een beperkte techniek en handelingssnelheid. Zolang Siem in de spits staat gaan we nog veel punten verliezen, juist ook omdat we achterin veel te veel doelpunten tegen krijgen. Met dit alles zeg ik niet, dat Frank de Boer moet opstappen. Frank is Ajacied en blijft Ajacied, maar hij moet wel tactisch sterker worden en zijn eigenwijsheid overboord gooien. Zo doorgaan betekent dat wij het nog moeilijk genoeg krijgen om Europees voetbal (Europa League !!) zeker te stellen. Ook durf ik heel eerlijk vandaag Feyenoord een groot compliment te maken. Zij hebben - eveneens met veel jeugdspelers - een uitstekende wedstrijd gespeeld en ik denk dat zij achteraf zullen vinden, dat er voor hen meer dan een gelijkspel in heeft gezeten vandaag. Eerlijk is eerlijk! Met het programma van de afgelopen 10 wedstrijden, heeft Ajax nu 9 punten (!) minder dan het vorige seizoen, gemeten naar dezelfde 10 tegenstanders. Ik word daar nou niet echt vrolijk van... +1000 |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Wat een wedstrijd, 020 bijna opgevreten door de kakkerlakken. Ik zie wel wat sportieve reacties hier. Maar o wat een grote bekken weer de week vooraf, de 3 punten hadden naar Rotterdam moeten gaan. Feyenoord wint thuis wel! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Precies nummer10! Ik ben het helemaal met je eens, man. Onze vaste spits is helaas geblesseer, dus Frank de Boer MOET stand-in Bulykin daar neerzetten. En inderdaad, vorig seizoen speelde hij bij ADO ook (bijna) alle wedstrijden en maakte daar een hoop doelpunten. Frank de Boer is gewoon een eigenwijze kerel! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:50 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Je bent toch glory hunter of wel?! je hebt zeker wel staan juigen toen ajax kampioen werd ofniet? teon was het spel ook alles behalve indrukwekkend! een club supporteren betekent in goede en slechte tijden achter je club staan! maar dat schijnen nog heel veel mensen te moeten leren! Kritisch zijn betekend niet dat je je club niet support! moeten ze gaan zingen dat we kampioen worden met dit spel? iedereen lacht ons uit en bij ajax denken ze dat ze dan op een goed weg zijn daarnaar toe? als een speler het verdient om uitgefloten te worden dan verdiend hij dat! anders leert hij het nooit als je hem nu een groot applaus zou geven! Ik ben blij als het goed gaat en ben kwaad als het slecht gaat. als het slecht gaat en ik zeg dat het goed gaat dan blijft het slecht gaan! als het slecht gaat en ik zeg dat het slecht gaat dan zou het wel goed moeten komen want je wilt niet dat er wordt gezegd dat het slecht gaat! is dat support geven of niet? hoe geef je het dan aan als het slecht gaat, juist door de speler uit te fluiten! natuurlijk wil je niet horen dat supporters je team gaan uitfluiten, MAAR IK WIL NIET ZIEN HOE ER NU WORDT GESPEELD! ik denk dat belangrijker is dan dat supporters ajax gaan uitfluiten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:10 schreef Pietje het volgende:[..] Precies nummer10! Ik ben het helemaal met je eens, man. Onze vaste spits is helaas geblesseer, dus Frank de Boer MOET stand-in Bulykin daar neerzetten. En inderdaad, vorig seizoen speelde hij bij ADO ook (bijna) alle wedstrijden en maakte daar een hoop doelpunten. Frank de Boer is gewoon een eigenwijze kerel! yepz... denk ook zeker dat als je de zwakkeschakels eruit haalt dat het gewoon beter gaat en dat zijn en blijven (en al VEEEEEEEl langere tijd) in mijn ogen
Eriksen Dejong vdwiel Sulejmani
die jongens denken gewoon van ach blijf toch wel staan, De Boer ziet het in mij zitten, des te blijer was ik dat hij 2 van deze jongens eraf haalde vlak na rust, gewoon een teken van onvrede ik denk ook dat hij ze ff op de bank zet ook Dejong, en toch wat gaat proberen te veranderen.. (hoop ik teminste)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Janssen hekelt zogenaamde Ajax supporters
