BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Go Ahead Eagles - Feyenoord (27 oktober 2011, 20:45 uur: 2-1)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Omekees
 Omekees - donderdag 27 oktober 2011 - 22:54   quote  deeplink  
GAE = ! TYFUSCLUB
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:54 schreef brambo88 het volgende:
Clasie zorgt wel voor balans op middenveld en is snel met omschakelen en kappen en draaien maarja koeman gelooft heilige in die mislukte mokotjo..
Ja daarom speelt hij ook elke week...
Rico_010
 Rico_010 - donderdag 27 oktober 2011 - 22:55   quote  deeplink  
ja maar hij moet gewoon van 'm afblijven, al krijgen wij 'm weinig mee als zoiets gebeurd... je moet gewoon hier met minimaal 3-0 winnen, eigen schuld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 oktober 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:54 schreef Marco12345 het volgende:
Hee kom op zeg, penalty? Dit was never nooit een penalty, dan kun je bij elk contact in de 16 een penalty geven. De bal was nota bene nergens te bekennen, penalty NO WAY. Maar anders hadden we gewoon met 1-0 verloren hoor. Het zat gewoon niet mee, zo slecht speelde Feyenoord niet eens alleen voorin liep het voor geen meter. Wat een klotezooi zeg, heb echt zitten janken, voelde het alweer helemaal aankomen. Wat een kutweek!
dat die bal nergens te bekennen is doet er niet toe he. Het gaat om die overtreding en Bakkal loopt overduidelijk aan zijn directe tegenstander te hangen. Domme overtreding, juist omdat die speler nooit bij de bal was gekomen.
brambo88
 brambo88 - donderdag 27 oktober 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Feiten zijn duidelijk koemans tactiek heeft gefaald met het opstellen van: mokotjo en biseswar
DY
 DY - donderdag 27 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:54 schreef hageneesie het volgende:
wat is gae een zielige club zeg!!!
het lied van feyenoord draaien.
stumpers kunnen niks zelf verzinnen, nou hoop dat ze de volgende wedstrijd zo hard op der klote krijgen!!!
en die nummer 7 van gae moet lekker op pleuren naar die graf jordaan stink neus!!!
dat vind ik ook niet kunnen en al helemaal niet van wat ik lees dat feyenoord 010 voor de camera word genoemd ik hoop echt dat daar iets tegen gebeurd.
stray
 stray - donderdag 27 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:50 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

morgen al het commentaar van die deventenaren.... als je in Zwolle woont ben je nu dubbel de lul...
wie gaat er dan ook in zwolle wonen
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Joh, het maakt geen reet uit wie je opstelt. Je hoort dit met welke speler dan ook te winnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die ook.
Vond El Ahmadi goed spelen, voor zover dat kan uiteraard. Maar het staat je natuurlijk vrij daar anders over te denken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 oktober 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:58 schreef MMM het volgende:
Joh, het maakt geen reet uit wie je opstelt. Je hoort dit met welke speler dan ook te winnen.
eens. opstelling was niets mis mee. Wel met de uitvoering.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 27 oktober 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:58 schreef stray het volgende:

[..]

wie gaat er dan ook in zwolle wonen
mn vrouw hahahaha..... ook ik ben een volger....
qwerto
 qwerto - donderdag 27 oktober 2011 - 22:59   quote  deeplink  
gaan we nou wee massaal lopen azijzeiken op spelers als Kamohelo mokotjo ? met alle respect maar mokotjo is ook een ander type speler als Clasie he !
daarom viel de balans weg maar je kunt clasie niet elke wedstrijd die er is laten spelen ! Mokotjo is veel meer een type El Ahmadi
brambo88
 brambo88 - donderdag 27 oktober 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Gaat erom als je het middenveld wat we tegen 020 had laten staan had je het stuk makkelijker gehad ;). Koeman faalde vandaag gewoon
Els
 Els - donderdag 27 oktober 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:57 schreef brambo88 het volgende:
Feiten zijn duidelijk koemans tactiek heeft gefaald met het opstellen van: mokotjo en biseswar
Bram?
stray
 stray - donderdag 27 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:59 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

mn vrouw hahahaha..... ook ik ben een volger....
:)
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:00 schreef brambo88 het volgende:
Gaat erom als je het middenveld wat we tegen 020 had laten staan had je het stuk makkelijker gehad ;). Koeman faalde vandaag gewoon
Blijven volhouden..
van geil
 van geil - donderdag 27 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
n wanvertoning!!!!!!!!
ook van koeman om zo te beginnen...
overschatting,,,,,,ik ga slapen,,,en ben boos,heel boos
DY
 DY - donderdag 27 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:59 schreef qwerto het volgende:
gaan we nou wee massaal lopen azijzeiken op spelers als Kamohelo mokotjo ? met alle respect maar mokotjo is ook een ander type speler als Clasie he !
daarom viel de balans weg maar je kunt clasie niet elke wedstrijd die er is laten spelen ! Mokotjo is veel meer een type El Ahmadi
echt totaal niet, el ahmadi is een speler die een snelle bal behandeling heeft en veel beter de passes over korte afstand kan geven, moktojo kan ze beter de lange afstand pass geven en dan het liefst over de breedte, en daar is alles over mokotjo mee gezegd.
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:01 schreef DY het volgende:

[..]

echt totaal niet, el ahmadi is een speler die een snelle bal behandeling heeft en veel beter de passes over korte afstand kan geven, moktojo kan ze beter de lange afstand pass geven en dan het liefst over de breedte, en daar is alles over mokotjo mee gezegd.
Bedankt voor je bijdrage.
DY
 DY - donderdag 27 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.
alstublieft wat vond jij eigenlijk van mokotjo?
Els
 Els - donderdag 27 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:58 schreef MMM het volgende:
Joh, het maakt geen reet uit wie je opstelt. Je hoort dit met welke speler dan ook te winnen.
Eens, maar we hebben helaas een nogal labiel team, wat zichzelf makkelijk overschat en te druistig is. Koeman geeft door het opstellen van 3 spelers die gewoonlijk buiten de basis spelen, toch het signaal af dat dit een mindere tegenstander heeft, van wie Feyenoord niet veel te duchten heeft. En achteraf moet hij eens nadenken of het nou wel het signaal was dat hij wilde afgeven.
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 27 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
ik lees morgen wel verder
ben er ziek van ga tv kijken en dan slapen
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 23:04   quote  deeplink  
1e helft aanvallend aardig (vooral goed in de passing), verdedigend minder. 2e helft slap.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 27 oktober 2011 - 23:04   quote  deeplink  
het is gewoon kut. zelfde Feyenoord als tegen ADO.... Maakt niet uit wie erin staat.
Aan de andere kant, als el ahmadi voor rust die enorme kans erin schiet ligt het weer heel anders. het blijft voetbal.....
DY
 DY - donderdag 27 oktober 2011 - 23:05   quote  deeplink  
ach ja zolang ze zondag winnen vind ik alles goed....
brambo88
 brambo88 - donderdag 27 oktober 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:05 schreef DY het volgende:
ach ja zolang ze zondag winnen vind ik alles goed....
True
van geil
 van geil - donderdag 27 oktober 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:01 schreef van geil het volgende:
n wanvertoning!!!!!!!!
ook van koeman om zo te beginnen...
overschatting,,,,,,ik ga slapen,,,en ben boos,heel boos
dit was t
DY
 DY - donderdag 27 oktober 2011 - 23:08   quote  deeplink  
tis heel makkelijk liever boven ajakkes eindigen en europees voetbal dan ergens in de halve finale worden uitgeschakeld door pisvee of die tukkers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2011 door DY --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:08 schreef DY het volgende:
tis heel makkelijk liever boven ajakkes eindigen en europees voetbal dan ergens in de halve finale worden uitgeschakeld door pisvee of die tukkers.
Enigszins eens, maar dit is een pure wanvertoning. And it hurts.
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 23:10   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/video/29296-koeman-na-go-ahead-feyenoord.html
DY
 DY - donderdag 27 oktober 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Enigszins eens, maar dit is een pure wanvertoning. And it hurts.
ach ja morgen word er hier weer gerationaliseerd en dan zijn we het erover eens dat het een wanvertoning is maar dat de sowieso de kans klein is dat we de knvb beker zouden winnen en uitiendelijk dat we toch liever boven ajakkes zouden willen eindigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2011 door DY --
Els
 Els - donderdag 27 oktober 2011 - 23:12   quote  deeplink  
De recette was welkom geweest hoor.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 oktober 2011 - 23:13   quote  deeplink  
De kans was in eerste instantie klein dat we van GAE zouden verliezen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 27 oktober 2011 - 23:19   quote  deeplink  
Zo, kunnen we ons richten op de competitie.
Verwacht zondag 3 punten.
Hoeven we het spel weer niet te maken
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 oktober 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:58 schreef MMM het volgende:
Joh, het maakt geen reet uit wie je opstelt. Je hoort dit met welke speler dan ook te winnen.
Volledig juiste uitspraak.
Groep is mentaal nog niet sterk genoeg.
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 27 oktober 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Leon, check ff eredivisie live reactie van antonia of hoe die prutser ook mag heette. Dan snap je wat ik bedoel..:)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 27 oktober 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:21 schreef EdjeNL het volgende:
Leon, check ff eredivisie live reactie van antonia of hoe die prutser ook mag heette. Dan snap je wat ik bedoel..:)
ja wat een vieze stinknepneus is dat, wat een kleine @###$!!@@#$!$@#$knuppel met z'n wijze muil.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 27 oktober 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Vond Cisse weer invallen als altijd, behoorlijk waardeloos
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 oktober 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Toch wederom duidelijk dat het nog jong, broos, kwalitatief middelmatig en mentaal nog niet stabiel is.
Wisten we, ook dit seizoen.
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 27 oktober 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

ja wat een vieze stinknepneus is dat, wat een kleine @###$!!@@#$!$@#$knuppel met z'n wijze muil.
Ofniet, dramatische speler! Beter 2uur terug richting rotterdam met een nederlaag, dan jaren met zo'n jodenkop te lopen. Nou snap ik dat ze ma aan de crack zit..:p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2011 door EdjeNL --
DY
 DY - donderdag 27 oktober 2011 - 23:31   quote  deeplink  
voor altijd achter feyenoord, niet is sterker dan dat ene woord.....
de flh
 de flh - donderdag 27 oktober 2011 - 23:32   quote  deeplink  
Onzin. Het team speelt én presteert boven verwachting.