Voorafgaand aan de Klassieker zei Theo Janssen zin te hebben in de sfeer in het stadion, maar na afloop van de 1-1 remise reageerde de middenvelder erg teleurgesteld over de eigen supporters. De fans waren kritisch op het spel van Ajax en floten de eigen ploeg voortdurend uit. Je mag je eigen ploeg best steunen, mopperde Janssen voor de camera van Eredivisie Live. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: met druk zetten tot aan de keeper, deden ze dat bij ado vorig seizoen? sorry ik kijk geen wedstrijden van andere clubs! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] met druk zetten tot aan de keeper, deden ze dat bij ado vorig seizoen? sorry ik kijk geen wedstrijden van andere clubs! vd Brom was trainer. en ja dat deden ze bij ADO ook. ook op vechtlust won Buly veel duels, zo ook vandaag |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
het heeft gewoon te maken met een uitermate slappe en arrogante instelling. Kijk hoe verthongen na 20 seconden al op een slappe manier de bal verliest en er bijna een goal uitkomt. Slappe zakken zijn het met nul inzet. Een paar uitzonderingen daargelaten. janssen, boerrigter, en vermeer. de rest een schop onder je reet en aan het werk. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Gefeliciteerd met het gewonnen punt |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:50 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Je bent toch glory hunter of wel?! je hebt zeker wel staan juigen toen ajax kampioen werd ofniet? teon was het spel ook alles behalve indrukwekkend! een club supporteren betekent in goede en slechte tijden achter je club staan! maar dat schijnen nog heel veel mensen te moeten leren! Toen speelde AJAX wel goed tegen Twente dus weet niet wat jij gekeken heb.Bovendien zie ik van AJAX geen enkele inzet en dan ben ik kotszat ja.Dr eigen doodschamen moeten ze. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
en dan die eriksen die zich steeds meer gaat gedragen als het heertje op het veld, terwijl hij met een beetje tegenstand nergens meer te bekennen is. Ik snap wel dat Frank kookt van woede dat doe ik ook. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:13 schreef Southside 1908 het volgende:Janssen hekelt zogenaamde Ajax supporters Voorafgaand aan de Klassieker zei Theo Janssen zin te hebben in de sfeer in het stadion, maar na afloop van de 1-1 remise reageerde de middenvelder erg teleurgesteld over de eigen supporters. De fans waren kritisch op het spel van Ajax en floten de eigen ploeg voortdurend uit. Je mag je eigen ploeg best steunen, mopperde Janssen voor de camera van Eredivisie Live. De fans fluiten de ploeg uit omdat ze het niet verdienen om toegejuicht te worden! speel je goed dan wordt je toe gejuicht en speel je slecht dan wordt je uitgeloten. wat is hier zo raar aan? tuurlijk moet je je club steunen in moeilijke tijden, maar dat doe je niet door het zingen van: oh wat zijn wij goed.. of het is stil in rotterdam! natuurlijk moet je ploeg aanmoedigen. maar als een speler een verkeerde pass geeft moet je daar niet blij mee zijn! dat gebeurde te veel dus krijg je veel fluit concerten! dus wie begint er nou met het slechte gedrag? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
waar is remco nu, zo te zien komen er steeds meer Eriksen tegenstanders, iets wat sommigen allanger zien/zeggen word wederom bevestigd |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:13 schreef Southside 1908 het volgende:Janssen hekelt zogenaamde Ajax supporters Voorafgaand aan de Klassieker zei Theo Janssen zin te hebben in de sfeer in het stadion, maar na afloop van de 1-1 remise reageerde de middenvelder erg teleurgesteld over de eigen supporters. De fans waren kritisch op het spel van Ajax en floten de eigen ploeg voortdurend uit. Je mag je eigen ploeg best steunen, mopperde Janssen voor de camera van Eredivisie Live. Logisch dat sommige supporters die ontevreden zijn, gaan fluiten. Dat hebben jullie recentelijk zelf toch ook gedaan ten opzichte van Cabral? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:27 schreef Pietje het volgende:[..] Logisch dat sommige supporters die ontevreden zijn, gaan fluiten. Dat hebben jullie recentelijk zelf toch ook gedaan ten opzichte van Cabral? (K) blij dat je terug bent pietje ! :D |
|
|
|
|
ross
|
|
|