De klap moest ooit komen en dus ergens vallen.

Dat is dus dit bekerwedstrijdje geworden.

Jammer, maar helaas. Als je kijkt waar ze vandaan komen, is het wel logisch.

Helaas. Liever de beker dan de competitie.
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 27 oktober 2011 - 23:43   quote  deeplink  
Vond eerlijk gezegt ado pijnlijk genoeg. Maar laten we maar richten op de competitie, scheelt miss weer blessures..:) bekijk t maar op een postieve manier.. wat kan je anders he..:p
Quiroz
 Quiroz - donderdag 27 oktober 2011 - 23:45   quote  deeplink  
Er zijn wel belangrijkere dingen als voetbal en Feyenoord...
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 27 oktober 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:45 schreef Quiroz het volgende:
Er zijn wel belangrijkere dingen als voetbal en Feyenoord...
hahahahaha vanavond niet gozert....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:41   quote  deeplink  
Prutsers.
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 28 oktober 2011 - 08:40   quote  deeplink  
Hee jongens, het is weer bijna Sinter Clasie!
Southside 1908
 Southside 1908 - vrijdag 28 oktober 2011 - 09:10   quote  deeplink  
Ik had er ook al heel de dag een kutgevoel over, soms heb je dat en komt het nog uit ook. Ik had Clasie begin van de 2e helft al gebracht en Guidetti hadden we vandaag beter kunnen gebruiken dan Fernandez, veel beter in de kleine ruimte.

Maar wat een anti-voetbal van Go Ahead met 10 man in en rond de 16 en er een paar keer snel uit als het kon. Op het oog hadden we hele periodes wel 80% balbezit zo leek het. We missen toch nog steeds die afmaker in de kleine ruimte, misschien had achabar ook eerder gebracht kunnen worden. Cise erin snapte ik niets van, en hij deed weer wat hij altijd doet, een goede kans missen!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 oktober 2011 - 10:39   quote  deeplink  
zoals ik al eerder vertelde ,wij hebben niet(nog) de klassen om tegen anti voetbal spelende teams te overheersen.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:07   quote  deeplink  
Ik heb helaas niet de volledige wedstrijd kunnen kijken maar er waren weer een aantal standaard zaken die opvielen:

- Keeper is een zwak punt. Lamprou is wel katachtig maar dat kan je eigen verdediging ook zenuwachtig maken. Een keeper moet juist rust uitstralen. Hoe dan ook, toen bij 020 Cillisen erin kwam, toen stond er ook iemand. Zo'n keeper moeten we ook hebben en ik denk dat het een kwestie is van meer zelfvertrouwen bij Mulder. Verder is hij top. Betekent wel dat we andere 2de en 3de keeper moeten zoeken.

Verdediging; lag het aan de vermoeidheid van de (wed)strijd tegen 020? Ik weet het niet. Het valt toch op dat Vlaar meer steekjes laat vallen en dat moet veel beter. Nu gaat het er juist om om het niveau vast te houden. De Vrij vond ik ook minder spelen.

Middenveld; Je ziet duidelijk dat het ontbrak aan overzicht, dus Clasie. Maar stel dat we in de competetie juist goed op dreef zijn en vlak voor een belangrijke / beslissende wedstrijd raakt Clasie geblesseerd. Wat dan? Daarom is het juist goed dat Koeman gisteren Mokotjo in de basis heeft laten starten en dan te bestuderen waaraan het bij het schort. Nu bijschaven en sterker maken. Trouwens, Koeman moet nu al voorbereiden voor na de winterstop wanneer El Ahmadi meedoet met de Afrika Cup. Want wie gaat anders zijn plaats innemen?

Aanval: Vizier bij Fernandez moet veel scherper. Cisse mag direct weg want hij voegt totaal niets toe. Cabral moet leren wanneer zijn straatvoetbal acties effectief zijn.
Soms is het belangrijk om zakelijk te spelen, dus snel erlangs, achterlijn opzoeken, voorzet geven.

Totaal; mentaliteit moet altijd 110% zijn en dat was het gisteren zeker niet. Valt me eigenlijk ook tegen dat juist de spelers die niet vast in de basis starten niet extra gemotiveerd waren om zichzelf te bewijzen. Wat heeft Biseswar?
Zou toch logisch zijn dat wanneer je binnen 10 min. 1-0 achterstaat tegen een laagvlieger, je ook binnen 10 min de gelijkmaker erin KNALT. En zulke ploegen spelen altijd alles of niets want hun enige eer in een seizoen is ook ver komen in de KNVB beker. Daar kan je je dus vooraf ook op voorbereiden.

Al met al: knop omdraaien en volle vaart vooruit in de competitie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Go Ahead Eagles - Feyenoord (27 oktober 2011, 20:45 uur: 2-1)









0.0157120