jongens het bleek dat sulejmani geblesseerd is geraakt tijdens de warming up, en daardoor niet durfde voluit te gaan (gzn op ad.nl) |
|
|
|
|
ross
|
|
|
weet niet wat ik ervan moet denken |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
als dat zo zou zijn, had em er dan niet in gezet en had dan lukoki er gelijk in gezet, wederom foutje dus van Deboer want dan speelde je gewoon met 10 man |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:31 schreef ross het volgende:jongens het bleek dat sulejmani geblesseerd is geraakt tijdens de warming up, en daardoor niet durfde voluit te gaan (gzn op ad.nl) dat verklaart de slappen zakken houding van de rest nog niet. of hadden die medelijden met sulejmani en waren ze extra voorzichtig met hem. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:31 schreef ross het volgende:jongens het bleek dat sulejmani geblesseerd is geraakt tijdens de warming up, en daardoor niet durfde voluit te gaan (gzn op ad.nl) Wanneer gaat hij wel voluit dan??? Nee mensen die jongen heb een vermogen gekost en raak je niet eens voor de helft van wat hij gekost heb kwijt.KAPITAALSVERNIETIGING. |
|
|
|
|
ross
|
|
|
precies dat denk ik dus ook |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:37 schreef Guyt het volgende:[..] Wanneer gaat hij wel voluit dan??? Nee mensen die jongen heb een vermogen gekost en raak je niet eens voor de helft van wat hij gekost heb kwijt.KAPITAALSVERNIETIGING. dan maar een keer verlies maken op een speler, en volgens mij hebben we ook niet echt een goede rechtsbuiten in de jeugd! mischien toch maar ééntje kopen! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:20 schreef Oceanu het volgende:Het is geen excuus maar telt wel degelijk mee dat Ajax van de 10 gespeelde wedstrijden het hele linkerrijtje al gehad heeft. Tel daar de CL bij en er is wat mij betreft een reden te noemen waarom het niet soepel loopt. Als ik hoor dat vd Wiel vanaf 2009 in meer dan 140 wedstrijden actief is geweest, zegt mij dat genoeg. Sommige mensen roepen om Cruyff als trainer, is hij met een elftal met Van Basten, Rijkaard, Koeman, Vanenburg etc etc etc kampioen geworden dan ? Nee. Werd Van Gaal met Bergkamp, Jonk, De Boer, Pettersson etc etc in zijn eerste seizoen bij Ajax kampioen dan ? Ook niet. Moraal van dit verhaal: Het komt echt wel goed met Ajax. Geduld en blijf ze steunen, dan keert het tij echt wel. Het kan best zo zijn dat ze moeilijke wedstrijden hebben gehad, maar het minste wat je kan doen, is bezieling tonen. Doe je dat niet, dan maak je automatisch weinig kans!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:25 schreef nummer10 het volgende:waar is remco nu, zo te zien komen er steeds meer Eriksen tegenstanders, iets wat sommigen allanger zien/zeggen word wederom bevestigd Hoezo????...wil je het op de man spelen dan.....je gelijk halen????....gaan we weer |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:36 schreef Bosifyable het volgende:[..] Onder andere. Snellere combinaties heeft vrij weinig met inzet te maken. Dat is kwaliteit. Zeg ik.toch? ;) Jullie streden voor elke bal, liepen veel meer. Drukten veel meer en sneller+ met meer passie. Als wij dat niet doen, dan weet je wat eruit komt.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:43 schreef Guyt het volgende:[..] Dan moeten ze verdomme voetballen ,logisch dat je uitgefloten word.Flikker op man vreselijk slecht ,zitten verdomme 53000 man in een stadion die een vermogen betalen om de wedstrijd bij te wonen.Dan laten ze zo een wanvertoning zien.Ik schaam me voor het slechte spel van AJAX. Totaal geen inzet gezien vandaag ja na de rode kaart en de 0-1 achterstand gaven ze ff gas.Moeten ze vanaf de 1ste minuut doen.Ze verdienen een vermogen dus moeten niet zo vreselijk laks/lui zijn. +100000000000000000000000000000000000000 |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:45 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Het was in ieder geval beter te pruimen dan dit slakkentempo voetbal met continu verkeerde passes wat ze nu laten zien. Als je dat echt denkt, dan weet je niet waar je over praat! |
|
|
|